zmiany cen biletów, promocje, nowe oferty

Rozmowy na temat kolei w regionie łódzkim i w Polsce oraz o komunikacji lotniczej.
rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontaktowanie:

Postautor: rkplodz » śr 22:33, 23 gru 2009

Nie, Tomaszu. Taryfa Ti123 już nie istnieje. Dla pozostałych osób wydaje się bilet jednorazowy wg taryfy RAZEM, która przewiduje ulgi ustawowe 37, 49 i 78 oraz N.

Aktualny wycinek z taryfy wygląda tak:

b) dla pozostałych osób -- bilet jednorazowy wydany wg taryfy RAZEM. Odprawy tych osób dokonuje się na podstawie jednego biletu.

Co do trzynastek - to dawały ulgi, ale tylko jak ktoś jeździł na biletach normalnych. RegioKarta daje ulgę każdemu. No i może dla Ciebie to jest "pożal się Boże" coś co pozwoli Ci zaoszczędzić w skali roku ok. 300-400 zł, dla mnie to całkiem sporo Obrazek A co do trzynastek - to nadal pozostała piątka.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez rkplodz, łącznie zmieniany 1 raz.

Tomasz.bu
Gaduła
Posty: 1436
Rejestracja: śr 15:01, 22 lis 2006
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Tomasz.bu » śr 23:23, 23 gru 2009

rkplodz pisze:Nie, Tomaszu. Taryfa Ti123 już nie istnieje. Dla pozostałych osób wydaje się bilet jednorazowy wg taryfy RAZEM, która przewiduje ulgi ustawowe 37, 49 i 78 oraz N.


Gdzie niby przewiduje, bo na stronie PRów ani śladu tych mitycznych taryf.

No i może dla Ciebie to jest "pożal się Boże" coś co pozwoli Ci zaoszczędzić w skali roku ok. 300-400 zł, dla mnie to całkiem sporo :)


Bardzo fajnie, że promilowi procenta użytkowników (konkretnie: aktywnie kółeczkujący MiKole ze skłonnością do wożenia się w klopach na duże odległości), którzy i tak i tak jeżdżą koleją ta karta się do czegoś przyda, ale tak jakby nie po to się wprowadza promocje, żeby przekonać przekonanych.

A co do trzynastek - to nadal pozostała piątka.


No tak, to dopiero jest argument.

rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontaktowanie:

Postautor: rkplodz » czw 02:34, 24 gru 2009

Tomasz.bu pisze:
rkplodz pisze:Nie, Tomaszu. Taryfa Ti123 już nie istnieje. Dla pozostałych osób wydaje się bilet jednorazowy wg taryfy RAZEM, która przewiduje ulgi ustawowe 37, 49 i 78 oraz N.


Gdzie niby przewiduje, bo na stronie PRów ani śladu tych mitycznych taryf.


W TPR, które na stronie PR-ów znaleźć nie jest dużą sztuką: http://www.pr.pkp.pl/img_in//TPR/TPR20091213.pdf

No i może dla Ciebie to jest "pożal się Boże" coś co pozwoli Ci zaoszczędzić w skali roku ok. 300-400 zł, dla mnie to całkiem sporo :)


Bardzo fajnie, że promilowi procenta użytkowników (konkretnie: aktywnie kółeczkujący MiKole ze skłonnością do wożenia się w klopach na duże odległości), którzy i tak i tak jeżdżą koleją ta karta się do czegoś przyda, ale tak jakby nie po to się wprowadza promocje, żeby przekonać przekonanych.
Primo, dobrze skonstruowana oferta nie pomija żadnej z grup. Po drugie, osobiście znam kilku nie-miłośników, którzy kartę kupili, bo często jeżdżą - np. z miasta, w którym studiują, do domu. Poza tym Rk opłaca się większości osób kupujących bilety okresowe.

A co do trzynastek - to nadal pozostała piątka.


No tak, to dopiero jest argument.
[/quote]

OIDW, była to jedna z najrzadziej wykupywanych ofert.

Tomasz.bu
Gaduła
Posty: 1436
Rejestracja: śr 15:01, 22 lis 2006
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Tomasz.bu » czw 14:07, 24 gru 2009

rkplodz pisze: W TPR, które na stronie PR-ów znaleźć nie jest dużą sztuką: http://www.pr.pkp.pl/img_in//TPR/TPR20091213.pdf


Rewelacja. Już się wyrywam do przestudiowania 220 stron w nadziei, że być może zawarte tam promocje różnią się od tych w dziale "AKTUALNE oferty. Pozwól, że pożal się Boże przewoźnika z jego polityką informacyjną gromkim rechotem wyśmieję, a nawet pozwolę sobie na pewien cytat:
rkplodz pisze:No i na wała ta promocja jeśli normalny pasażer nie ma szansy z niej skorzystać?


Primo, dobrze skonstruowana oferta nie pomija żadnej z grup.


No i właśnie dlatego regiokarta taką nie jest.

Po drugie, osobiście znam kilku nie-miłośników, którzy kartę kupili, bo często jeżdżą - np. z miasta, w którym studiują, do domu.


Dla takich osób bez wielkiej łaski, przypisywania biletu do osoby i dodatkowego płacenia doskonałym rozwiązaniem był akurat bilet 13przejazdowy dający 33% zniżki. Czyli za darmo i od ręki była większa zniżka niż z kosztującą 170 złotych kartą!

Poza tym Rk opłaca się większości osób kupujących bilety okresowe.


Tak, ktoś wyliczył, że 6miesięczna zwraca się "już" po wykupieniu szóstego miesięcznego biletu :->

OIDW, była to jedna z najrzadziej wykupywanych ofert.


OIDW nie zmienia to faktu, że została zlikwidowana, a stanowiła bardzo dobre, gładkie przejście między biletem jednorazowym a miesięcznym, zwłaszcza, że mogła z niej korzystać dowolna ilość osób.[/b]
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Tomasz.bu, łącznie zmieniany 2 razy.

rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontaktowanie:

Postautor: rkplodz » czw 15:38, 24 gru 2009

Dla takich osób bez wielkiej łaski, przypisywania biletu do osoby i dodatkowego płacenia doskonałym rozwiązaniem był akurat bilet 13przejazdowy dający 33% zniżki. Czyli za darmo i od ręki była większa zniżka niż z kosztującą 170 złotych kartą!


Nie, mylisz się. Akurat wskazanej przeze mnie grupie osób trzynastka nie dawała nic, sami mieli zniżkę 37% ustawową, a więc handlowe 33% było im taaak potrzeeebneee że szok. :)

Co do strony www - to oczywiście masz rację. OIDW, przygotowywany jest nowy portal PR-ów, mam nadzieję, że pojawi się tam o wiele lepszy materiał o ofertach. Obecnie rzeczywiście polityka informacyjna wciąż kuleje - choć widać pewne sygnały poprawy: choćby kampania informacyjna RegioKarty na większości wydanych ostatnio biletów. Nieźle promowane są też stałe oferty - RK i turystyk. Fajnie wizualnie przygotowana jest kampania plakatowa o pociągach IR, szkoda, że malowanie składów nie jest równie dobre.

Aha, no i mnóstwo osób kupiło RK taniej niż za 170 zł - wciąż jest do kupienia za 130, moja kosztowała mnie zaledwie 70. No i zwrot po 6 miesiącach to taki trochę nieobiektywny - wszystko zależy od trasy.


PS. Różnica pomiędzy polityką informacyjną PR a IC:

IC: pokazać na konferencji prasowej, niemal zataić informacje, a gdy ludzie się dowiedzą i tak - zlikwidować (vide: LM<26)
PR: wprowadzić, powoli przyuczać kasjerki, przyzwyczaić ludzi, którzy stale korzystają z ich usług, moze powiedzą kolejnym (Ti123, RK)
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez rkplodz, łącznie zmieniany 1 raz.

swistaqos
Stały bywalec
Posty: 297
Rejestracja: czw 15:03, 09 lut 2006
Lokalizacja: Łódź :)

Postautor: swistaqos » pn 16:06, 28 gru 2009

Czy ktoś orientuje się na jakich zasadach obowiązuje bilet/taryfa Fuks w TLK? Jak można kupić bilet w ramach tej promocji?

