Zatrzymania i wykolejenia - spis

Podforum o wypadkach komunikacyjnych oraz o awariach pojazdów KM.
Awatar użytkownika
Mat
Megagaduła
Posty: 2202
Rejestracja: śr 15:18, 20 sie 2014
Lokalizacja: Łódź - MOJE miasto

Postautor: Mat » śr 07:36, 24 cze 2015

Chcąc, nie chcąc, cześć wagonów i tak wjechała w zatrzymanie i to dość sporo pewnie, bo skoro zatrzymanie było przy Radwańskiej, to wszystkie składy, które minęły już Legionów jechały dalej.
Logika by podpowiadała, że lepiej puścić tym objazdem mniej brygad, ale by jechały w miarę, bez przestoju. MPK myśli stereotypowo. Jak jest objazd to puszczamy wszystko. W drugą stronę tramwaje jechały normalnie, więc pewnie chcieli, by miało co jeździć w tą drugą stronę.
By nie blokować za bardzo Zielonej, to można było też puścić część składów do Kozin.
Mateusz

EA-1 8-)
Foto
Obrazek

kuba_bed
Gaduła
Posty: 1471
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Postautor: kuba_bed » śr 10:05, 24 cze 2015

Byłaby już gotowa pętla uliczna to można byłoby zawracać tramwaje jadące od północy na niej - wtedy zetki tylko od Mickiewicza do pl. Niepodległości a nie aż na tak wielkim odcinku i przy okazji nie zapchałaby się Politechniki już do granic możliwości...

Kpc21
Weteran
Posty: 6291
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Kpc21 » śr 11:56, 24 cze 2015

Można było wyłączyć sygnalizację na zwężce i przejazdach przez torowisko przy hali sportowej i kierować ruchem ręcznie. Jak nie ma żadnego tramwaju na jednotorze, to pierwszego jaki nadjedzie puszczać bez żadnego czekania.

A na skrzyżowaniach powyłączać te światła dla pieszych przez tory, które wszystko psują.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

Kpc21
Weteran
Posty: 6291
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Kpc21 » śr 16:39, 24 cze 2015

MPK nie nauczyło się nic tym co było wczoraj, tylko wręcz przeciwnie, na Żeromskiego przed Rawdańską stworzył się korek chyba na 6 albo 7 tramwajów, a, jak wiadomo, przejechać tam może tylko jeden na cykl. Czyli... To się nie rozładuje do ostatnich zjazdów do zajezdni.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

px33
Weteran
Posty: 5086
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Postautor: px33 » śr 17:44, 24 cze 2015

a część zawrócili przez Pomorską, Kilińskiego, Narutowicza, Zieloną.

Skrętów by zabrakło. Puszczanie części wozów w zatrzymanie to też nie jest za dobre wyjście, udrożnienie tego zajęłoby wieki.
Tak naprawdę jeśli dwie połówki sieci są połączone jednym jednotorowym "mostem", nie ma dobrych rozwiązań, są najwyżej mniej złe. Tutaj można było co najwyżej pozbyć się części wagonów z południa (16A do Zdrowia, 14 do PlW, przyszłe zjazdowe jak najszybciej zawrotka i na czarno do zajezdni, żeby nie wpychały się w godzinny korek), ręcznie sterować ruchem na mijance (po 2 składy na południe) i liczyć że jakoś to będzie.
Opcja atomowa (2, 3, 14 z południa do RLL, z północy zawrotka na PlW, tylko 11, 15, 16 pomiędzy północą a południem) mogłaby wyjść lepiej, ale pasażerowie by oszaleli

Kpc21
Weteran
Posty: 6291
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Kpc21 » śr 19:11, 24 cze 2015

A opcja atomowa, ale z puszczaniem co drugiego kursu każdej linii?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Postautor: eDragon55 » śr 23:05, 24 cze 2015

Nie było innego wyjścia jak wysłać te tramwaje przez Politechniki bo reszta oczywiście rozkopana ale i tak dobrze, że to stało się po godzinach szczytu bo tak to byłoby jeszcze gorzej. Na pewno na przystanku trzeba było długo czekać przez te opóźnienia.

Kpc21
Weteran
Posty: 6291
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Kpc21 » śr 23:13, 24 cze 2015

Na przystanku to raczej nie trzeba było dużo czekać, skoro przepustowość trasy była maksymalne wykorzystana. Długo trzeba było czekać w tramwaju przed skrzyżowaniem, chcąc wysiąść.

Dzisiaj nie było żadnego objazdu ŁTR-u, a w najzwyklejszej 15 czekałem pół godziny (!) na możliwość jej opuszczenia.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

Awatar użytkownika
Mat
Megagaduła
Posty: 2202
Rejestracja: śr 15:18, 20 sie 2014
Lokalizacja: Łódź - MOJE miasto

Postautor: Mat » pn 14:56, 13 lip 2015

MPK-Łódź pisze:Szanowni Państwo,
Informujemy, że w poniedziałek, 13 lipca o godzinie 9:57 na ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego przy ul. Podgórnej doszło do oberwania silnika I wagonu II wózka i wykolejenie II wózka IV kołami w tramwaju linii 14.

W wyniku zdarzenia i towarzyszącego mu szarpnięcia motornicza (po około godzinie zaczęła odczuwać ból brzucha) i dwoje pasażerów doznało obrażeń ciała (uraz głowy i barki, uraz głowy i żeber). Pasażerowie po zbadaniu przez ratowników pogotowia ratunkowego zostali skierowani do domów. Motornicza została przewieziona do szpitala Jonschera.

Przyczyny awarii są na razie nieznane. Na miejscu pracują pogotowie techniczne, torowe oraz dźwigi MPK-Łódź. Czynności zabezpieczające miejsce zdarzenia przeprowadzała Policja. Aktualnie na miejscu prowadzone są czynności mające na celu uruchomienie składu i umożliwienie mu zjazd do zajezdni.Okoliczności zdarzenia oraz odpowiedź co było przyczyną zdarzenia da badanie komisyjne.

Tramwaje linii 2 i 14 kierowane są objazdami od ul. Dąbrowskiego ulicami Przybyszewskiego i przez p. Niepodległości.
Na odcinku ul. Dąbrowskiego od ul. Tatrzańskiego do Rzgowska – pl. Reymonta kursuje autobusowa komunikacja zastępcza.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 3 razy.
Mateusz

EA-1 8-)
Foto
Obrazek

eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Postautor: eDragon55 » wt 22:51, 14 lip 2015

Podobno takie przypadki zdarzają się kilka razy w roku ale nie dziwi mnie to bo takie stare tramwaje mają prawo się zepsuć i na trzy godziny torowisko było zablokowane.

Awatar użytkownika
Mat
Megagaduła
Posty: 2202
Rejestracja: śr 15:18, 20 sie 2014
Lokalizacja: Łódź - MOJE miasto

Postautor: Mat » pt 10:07, 17 lip 2015

MPK-Łódź pisze:Specjalnie powołana komisja ustaliła, że przyczyną wykolejenia tramwaju linii 14 na ul. Dąbrowskiego był stan tamtejszego torowiska. O tym, że nie jest ono w najlepszej kondycji informowaliśmy organizatora (ZDiT) już parokrotnie. Mamy nadzieję, że w końcu uda się doprowadzić do jego remontu...

Artykuł
Ten ostatni wypadek to tylko ostrzeżenie od losu. ZDiT powinien zrobić wszystko, by doprowadzić do jak najszybszego remontu, a póki co na razie wyłączyć ruch tramwajowy na tym odcinku. Tramwaje można puścić objazdem przez Przybyszewskiego jak 1. Wiem, że w obliczu zetek trudno wygospodarować kolejne autobusy na KZ na Dąbrowskiego, ale może coś by się znalazło, może nawet kosztem obcięcia kilku brygad np. z Z10. Z resztą częściowo na wyłączonym odcinku i tak już kursuje 95(A) (częstotliwość gorsza niż 2), problem ewentualnie, że trzeba by się wcześniej przesiąść na Piotrkowskiej z 2 na dojazd do pl. Niepodległości. Ewentualna zetka powinna więc kursować nie na pl. Niepodległości ale dalej Rzgowską do pl. Reymonta i powrót przez Piotrkowską. Na drugim krańcu z Dąbrowskiego może skręcać w Śmigłego-Rydza i zawracać na rondzie Broniewskiego. Częstotliwość najlepiej tak, jak 2, co 12 min. Wystarczyłyby więc max. 3 brygady (może czwarta posiłkowa) i podróż byłaby bezpieczniejsza.

A około 10.
MPK-Łódź Traffic pisze:Linia:Z1,1,2,3,6,11,16,16A, - Zatrzymanie ruchu tramwajów na ul. Piotrkowskiej, pl. Niepodległości, Kilińskiego, Przybyszewskiego w dwóch kierunkach jazdy.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 1 raz.
Mateusz

EA-1 8-)
Foto
Obrazek

Kpc21
Weteran
Posty: 6291
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Kpc21 » pt 14:20, 17 lip 2015

Czyli pewnie znów coś w podstacji trakcyjnej wysiadło.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

Awatar użytkownika
Mat
Megagaduła
Posty: 2202
Rejestracja: śr 15:18, 20 sie 2014
Lokalizacja: Łódź - MOJE miasto

Postautor: Mat » śr 08:55, 22 lip 2015

Od dziś koniec mijanki przy Sukcesji (przynajmniej na razie), a co za tym idzie, z płynnością ruchu powinno być tam lepiej.
Mateusz

EA-1 8-)
Foto
Obrazek

SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Postautor: SEC » czw 01:30, 23 lip 2015

Wczoraj po 15. z pętli Kurczaki odjechała czternastka. Nieźle.

jan_defecto
Megagaduła
Posty: 2136
Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
Lokalizacja: Łódź-Retkinia

Postautor: jan_defecto » śr 21:24, 29 lip 2015

11:30 Zatrzymanie na Kościuszki/Zamenhofa Obrazek Helenówek. Korek tramwajowy ciągnął się do Mickiewicza.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez jan_defecto, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mat
Megagaduła
Posty: 2202
Rejestracja: śr 15:18, 20 sie 2014
Lokalizacja: Łódź - MOJE miasto

Postautor: Mat » pt 16:16, 31 lip 2015

31.07.2015

1938+1939 (12/10) zatrzymany o 13. na Zielonej, za Małą, w kierunku Stoków. Na miejscu NR.

2011+2012 (2/?) zatrzymany o15:30 na Zachodniej, między Manufakturą, a Ogrodową, w kierunku centrum. Na miejscu NR, pogotowie techniczne i chyba dźwig.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 1 raz.
Mateusz

EA-1 8-)
Foto
Obrazek

jan_defecto
Megagaduła
Posty: 2136
Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
Lokalizacja: Łódź-Retkinia

Postautor: jan_defecto » sob 23:38, 08 sie 2015

13:30 M6S [43] holowany przez GT6 po Konstantynowskiej w kierunku centrum. Na mijance przy Krańcowej pracowali sieciowcy. KZ 2056.
21:00 Na KZ za 9 i 43 kursowało krótkie Conecto z 2013. Według FB MPK zatrzymanie na Konstantynowskiej między Krańcową a Brusem.

Josek101
Stały bywalec
Posty: 312
Rejestracja: wt 05:45, 30 lip 2013
Lokalizacja: Łódź

Wypadki

Postautor: Josek101 » wt 20:38, 18 sie 2015

Jakiż poważny wypadek na Aleksadrowskiej przy Wareckiej.Od strony Teofilowa około 12 składów stało .wygladało,że ktoś dostał się pod wagon(1411-1410. 2 dzwigi,pogotowie techniczne ,kilka nadzorów ruchu Kz z Nowych Sadów.Nie rozumiem czemu nie z Limanki przeciez duzo bliżej
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Josek101, łącznie zmieniany 1 raz.

BULL
Bywalec
Posty: 184
Rejestracja: pn 17:09, 13 paź 2014

Postautor: BULL » wt 20:47, 18 sie 2015

Dziewczyna zginęła. A tu tak bezprzedmiotowo.

eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Postautor: eDragon55 » wt 10:56, 25 sie 2015

Dziś o 9 z powodu wypadku na skrzyżowaniu Zgierskiej i świętej Teresy (niestety to skrzyżowanie nadal jest niebezpieczne) przez godzinę na Helenówek i do Ozorkowa nie jeździły tramwaje. 11 jechała na Żabieniec a 4, 16 i 46 na Wycieczkową.

http://www.expressilustrowany.pl/artykul/6248886,wypadek-na-ul-zgierskiej-nie-jezdza-tramwaje-ranna-motornicza,id,t.html


Jeszcze druga rzecz bo na Zgierskiej przy Okulickiego jest awaria energetyczna i wszystkie tramwaje jeżdżą normalnie oprócz 16A, która jeździ na Wycieczkową.
Wie ktoś czemu tylko jedna linia tramwajowa zmieniła trasę?
Zdjęcie: http://ifotos.pl/z/sppeprn


Wróć do „Wypadki i usterki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość