Rezerwy liniowe (obserwacje)
Coś kręcą. Powinni raczej wysłać R11 na Wydawniczą (stamtąd do Widzewa daleko nie jest), na Kaliski wysłać coś z NS, Maratońską zostawić w spokoju (bo może i blisko zajezdni, ale stamtąd szybciej na KZ) i ewentualnie zdublować Rokicińską jeśli już tak muszą.
I czy któraś z tych rezerw ma coś planowo wspólnego z D1?
I czy któraś z tych rezerw ma coś planowo wspólnego z D1?
Logiczną koleją rzeczy byłoby to, że jedna rezerwa robi 2 kursy D1 w trakcie każdego posiłku, przy czym gdyby jeździło tam coś bardziej odpowiedniego (nie wiem, Vero, nawet 12m, ale nie przegub), kierowca z rezerwy powinien wejść do pojazdu jadącego D1.
Ale ja bym tutaj raczej zrobił BWL z jakąś linią robioną na krótkich (90, 91, szczyt 69), które byłoby pewniejsze niż rezerwa, która zawsze może zostać gdzieś wysłana. BWL w najgorszym razie się spóźni (-1 kurs D1)
Ale ja bym tutaj raczej zrobił BWL z jakąś linią robioną na krótkich (90, 91, szczyt 69), które byłoby pewniejsze niż rezerwa, która zawsze może zostać gdzieś wysłana. BWL w najgorszym razie się spóźni (-1 kurs D1)
Nie ma co kombinować. D1 jest do wywalenia, bo nikt tym nie jeździ. Odległość jest śmieszna, podobna jak do Kaliskiego i Chojen. Dzisiaj tłumek wsiadał w 75 i 85, reszta szła do tramwaju.
Może te rezerwy będą miały jakiś priorytet "postojowy". Za czasów 77/7, 77/8, 77/9 często ich nie było (wozy z rezerwy).
Może te rezerwy będą miały jakiś priorytet "postojowy". Za czasów 77/7, 77/8, 77/9 często ich nie było (wozy z rezerwy).
-
- Megagaduła
- Posty: 2788
- Rejestracja: wt 00:32, 12 lip 2011
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
-
- Megagaduła
- Posty: 2788
- Rejestracja: wt 00:32, 12 lip 2011
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość