Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Na każdy temat.
brzoza13
Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: ndz 15:25, 10 lut 2019

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: brzoza13 » pt 19:56, 22 lut 2019

Przepraszam... :oops: Chodziło mi o al.Kościuszki, tam obecnie nie zatrzymuje się żadna linia tramwajowa.

Kpc21
Weteran
Posty: 6291
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Kpc21 » pt 20:28, 22 lut 2019

Przecież tuż obok masz Stajnię... Nie po to ją wybudowano, by teraz kierować jakąś linię specjalnie przez ten drugi przystanek.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

Jordi
Gaduła
Posty: 1285
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Jordi » pt 21:58, 22 lut 2019

Brzoza nie obraź się, ale wymyślasz nowe trasy totalnie nie biorąc pod uwagę potrzeb mieszkańców, tylko "bo tu będzie takie połączenie, a tu takie, a ich dziś nie ma".

Zabierasz z Zgierskiej 11A, nie dając nic w zamian, a dziś te 15 kursów na godzinę to jest MINIMUM które musi być. Za to wrzucasz na Wycieczkową, gdzie 3 spokojnie wystarcza.

Kolejna rzecz "20 połączy Widzew z Dworcem Fabrycznym". A przepraszam bardzo 9AB to co łączy? Kolejna trasa totalnie z czapy za przeproszeniem pomijając wygibasy totalne, które nikogo prawie by nie interesowały. Tramwaj ma za zadanie przewozić jak najwięcej pasażerów w centrum i raczej dość prosto, a nie kluczyć po nim "bo nie ma takiej linii". I znowu nic w zamian nie dajesz na jednym z najbardziej obciążonych odcinków w mieście, czyli WZ od DTC do Kaliskiego - dziś ludzie jak sardynki jeżdżą przy 25 kursach na godzinę, a ty zostawisz 20... Nie do zaakceptowania.

Kolejna 19. Po co to? Naprawdę akurat przesiadka przy Zielona/Kościuszki nie jest zła bo co chwilę coś jedzie. Po zrobieniu tunelu będzie jeszcze lepiej. Poza tym dzisiaj 9 łączy Zieloną z Tulipanem tylko inną trasą... No i znowu takt 24, tylko że 9A to jest... 10 kursów dziennie. Twój plan zakłada... 45-50 kursów - rzucasz propozycje nie biorąc w ogóle pod uwagę potoków, potrzeb, no i budżetu, który z gumy nie jest i nie jest też zbyt wielki...


Serio ja rozumiem temat "hyde-parku", ale bądźmy chociaż odrobinę poważni z tymi propozycjami, a nie wymyślaniem co popadnie i gdzie... Niech to będzie podparte naprawdę jakimiś porządnymi tezami.

Josek102
Bywalec
Posty: 191
Rejestracja: pt 15:13, 08 lip 2016

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Josek102 » sob 02:41, 23 lut 2019

Dla mnie są przemyślenia ale... to tylko myśli i najważniejsza jako mieszkańca Aleksa... by 78 nie wjezdzało w Teofilów
ex.Josek101niestety nie dostałem pomocy by używać poprzedniegonicka

px33
Weteran
Posty: 5086
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: px33 » sob 12:04, 23 lut 2019

Coś za coś. Do szybszego dojazdu do miasta są tramwaje, które nie wjeżdżają w osiedle i należałoby raczej kopać ZDiT żeby maksymalnie je przyspieszyć. Przesiadka na Szparagowej w stronę miasta wydaje się być zupełnie ok, w drugą stronę niestety trzeba łazić przez ulicę (chyba najlepsza przesiadka z większości linii jest przy pętli na Szczecińskiej)

brzoza13
Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: ndz 15:25, 10 lut 2019

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: brzoza13 » sob 15:38, 23 lut 2019

