Strona 1 z 1

MyBus & WatchLine Łódź

: ndz 14:02, 13 maja 2018
autor: mateeusz
Próbowałem bezskutecznie znaleźć wątek dotyczący tych aplikacji, zatem zakładam nowy. Otóż od ostatniego piątku obie te aplikacje szwankują na moim telefonie. Mogę normalnie sprawdzić rozkład dla danego przystanku, jednak chcąc sprawdzić pozycję pojazdu na mapie wyświetla się czarny ekran z napisem "Google Play Services are updating". Początkowo myślałem, że wina leży po stronie Google, jednak sprawdziłem MyBus na starym telefonie i tam wszystko działa normalnie. Czy ktoś wie jak naprawić ten problem? Z góry dziękuję za pomoc. ;)

Re: MyBus & WatchLine Łódź

: ndz 14:58, 13 maja 2018
autor: Kpc21
Google Play Services to jest takie API, które pozwala innym aplikacjom, w tym myBusowi i WatchLine, na korzystanie m.in. z mapy Google Maps. Może faktycznie w tym momencie instaluje ci się aktualizacja i musisz poczekać, aż się skończy. A jeśli masz taką sytuację od dłuższego czasu, to spróbuj to Google Play Services przeinstalować: https://play.google.com/store/apps/deta ... .gms&hl=en

Re: MyBus & WatchLine Łódź

: ndz 15:11, 13 maja 2018
autor: mateeusz
Sytuacja utrzymywała się od piątku, wtedy faktycznie była aktualizacja ale żadnych błędów nie pokazało. Pomogło wyczyszczenie wszystkich danych Usług Google Play. Dzięki za link, bo wcześniej już próbowałem tym sposobem, ale nie zrobiłem tego w odpowiedniej aplikacji. :)