Strona 1 z 2

PLANOWA OBSADA LINII - AUTOBUSY [WYKAZY ARCHIWALNE]

: śr 10:59, 29 lip 2009
autor: M.C.
Zasady:

Kn - autobus krótki - niskopodłogowy
Pn - autobus przegubowy - niskopodłogowy
P - autobus przegubowy - średnio lub wysokopodłogowy
M - minibus (Vero)

W nawiasie podano numery brygad. W przypadku braku brygad - podany tabor obsługuje całość linii.

Gwiazdka "*" oznacza, że nie ma reguły co do obsady danej brygady.

Kolorem czerwonym oznaczone są linie zastępcze, tymczasowe.

Kolorem zielonym oznaczone są linie na okres wakacji. Jeżeli na okres wakacji zmienia się rodzaj obsady linii, wozy kursujące planowo poza okresem wakacji NIE SĄ CIEKAWOSTKAMI w okresie wakacyjnym.

Jeżeli na danej linii występuje OBSADA MIESZANA to niezależnie od dnia w ciągu całego tygodnia, odpowiednio wozy krótkie, przegubowe lub mini na tych liniach NIE SĄ CIEKAWOSTKAMI.

Lista uzupełniana w miarę na bieżąco.


Planowa obsada linii obsługiwanych przez ZEA-1:

51; 51A; 51B
Dni robocze:
Kn (3, 4, 5, 6, 7, 8, 11)
Pn (1, 2, 9, 10, 12)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn (1, 4)
Pn (2, 3, 5)
53; 53A
Dni robocze:
Kn (1, 2, 4, 7)
Pn (4, 5, 6)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
54; 54A
Kn
56
Kn
57
Kn
59
Kn
60; 60A; 60B
Dni robocze:
Kn (1, 2, 3, 5, 7, 8 )
Pn (4, 6)
Soboty:
Kn (1, 2)
Pn (3)
Niedziele i święta:
Kn
66
Kn
67
Kn
73
Kn
74; 74A; 74B
Kn
78; 78A
Dni robocze:
Kn (7, 8, 9, 10)
Pn (1, 2, 3, 4, 5, 6, 11, 12)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn (6, 7)
Pn (1, 2, 3, 4, 5, 8 )
79
Kn
81
Pn
83
Kn
85; 85A
Pn
87
Pn
88; 88A
Kn
89
Kn
96
Pn
99; 99A
Pn
Z3
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
Z5
Kn
Z10
Dni robocze:
Pn
Soboty; Niedziele i święta:
Pn

N1
Dni robocze:
Kn
Pt/So; So/Nd:
Pn - (V7000A, V7700A)
N2
Dni robocze:
Kn
Pt/So; So/Nd:
Pn - (V7000A, V7700A)
N5
Nd/Pn - Czw/Pt
Kn - (brygady nr 1, 2)
Pt/So; So/Nd:
Kn - (brygady nr 1, 3, 4, 5)
N6
Kn

STAN NA: 18.10.2014 r.

: śr 13:44, 29 lip 2009
autor: SEC
ZEA-2:

50; 50A
Dni robocze:
Pn (1, 3, 5, 6, 7)
Kn (2, 4)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
52
Kn
55
Kn
61
Kn
62, 62A
M (1-5)
Kn (6)
63
M
64
Kn
65; 65A
P; Pn
68
Dni robocze:
Kn (1-4)
M (5)
Soboty; Niedziele i święta:
M
69; 69A; 69B
Dni robocze:
P; Pn (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 16, 17)
Kn (11, 13, 15)
Soboty:
P; Pn (4, 6, 7, 9, 10)
Kn (1, 2, 3, 5, 8 )
Niedziele i święta:
P; Pn (1, 3, 4, 5, 6, 7)
Kn (2, 8, 9)
70; 70A; 70B
P; Pn
71; 71A
Dni robocze:
Kn (1, 2, 3)
M (4)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn (2, 3)
M (1) - brygada łączona 62A/1 + 71A/1
72
Kn
75
Dni robocze;
P; Pn (1, 4)
Kn (2, 3, 5, 7)
Soboty:
Kn
Niedziele i święta:
Kn
76
Dni robocze:
Kn (1, 2, 3, 5)
Pn (4, 6, 7)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
77
Dni robocze;
P; Pn (1, 2, 3, 4, 5)
Kn (6)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
80
Dni robocze:
Kn (1, 2, 3, 5)
P; Pn (4, 6)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
82, 82A
Dni robocze:
P; Pn (1, 3, 4, 5)
Kn (2, 6)
Soboty; Niedziele i święta
Kn
84
Dni robocze:
Kn (2)
M (1, 3)
Soboty; Niedziele i święta:
M
86
Dni robocze:
P; Pn (2, 4)
Kn (3, 5, 6)
Soboty; Niedziele i święta:
Kn
90
Dni robocze:
Kn
Soboty; Niedziele i święta:
M
91; 91A
Kn
92
Dni robocze:
Kn
Soboty; Niedziele i święta:
M
93
Kn
94
Kn
95; 95A
Dni robocze:
P; Pn (1, 2)
Kn (3, 4)
M (5)
Soboty
Kn
Niedziele i święta:
M
98; 98A; 98B
Dni robocze:
P; Pn
Soboty; Niedziele i święta:
P; Pn
Z3
Dni robocze:
Kn

N3
Kn
N4
Kn
N5
Nd/Pn - Czw/Pt
Kn - (brygada nr 3)
Pt/So; So/Nd:
Kn - (brygada nr 2)
N7
Nd/Pn - Czw/Pt
Pn - (brygady nr 2, 4)
Kn - (brygady nr 1, 3)
Pt/So; So/Nd:
Kn

STAN NA: 18.10.2014 r.

: śr 16:10, 08 paź 2014
autor: px33
Czy z obsługi pełnej 50 nie spadły jakoś ostatnio przeguby? Dzisiaj na 50/7 jest jakiś gniot, a na innej 2366

: śr 17:31, 08 paź 2014
autor: Karol
Pewnie braki taborowe w przegubach. Nie spodziewałbym się czegoś więcej. Sprawdź jutro sytuację.

: czw 02:12, 09 paź 2014
autor: SEC
Umowy międzygminne również obowiązują. 50/7 - szczytówka (większe prawdopodobieństwo "ciekawostki"), a krótki Solaris - przypadek moim zdaniem.

: pt 23:18, 20 lut 2015
autor: emilek12
Jest zmiana brygad przegubowych i krótkich na 78(A) od 7.01.2015 r. w dni robocze. Od tego dnia autobusy na tej linii pojawiają się na brygadach nr.: 2, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12; na brygadach 1, 3, 5, 7 pojawiają się autobusy krótkie.

: śr 15:50, 04 mar 2015
autor: mig
emilek12 pisze:Jest zmiana brygad przegubowych i krótkich na 78(A) od 7.01.2015 r. w dni robocze. Od tego dnia autobusy na tej linii pojawiają się na brygadach nr.: 2, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12; na brygadach 1, 3, 5, 7 pojawiają się autobusy krótkie.

Obecnie 1, 2, 3, 5 krótkie, 4, 6, 7, 8, 9, 10 długie.

: śr 19:17, 04 mar 2015
autor: Mat
A widział ktoś ostatnio jakiegoś przeguba na 80, bo ja nie. Na 4 i 6 brygadzie jeżdżą solówki, podobnie jak na innych. Taka sytuacja ma już chyba miejsce od jakiegoś czasu. Możliwe, że obsada 80 krótkimi, ma związek z remontami i taborem przegubowym na zetkach i później znowu wrócą długie na 80, ale to chyba nic pewnego. Póki co można by zmienić całą obsadę tej linii na Kn.

: śr 22:59, 04 mar 2015
autor: emilek12
mig pisze:
emilek12 pisze:Jest zmiana brygad przegubowych i krótkich na 78(A) od 7.01.2015 r. w dni robocze. Od tego dnia autobusy na tej linii pojawiają się na brygadach nr.: 2, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12; na brygadach 1, 3, 5, 7 pojawiają się autobusy krótkie.

Obecnie 1, 2, 3, 5 krótkie, 4, 6, 7, 8, 9, 10 długie.
Jeszcze zapomniałeś o 11 i 12 brygadzie gdzie także kursują autobusy przegubowe

: czw 09:28, 05 mar 2015
autor: mig
Mat pisze:A widział ktoś ostatnio jakiegoś przeguba na 80, bo ja nie. Na 4 i 6 brygadzie jeżdżą solówki, podobnie jak na innych. Taka sytuacja ma już chyba miejsce od jakiegoś czasu. Możliwe, że obsada 80 krótkimi, ma związek z remontami i taborem przegubowym na zetkach i później znowu wrócą długie na 80, ale to chyba nic pewnego. Póki co można by zmienić całą obsadę tej linii na Kn.

Tak, wszystkie brygady planowo na krótki wóz.
@emilek: zgadza się.

: czw 10:37, 23 lip 2015
autor: mig
50 EA2
R: 1, 3, 5, 6, 7 d, 2, 4 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

51 EA1
R: 1, 2, 9, 10, 12 d; 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 k
S: 1,4 d ; 2, 3, 5 k
N: 1-5 k

52 EA2
R: 1-5 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k

53 EA1
R: 1, 2, 3, 7 k, 4-6 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k

54 EA1
R: 1-6 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

55 EA2
R: 1,3,4,5,6 k , 2 d
S: 1-4 k
N: 1-4 k

56 EA1
R: 2 k
S: 1 k
N: 1 k

57 EA1
R: 1,2,3,4,8,9,11,13 d ; 5,6,7,10,12,14 k
S: 1-9 k
N: 1-8 k

58 KORO
R: 1-5 k
S: 1-2 k
N: 1 k

59 EA1
R: 1-4 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k

60 EA1
R: 1,2,3,5,7,8 k; 4,6 d
S: 1,2 k, 3 d
N: 1,2 k

61 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

62 EA2
R: 1-5 k, 6 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m

63 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

64 EA2
R: 1-7 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

65 EA2
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/11 o 5:01 z Wyszyńskiego (odjazd 4.35 z lotniska), w soboty analogicznie 65/7 na 99/2

66 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

67 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

68 EA2
R: 1-4 k, 5 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m

69 EA2
R: 1-17 d
S: 1,2,3,4,8 k; 5,6,7,9,10 d
N: 1,3,4,5,6,7 d, 2,8,9 k

70 EA2
R: 1-17 d
S: 1-7 d
N: 1-7 d

71 EA2
R: 1-3 k, 4 m
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k

72 EA2
R: 1,2,4,5 k, 3 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k

73 EA1
R: 1-4 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

74 EA1
R: 1-12 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k

75 EA2
R: 1,4 d; 2,3,5,6,7 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

76 EA2
R: 1,3,7,8,9 d ; 2,4,5,6 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

77 EA2
R: 1-5 d, 6-7 k (7 łączone z 90/1)
S: 1-4 k
N: 1-4 k

78 EA1
R: 1,2,3,5 k; 4,6,7,8,9,10,11,12 d
S: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
N: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k

79 EA1
R: 1-4 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

80 EA2
R: 2,4,6,8 k ; 1,3,5,7 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

81 EA1 (łączone z 87)
R: 1-5 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

82 EA1
R: 1-6 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

83 EA1
R: 1-11 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

84 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m

85 EA1
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d

86 EA2
R: 1,3,5 k ; 2,4,6,7,8 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

87 EA1 (łączone z 81)
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

88 EA1
R: 1-4 k
S: 1 k
N: 1 k

89 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: -

90 EA2
R: 1-4 k
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k

91 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

92 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

93
R: 1-3 k EA2
S: 1-3 k EA1
N: 1-2 k EA1

94 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

95 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-2 k

96 EA1
R: 1-22 d
S: 1-9 d
N: 1-9 d

98 EA2
R: 1-5 d
S: 1-4 d
N: 1-4 d

99 EA1
R: 1-13 d
S: 1-8 d
N: 1-8 d





N1 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 d
N: 1-6 d

N2 EA1
R: 1-2 k
S: 1-4 d
N: 1-4 d

N3 EA2
R: 1-4 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k

N4 EA2
R: 1-3 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

N5
R: 1-2 k EA1, 3 k EA2
S: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2

N6 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

N7 EA2
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k


Legenda:
m - midi
k - 12-metrowiec
d - 18-metrowiec
R - dzień roboczy
S - sobota
N - niedziela i święto

Stan na 2.11.2015

: śr 21:01, 30 wrz 2015
autor: emilek12
mig pisze: 65 EA2
R: 1-10 d
S: 1-7 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/3 z Maratońskiej (odjazd 4.35 z lotniska)
W soboty także pierwszy kurs na lotnisko jest wykonany z zajezdni Limanowskiego do Lotniska, po czym chyba także przechodzi w 99.

: śr 17:41, 28 paź 2015
autor: igor
Od 2 listopada w wybranych kursach linia 55 będzie obsługiwana taborem przegubowym.

: śr 19:10, 28 paź 2015
autor: Kuba
igor pisze:Od 2 listopada w wybranych kursach linia 55 będzie obsługiwana taborem przegubowym.
Linia 72 również.

: śr 20:03, 28 paź 2015
autor: pawlak
Kuba pisze:
igor pisze:Od 2 listopada w wybranych kursach linia 55 będzie obsługiwana taborem przegubowym.
Linia 72 również.


Moźna prosić o podanie konkretnych brygad/aktualizację spisu? Przede wszystkim interesuje mnie 72.

: śr 21:17, 28 paź 2015
autor: Kuba
Spis zostanie zaktualizowany po wprowadzeniu zmian w funkcjonowaniu autobusów po otwarciu WZ-ki, jak już będzie wiadomo dokładnie co i jak. Wiem tylko ogólnie, że przeguby mają być na 55 i 72.

: czw 10:57, 29 paź 2015
autor: mig
Na dniach zaktualizuję autobusy. Z tego co już wiadomo 55/2 i 72/3 to brygady na przeguba, poza tym przeguby wyjadą na część brygad 57, 80 i 86. 95 na krótkich.
A na razie tramwaje - z ciekawostek tylko 4 linie będą obsługiwane przez obie zajezdnie, 6 M8C zawita na 13, 4 CR na 10, 41 i 15 w całości na Konstalach, dojdzie dwunasta brygada na 46 (słusznie bo czasy postoju na Zdrowiu były do tej pory żałosne zważywszy na długość linii). Powraca instytucja "skoczków", tym razem na linię 3 w dni robocze - w związku ze zbyt małą ilością miejsca na Olechowie posiłki będą na Augustowie i motorniczy na ich czas będą się tam zamieniać.

: śr 10:11, 18 lis 2015
autor: Kuba
50 EA2
R: 1, 3, 5, 6, 7 d, 2, 4 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

51 EA1
R: 1, 2, 9, 10, 12 d; 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 k
S: 1,4 d ; 2, 3, 5 k
N: 1-5 k

52 EA2
R: 1-5 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k

53 EA1
R: 1, 2, 3, 7 k, 4-6 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k

54 EA1
R: 1-6 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

55 EA2
R: 1,3,4,5,6 k , 2 d
S: 1-4 k
N: 1-4 k

56 EA1
R: 2 k
S: 1 k
N: 1 k

57 EA1
R: 1,2,3,4,8,9,11,13 d ; 5,6,7,10,12,14 k
S: 1-9 k
N: 1-8 k

58 KORO
R: 1-5 k
S: 1-2 k
N: 1 k

59 EA1
R: 1-4 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k

60 EA1
R: 1,2,3,5,7,8 k; 4,6 d
S: 1,2 k, 3 d
N: 1,2 k

61 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

62 EA2
R: 1-5 m, 6 k
S: 1-3 m
N: 1-3 m

63 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m

64 EA2
R: 1-7 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

65 EA2
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/11 o 5:01 z Wyszyńskiego (odjazd 4.35 z lotniska), w soboty analogicznie 65/7 na 99/2

66 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

67 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

68 EA2
R: 1-4 k, 5 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m

69 EA2
R: 1-17 d
S: 1,2,3,4,8 k; 5,6,7,9,10 d
N: 1,3,4,5,6,7 d, 2,8,9 k

70 EA2
R: 1-17 d
S: 1-7 d
N: 1-7 d

71 EA2
R: 1-3 k, 4 m
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k

72 EA2
R: 1,2,4,5 k, 3 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k

73 EA1
R: 1-4 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

74 EA1
R: 1-12 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k

75 EA2
R: 1,4 d; 2,3,5,6,7 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

76 EA2
R: 1,3,7,8,9 d ; 2,4,5,6 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

77 EA2
R: 1-5 d, 6-7 k (7 łączone z 90/1)
S: 1-4 k
N: 1-4 k

78 EA1
R: 1,2,3,5 k; 4,6,7,8,9,10,11,12 d
S: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
N: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k

79 EA1
R: 1-4 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

80 EA2
R: 2,4,6,8 k ; 1,3,5,7 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

81 EA1 (łączone z 87)
R: 1-5 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

82 EA1
R: 1-6 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

83 EA1
R: 1-11 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

84 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m

85 EA1
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d

86 EA2
R: 1,3,5 k ; 2,4,6,7,8 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

87 EA1 (łączone z 81)
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

88 EA1
R: 1-4 k
S: 1 k
N: 1 k

89 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: -

90 EA2
R: 1-4 k
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k

91 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

92 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

93
R: 1-3 k EA2
S: 1-3 k EA1
N: 1-2 k EA1

94 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

95 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-2 k

96 EA1
R: 1-22 d
S: 1-9 d
N: 1-9 d

98 EA2
R: 1-5 d
S: 1-4 d
N: 1-4 d

99 EA1
R: 1-13 d
S: 1-8 d
N: 1-8 d





N1 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 d
N: 1-6 d

N2 EA1
R: 1-2 k
S: 1-4 d
N: 1-4 d

N3 EA2
R: 1-4 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k

N4 EA2
R: 1-3 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

N5
R: 1-2 k EA1, 3 k EA2
S: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2

N6 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

N7 EA2
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k


Legenda:
m - midi
k - 12-metrowiec
d - 18-metrowiec
R - dzień roboczy
S - sobota
N - niedziela i święto

2.11-1.12.2015

: czw 10:51, 31 gru 2015
autor: mig
50 EA2
R: 1, 3, 5, 6, 7 d, 2, 4 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

51 EA1
R: 1, 2, 9, 10, 12 d; 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 k
S: 1,4 d ; 2, 3, 5 k
N: 1-5 k

52 EA2
R: 1-5 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k

53 EA1
R: 1, 2, 3, 7 k, 4-6 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k

54 EA1
R: 1-6 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

55 EA2
R: 1,3,4,5,6 k , 2 d
S: 1-4 k
N: 1-4 k

56 EA1
R: 2 k
S: 1 k
N: 1 k

57 EA1
R: 1,2,3,4,8,9,11,13 d ; 5,6,7,10,12,14 k
S: 1-9 k
N: 1-8 k

58 KORO
R: 1-5 k
S: 1-2 k
N: 1 k

59 EA1
R: 1-5 k
S: 1-5 k
N: 1-4 k

60 EA1
R: 1,2,3,5,7,8 k; 4,6 d
S: 1,2 k, 3 d
N: 1,2 k

61 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

62 EA2
R: 1-6 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m

63 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m

64 EA2
R: 1-7 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

65 EA2
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/11 o 5:01 z Wyszyńskiego (odjazd 4.35 z lotniska), w soboty analogicznie 65/7 na 99/2

66 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

67 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

68 EA2
R: 1-4 k, 5 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m

69 EA2
R: 1-17 d
S: 1,2,3,4,8 k; 5,6,7,9,10 d
N: 1,3,4,5,6,7 d, 2,8,9 k

70 EA2
R: 1-17 d
S: 1-7 d
N: 1-7 d

71 EA2
R: 1-3 k, 4 m
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k

72 EA2
R: 1,2,4,5 k, 3 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k

73 EA1
R: 1-4 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

74 EA1
R: 1-12 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k

75 EA2
R: 1,4 d; 2,3,5,6,7 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

76 EA2
R: 1,3,7,8,9 d ; 2,4,5,6 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

77 EA2
R: 1-5 d, 6-7 k (7 łączone z 90/1)
S: 1-4 k
N: 1-4 k

78 EA1
R: 1,2,3,5 k; 4,6,7,8,9,10,11,12 d
S: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
N: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k

79 EA1
R: 1-4 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

80 EA2
R: 2,4,6,8 k ; 1,3,5,7 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

81 EA1 (łączone z 87)
R: 1-5 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

82 EA1
R: 1-6 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

83 EA1
R: 1-11 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

84 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m

85 EA1
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d

86 EA2
R: 1,3,5 k ; 2,4,6,7,8 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

87 EA1 (łączone z 81)
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

88 EA1
R: 1-4 k
S: 1 k
N: 1 k

89 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: -

90 EA2
R: 1-4 k
S: 1 m, 2 k
N: 1 m, 2 k

91 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

92 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

93
R: 1-3 k EA2
S: 1-3 k EA1
N: 1-2 k EA1

94 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

95 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-2 k

96 EA1
R: 1-22 d
S: 1-9 d
N: 1-9 d

98 EA2
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

99 EA1
R: 1-13 d
S: 1-8 d
N: 1-8 d





N1 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 d
N: 1-6 d

N2 EA1
R: 1-2 k
S: 1-4 d
N: 1-4 d

N3 EA2
R: 1-4 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k

N4 EA2
R: 1-3 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

N5
R: 1-2 k EA1, 3 k EA2
S: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2

N6 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

N7 EA2
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k


Legenda:
m - midi
k - 12-metrowiec
d - 18-metrowiec
R - dzień roboczy
S - sobota
N - niedziela i święto

Stan na 1.01.2016

: czw 10:53, 31 gru 2015
autor: mig
50 EA2
R: 1, 3, 5, 6, 7 d, 2, 4 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

51 EA1
R: 1, 2, 9, 10, 12 d; 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 k
S: 1,4 d ; 2, 3, 5 k
N: 1-5 k

52 EA2
R: 1-5 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k

53 EA1
R: 1, 2, 3, 7 k, 4-6 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k

54 EA1
R: 1-6 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

55 EA2
R: 1,3,4,5,6 k , 2 d
S: 1-4 k
N: 1-4 k

56 EA1
R: 2 k
S: 1 k
N: 1 k

57 EA1
R: 1,2,3,4,8,9,11,13 d ; 5,6,7,10,12,14 k
S: 1-9 k
N: 1-8 k

58 KORO
R: 1-5 k
S: 1-2 k
N: 1 k

59 EA1
R: 1-4 k
S: 1-4 k
N: 1-3 k

60 EA1
R: 1,2,3,5,7,8 k; 4,6 d
S: 1,2 k, 3 d
N: 1,2 k

61 EA2
R: 1-3 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

62 EA2
R: 1-6 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m

63 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m

64 EA2
R: 1-7 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

65 EA2
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d
W dni robocze pierwszy kurs na lotnisko wykonuje EA1 (65/10), autobus po jego zakończeniu przechodzi na 99A/11 o 5:01 z Wyszyńskiego (odjazd 4.35 z lotniska), w soboty analogicznie 65/7 na 99/2

66 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

67 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

68 EA2
R: 1-4 k, 5 m
S: 1-3 m
N: 1-3 m

69 EA2
R: 1-17 d
S: 1,2,3,4,8 k; 5,6,7,9,10 d
N: 1,3,4,5,6,7 d, 2,8,9 k

70 EA2
R: 1-17 d
S: 1-7 d
N: 1-7 d

71 EA2
R: 1-3 k, 4 m
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k

72 EA2
R: 1,2,4,5 k, 3 d
S: 1-3 k
N: 1-3 k

73 EA1
R: 1-4 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

74 EA1
R: 1-12 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k

75 EA2
R: 1,4 d; 2,3,5,6,7 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

76 EA2
R: 1,3,7,8,9 d ; 2,4,5,6 k
S: 1-5 k
N: 1-5 k

77 EA2
R: 1-5 d, 6-7 k (7 łączone z 90/1)
S: 1-4 k
N: 1-4 k

78 EA1
R: 1,2,3,5 k; 4,6,7,8,9,10,11,12 d
S: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k
N: 1,2,3,4,5,8 d, 6,7 k

79 EA1
R: 1-4 k
S: 1-2 k
N: 1-2 k

80 EA2
R: 2,4,6,8 k ; 1,3,5,7 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

81 EA1 (łączone z 87)
R: 1-5 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

82 EA1
R: 1-6 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

83 EA1
R: 1-11 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

84 EA2
R: 1-3 m
S: 1-2 m
N: 1-2 m

85 EA1
R: 1-9 d
S: 1-6 d
N: 1-6 d

86 EA2
R: 1,3,5 k ; 2,4,6,7,8 d
S: 1-5 k
N: 1-5 k

87 EA1 (łączone z 81)
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

88 EA1
R: 1-4 k
S: 1 k
N: 1 k

89 EA1
R: 1-2 k
S: 1 k
N: -

90 EA2
R: 1-4 k
S: 1 m, 2,3 k
N: 1 m, 2,3 k

91 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-3 k

92 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

93
R: 1-3 k EA2
S: 1-3 k EA1
N: 1-2 k EA1

94 EA2
R: 1-2 k
S: 1 k
N: 1 k

95 EA2
R: 1-5 k
S: 1-3 k
N: 1-2 k

96 EA1
R: 1-22 d
S: 1-9 d
N: 1-9 d

98 EA2
R: 1-4 d
S: 1-3 d
N: 1-3 d

99 EA1
R: 1-13 d
S: 1-8 d
N: 1-8 d





N1 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 d
N: 1-6 d

N2 EA1
R: 1-2 k
S: 1-4 d
N: 1-4 d

N3 EA2
R: 1-4 k
S: 1-7 k
N: 1-7 k

N4 EA2
R: 1-3 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

N5
R: 1-2 k EA1, 3 k EA2
S: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2
N: 1,3,4,5 k EA1, 2k EA2

N6 EA1
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k

N7 EA2
R: 1-4 k
S: 1-6 k
N: 1-6 k


Legenda:
m - midi
k - 12-metrowiec
d - 18-metrowiec
R - dzień roboczy
S - sobota
N - niedziela i święto

Stan na okres 1.12.2015-31.12.2015