Ostatni raz piszę propozycję na temat tramwajów, a jak też będzie źle, to z pomysłami tras tramwajowych się poddaję:
11A DĄBROWA NIŻSZA-NIŻSZA-SMIGŁEGO-RYDZA-PRZYBYSZEWSKIEGO-PIOTRKOWSKA-...-HELENÓWEK
14 CHOCIANOWICE IKEA-PABIANICKA-PIOTRKOWSKA-MICKIEWICZA-BANDURSKIEGO-KAROLEWSKA-BRATYSŁAWSKA-KAROLEW
15 DW.ŁÓDŹ CHOJNY-KILIŃSKIEGO-PRZYBYSZEWSKIEGO-PIOTRKOWSKA-PABIANICKA-R.LOTNIKÓW LWOWSKICH-...-STOKI
16 trasa skrócona na Żabieniec
Ostatnio zmieniony sob 18:29, 23 lut 2019 przez brzoza13, łącznie zmieniany 2 razy.

mateeusz
Sympatyk forum
Posty: 541
Rejestracja: ndz 20:54, 07 gru 2014

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: mateeusz » sob 15:49, 23 lut 2019

Tylko, że linia 78 pierwotnie obsługiwała Teofilów i kończyła trasę przy Rojnej, dopiero później została przedłużona do Aleksandrowa. Przywrócenie przejazdu przez Teofilów to niewątpliwie jeden z największych plusów korekty do reformy.

nowy1212
Gaduła
Posty: 1538
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: nowy1212 » sob 15:54, 23 lut 2019

Wydaje mi się że gdyby 78 miało jechać prosto bez wjazdu na Teofilow to Aleksandrów musiałby więcej za to połączenie płacić, bo Łódź byłaby stratna.

Kpc21
Weteran
Posty: 6291
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Kpc21 » sob 15:55, 23 lut 2019

A Aleksandrów przecież może się przesiąść na ten tramwaj i pojechać Aleksandrowską.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

BB93
Sympatyk forum
Posty: 694
Rejestracja: śr 13:27, 01 kwie 2009
Lokalizacja: Zgierz

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: BB93 » pn 14:51, 08 kwie 2019

Ułożyłem sobie, jak widziałbym siatkę połączeń po oddaniu do użytku tego, co zawarto w Studium (także z autobusami). Będę co jakiś czas wrzucał po 10 linii (bo jak wrzucę 80 linii naraz, nikt tego nie przeczyta :D ) i starał się uzasadnić.

Pierwsza część:

Linia nr 1, Częstotliwość: 10/15/20
INSTYTUT CZMP - Rzgowska, Broniewskiego, Kilińskiego, Franciszkańska, Woj. Polskiego, Strykowska - DW. ŁÓDŹ MARYSIN

Uzasadnienie: połączenie Dw. Fabrycznego z CZMP, trasa zbliżona do obecnej trasy "1" - z Dw. Chojny można w ostateczności dojść, tworzy grupę Chojny - NCŁ wraz z "5".

Linia nr 2, Częstotliwość: 10/15/20
DW. ŁÓDŹ DĄBROWA - Dąbrowskiego, Rzgowska, pl. Niepodległości, Rzgowska, Piotrkowska, Piotrkowska Centrum, Kościuszki, Zachodnia, Limanowskiego, Aleksandrowska - TEOFILÓW

Linia nr 3, Częstotliwość: 10/15/20
ROGI WARSZAWSKA - Warszawska, Łagiewnicka, Dolna, Zgierska, Zachodnia, Kościuszki, Piotrkowska Centrum, Piotrkowska, Przybyszewskiego, Puszkina, Rokicińska - WIDZEW AUGUSTÓW

Linia nr 4, Częstotliwość: 10/15/20
DW. ŁÓDŹ DĄBROWA - Dąbrowskiego, Śmigłego-Rydza, Kopcińskiego, Nowowęglowa, Węglowa, Rodz. Poznańskich, Kilińskiego, Pomorska, pl. Wolności, Nowomiejska, Zgierska - HELENÓWEK

Linia nr 5, Częstotliwość: 10/15/20
CHOJNY KURCZAKI - Rzgowska, pl. Niepodległości, Piotrkowska, Przybyszewskiego, Kilińskiego, Franciszkańska, Wojska Polskiego, Zgierska, Limanowskiego - DW. ŁÓDŹ ŻABIENIEC

Linia nr 6, Częstotliwość: 10/15/20
DĄBROWA NIŻSZA - Niższa, Broniewskiego, Paderewskiego, Pabianicka, pl. Niepodległości, Piotrkowska, Piotrkowska Centrum, Kościuszki, Zachodnia, Ogrodowa, Północna, Franciszkańska, Wojska Polskiego, Strykowska - DW. ŁÓDŹ MARYSIN

Uzasadnienie: uzupełnienie 69 na odcinku Kurak - Dąbrowa, relacja plac Niepodległości - Czerwony Rynek - Chojny zastąpiona przez 19 (dawną 11A)

Linia nr 7, Częstotliwość: 10/15/20
DĄBROWA NIŻSZA - Niższa, Broniewskiego, Kilińskiego, Dąbrowskiego, Rzgowska, pl. Niepodległości, Piotrkowska, Piotrkowska Centrum, Kościuszki, Zachodnia, Legionów, Cmentarna, Srebrzyńska, Włókniarzy, Limanowskiego, Aleksandrowska - KOCHANÓWKA

Uzasadnienie: wsparcie 2 i 8 w relacji PC - Teofilów

Linia nr 8, Częstotliwość: 10/15/20
CM. ZARZEW - Lodowa, Przybyszewskiego, Puszkina, Rokicińska, Piłsudskiego, Piotrkowska Centrum, Mickiewicza, Włókniarzy, Limanowskiego, Aleksandrowska - KOCHANÓWKA

Linia nr 9 Częstotliwość: 10/15/20
RETKINIA - Wyszyńskiego, Retkińska, Krzemieniecka, Konstantynowska, Legionów, Zielona, Narutowicza, Kilińskiego, Rodz. Poznańskich, POW, Narutowicza, Kopcińskiego, Piłsudskiego, Rokicińska - WIDZEW AUGUSTÓW

Uzasadnienie: zwiększenie napełnień na odcinku Włókniarzy/Legionów - Zdrowie przez włączenie potoku na Retkinię; wycofanie z Olechowa po utworzeniu nowej linii 23, o której w kolejnych częściach

Linia nr 10A, Częstotliwość: 10/15, kursuje w dni robocze 5-7, 8-16, 18-20 oraz soboty 9-17
RETKINIA - Wyszyńskiego, Bratysławska, Karolewska, Bandurskiego, Mickiewicza, Piotrkowska Centrum, Piłsudskiego, Rokicińska - WIDZEW AUGUSTÓW

Linia nr 10B, Częstotliwość: 5-10/15/20
RETKINIA - Wyszyńskiego, Bratysławska, Karolewska, Bandurskiego, Mickiewicza, Piotrkowska Centrum, Piłsudskiego, Rokicińska, Hetmańska, Odnowiciela, Ofiar Terroryzmu 11 Września - OLECHÓW

Uzasadnienie: podobno w ścisłym szczycie "10" przeżywa oblężenie

nowy1212
Gaduła
Posty: 1538
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: nowy1212 » pn 18:31, 08 kwie 2019

Taka prośba móglbyś podawać dla przykładowo linii 3 w takiej formie:
Linia nr 3, Częstotliwość: 10/15/20 (bez zmian)?

Proponowałbym też by dla takiej przykładowo 4 pogrubić ten kawałek trasy, który ulegnie zmianie.

A jesli nowy przebieg jak przykładowo dla linii 7 dać:
Linia nr 7, Częstotliwość: 10/15/20 (nowa trasa)

Zawsze mniej czytania co bardziej zachęca do przeczytania postu i zwrócenia uwagi na te fragmenty, gdzie są zmiany :)


Z tramwajami to w ogóle chyba lepiej całościowo wrzucać, bo tak to trudno dyskutować, bo przykładowo teraz patrze, ze dajesz dwie linie na Śląska Niższa i jeśli będzie tez 13 tam to będzie to przesada.

BB93
Sympatyk forum
Posty: 694
Rejestracja: śr 13:27, 01 kwie 2009
Lokalizacja: Zgierz

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: BB93 » pn 22:08, 08 kwie 2019

Dodam zatem całość tramwajów ;)

Linia nr 11, Częstotliwość: 10/15/20, trasa obecnej linii 11B
CHOCIANOWICE IKEA - Pabianicka, pl. Niepodległości, Piotrkowska, Piotrkowska Centrum, Kościuszki, Zachodnia, Zgierska - HELENÓWEK

Linia nr 12A, Częstotliwość: 20/30/40, zmiana trasy
RETKINIA - Wyszyńskiego, Bratysławska, Karolewska, Włókniarzy, Kopernika, Gdańska, Legionów, pl. Wolności, Pomorska, działki, Telefoniczna - STOKI

Linia nr 12B, Częstotliwość: 20/30/40, zmiana trasy
RETKINIA - Wyszyńskiego, Bratysławska, Karolewska, Włókniarzy, Kopernika, Gdańska, Legionów, pl. Wolności, Pomorska, działki, Telefoniczna - STOKI

Uzasadnienie: zamiana z linią 15, zmniejszenie częstotliwości będzie zrekompensowane wydłużeniem jednego z wariantów 87 na Sikawę.

Linia nr 13, Częstotliwość: 10/15/20, zmiana trasy
INSTYTUT CZMP - Rzgowska, Broniewskiego, Niższa, Śmigłego-Rydza, Kopcińskiego, Narutowicza, POW, Rodz. Poznańskich, Kilińskiego, Narutowicza, Zielona, Legionów, Włókniarzy, Limanowskiego, Aleksandrowska - TEOFILÓW

Uzasadnienie: linia zastąpi linię autobusową nr 70 na odcinku skrzyżowanie Marszałków - Zarzew - Dąbrowa - Chojny - CZMP.

Linia nr 14, Częstotliwośc: 10/15/20, zmiana trasy
DW. ŁÓDŹ DĄBROWA - Dąbrowskiego, Śmigłego-Rydza, Piłsudskiego, Piotrkowska Centrum, Mickiewicza, Karolewska, Bratysławska, Wyszyńskiego, Retkińska, Krzemieniecka, Konstantynowska, Zdrowie - ZDROWIE

Uzasadnienie: Utworzenie połączenia Retkińskiej i Krzemienieckiej z centrum miasta.

Linia nr 15, Częstotliwość: 10/15/20, zmiana trasy
CHOJNY KURCZAKI - Rzgowska, Paderewskiego, Politechniki, Żeromskiego, Gdańska, Zielona, Narutowicza, Rodz. Poznańskich, POW, Narutowicza, Kopcińskiego,, Pomorska - SZPITAL CKD

Uzasadnienie: Utworzenie połączenia Politechnika - Dw. Fabryczny - CKD, Stoki będą miały połączenie z Pomorską za pomocą linii nr 12B.

Linia nr 16, Częstotliwość: 10/15/20, zmiana trasy
DW. ŁÓDŹ CHOJNY - Kilińskiego, Broniewskiego, Rzgowska, pl. Niepodległości, Piotrkowska, Czerwona, Wólczańska, Wróblewskiego, Politechniki, Żeromskiego, Kopernika, Włókniarzy, Limanowskiego, Aleksandrowska - TEOFILÓW

Uzasadnienie: Utworzenie połączenia Dw. Chojny - Pl. Niepodległości - Politechnika - Dw. Kaliski, zmiana trasy 74 (wycofanie z odcinka Mickiewicza/Żeromskiego - Pl. Niepodległości).

Linia nr 17, Częstotliwość: 10/15/20, zmiana trasy
CHOCIANOWICE IKEA - Pabianicka, Politechniki, Żeromskiego, Kopernika, Gdańska, Legionów, pl. Wolności, Pomorska - SZPITAL CKD

Uzasadnienie: Przekierowanie linii z krańcówki przy zajezdni do szpitala CKD.

Linia nr 18A, Częstotliwość: 20/30/40, przekształcenie z 18
KAROLEW - Bratysławska, Karolewska, Mickiewicza, Piotrkowska Centrum, Piłsudskiego, Kilińskiego, Rodz. Poznańskich, Węglowa, Tramwajowa, Narutowicza, Konstytucyjna, Pomorska, działki - TELEFONICZNA ZAJEZDNIA

Uzasadnienie: Na Retkinii byłyby trzy linie: 9, 10AB i 12AB. Od skrzyżowania Wyszyńskiego/Retkińska w stronę Dw. Kaliskiego dochodziłaby zamiast 9 linia 14.

Linia nr 18B, Częstotliwość: 20/30/40, przekształcenie z 18
KAROLEW - Bratysławska, Karolewska, Mickiewicza, Piotrkowska Centrum, Piłsudskiego, Kilińskiego, Rodz. Poznańskich, Węglowa, Tramwajowa, Narutowicza, Konstytucyjna, Pomorska, działki, Telefoniczna - STOKI

Uzasadnienie: Linia zastąpi obecną 12 w połączeniu Stoki - Narutowicza - Dw. Fabryczny.

Linia nr 19, Częstotliwość: 10/15/20, linia przekształcona z 11A
HELENÓWEK - Zgierska, Zachodnia, Kościuszki, Piotrkowska Centrum, Piotrkowska, pl. Niepodległości, Rzgowska - INSTYTUT CZMP

Uzasadnienie: Połączenie Trasy ŁTR z Instytutem CZMP, Zastąpienie 6 w relacji Chojny - Czerwony Rynek - Pl. Niepodległości.

Linia nr 20/41, Częstotliwość: 10/15/20, linie mają skoordynowane rozkłady dając podstawową częstotliwość na odcinku łódzkim
CM. ZARZEW (20+41) - Lodowa, Przybyszewskiego, Piotrkowska, pl. Niepodległości, Piotrkowska, Pabianicka - CHOCIANOWICE IKEA (20) - Ksawerów - PABIANICE WIEJSKA (41)

Uzasadnienie: Połączenie Widzew - Zarzew - Pl. Niepodległości - Ikea.

Linia nr 21/43A/43B, Częstotliwość: 10/15/20, linie mają skoordynowane rozkłady dając podstawową częstotliwość na odcinku łódzkim
PÓŁNOCNA (21+43A+43B) - Północna, Ogrodowa, Zachodnia, Legionów, Konstantynowska - ZDROWIE (21) - KONSTANTYNÓW Ł. PL. WOLNOŚCI (43A) - LUTOMIERSK (43B)

Uzasadnienie: Legionów będzie rewitalizowana i trzeba dać jej dobrą ofertę transportu zbiorowego z normalnym taktem. W przypadku braku przywrócenie ruchu do Konstantynowa i Lutomierska, wszystkie kursy jako 21 Północna - Zdrowie.

Linia nr 22/45, Częstotliwość: 10/15/20, linie mają skoordynowane rozkłady dając podstawową częstotliwość na odcinku łódzkim
DW. ŁÓDŹ CHOJNY - Kilińskiego, Pomorska, pl. Wolności, Nowomiejska, Zgierska - HELENÓWEK (22) - ZGIERZ PL. KILIŃSKIEGO (45)

Uzasadnienie: Zachowanie połączenia Kilińskiego - Dw. Chojny w zamian za 1. Wzmocnienie 4 na trasie Radogoszcz - NCŁ (co prawda na razie nie jest potrzebne, ale wskutek rozwoju NCŁ może być ważne).

Linia nr 23, Częstotliwość: 10/15/20, nowa linia
DW. ŁÓDŹ MARYSIN - Strykowska, Wojska Polskiego, Pankiewicza, Palki, Kopcińskiego, Piłsudskiego, Rokicińska, Hetmańska, Odnowiciela, Ofiar Terroryzmu 11 Września - OLECHÓW.

Uzasadnienie: Linia w śladzie autobusowego 85 przed reformą.

Linia nr 46, Częstotliwość: 20/30/40, zmiana trasy
PÓŁNOCNA - Północna, Ogrodowa, Zachodnia, Zgierska, Zgierz, Lućmierz, Emilia, Słowik, Aleksandria - OZORKÓW CEGIELNIANA

Uzasadnienie: Linia dawałaby dojazd ze Zgierza i Ozorkowa do Manufaktury. Trasa wyłącznie po torowisku wydzielonym - brak wpływu kongestii na opóźnienia. Krótka trasa, co pozwalałoby uruchomić linię na wagonach dwukierunkowych w przypadku remontu tylko do granicy Zgierza.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1541
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » wt 13:50, 09 kwie 2019

@BB93:
Z tą 7 - czy faktycznie ma być robione skrzyżowanie Srebrzyńskiej z Włókniarzy wg tego studium? Ja wiem, że to jest robota na kilka tygodni, ale chyba jednak i takie rzeczy warto odnotowywać.
Z 14 nawet niezły pomysł na zagospodarowanie, tylko obawiam się, że po skróceniu 18 na Karolew ludzie na Retkini będą, za przeproszeniem, biadolić.
I trochę wydaje mi się, za dużo linii na Rzgowskiej: 1, 5, 13, 15 i 19. Przy częstotliwości nominalnej 10 minut będą solidne opóźnienia przez skrzyżowanie Rzgowska/Broniewskiego. I tu nawet może nie pomóc koordynacja rozkładów w taki sposób, aby na pierwszym wspólnym przystanku dla tych linii każdy tramwaj ruszał dokładnie co 2 minuty. :evil:

BB93
Sympatyk forum
Posty: 694
Rejestracja: śr 13:27, 01 kwie 2009
Lokalizacja: Zgierz

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: BB93 » wt 14:07, 09 kwie 2019

Studium pokazuje kierunku rozwoju komunikacji zbiorowej. Niewątpliwie, kierunkiem rozwoju jest budowa tego łącznika ;)

Na Fabryczny będzie można jechać 9 z Retkini. Wtedy ten potok z 12 "przepłynie" do dziewiątki, która nie będzie wozić powietrza po Konstantynowskiej. A od Karolewa będzie już 18, czyli tylko os. Piaski straci.

Co do ilości linii na Rzgowskiej, to planuję zabranie autobusów i docelowo tramwaj ma być głównym środkiem transportu już od CZMP. 62 i 70 znikną z tego odcinka. Zostaną tylko 56, 71 i linie rzgowsko-tuszyńskie. Przekierowanie którejś z tych linii na Dw. Chojny, czy Niższą nie ma sensu, bo tam będą po dwie linie i to wystarczy.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1541
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » czw 14:23, 11 kwie 2019

O, nawet nie zauważyłem, że tam jest 9. :) Tylko to jest tak trochę na okrętkę. Jak już coś puszczać z Retkini przez Krzemieniecką, to zdecydowanie na Radogoszcz. Wtedy, będąc upartym, mogłaby powstać jakaś linia o oddzielnym numerze (roboczą nazwą niech będzie 25, ale i tak nie o to chodzi), poprowadzona tak, jak wspomniałem, przez Krzemieniecką, Konstantynowską, Legionów i dalej albo po ŁTR, albo po Nowomiejskiej bezpośrednio przez Bałucki Rynek i przyjaciół na Helenówek (opcjonalnie Rogi).
I z drugiej strony bez sensu, żeby 62 znikały z rejonu CZMP, bo powinien jakoś dowieźć do Dworca Chojny (i tak dość powiedzieć, że z krańcówki autobusowej - która swoją drogą ma być przebudowana - jest niezbyt blisko do kasy biletowej, to jeszcze skrócenie 62 spowoduje konieczność przesiadania się na tramwaj, od którego przystanku jest jeszcze dalej, kolejny szkopuł to światła).

BB93
Sympatyk forum
Posty: 694
Rejestracja: śr 13:27, 01 kwie 2009
Lokalizacja: Zgierz

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: BB93 » czw 22:02, 11 kwie 2019

Co do 9, to żaden problem, że byłaby linią na okrętkę. Brygad nawet może uda się zrobić tyle samo co teraz, bo skrócimy ją z Olechowa na Widzew. Jeśli chodzi o 62 to ten tramwaj na Rzgowskiej byłby co chwilę, poza tym na Chojnach i tak może być ciasno (jutro albo w weekend wrzucę pierwszą część autobusów - będę jednak wrzucał częściami Łodzi, a nie według numerów).

Na Helenówek pojadą 4, 11, 19 i 22, więc może być ciasno. 11 i 19 bym dał na jeden tor, na drugi 4 i 22. Co do Rogów to tam przydałaby się krańcówka na Rondzie Powstańców. Ale wtedy zostaje tylko 13 na trasie Stare Polesie - ŁF - Kampus UŁ - to może być zbyt mało.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1541
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » pt 13:15, 12 kwie 2019

Czy w wizjach uwzględnia się linię autobusową na mini po osiedlu Ruda (tzn. przez Farną i Długą, środka nie dodaję z premedytacją z uwagi na różnorodność wizji)?

BB93
Sympatyk forum
Posty: 694
Rejestracja: śr 13:27, 01 kwie 2009
Lokalizacja: Zgierz

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: BB93 » pt 22:36, 12 kwie 2019

Wrzucam na początek Chojny i Rudę:

50A/50B/50C - trasa bez zmian, częstotliwość: 10/15/20

52 - trasa bez zmian, częstotliwość: 10/15/20

56A - nowa linia, częstotliwość: 20/30/40
PIASTÓW KURAK - Paderewskiego, Rzgowska, Starowa Góra: Szeroka, Rzgów: Katowicka, Nasienna, Stara Gadka: Czartoryskiego – CM. STARA GADKA

CM. STARA GADKA – Czartoryskiego, Rzgów: Rudzka, łącznik Rudzka-Katowicka, Katowicka, Starowa Góra: Szeroka, Łódź: Rzgowska, Paderewskiego – PIASTÓW KURAK

56B, 56C - obecne 56 do Rzgowa i Ptaka.

62 - trasa zmieniona - częstotliwość: 10/15/20, tabor M (ewentualnie, jakaś 1-2 brygady w Robocze autobusy 12-metrowe)
BIONANOPARK – Dubois, Pabianicka, Starorudzka, Demokratyczna, Paradna, Matek Polskich – INSTYTUT CZMP

INSTYTUT CZMP – Matek Polskich, Paradna, Demokratyczna, Mierzyńskiego, Gombrowicza, Pabianicka, Dubois – BIONANOPARK

63A - nowa linia, częstotliwość: 20/30/40
PIASTÓW KURAK – Paderewskiego, Pabianicka, Prądzyńskiego, Zamojska, Św. Franciszka z Asyżu, Zenitowa, Pustynna, Nowe Sady, Waltera-Janke, Maratońska, Popiełuszki – RETKINIA

RETKINIA – Popiełuszki, Maratońska, Waltera-Janke, Nowe Sady, Pustynna, Zenitowa, Franciszka z Asyżu, Leszczowa, Pabianicka, Paderewskiego – PIASTÓW KURAK

63B - obecna trasa 63, częstotliwość: 20/30/40

68 - nowa trasa, częstotliwość: 30/45/60
CHOCIANOWICE IKEA – Pabianicka, Mierzejowa, Długa, Ksawerowska, Konna, Farna, Rudzka, Pabianicka, Chocianowicka, Łaskowice, Sanitariuszek, Maratońska, Popiełuszki – RETKINIA

RETKINIA – Popiełuszki, Maratońska, Sanitariuszek, Łaskowice, Chocianowicka, Pabianicka, Rudzka, Farna, Konna, Ksawerowska, Długa, Mierzejowa, Ciechocińska, Pabianicka – CHOCIANOWICE IKEA

70 - nowa trasa, częstotliwość: 10/15/20, w dni robocze przeguby
INSTYTUT CZMP – Rzgowska, Broniewskiego, Kilińskiego, Śląska, Konspiracyjnego WP, Felińskiego, Tatrzańska, Przybyszewskiego, Śmigłego-Rydza, Piłsudskiego, Rokicińska, Augustów, Przybyszewskiego – WIDZEW CZAJKOWSKIEGO
[/b]WIDZEW CZAJKOWSKIEGO – Przybyszewskiego, Augustów, Rokicińska, Piłsudskiego, Śmigłego-Rydza, Przybyszewskiego, Tatrzańska, Felińskiego, Konspiracyjnego WP, Śląska, Kilińskiego, Broniewskiego, Rzgowska – INSTYTUT CZMP

71AB - trasa bez zmian, częstotliwość: 10/15/20

75 - nowa trasa, częstotliwość: 20/30/40, w dni robocze przeguby na niektórych brygadach
DW. ŁÓDŹ CHOJNY – Rzgowska, Broniewskiego, Kilińskiego, Śląska, Niższa, Broniewskiego, Tatrzańska, Przybyszewskiego, Śmigłego-Rydza, Milionowa, Przędzalniana, Fabryczna, Abramowskiego, Sienkiewicza, Brzeźna, Radwańska, Politechniki, Rembielińskiego – OS. POLITECHNICZNA
OS. POLITECHNICZNA – Rembielińskiego, Inżynierska, Radwańska, Brzeźna, Sienkiewicza, Wigury, Kilińskiego, Fabryczna, Przędzalniana, Milionowa, Śmigłego-Rydza, Przybyszewskiego, Tatrzańska, Broniewskiego, Niższa, Śląska, Kilińskiego, Broniewskiego, Rzgowska – DW. ŁÓDŹ CHOJNY

77 - nowa trasa, częstotliwość: 20/30/40
DW. ŁÓDŹ FABRYCZNA – Rodziny Poznańskich, Kilińskiego, Jaracza, Więckowskiego, Żeromskiego, Struga, Łąkowa, Karolewska, Włókniarzy[/b], Jana Pawła II, Obywatelska, Nowe Sady, Pustynna, Zenitowa, Św. Franciszka z Asyżu, Leszczowa, Pabianicka, Prądzyńskiego, Czahary – STARE ROKICIE

STARE ROKICIE – Czahary, Prądzyńskiego, Zamojska, Św. Franciszka z Asyżu, Zenitowa, Pustynna, Nowe Sady, Obywatelska, Jana Pawła II, Włókniarzy, Struga, Żeligowskiego, 6 Sierpnia, Żeromskiego, Próchnika, Rewolucji 1905 r., Uniwersytecka, Rodziny Scheiblerów, Rodziny Poznańskich – DW. ŁÓDŹ FABRYCZNA

93 - trasa bez zmian, częstotliwość: 20/30/40

95A - nowa linia, częstotliwość: 10-15/15-30/20-40
CHOCIANOWICE IKEA – Pabianicka, Rudzka, Przestrzenna, Graniczna, Siostrzana, Bartoszewskiego, Demokratyczna, Trybunalska, Kosynierów Gdyńskich, Św. Wojciecha, Sternfelda, Kurczaki, Rzgowska – DW. ŁÓDŹ CHOJNY

DW. ŁÓDŹ CHOJNY – Rzgowska, Kurczaki, Sternfelda, Św. Wojciecha, Kosynierów Gdyńskich, Trybunalska, Demokratyczna, Bartoszewskiego, Siostrzana, Graniczna, Przestrzenna, Rudzka, Pabianicka – CHOCIANOWICE IKEA

95B - nowa linia, częstotliwość: 60
CHOCIANOWICE IKEA – Pabianicka, Starorudzka, Ekonomiczna, Graniczna, Siostrzana, Bartoszewskiego, Demokratyczna, Trybunalska, Kosynierów Gdyńskich, Św. Wojciecha, Sternfelda, Kurczaki, Rzgowska – DW. ŁÓDŹ CHOJNY

DW. ŁÓDŹ CHOJNY – Rzgowska, Kurczaki, Sternfelda, Św. Wojciecha, Kosynierów Gdyńskich, Trybunalska, Demokratyczna, Bartoszewskiego, Siostrzana, Graniczna, Ekonomiczna, Starorudzka, Demokratyczna, Mierzyńskiego, Gombrowicza, Pabianicka – CHOCIANOWICE IKEA

95C - nowa linia, częstotliwość: taka jak obecnie H
CHOJNY HYDRO – Graniczna, Bartoszewskiego, Rzgowska, Św. Wojciecha, Sternfelda, Kurczaki, Rzgowska – DW. ŁÓDŹ CHOJNY

DW. ŁÓDŹ CHOJNY – Rzgowska, Kurczaki, Sternfelda, Św. Wojciecha, Rzgowska, Bartoszewskiego, Siostrzana, Graniczna – CHOJNY HYDRO

nowy1212
Gaduła
Posty: 1538
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: nowy1212 » sob 07:20, 13 kwie 2019

Czy przypadki obecną krancówka DW Łódź Chojny nie ma być zlikwidowana w ramach TdŁ?

BB93
Sympatyk forum
Posty: 694
Rejestracja: śr 13:27, 01 kwie 2009
Lokalizacja: Zgierz

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: BB93 » sob 20:35, 13 kwie 2019

Wtedy przewiduję puszczenie tych linii Kilińskiego, Broniewskiego, Rzgowską.


Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości