Wyświetlacze: błędy, nowinki, wpadki

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
px33
Weteran
Posty: 5086
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Postautor: px33 » wt 17:23, 21 sie 2007

Identycznie jak w niedzielę gazowiec Obrazek

Jakbyś takiego spotkał powiedz kierowcy, że 80A wbija się kodem 801 (nie wszyscy to wiedzą i nic dziwnego)

SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Postautor: SEC » wt 17:29, 21 sie 2007

Ja pamiętam, że testowiec miał wbite "80A".

SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Postautor: SEC » wt 18:11, 21 sie 2007

W #1794 szwankuje wyświetlacz z tylu. Na linii 70A można było zauważyć "Z1" i "57".

klocu
Stały bywalec
Posty: 371
Rejestracja: czw 18:10, 07 cze 2007
Lokalizacja: Brzeziny
Kontaktowanie:

Postautor: klocu » wt 18:24, 21 sie 2007

błędy odczytu lub doczytu danych się zdarzają, lecz i tak najlepsze jest gdy widzisz autobus, tablica ledwie zipie albo się rozpixelowała a za szybka plastik z liniówką...

dobre są tez niezgodnosci na radiotelefonach (ostatnio Z1 na radiotelefonie mialo linię 69 a to ciekawostka Obrazek )

o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Postautor: o3r » wt 18:27, 21 sie 2007

Z tego co wiem, na radiotelefonach nocne wciąż są na 15x

MNK
Megagaduła
Posty: 3254
Rejestracja: wt 16:18, 20 lut 2007
Lokalizacja: C.Z.M.P.
Kontaktowanie:

Postautor: MNK » śr 15:59, 22 sie 2007

W tym Irisbusie na wyświetlaczy wewnętrznym widziałem: nr. służbowy kierowcy 0804.

klocu
Stały bywalec
Posty: 371
Rejestracja: czw 18:10, 07 cze 2007
Lokalizacja: Brzeziny
Kontaktowanie:

Postautor: klocu » śr 18:49, 22 sie 2007

uważny obserwator, przyczajony z zawsze otwartymi oczami i ew. pokrowcem na aparat.
a to musze przyznać jest pewną ciekawostką gdyż obecnie numer kirowcy jest dobrze schowany i przytwierdzony do deski z przodu tak że jego odczytanie jest prawie niemożliwe jeśli komuś zależy. ale przyznam że taka opcja nie jest głupim rozwiązaniem, choć zdaję sobie sprawę że zaraz dostanę po uszach od niektórych. jak widze ostatnio nie zanotowaliśmy żadnej ciekawej wpadki z wyswietlaczem czyżby ktoś z mpk monitorował forum? Obrazek

ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Postautor: ukalo » śr 18:58, 22 sie 2007

czyżby ktoś z mpk monitorował forum?

Oczywiście. A czy jest związek - tego nie wiem :)

px33
Weteran
Posty: 5086
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Postautor: px33 » śr 19:30, 22 sie 2007

@klocu: Ten numer to taka fikcja jest, u nas wszyscy kierowcy mają 6-cyfrowe numery. Ale wczoraj ZTCW 0708 było, już myślałem, że wyświetlacze padły.

o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Postautor: o3r » śr 20:54, 22 sie 2007

Ja widuję numery nawet czterocyfrowe, a poza tym znam kierowców, którzy mają numery pięciocyfrowe.

klocu
Stały bywalec
Posty: 371
Rejestracja: czw 18:10, 07 cze 2007
Lokalizacja: Brzeziny
Kontaktowanie:

Postautor: klocu » czw 20:18, 23 sie 2007

dzieki za wytlumaczenie jak laikowi.
dzis był fajny przypadek bulwy (5 SZCZECIŃSKA) tablica boczna w doczepie mialo jakis dziwny kierunek "5 SZCZECIŃS) czyżby koncówkę wszamało? zreszta dzis wszytsko padało jak kawki...

SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Postautor: SEC » czw 20:28, 23 sie 2007

Jeden z Emtali zamiast wpisanego Z6 i kierunku, ma napisane "Komunikacja zastępcza", a za szybą leży dykta z numerem linii.

klocu
Stały bywalec
Posty: 371
Rejestracja: czw 18:10, 07 cze 2007
Lokalizacja: Brzeziny
Kontaktowanie:

Postautor: klocu » czw 21:38, 23 sie 2007

czyli szybki manewr zastępczy? tak każde rozwiązanie jest dobre jeśli jest skuteczniejsze od innych. ale co to się dzieje ze r&g diodowe padają jak muchy i bulwy jeżdza ze starymi pixelami na których nic nie widac.
albo inny przypadek w 15 w doczepie wyświetlacz pracował na pół gwizdka bo był ledwie widoczny takia transparentnosc = 60%

px33
Weteran
Posty: 5086
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Postautor: px33 » czw 22:00, 23 sie 2007

Ktoś może się bawić kabelkami Obrazek

Albo wada fabryczna

SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Postautor: SEC » pt 00:22, 24 sie 2007

#3305 (chyba) w ogóle nie ma przedniego wyświetlacza.
Jeździł wczoraj (czwartek) na 83, więc może ktoś potwierdzi.

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » pt 00:46, 24 sie 2007

3113 tez nie ma przedniego wyswietlacza.

klocu
Stały bywalec
Posty: 371
Rejestracja: czw 18:10, 07 cze 2007
Lokalizacja: Brzeziny
Kontaktowanie:

Postautor: klocu » pt 10:45, 24 sie 2007

a takie pytanie z innej beczki o wyświetlaczach.
może ktoś mógłby przedstawić Swoje opinie na temat testowanych systemów prezentacji trasy?

zmieniłem temat z "Błędnie zaprogramowane wyświetlacze" na nowy żeby rozszerzyć zagadnienia i nie popaść w monotonię Obrazek

px33
Weteran
Posty: 5086
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Postautor: px33 » pt 10:51, 24 sie 2007

To co do nowinek to SRG3100 jest do niczego - poza świetnym graficznym wyświetlaczem jest dużo gorszy w obsłudze (kursory mogli zostawić, a nie zrobić je jako przyciski boczne), a poza tym działa strasznie wolno - zanim cyfra pojawi się na ekranie trzeba poczekać kilka sekund.

A co do tego dziwadła w bulwach to uważam za bezsensowne dawanie kodów typu: 300 jako któraś końcówka dla 12...

klocu
Stały bywalec
Posty: 371
Rejestracja: czw 18:10, 07 cze 2007
Lokalizacja: Brzeziny
Kontaktowanie:

Postautor: klocu » pt 12:46, 24 sie 2007

czytałem komentarze do fotki w galerii, czy naprawdę do tego dołączyli wielką plansze na kabinie z elektryką z kodami? sory ale to musi wyglądać pięknie jak motorniczy szuka na całej takiej płachcie jednego kodu do lini i to jeszcze znalazł nie ten bo szuka do zmiany lini. sory.
ale sama czcionka na przednim nie jest zła, liniówka i Koniec, chociaz mozna powiedziec ze KONIEC napisany tak jest czytelniejszy i wtedy to góruje nad jakimiś załozeniami estetycznymi jezeli o takowe mozna sie tu oprzec.

Kuba
Administrator
Posty: 3378
Rejestracja: pn 20:49, 24 lip 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontaktowanie:

Postautor: Kuba » pt 19:36, 24 sie 2007

Dzisiaj na PLD Volvo #3978 miało na wyświetlaczu "555". Dobrze, że nie "666" Obrazek
Obrazek
---
"Mleko ma najszybszy transport"


Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości