Stan techniczny taboru MPK

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1470
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Stan techniczny taboru MPK

Postautor: TramMomentyStudenta » pt 16:08, 23 lis 2018

Przed chwilą wysiadłem z 1248+49 (na 18) i chwilami przy postojach tramwaj jakby się cofał, w dodatku podczas hamowania słyszałem taki jakby brzęk. Czy to jest wina konstrukcji bulwy, czy też nie?

Kpc21
Weteran
Posty: 6176
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Stan techniczny taboru MPK

Postautor: Kpc21 » pt 18:46, 23 lis 2018

Ten brzęk to nie jest może po prostu hamulec szynowy (zwykłe hamowanie było za słabe, więc motorniczy użył szynowego)? W 805Na czasem chyba jeszcze towarzyszy temu sygnał ostrzegawczy w formie pisku. I wtedy czuć takie szarpnięcie, jak hamulce szynowe "łapią".
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1470
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Stan techniczny taboru MPK

Postautor: TramMomentyStudenta » pt 21:30, 23 lis 2018

Nie pamiętam, czy był jakiś pisk. Może z raz (jechałem od WAM-u na Fabryczny).

px33
Weteran
Posty: 5018
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Re: Stan techniczny taboru MPK

Postautor: px33 » pt 21:57, 23 lis 2018

Pisk albo dzwonek

Yizi
Niemowa
Posty: 9
Rejestracja: śr 20:50, 02 sty 2019

Re: Stan techniczny taboru MPK

Postautor: Yizi » ndz 17:38, 10 lut 2019

Widziałem dzisiaj 1704 na 82A któremu po wyjeździe z zatoczki na zakładowej otworzyły się drzwiczki od silnika z boku po czym od razu się zamkneły a kierowca tylko popatrzył w lusterko i pojechał dalej w stronę Dworca Łódź Widzew

Przeniesiono do właściwego tematu
Ostatnio zmieniony pt 15:26, 15 lut 2019 przez Yizi, łącznie zmieniany 1 raz.

Kpc21
Weteran
Posty: 6176
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Stan techniczny taboru MPK

Postautor: Kpc21 » ndz 19:28, 10 lut 2019

W czwartek przy Smutnej tuż przed 8:00 rozkrzaczył się 1312. Wsiadłem na Dołach w stronę Fabrycznego, już wtedy autobus miał takie objawy, jak silnik gasnący przy każdym zatrzymaniu na przystanku. Przy Smutnej kierowca zakończył kurs – można było zaobserwować dym albo parę wydobywającą się z komory silnika.

Chłodnica? Chyba nie, nie byłoby takiego objawu, jak gaśnięcie przy zatrzymaniu.

Zatarty silnik? Ale pracował i zapalał, dźwięk był chyba w miarę normalny.

Skrzynia biegów? Ale gdzie te autobusy mają skrzynię biegów? Kopciło się z komory silnika.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)


Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości