Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Na każdy temat.
Kpc21
Weteran
Posty: 6060
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Kpc21 » śr 18:16, 25 lip 2018

Północna powinna pozostać Północną z przyczyn historycznych.

Natomiast te Rogi... jakoś nie do końca mnie przekonują, Rogi kojarzą mi się z okolicami ulicy Strykowskiej.

Poza tym nazwę Rogi nosi też pętla autobusowa na Strykowskiej na skraju Lasu Łagiewnickiego, przy zajeździe Don Kichot i dawnym barze Burczybrzuszek. Co prawda nie jest ona obecnie eksploatowana liniowo (choć uwagę zwraca znajdująca się na niej dosyć ciekawa wiata przystankowa) - ale zawsze może się zdarzyć skierowanie tam jakiegoś objazdu czy skrócenie trasy 60 przy jakimś zatrzymaniu.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

Intermodalny
Stały bywalec
Posty: 256
Rejestracja: sob 18:10, 06 cze 2015

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Intermodalny » śr 20:19, 25 lip 2018

Mnie właśnie Rogi przekonują o wiele bardziej niż Marysin Warszawska (bo Marysin wg SIM kończy się na moście przy Skrzydlatej / Tęczowej).
Poza tym nazwę Rogi nosi też pętla autobusowa na Strykowskiej [...] Co prawda nie jest ona obecnie eksploatowana liniowo

No czyli ta pętla formalnie już nie istnieje od kiedy wydłużyli N6 do Imielnika, a przecież trochę od tego czasu minęło i niektórzy pewnie zdążyli zapomnieć o takiej nazwie na rozkładach (nie wiem kiedy to było dokładnie – 2011/12?)

Marysin Warszawska → ROGI |
Włókniarzy\Legionów → STARE POLESIE |
Chojny Kurczaki → STARE CHOJNY | KURCZAKI
Północna → STARE MIASTO |
Widzew Augustów → WIDZEW WSCH. | AUGUSTÓW
Telefoniczna Zajezdnia → TELEFONICZNA ZAJ. (choć nie jestem przekonany, to chyba taki szyk będzie lepszy, niżeli "Zaj. T..." bo bardziej w oczy się rzuci ulica / ew. na rozkładach może być odwrotnie) | TELEFONICZNA
Dąbrowa Niższa → DĄBROWA NIŻSZA | NIŻSZA
Konstantynów\Łódzki → KONSTANTYNÓW Ł. |
Pabianice\Wiejska → PABIANICE WIEJSKA | (nie wiem dlaczego teraz rozdzielono to na dwa wiersze, skoro na jednym się zmieści)
Dw. Łódź Fabryczna → DW. ŁÓDŹ FABRYCZNA | DW. FABRYCZNA
Dw. Łódź Dąbrowa → ST. ŁÓDŹ DĄBROWA | PKP DĄBROWA
Dw. Łódź Żabieniec → ST. ŁÓDŹ ŻABIENIEC | PKP ŻABIENIEC

Pionowym znakiem oddzielone dwa warianty (pominąłem, gdzie propozycja taka sama).
Nazwy Kurczaki, Augustów akceptuję dlatego, że same w sobie są nazwami osiedli, dawnych osad / przysiółków (czy jak to tam lepiej nazwać) i znajdują się w TERYT.
Wszystkie nazwy napisane na bursztynowy kolor (prócz DW. ŁÓDŹ FABRYCZNA) zmieszczą się na wyświetlaczach bez przewijania.
Ostatnio zmieniony śr 23:56, 25 lip 2018 przez Intermodalny, łącznie zmieniany 2 razy.

nowy1212
Gaduła
Posty: 1315
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: nowy1212 » śr 20:51, 25 lip 2018

^^Co do tych propozycji to:
ROGI - pasuje mi (choć nie wiem czy nie Rogi Warszawska - bo taka jest obecnie moda w nazewnictwie w Łodzi)
STARE POLESIE - pasuje mi
STARE CHOJNY | KURCZAKI - jednak wole obecna nazwę Chojny Kurczaki (bo jest zgodne z obecną modą)
STARE MIASTO - ze względów historycznych bym jednak zostawił Północna, ale no na upartego można zmienić na Stare Miasto
WIDZEW WSCH. | AUGUSTÓW - pierwszy wariant lepszy
TELEFONICZNA ZAJ.| TELEFONICZNA - drugi wariant lepszy, bo przecież tramwaj nie jedzie do zajezdni
DĄBROWA NIŻSZA | NIŻSZA - tu dylemat, bo drugi wariant krótki, ale pierwszy znowu jest zgodny z obecną modą
Konstantynów\Łódzki → KONSTANTYNÓW Ł. - ja bym zostawił jednak stary wariant
PABIANICE WIEJSKA - jak sie da w jednym to tak zostawić

DW. ŁÓDŹ FABRYCZNA | DW. FABRYCZNA
ST. ŁÓDŹ DĄBROWA | PKP DĄBROWA
ST. ŁÓDŹ ŻABIENIEC | PKP ŻABIENIEC
Co do tych dworców i stacji to wariant pierwszy lepszy, bo kiedyś wyczytałem, ze skrót ST może się mylić czy chodzi o "stacja" czy "stare", ale no przy dopisku ŁÓDŹ to raczej nie powinno byc problemu i każdy powinien wiedzieć, ze chodzi o kolej.

Kpc21
Weteran
Posty: 6060
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Kpc21 » śr 20:54, 25 lip 2018

Zaj. Telefoniczna na wyświetlaczach sprawi, że ludzie będą myśleć, że to kurs zjazdowy. W zasadzie kursy zjazdowe bywają czasem oznaczane identycznie.

DW. ŁÓDŹ FABRYCZNA nie mieści się w jednym wierszu bez scrollowania.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

nowy1212
Gaduła
Posty: 1315
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: nowy1212 » śr 21:14, 25 lip 2018

^^Na pewno sie nie mieści? Bo to chyba zależy od pojazdu podobnie widzę, ze jest z DW. Łódź Andrzejów - czasem napis się nie rusza, a czasem jest scrollowanie.

Intermodalny
Stały bywalec
Posty: 256
Rejestracja: sob 18:10, 06 cze 2015

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Intermodalny » śr 21:30, 25 lip 2018

@nowy, co do tej przytaczanej przez ciebie mody - absolutnie się na to nie powołuj, bo ta moda jest jakaś upośledzona: jest samo Teofilów, sama Retkinia, same Stoki bez dopisanej ulicy - i tak powinno być wszędzie gdzie to możliwe (Rogi, Stare Polesie, itp.)

DW. ŁÓDŹ FABRYCZNA mieści się w wozach od 2011 wzwyż, w których zamontowane są nowsze displaye z "samokurczącym" się fontem (nawet na linię trójznakową) - zaobserwowałem chociażby dziś na linii 51B, zatem nie mieści się na wyświetlaczach 16 x 112 pikseli (większość taboru) i się scrolluje - obrazują to załączniki. To samo z DW. ŁÓDŹ ANDRZEJÓW. Te starsze tablice ETLZ-U mają tylko jeden rodzaj kurczenia się tekstu (standardowo 2px, gdy się mieści na styk - 1px).
Załączniki
000332.png
000332.png (36.18 KiB) Przejrzano 632 razy
000331.png
000331.png (35.47 KiB) Przejrzano 632 razy
Ostatnio zmieniony śr 22:24, 25 lip 2018 przez Intermodalny, łącznie zmieniany 2 razy.

kuba_łódź
Gaduła
Posty: 1215
Rejestracja: pn 15:27, 10 sie 2015
Lokalizacja: Łódź-Andrzejów

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: kuba_łódź » śr 22:03, 25 lip 2018

Najgorzej jest w Vero i Volvo 13xx, gdzie kompletnie nic nie widać na wyświetlaczach. Szczególnie jak pojawi się w drugiej linijce TRASA ZMIENIONA.

DW. ŁÓDŹ ANDRZEJÓW nie scrolluje się w starych Volvo z klapkowymi wyświetlaczami.

Intermodalny
Stały bywalec
Posty: 256
Rejestracja: sob 18:10, 06 cze 2015

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Intermodalny » śr 22:48, 25 lip 2018

No tak, w "siedmiotysięcznikach" nie działa scroll.

Może jestem jakiś dziwny, ale dla mnie ta TRASA ZMIENIONA jest zbyteczna. Zwłaszcza, jeżeli to działa w takiej formia w jakiej działa u nas:
Nie działa w SRG6000, linia 87 nie ma wgranego objazdu (czyli nie ma nawet ramki)...

I ten nowy tekst dziwnie wygląda czasami, jak teraz gdy przez prace przy Łagiewnickiej, na wyświetlaczach 70 jest zapodane TRASA ZMIENIONA jakby nie wiadomo jak ten objazd przebiegał, tymczasem można śmiało powiedzieć, że tak naprawdę nie opuszcza żadnego przystanku (przy skrzyżowaniu Marysińska/Inflancka jest, potem tylko dodatkowy Warszawska/Deczyńskiego i już rondo Powstańców). W rezultacie do Inflanckiej/Łagiewnickiej dociera tylko jedną minutę dłużej.