Pozdrawiam Michał

rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontaktowanie:

Postautor: rkplodz » pn 19:22, 28 gru 2009

Niedasie kupić takiego biletu, w każdym razie póki co. PKP IC dziś zapowiedziało start tej oferty na luty/marzec.

Tomasz.bu
Gaduła
Posty: 1436
Rejestracja: śr 15:01, 22 lis 2006
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Tomasz.bu » wt 23:17, 29 gru 2009

Nowa taryfa PKP IC:
http://www.intercity.pl/pubfile/taryfa%20/cennik/cennik_1_1_2010.pdf

Z ciekawostek:
Zniżka 26% dla wszystkich poniżej 26 r.ż. także w pośpiechach, reszta +/- zgodnie z zapowiedziami. Dziwaczna taryfa dla kupujących kuszetki - ok 1-3 zł. taniej niż na miejsca siedzialne, ale przy dotychczasowych cenach kuszetek, to w sumie niewielka różnica. No ale z drugiej zawsze to jakieś grosze w kieszeni. I jeszcze co może być istotne - [edit:] dopłata za wypisanie biletu w pociągu obowiązuje tylko wtedy, gdy na stacji działa kasa PKP IC. Za wygłoszenie komunikatu przez megafon na stacji - 10 zeta Obrazek Na pewno jest więcej niezwykłości, ale nie mam czasu szukać.

Tabela cen relacyjnych "fioletowych" (obowiązują na trasach Kraków - Warszawa i Wrocław - Przemyśl):
http://www.infrastruktura.eu.org/kolej/tlk/BWC1b-820-28-09z3.pdf

Ciekawie to rozwiązali, myślałem, że będą ulgi tylko na konkretne relacje, a tu żeby uniknąć absurdów podeszli do sprawy kompleksowo.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Tomasz.bu, łącznie zmieniany 1 raz.

rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontaktowanie:

Postautor: rkplodz » wt 13:21, 26 sty 2010

zgodnie z zapowiedziami, które rozsyłałem w grudniu, PKP InterCity zamierza podnieść podstawowe ceny biletów jednorazowych w swoich pociągach. Stanie się to miesiąc później niż zapowiadałem - zmiany cen z 1 stycznia były raczej kosmetyczne, właściwa podwyżka wejdzie w życie 1 lutego.

Podwyżka cen obejmie wszystkie bilety jednorazowe na przejazdy wszystkimi pociągami spółki PKP InterCity, a więc TLK, Ex, IC/EIC, EC. Wzrosną także opłaty za przejazd w wagonach z miejscami do leżenia i sypialnymi. Ceny biletów na pociągi TLK wzrosną średnio o ok. 3,5%, na ekspresy oraz Inter- i EuroCity o przeszło 6%. Nowe ceny miejscówek w kuszetkach to 60,00 zł w przedziale sześciomiejscowym, 70,00 zł w czteromiejscowym oraz 50,00 zł w promocji "Tania kuszetka" (oferta dla osób poniżej 26 i powyżej 65 lat). W wagonach sypialnych za przedział trzymiejscowy - 80,00 zl, dwumiejscowy - 140,00 zł i jednomiejscowy - 270,00 zł.

Standardowo zachowują ważność bilety zakupione po starych cenach przed 1 lutego - dlatego jeśli ktoś może sobie zaplanować podróż do końca miesiąca - będzie mógł kupić w kasie bilety po starych cenach z datą wyjazdu do 60 dni naprzód.

Szczegóły nowej taryfy znajdują się w plikach pdf pod adresem: http://www.intercity.pl/?page=ceny . Przewoźnik wciąż nie ogłosił oficjalnego komunikatu w sprawie zmian cen.

od moderatora (rkplodz):
w związku z tym, że w wątku piszemy od dawna nie tylko o obniżkach cen biletów w PKP PR, ale o zmianach cen w ogóle, zmieniłem jego tytuł.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez rkplodz, łącznie zmieniany 1 raz.

estimate85
Stały bywalec
Posty: 451
Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008

Postautor: estimate85 » wt 21:54, 26 sty 2010

Tania Kuszetka 50 zł?

Toż to dwukrotna podwyżka ceny (do tej pory kosztowała 25 zł).

Zdziercy Obrazek

rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontaktowanie:

Postautor: rkplodz » pn 21:53, 01 lut 2010

Od dziś zupełnie po cichu PKP IC podniosło ceny biletów miesięcznych na trasie Łódź - Warszawa. Odcinek Łódź - Warszawa "wyjęto" spod promocji "City Bilet" i utworzono nową - "Łódzki City Bilet" i dość znacznie podniesiono ceny.


http://intercity.pl/pubfile/taryfa%20/2010/lodzcitybilet/Tabela_oplat_citylodz.pdf - tu ceny ważne od dziś za Łódzki City Bilet

http://intercity.pl/pubfile/taryfa%20/2010/citybilet/01_02/tabela_oplat_cb_01_02_2010.pdf
a tu za ten ogólny.

Urbi59
Bywalec
Posty: 174
Rejestracja: pt 09:34, 19 wrz 2008
Lokalizacja: Łódź Polesie / UK

Postautor: Urbi59 » pn 22:33, 26 lip 2010

Z Fioletowym do Krakowa i Warszawy

Od 30 lipca w pociągach TLK kursujących w relacji Warszawa - Kraków - Warszawa, rusza kolejna edycja oferty specjalnej „Bilet Fioletowy - relacyjny”. Teraz na każde połączenie TLK kursujące pomiędzy Warszawą a Krakowem (przez Centralną Magistralę Kolejową) można nabyć bilety w promocyjnych cenach:


* w klasie 2 - 40 zł

* w klasie 1 - 55 zł

Ofertę można łączyć z ulgami w wysokości 33%, 37%, 50%, 78%, 95%, 100%.



Z dniem 30 lipca zmienia się również cennik ofert:

Biletu Weekendowego


* w klasie 2 - 149 zł

* w klasie 1 - 239 zł

Biletu Podróżnika


* w klasie 2 - 69 zł

* w klasie 1 - 99 zł

Źródło: http://www.intercity.pl/

Podwyżki biletu podróżnika oraz weekendowego to jakieś kpiny...

solaris94
Sympatyk forum
Posty: 671
Rejestracja: pn 15:18, 14 cze 2010
Lokalizacja: Łódź

Postautor: solaris94 » pt 17:06, 30 lip 2010

EI pisze:Od piątku drożeją – i to znacznie – dwa rodzaje biletów kolejowych: weekendowy i tzw. bilet podróżnika na pociągi spółki PKP InterCity.

Jedne i drugie uprawniają do wielokrotnych przejazdów od godz. 19 w piątek do godz. 6 rano w poniedziałek, przy czym bilet weekendowy obowiązuje w składach Express, Express Intercity oraz w TLK, a bilet podróżnika tylko w TLK.

– Bilety drożeją, ponieważ rosną opłaty za dostęp do infrastruktury. Ponadto ostatnia podwyżka cen tych biletów była w grudniu 2008 roku – mówi Małgorzata Sitkowska, rzecznik spółki. 
Bilet weekendowy w pierwszej klasie kosztował 199 zł, a teraz 239 zł, w drugiej klasie było 119 zł, jest 149 zł. 
Bilet podróżnika w pierwszej klasie zdrożał z 95 do 99 zł, a w drugiej klasie z 65 do 69 zł.

estimate85
Stały bywalec
Posty: 451
Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008

Postautor: estimate85 » ndz 09:27, 19 cze 2011

Od 1 czerwca obowiązuje jakaś promocja "Bilet Kierunkowy" na trasę Łódź-Warszawa.
Może ktoś napisać o co w niej chodzi bo czytam regulamin oferty i jakoś nie widzę w niej nic promocyjnego Obrazek

Link do oferty :
http://www.intercity.pl/index.php?page=Oferta_krajowa&ph_center_start=show&cmn_id=1920

anubis
Bywalec
Posty: 103
Rejestracja: wt 14:38, 13 kwie 2010

Postautor: anubis » pt 11:42, 15 mar 2013

Zniżki dla studentów w EuroCity

Już wkrótce studenci ze zniżką 51% w pociągach międzynarodowych
PKP Intercity poinformowało, iż rozpoczęło prace nad wdrożeniem do systemu sprzedaży możliwości wydawania biletów z ulgami ustawowymi na przejazdy pociągami EuroCity. Oznacza to, że już wkrótce np. studenci uprawnieni do ulgowych przejazdów, ze zniżki 51% skorzystają również na odcinkach krajowych w pociągach EuroCity.
Zmiana możliwa jest dzięki wydanej przez Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej wykładni przepisów ustawy z 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego.

Przypomnijmy, że dotychczas PKP Intercity przy wydawaniu biletów z ulgami ustawowymi kierowała się następującym zakresem obowiązywania ulg:

przy przejazdach środkami publicznego transportu zbiorowego kolejowego – stosuje się daną ulgę we wszystkich uruchamianych przez spółkę kategoriach pociągów (TLK, EIC, Ex, EC);
przy przejazdach środkami publicznego transportu zbiorowego kolejowego w pociągach osobowych, pospiesznych i ekspresowych – stosuje się daną ulgę:

a) w pociągach pospiesznych - TLK
X Polecamy artykuł:
System do zarządzania „kapitałem ludzkim”

b) w pociągach ekspresowych - EIC, EX.

Włączenie pociągów EuroCity do kategorii pociągów ekspresowych otwiera przewoźnikowi możliwość honorowania na odcinkach krajowych biletów z ulgami ustawowymi, obejmującymi przejazdy w pociągach ekspresowych oprócz EIC i Ex. Są to m.in. studenci czy młodzież szkolna.
PKP Intercity zakłada wdrożenie udogodnienia w kwietniu br.
jagr./Intercity

Kpc21
Weteran
Posty: 6064
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Kpc21 » pt 19:06, 15 mar 2013

To nie propozycja, tylko ulga, której PKP IC dotychczas nie honorowało, lecz dopiero teraz ktoś zauważył, że było to niezgodne z prawem.

W ogóle przepisy regulujące ulgowe przejazdy komunikacją publiczną są w Polsce przepisami martwymi - bardzo wielu przewoźników autobusowych ulg ustawowych w ogóle nie honoruje, mimo takiego obowiązku.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

domino
Gaduła
Posty: 1045
Rejestracja: wt 21:35, 30 sie 2011

Postautor: domino » wt 23:05, 26 lis 2013

Po dwóch miesiącach (Łódzki Zakład Przewozów Regionalnych dysponuje danymi za wrzesień i październik) od wprowadzenia Wspólnego Biletu Aglomeracyjnego zainteresowanie pasażerów nową ofertą jest niewielkie. Bilet miesięczny uprawniający do przejazdów pociągami PR w wybranej strefie oraz pojazdami MPK Łódź kupiło zaledwie kilkadziesiąt osób.

- We wrześniu sprzedano ok. 40 biletów, w październiku był to wzrost o 100% - mówi Iwona Jendrychowska, naczelnik Działu Marketingu ŁZPR. Podanie dokładniejszych danych nie jest możliwe z powodu tajemnicy handlowej.

Przewoźnik upatruje recepty przede wszystkim w nasileniu działań promocyjnych. - Próbujemy cały czas dotrzeć do szerokiego grona pasażerów. Zarówno PR, jak i współpracujący z nami Zarząd Dróg i Transportu wyemitowały mnóstwo plakatów i ulotek. Na przystankach komunikacji miejskiej pojawiły się duże billboardy - wylicza I. Jendrychowska.

Wydaje się jednak, że większą poprawę może przynieść zmiana sposobu dystrybucji. Obecnie WBA można kupić tylko w formie papierowej i wyłącznie w kasach biletowych PR. - Trwają prace nad tym, aby WBA był dostępny także na elektronicznej karcie "Migawki" (łódzki bilet okresowy na komunikację miejską), z której korzysta wielu pasażerów dojeżdżających do Łodzi. Będzie on wówczas dostępny w każdym punkcie sprzedaży biletów okresowych MPK - zapowiada przedstawicielka PR. Jak ostrożnie szacuje, zmiana ta może zostać wprowadzona na początku przyszłego roku. Na razie nad wdrożeniem nowego systemu sprzedaży pracują informatycy.

Nie są wykluczone korekty stref biletu. Dziś pierwsza z nich, oznaczona literą A, obejmuje granice Łodzi. Stacjami granicznymi drugiej są Jedlicze Łódzkie, Glinnik i Chechło, trzecia obejmuje Gałkówek, Chociszew, Stryków i Kolumnę. - Liczne uwagi i prośby pasażerów sugerują dostosowanie stref do podziału administracyjnego na szczeblu powiatów i gmin, zamiast do układu stacji i linii kolejowych. Będziemy też prowadzić ankiety w pociągach w celu dokładniejszego poznania oczekiwań klientów - dodaje I. Jendrychowska.

Wspólny bilet na kolejne strefy w taryfie normalnej kosztuje odpowiednio: 99, 203,85 i 235,35 zł. Czy potencjalnych klientów nie zniechęca cena? - Zastosowaliśmy bardzo duże upusty, w strefie A sięgające niemal 70% - deklaruje przedstawicielka PR. Jak dodaje, przy obecnych utrudnieniach w ruchu drogowym na terenie Łodzi liczba osób podróżujących pociągami w granicach miasta może niebawem wzrosnąć.

Niezależnie od zamiarów PR oraz ZDiT, zmiany w ofercie WBA są przesądzone. Z chwilą rozpoczęcia kursów Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej (15 czerwca 2014 r.) ma on zacząć obowiązywać także w jej pociągach. Wtedy też zacznie funkcjonować czwarta strefa, kończąca się w Sieradzu, Łowiczu, Kutnie i Koluszkach. Co ciekawe, według schematów ma ona obejmować także stację Zduńska Wola Karsznice, przez którą ani w obecnym, ani w przyszłorocznym rozkładzie jazdy nie są planowane przejazdy pociągów regionalnych.

Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego zachęca też gminy posiadające własne zakłady komunikacyjne, by przyłączały się do WBA. Jak dotąd, zainteresowanie wyraziły władze Sieradza, Łasku, Łowicza oraz powiatu zduńskowolskiego.

http://www.rynek-kolejowy.pl/49511/lodz_slabe_wyniki_wspolnego_biletu_aglomeracyjnego.html

px33
Fan forum
Posty: 4940
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Postautor: px33 » wt 23:25, 26 lis 2013

K****, kolej, nigdy się nie nauczą. Za to potrafią świetnie analizować dane - wzrost z 40 na 80 to przecież wzrost o 100%, nie o 40 biletów.

Ta oferta nie jest popularna z jednego prostego powodu - jest nieatrakcyjna. Co z tego, że "Zastosowaliśmy bardzo duże upusty, w strefie A sięgające niemal 70% ", skoro "wspólny bilet" na miasto (+ŁTZ za miastem) kosztuje co miesiąc 22 zł taniej niż najkorzystniejsza migawka podmiejska i 35(!) więcej niż miejska.

Ale to, że nikt tego nie kupuje to świetna wiadomość - może fiasko tego kuriozum zmobilizuje Łódź do wprowadzenia prawdziwej taryfy aglomeracyjnej, przynajmniej w mieście (w tym honorowania wszystkich biletów w ŁKA na terenie Łodzi)


Wróć do „Kolej i samoloty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość