Postautor: szymon5444 » czw 19:04, 21 lip 2005
Mnie się wydaje, że MPK celowo rozpierdziela obsługe wozów, tylko nie wiem dlaczego. Faktem jest, że my z mortonem, jesteśmy przyzwyczajeni, iż na 69 jeżdzą prawie same jelczyki, na 77 przegubki. Mało tego 77 jedną brygadę obsługuje Volvo, tylko nie wiem czy to jest to z Kraszewskiego, bo był wypożyczony. Inna ciekawostka, na 77 są kursy, w których jeżdżą dwa wozy za sobą, i to jeszcze przeguby. Wiele razy to widziałem, np: wczoraj po 20 jechały na Widzew dwa odkurzacze przegubowe odkurzacze.
Czasem 61 obsługuje 100% ZKA 2, a powinna 2 brygady. Dawno nie było na 61 ikarusa 260-1518.
Kilka miesięcy temu widziałem na 90, ikarusa 280, o dziwo zachowali na niego tablice boczne.
Na 82, już takowych nie ma, chyba. Bo widziałem jelcza bez bocznej. Zawsze jest problem z bocznymi tablicami.
92 czasem było i jest obsługiwane przez jelcza wybożyczonego na ZKA 1 o nr 2913. Czasem pojawia się przegubowy jelczyk. Nigdy za to nie widziałem ikarusa 260-1518 na 92. Zresztą 92 jest bardziej obłożone niz 71. Przedtem 92 miał tylko jedną tablice z przodu, a teraz już zrobili trzy i to na odwal się. Wydrukowali na papierze, nalepili tak na tabliczki, że są fałdy od kleju. Boczna kaseta do tablic, w 1518 jest oszklona, ale nie wiem czy zawsze, na pewno na 71, bo jest jedna tabliczka boczna i to za krótka, wię dzięki szybce nie wylatuje. Teraz w lato nie widuje 1518 na 71, przedtem jezdził codziennie, na szczytowej brygadzie. Na jakich liniach go teraz widujecie? Ponoć w pierwszym dniu kursowania Z5, jeżdził na tej linie. Co za rarytas. Jak go widuje na 71, to mi się dzieciństwo przypomina, kiedy widywałem je codziennie na tej linii, na krańcówce przy Felińskiego/Kruczkowskiego.
Inną rzeczą są krótkie Volva i mercedesy 405N, na 95 coraz częściej.
Na 78 pojawiają się ikarusy 280.
Złe jest, że w niedziele na 69, 77, 72 jeżdżą prawie same przegubki, katastrofa.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.