PS. Rozkłady T2 na przystankach nie mają zaznaczonego objazdu.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1422
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » śr 16:42, 01 sie 2018

Jak ktoś chce dózkę na podwózkę, to...
...może by tak pomyśleć zamiast o tramwaju na Wróblach, to o kolejce miejskiej? Łatwiej wyprowadzić tory z Kaliskiego, pociągnąć je (np. tunelem) przez Politechnikę i Górniak aż do stacji Zarzew? Nie potrzebujemy drogiej inwestycji w tramwaj, przedsięweźmy nieco droższą inwestycję w kolejkę. ;) I jeszcze najlepiej zróbmy to, zanim moje (zakładam, że kiedyś będę miał) dzieci pójdą do szkoły średniej. ;)

Kpc21
Weteran
Posty: 6060
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Kpc21 » śr 18:56, 01 sie 2018

Na powierzchni można, jako tramwaj dwusystemowy, dalej idący przez Księży Młyn.

Oczywiście kiedyś, jak Polska dojrzeje do takich rozwiązań.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1422
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » śr 20:14, 01 sie 2018

A czemu nie? ;)
Ale chyba póki co trzeba pomału myśleć o jakimś projekcie, jeśli to ma być kolejna linia kolei miejskiej. ;)

Kpc21
Weteran
Posty: 6060
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Kpc21 » czw 00:06, 02 sie 2018

Na razie nawet średnicy nie mamy.

Już na jakimś forum opisywałem, że ja bym to widział jako linię z Aleksandrowa, dalej po LK15, przez EC2, Wróbla, Czerwona, i przez Księży Młyn, a dalej nie wiem. Albo włączenie w sieć tramwajową pod wiaduktem Rydza-Śmigłego, albo jakoś dalej sensownie do obwodówki. Koszty budowy byłyby między koleją, a tramwajem. Tabor dwusystemowy chyba najlepiej na 1435 mm, na Wróbla i Czerwonej musiałby być trójtor lub splot (raczej splot, bo skrajnia).

Na razie polskie prawo nie jest do takich rozwiązań dostosowane, ale to kwestia czasu, bo inne miasta też o rozwiązaniach dwusystemowych myślą.

W przyszłości można w ten sposób w miarę tanio rozbudowywać sieć ŁKA także poza Łodzią, w miejscowościach. Zobaczcie sobie np. Wörth-Rhein.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

Josek102
Bywalec
Posty: 180
Rejestracja: pt 15:13, 08 lip 2016

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Josek102 » czw 08:56, 02 sie 2018

Aleksandrów nie wchodzi w grę.Wolny pas jezdni jest tylko do Romanowskiej .Po linii 44 dalej nie ma miejsca (ściezki rowerowe,chodniki)Polami nie ma sensu. To tyle w kwestii Aleksandrowa
ex.Josek101niestety nie dostałem pomocy by używać poprzedniegonicka

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1422
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » czw 09:30, 02 sie 2018

Nie, no, nie musi to być Aleksandrów. Bardziej to bym widział jako wewnątrzmiejską linię:
* albo działającą na zasadzie linii okrężnej Dworzec Łódź Kaliska - Dworzec Łódź Kaliska;
* albo funkcjonującą jako druga odnoga (a w zasadzie trzecia) linii Kaliska - Widzew;
* albo odprowadzoną na Olechów przez stację Łódź Dąbrowa.

Nie widzę powodu, dla którego wchodziłby w grę Księży Młyn.

Jeśli dwusystem, to pewnie gdzieś dopiero po 2030-35 roku, a samą linię fajnie byłoby powołać do tego rejonu czasowego czyli 2030-35.

Swoją drogą, większość włodarzy powie, że Łódź nie jest odpowiednim miastem do realizacji torowisk dwusystemowych :(

Kpc21
Weteran
Posty: 6060
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Kpc21 » sob 01:08, 04 sie 2018

W Aleksandrowie może być torowisko w jezdni, jak nie ma miejsca. I potem południowym skrajem Teofilowa Mieszkaniowego. Księży Młyn - bo teraz jest tam tylko połączenie autobusowe, i to dosyć kiepskie, a ten rejon miasta bardzo się rozwija.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1422
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » sob 07:39, 04 sie 2018

Ja nie widzę linii kolejkowo-tramwajowej na Księżym Młynie. Tam jest w chulierę zabytkowych obiektów i nie ma co ich marnować na jakieś tam podziemne "badziewie".

Kpc21
Weteran
Posty: 6060
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Kpc21 » ndz 09:30, 05 sie 2018

1. Przecież ja nie mówię o niczym podziemnym.
2. Jakiś związek z historią by to miało, gdyby to puścić w miarę możliwości śladem bocznicy kolejowej.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

nowy1212
Gaduła
Posty: 1315
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: nowy1212 » pn 12:09, 13 sie 2018

http://lodz.wyborcza.pl/lodz/7,35136,23766778,ci-ktorzy-moga-niech-przesiada-sie-do-komunikacji-miejskiej.html
Dziennikarz: Zmieni się siatka połączeń?
Maciej Sobieraj (ZDiT): – Zasadniczo sieć zostanie w takim samym kształcie jak teraz. Te linie, które kursują na tych trasach, chcemy utrzymać. Niemniej planujemy wykorzystać łącznik na ul. Broniewskiego. Są dwa warianty. Pierwszy to taki, że tramwaj 11A, który dzisiaj jedzie na Kurczaki, będzie kończył na ul. Niższej, żeby połączyć tamte rejony i móc z drugiej strony wjeżdżać do centrum miasta. Jest też możliwość połączenia Chojen linią tramwajową, która miałaby trasę autobusowej linii nr 70, czyli w kierunku kampusu Uniwersytetu Łódzkiego, szpitala Barlickiego czy dworca Łódź Fabryczna.


Dla mnie bez sensu. Przecież to by był dubel 69 na pewnym odcinku, więc po co? A dojazd do centrum przez RLL jest bez sensu. Oby tego tak nie zrobili, bo tramwaj musi z Broniewskiego skręcać w Rzgowską i do ŁTR by taka linia miała sens. Dużo lepszą propozycję miał Jordi, czyli takie coś (+dodałem drobne swoje zmiany):

1A/1B - MARYSIN DOŁY - Strykowska - Wojska Polskiego - Franciszkańska - Kilińskiego - DWORZEC ŁÓDŹ CHOJNY (1A) - Broniewskiego - Paderewskiego - Pabianicka -CHOCIANOWICE IKEA (1B) - czas przejazdu: 1A 34-37min, 1B 54-58min (nowa linia)

2 - PKP DĄBROWA - Dąbrowskiego - Rzgowska - Piotrkowska - DTC - Kościuszki - Zachodnia - Limanowskiego - Aleksandrowska - TEOFILÓW - czas przejazdu: 51-58min (trasa jak obecnie)

3 - AUGUSTÓW - Rokicińska - Puszkina - Przybyszewskiego - Piotrkowska - DTC - Kościuszki - Zachodnia - Zgierska - Dolna - Łagiewnicka - Warszawska - ROGI WYCIECZKOWA - czas przejazdu: 61-67min (trasa jak obecnie)

4 - PKP DĄBROWA - Dąbrowskiego - Śmigłego-Rydza - Kopcińskiego - Grohmannów - Poznańskich - Kilińskiego - Pomorska - Nowomiejska - Zgierska - HELENÓWEK - czas przejazdu: 50-55min (jeśli zrezygnują z tramwaju na Grohmannów to trasa jak obecnie)

5 - DWORZEC ŁÓDŹ CHOJNY - Kilińskiego - Franciszkańska - Wojska Polskiego - Zgierska - Limanowskiego - Aleksandrowska - DWORZEC ŁÓDŹ ŻABIENIEC - czas przejazdu: 42-51min (nowa trasa)

6 - CHOJNY KURCZAKI - Rzgowska - Piotrkowska - DTC - Kościuszki - Zachodnia - Ogrodowa - Północna - Franciszkańska - Wojska Polskiego - Strykowska - MARYSIN DOŁY - czas przejazdu: 46-50min (trasa jak obecnie)

7 - CHOJNY KURCZAKI - Rzgowska - Broniewskiego - Śmigłego-Rydza - Kopcińskiego - Narutowicza - POW - Dworzec Fabryczny - Kilińskiego - Pomorska - Legionów - Cmentarna - Srebrzyńska - KOZINY - czas przejazdu: 47-51min (nowa trasa)

8 - CMENTARZ ZARZEW - Przybyszewskiego - Puszkina - Rokicińska - Piłsudskiego - DTC - Mickiewicza - Włókniarzy - Limanowskiego - Aleksandrowska - KOCHANÓWKA - czas przejazdu: 59-62min (trasa jak obecnie)

9 - ZDROWIE - Konstantynowska - Legionów - Zielona - Narutowicza - Dworzec Fabryczny - POW - Narutowicza - Kopcińskiego - Piłsudskiego - Rokicińska - Hetmańska - OLECHÓW - czas przejazdu: 54-58min (trasa jak obecnie)

10A/10B - RETKINIA (10B) - Wyszyńskiego - KAROLEW (10A) - Bratysławska - Karolewska - Bandurskiego - Mickiewicza - DTC - Piłsudskiego - Rokicińska - AUGUSTÓW (10A) - Hetmańska - OLECHÓW (10B) - czas przejazdu: 10A 30-31min, 10B 49-50min (nowa trasa 10A)

11A/11B - HELENÓWEK - Zgierska - Zachodnia - Kościuszki - DTC - Piotrkowska - Pabianicka - Paderewskiego - Rzgowska - CHOJNY KURCZAKI (11A) - Pabianicka - CHOCIANOWICE IKEA (11B) - czas przejazdu: 11A 53-58min, 11B 54-59min (trasa jak obecnie)

12 - RETKINIA - Wyszyńskiego - Bratysławska - Karolewska - Bandurskiego - Kopernika - Gdańska - Legionów - Pomorska - Telefoniczna - STOKI - czas przejazdu: 51-57min (nowa trasa)

13 - DĄBROWA NIŻSZA - Śmigłego-Rydza - Kopcińskiego - Narutowicza - POW - Dworzec Fabryczny - Narutowicza - Zielona - Legionów - Włókniarzy - Limanowskiego - Aleksandrowska - TEOFILÓW - czas przejazdu: 56-60min (trasa jak obecnie)

14 - RETKINIA - Wyszyńskiego - Bratysławska - Karolewska - Bandurskiego - Mickiewicza - DTC - Piłsudskiego - Śmigłego-Rydza - Dąbrowskiego - PKP DĄBROWA - czas przejazdu: 37-39min (nowa trasa)

15 - CHOJNY KURCZAKI - Rzgowska - Paderewskiego - Politechniki - Żeromskiego - Kopernika - Gdańska - Legionów - Pomorska - TELEFONICZNA ZAJEZDNIA - czas przejazdu: 48-53min (nowa trasa)

16 - DĄBROWA NIŻSZA - Broniewskiego - Rzgowska - Piotrkowska - DTC - Mickiewicza - Włókniarzy - Limanowskiego - DWORZEC ŁÓDŹ ŻABIENIEC - czas przejazdu: 40-44min (nowa trasa)

17 - CHOCIANOWICE IKEA - Pabianicka - Politechniki - Żeromskiego - Kopernika - Gdańska - Zielona - Narutowicza - Dworzec Fabryczny - POW - Narutowicza - Konstytucyjna - Pomorska - TELEFONICZNA ZAJEZDNIA - czas przejazdu: 49-55min (nowa trasa)

18A/18B - RETKINIA - Wyszyńskiego - Bratysławska - Karolewska - Bandurskiego - Mickiewicza - DTC - Piłsudskiego - Kilińskiego - Dworzec Fabryczny - Poznańskich - Tramwajowa - Narutowicza - Konstytucyjna - Pomorska - TELEFONICZNA ZAJEZDNIA (18A) - Telefoniczna - STOKI (18B) - czas przejazdu: 18A 40-43min, 18B 47-50min (nowa trasa)

41 - PLAC NIEPODLEGŁOŚCI - PABIANICE - czas przejazdu: 42-44min (trasa jak obecnie)

43A/43B - PÓŁNOCNA - KONSTANTYNÓW - LUTOMIERSK - czas przejazdu: 43A 42-46min, 43B 72-76min (trasa jak obecnie)

45 - PÓŁNOCNA - ZGIERZ - czas przejazdu: 31-35min (na razie nie uwzględniam na mapce)



I mapka
Obrazek (większy rozmiar gdy otworzycie w nowej karcie)

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1422
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » pn 15:17, 13 sie 2018

Jeżeli ma być jakiś bubel, jeśli chodzi o siatkę połączeń, to lepiej niech będzie tak, jak mówisz, ale zasugerowałbym dodatkowo od siebie zwiększenie częstotliwości 1AB łącznie do 10 minut, tak, aby nie powstało coś takiego, jak nierentowność tramwaju 1B. ;) 1B zalecałbym, aby od poniedziałku do soboty jeździła co 20 minut.

nowy1212
Gaduła
Posty: 1315
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: nowy1212 » pn 20:21, 13 sie 2018

Trochę policzyłem i problem z kasa spory. Z dwie linie muszą być co 24min :/ Bo pozostała różnice to może do rzuci miasto czy też coś się zmieni w siatce.


Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość