Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Na każdy temat.
TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1373
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » wt 11:07, 17 lip 2018

Jordi pisze:15 z 17 w zupełności starczają na Politechniki - 16 mogłaby zastąpić 11A na południu, gdyby ją puścić Mickiewicza, DTC i ŁTR do Paderewskiego na Kurczaki. Dla mnie ta 16 to tworzenie na siłę czegoś, bo niby 15 z 17 nie mogą się dublować - może niech 16 z Kurczaków jedzie na Teo, a 15 gdzie indziej, a 17 na obecnej trasie? Utarło się przekonanie, że 15 jest popularniejsza, a w ostatnich 2-3 latach wcale tak nie jest... Wiosna i weekendy tylko wzmocniły 17 wobec 15...

No ale dlaczego wzmocniły? Dlatego, że od "siedemnastki" do "piętnastki" czeka się z reguły krócej niż od "piętnastki" do "siedemnastki". ;)
A 16 właśnie mogłaby jechać przez Kurak, ŁTR, DTC i Mickiewicza i tak z pewnością byłoby lepiej niż jest, ale też pod warunkiem, że jeździłaby co 12 minut.

Jordi
Gaduła
Posty: 1162
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Jordi » wt 11:19, 17 lip 2018

Nie no oczywiście 16 co 12 zastępując 11A, czyli minimum kursowałaby w robocze od 5:30 do 20:00 :) Oczywiście 11A musiałaby zostać na północy do DTC.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1373
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » wt 11:40, 17 lip 2018

11A może nawet nie byłaby taka potrzebna. Raczej zwiększyłbym częstotliwość 11B w szczycie (wtedy po prostu pod numerem 11). Wtedy oczywiście nie byłaby to full niska linia - zostawiając jednak takt 12 minut dla niskiej podłogi.

Jordi
Gaduła
Posty: 1162
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Jordi » wt 12:57, 17 lip 2018

Niestety na Zgierskiej tramwaj nawet w międzyszczycie co 6 minut to trochę za mało.

To co jest dzisiaj (15 kursów na godzinę) to minimum dla Zgierskiej w robocze.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1373
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » wt 13:08, 17 lip 2018

Pożyjemy zobaczymy. Przemyślę jeszcze kwestię siatki połączeń i wrócę do tematu wkrótce. ;)

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1373
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » wt 19:17, 17 lip 2018

Stan przemyśleń nt. nowej siatki połączeń 2022+, według propozycji na dziś.

1 PKP MARYSIN (dot. DOŁY) - Strykowska - Wojska Polskiego - Franciszkańska - Kilińskiego - Broniewskiego - Paderewskiego - Pabianicka - RUDA PABIANICKA (dot. CHOCIANOWICE IKEA)
2 trasa bz.
3 KOZINY - Srebrzyńska - Cmentarna - Legionów - Zachodnia - Kościuszki - Piotrkowska Centrum - Piotrkowska - Przybyszewskiego - Puszkina - Rokicińska - WIDZEW OSIEDLE (dot. WIDZEW AUGUSTÓW)
4 trasa bz. (z zastrzeżeniem skierowania przez Nowowęglową)
5 PKP ŻABIENIEC (dot. DW. ŁÓDŹ ŻABIENIEC) - Limanowskiego - Zgierska - Wojska Polskiego - Franciszkańska - Kilińskiego - PKP CHOJNY (dot. DW. ŁÓDŹ CHOJNY)
6 trasa bz.
7 ŚLĄSKA (dot. DĄBROWA NIŻSZA) - Niższa - Śmigłego-Rydza - Przybyszewskiego - Piotrkowska - Piotrkowska Centrum - Kościuszki - Zachodnia - Legionów - Włókniarzy - Limanowskiego - Aleksandrowska - TEOFILÓW
8 trasa bz.
9 trasa bz. (z zastrzeżeniem skierowania przez Nowowęglową)
10B przemianowana na 10
10A przemianowana na 10S
11B przemianowana na 11
12 RETKINIA - Wyszyńskiego - Bratysławska - Bandurskiego - Kopernika - Gdańska - Legionów - Pomorska - działki - Telefoniczna - STOKI
13 PKP ŻABIENIEC - Limanowskiego - Włókniarzy - Legionów - Zielona - Narutowicza - Kilińskiego - Rodziny Poznańskich - P.O.W. - Narutowicza - Kopcińskiego - Śmigłego-Rydza - Niższa - ŚLĄSKA
14 RETKINIA - Wyszyńskiego - Bratysławska - Bandurskiego - Mickiewicza - Piłsudskiego - Śmigłego-Rydza - Dąbrowskiego - PKP DĄBROWA (dot. DW. ŁÓDŹ DĄBROWA)
15 trasa jak w wakacje br.
16 ŚLĄSKA - Niższa - Broniewskiego - Paderewskiego - Pabianicka - Piotrkowska - Piotrkowska Centrum - Kościuszki - Zachodnia - Dolna - Łagiewnicka - Warszawska - WARSZAWSKA (dot. MARYSIN WARSZAWSKA)
17 RUDA PABIANICKA - Pabianicka - Politechniki - Żeromskiego - Kopernika - Gdańska - Zielona - Narutowicza - Kilińskiego - Rodziny Poznańskich - P.O.W. - Narutowicza - Konstytucyjna - Pomorska - działki - TELEFONICZNA ZAJEZDNIA
18 CHOJNY OSIEDLE (dot. CHOJNY KURCZAKI) - Rzgowska - pl. Niepodległości - Piotrkowska - Żwirki - Kościuszki - Piotrkowska Centrum - Piłsudskiego - Kilińskiego - Rodziny Poznańskich - *** - Tramwajowa - Narutowicza - RADIOSTACJA
19 PKP MARYSIN - Strykowska - Wojska Polskiego - Franciszkańska - Kilińskiego - Rodziny Poznańskich - P.O.W. - Narutowicza - Kopcińskiego - Śmigłego-Rydza - Przybyszewskiego - CM. ZARZEW
20 PKP MARYSIN - Strykowska - Wojska Polskiego - Franciszkańska - Północna - Ogrodowa - Zachodnia - Limanowskiego - Aleksandrowska - KOCHANÓWKA (jest też opcja, że trasa będzie przebiegać tak, jak swego czasu 5)

Uwaga. Zakładam powrót 45 zgodnie z planem. Podobnie jak 41 i 43 pojadą normalnie.

Tyle na dziś. Zapraszam do dyskusji. ;)

kuba_łódź
Gaduła
Posty: 1194
Rejestracja: pn 15:27, 10 sie 2015
Lokalizacja: Łódź-Andrzejów

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: kuba_łódź » wt 19:49, 17 lip 2018

Linia w kształcie dzisiejszej 18 jednak powinna zostać.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1373
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » wt 19:56, 17 lip 2018

A widzisz, o tym totalnie zapomniałem. :lol: Aż dziw, że dotyka mnie taka skleroza w wieku lat 21 :lol: Z pewnością to uwzględnię, jeszcze nie jeden raz będę pisał propozycje. ;)

Graficzny
Sympatyk forum
Posty: 717
Rejestracja: czw 10:57, 13 cze 2013

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Graficzny » wt 20:12, 17 lip 2018

Nic, ale to dosłownie nic nie powinno kończyć trase na przedosiedlowych krancówkach jak Żabieniec.

mateeusz
Stały bywalec
Posty: 447
Rejestracja: ndz 20:54, 07 gru 2014

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: mateeusz » wt 20:20, 17 lip 2018

Na przykład taka 13 łącząca Teofilów z Fabrycznym w zamian za 7 dublującą z 2 i 8 połączenie z Piotrkowską Centrum. ;)

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1373
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » wt 20:22, 17 lip 2018

W sumie racja - 7 mogłaby przejść na Żabieniec, a 13 pozostać bez zmian. A 5 na upartego przelecieć do Teofilowa, tylko czy tam będzie miejsce. Nigdy nie było tak, że przy Szczecińskiej kończyły trzy linie. Dopiero po wprowadzeniu nowej siatki odłączeń w '17 są linie 2, 13 i 16. Choć 16 jest obecnie tylko co 24 i w dni robocze do 21.

Jordi
Gaduła
Posty: 1162
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Jordi » wt 21:42, 17 lip 2018

No to ode mnie:

- Po co aż 4 linie z Dołów? Tam 2 co 12 plus ewentualnie jakiś dodatek spokojnie wystarczą. Chyba, że 1 byłaby na solo to wtedy faktycznie 2 i 3 linia powinny mieć składy.
- Aleksa za to tylko 3 linie, jak 4 to moim zdaniem minimum, a powinno być nawet 5 i ta 5 chociaż jako dodatek roboczy typu 16 dzisiejsza,=.
- 11 to co 6 minut? To wtedy na Pabianickiej 1 na pewno by nie było ;)
- Broniewskiego według twojej siatki to nie wiem po co byłaby robiona, bo korzystałaby z niej w całości 16 i z 200 metrów 1 tylko - trochę mało jak na poniesione koszta...
- Ta 19 z 20 to tak szczerze trochę "na siłę" zrobione. Wiadomo, że do obecnej siatki i zmian potrzeba będzie więcej kasy, więc takie linie raczej odpadają... Poza tym innego taktu niż 20-24 na solo bym nie widział - te linie nie byłyby popularne przy obecności innych...
- 1 na plus - to moje marzenie obok 17 jak stare 27. 1 30 lat temu właśnie tak kursowała - z Chocianowic na Doły dokładnie taką trasą :D

Mam parę swoich przemyśleń, ale dam je któregoś dnia ;) Ja tak drastycznych zmian nie mam - głównie dotyczyłyby skrócenia za długich linii no i zmian przez torowisko na Broniewskiego ;)


PS. Co do Aleksa, to 20 lat temu tam było 5 linii i to w takcie 10-12 i Szczecińska dawała radę z 3 liniami w takim takcie ;)

nowy1212
Gaduła
Posty: 1235
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: nowy1212 » wt 21:59, 17 lip 2018

Niestety nie wierzę w dodatkowe linie, bo sukcesem będzie poprawa taktu linii i dołożenie kilometrów trochę.

Ja bym natomiast dał tak:
1 DW. ŁÓDŹ Marysin - Strykowska - Wojska Polskiego - Franciszkańska - Kilińskiego - Przybyszewskiego - Piotrkowska - Pabianicka
- CHOCIANOWICE IKEA
(12min)
2 trasa bz (12min)
3 trasa bz (taka jak na stałej trasie) (12min)
4 trasa bz (12min)
5 TEOFILÓW - Aleksandrowska - Limanowskiego - Zgierska - Wojska Polskiego - Franciszkańska - Kilińskiego - DW. ŁÓDŹ CHOJNY (12min)
6 trasa bz. (12min)
7 KOZINY - Srebrzyńska - Cmentarna - Legionów - Zachodnia - Kościuszki - Mickiewicza - Piotrkowska - Rzgowska - Broniewskiego - Niższa - ŚLĄSKA (12min, ew. 18min poza szczytem)
8 trasa bz (12min)
9 trasa bz (najlepiej 9A zlikwidować) (12min)
10A WIDZEW AUGUSTÓW - Rokicińska - Piłsudskiego - Mickiewicza - Bandurskiego - Bratysławska - KAROLEW (12min, pon-pt)
10B trasa bz (12min)
11B jako 11 (12min)
12 RETKINIA - Wyszyńskiego - Bratysławska - Bandurskiego - Kopernika - Gdańska - Legionów - Pomorska - działki - Telefoniczna - STOKI (12min)
13 DW. ŁÓDŹ ŻABIENIEC - Limanowskiego - Włókniarzy - Legionów - Zielona - Narutowicza - Kilińskiego - Rodziny Poznańskich - Węglowa - Nowowęglowa - Kopcińskiego - Śmigłego-Rydza - Broniewskiego - Rzgowska - CHOJNY KURCZAKI (12min)
14 RETKINIA - Wyszyńskiego - Bratysławska - Bandurskiego - Mickiewicza - Piłsudskiego - Śmigłego-Rydza - Dąbrowskiego - DW. ŁÓDŹ DĄBROWA (12min)
15 trasa jak w wakacje br. (czyli do TELEFONICZNA ZAJEZDNIA) (12min)
16 TEOFILÓW - Aleksandrowska - Limanowskiego - Włókniarzy - Mickiewicza - Piłsudskiego - Kilińskiego - Przybyszewskiego - CM. ZARZEW (18min, pon-pt)
17 CHOCIANOWICE IKEA - Pabianicka - Politechniki - Żeromskiego - Kopernika - Gdańska - Zielona - Narutowicza - Kilińskiego - Rodziny Poznańskich - P.O.W. - Narutowicza - Konstytucyjna - Pomorska - działki - TELEFONICZNA ZAJEZDNIA (12min)
18 RETKINIA - Wyszyńskiego - Bratysławska - Bandurskiego - Mickiewicza - Kilińskiego - Rodziny Poznańskich - Węglowa - Tramwajowa - Narutowicza - Konstytucyjna - Pomorska - działki - Telefoniczna - STOKI (12min, pon-pt, szczytowa, ew. 24min poza szczytem, ale nie jako priorytet)
45 - ZGIERZ - Zgierska - Zachodnia - Kościuszki - Mickiewicza - Piotrkowska - PL. NIEPODLEGŁOŚCI (12min)

Uwagi:
a) 1 i 5 - to czy 1 czy 5 powinna iść na DW. CHOJNY czy CHOCIANOWICE IKEA to się nie upieram - kwestia zbadania potoków i tyle. (już nieaktualne)

b) 10A i 14 - jak pisałem widzę w tym szansę na bardziej równomierne rozłożenie potoków pasażerskich

c) 7 i 16 - do rozważenia rodzaje tramwajów (solo, składy) oraz częstotliwość, można też zamienić trasy, czyli zamiast proponowanych dać:
7 KOZINY - Srebrzyńska - Cmentarna - Legionów - Zachodnia - Kościuszki - Mickiewicza - Piłsudskiego - Kilińskiego - Przybyszewskiego - CM. ZARZEW (18min)
16 TEOFILÓW - Aleksandrowska - Limanowskiego - Włókniarzy - Mickiewicza - Piotrkowska - Rzgowska - Broniewskiego - Niższa - ŚLĄSKA (12min)

d) Paderewskiego traci bezpośredni tramwaj - pomyślałbym nad jakimś autobusem moze 62 wydłużyć i zamiast kończyć na DW. Łódź Chojny to dalej Rzgowska - Paderewskiego - RLL - Pabianicka - Sieradzka - Rzgowska - Pl. Niepodległości. Dla mnie jednak priorytetem jest połączenie Pl. Niepodległości-Rzgowska-Broniewskiego.

e)Legionów - słaby takt zostaje, bo tylko 43AB, ale moze Konstantynów by zwiększył (cos tak zapowiadali kiedyś), a jeśli nie to widze taką opcję:
13 z Żabieńca-...-Włókniarzy-Legionów-Pomorska-Kilińskiego-Rodziny Poznańskich-Węglowa-...- (czas przejazdu z Włókniarzy na Fabryczny to obecnie by wyszło z 20min, a Zieloną 17min, a Legionów ma przejść remont)
43AB z Konstantynowa/Lutomierska-...-Legionów-Zielona-Narutowicza-Kilińskiego-Rodziny Poznańskich-POW-Narutowicza-Radiostacja

f) 45 - jak nie wróci to trzeba dać 11A i 11B (A - pl. Niepodległości)

g) 13 - chciałbym dać na Teofilów, ale moim zdaniem za długa trasa

Podsumowanie dla krańcówek (tam gdzie coś się zmienia):

CHOCIANOWICE IKEA
Obecnie: 11B(12min) i 17(12min)
Po zmianach: 1(12min), 11B(12min) i 17(12min)
Sumarycznie przybywa

CM. ZARZEW
O: 7(24)
P: 16 (18, pon-pt)
Przybywa/ubywa

DW. ŁÓDŹ CHOJNY
O: 1(12)
P: 5(12)
Bez zmian

DW. ŁÓDŹ ŻABIENIEC
O: 5 (12)
P: 13 (12)
Bez zmian

HELENÓWEK
O: 4(12), 11AB(6)
P: 4(12), 11B(12) + 11A(12)/45(ze Zgierza, 12)
Bez zmian

KAROLEW
O: 14(12)
P: 10A(12, pon-pt)
Bez zmian (choć wieczorami brak 10A)

KOZINY
O: 7 (24)
P: 7 (12/18)
Przybywa

CHOJNY KURCZAKI
O: 5(12), 6(12), 11A(12), 15(12)
P: 6(12), 13(12), 15(12)
Utrata (cóż wszyscy zyskać nie mogą)

PL. NIEPODLEGŁOŚCI
O: 16(24), 41(20)
P: 41(20) + 11A(12)/45(12)
Przybywa

RETKINIA
O: 10A(12, pon-pt), 10B(12), 12(12), 18(12,szczyt,pon-pt)
P: 10B(12), 12(12), 14(12), 18(12,szczyt,pon-pt)
Bez zmian (choć wieczorami jest 14)

STOKI
O: 12(12), 15(12)
P: 12(12), 18(12,szczyt,pon-pt)
Ubywa (bo poza szczytem i w weekendy bez jednej linii)

ŚLĄSKA
O: 13(12)
P: 7(12/18)
Bez zmian/ubywa

TELEFONICZNA ZAJEZDNIA
O: 17(12), 18(12,szczyt,pon-pt)
P: 15(12), 17(12)
Przybywa

TEOFILÓW
O: 2(12), 13(12), 16(24)
P: 2(12), 5(12), 16(18)
Przybywa

Ogólnie traca Stoki (ale moim zdaniem i tak ta oferta by była dobra) i Kurczaki (zyskują Chocianowice, ale się nie upieram!!). Jak wypisałem widzę pewne opcje jeszcze do rozważenia i nie upieram się przy tych rozwiązaniach.
Ostatnio zmieniony wt 22:16, 17 lip 2018 przez nowy1212, łącznie zmieniany 4 razy.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1373
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » wt 22:04, 17 lip 2018

@Jordi
11 co 6 tylko w szczytach. W międzyszczycie 12. 1 jest jednak przydatna, bo zapewnia szybki dojazd do Czerwonego Rynku, ponadto łączy Kurak i Rudę z NCŁ oraz spełnia rolę dotychczasowej 1 praktycznie w całości. ;)
A swoją drogą Aleks miałby 4 linie - w skład zestawu wchodziłyby: 2, 7 lub 13, 8 i 20. Dwoma z nich można byłoby bezpośrednio dojechać do ŁTR. Obecnie tylko jedną.

@nowy
Proszę o czytanie nazw krańcówek ze zrozumieniem - jest kilka istotnych zmian, które proponuję.
Poza tym - nie widzę 13 na Kurczakach, bo zrobi się z tego niesamowicie okrężna linia. Choć linia częściowo zastępowałaby 70, to jednak sama trasa byłaby stanowczo za długa. Z podobnych powodów nie widzę 5 na Ikei.

Z takich uwag to 41 nie ma taktu 20.
Ostatnio zmieniony wt 22:17, 17 lip 2018 przez TramMomentyStudenta, łącznie zmieniany 1 raz.

nowy1212
Gaduła
Posty: 1235
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: nowy1212 » wt 22:12, 17 lip 2018

TramMomentyStudenta pisze:@nowy
Proszę o czytanie nazw krańcówek ze zrozumieniem - jest kilka istotnych zmian, które proponuję.

Ale w mojej propozycji nie zmieniam nazw krańcówek :P Z resztą jest mi to obojętne i tak juz mi się te wszystkie nazwy mieszają

TramMomentyStudenta pisze:Poza tym - nie widzę 13 na Kurczakach, bo zrobi się z tego niesamowicie okrężna linia. Choć linia częściowo zastępowałaby 70, to jednak sama trasa byłaby stanowczo za długa. Z podobnych powodów nie widzę 5 na Ikei.

13 by była skrócona dlatego do Żabieńca, a czas przejazdu podobny do 96. Chodzi własnie o zastąpienie 70. Kiedyś już liczyłem czasy przejazdu, a że na Kurczakach by było luźniej to by przerwa była dłuższa. Czas przejazdu 64min (i od tego odjąć, ze skrót Nowowęglową to 61min, a 63min jeździ linia 8)

Co do 1 i 5 - rzeczywiście trafna uwaga (wyedytuję)

Z takich uwag to 41 nie ma taktu 20.

No własnie nie wiedziałem co wpisać, ale no mało ważne na szczęście. Oby po ew. remoncie było z 12min w szczycie, a 15 poza.

Graficzny
Sympatyk forum
Posty: 717
Rejestracja: czw 10:57, 13 cze 2013

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Graficzny » śr 00:19, 18 lip 2018

TramMomentyStudenta pisze:W sumie racja - 7 mogłaby przejść na Żabieniec, a 13 pozostać bez zmian. A 5 na upartego przelecieć do Teofilowa, tylko czy tam będzie miejsce. Nigdy nie było tak, że przy Szczecińskiej kończyły trzy linie. Dopiero po wprowadzeniu nowej siatki odłączeń w '17 są linie 2, 13 i 16. Choć 16 jest obecnie tylko co 24 i w dni robocze do 21.


Był taki okres, jak 5 i 13 tam kończyły i jeździły obaj co 10 min w szczycie. A do krańcówki Chochoła leciały 2 i 8, obaj co 7,5 min co daje 16 kursów/h.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1373
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » śr 06:11, 18 lip 2018

@nowy
Raczej powątpiewałbym w takt 12 dla 41. Jeździłby pusty w międzyszczytach. Raczej obstawiam takt 20.

nowy1212
Gaduła
Posty: 1235
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: nowy1212 » śr 10:22, 18 lip 2018

Przecież napisałem 12 w szczycie, a 15 poza.
Ten szczyt oczywiście krótki rano pewno tylko 7-8,a wieczorem 15-17

Jordi
Gaduła
Posty: 1162
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: Jordi » śr 10:47, 18 lip 2018

^^ ^^ Jeśli uda się wyremontować porządnie trasę, to czas przejazdu będzie bardzo atrakcyjny (zmniejszy się o 5 do nawet 7 minut), co powinno zachęcić kolejnych mieszkańców do skorzystania :)

Dziś w takcie 24 po 16 do Pabianic przy IKEA jest tłok.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1373
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.

Postautor: TramMomentyStudenta » śr 20:17, 18 lip 2018

A zresztą, takt dla 41 niech będzie, jaki chce - po remontach na pewno muszą pojechać tam relatywnie nowe tramwaje, a bulwy zapewne będą pełnić wyłącznie rolę ciekawostek. ;)
A swoją drogą - może lepiej nie robić typowo okrężnej linii, tylko może jakąś taką, że z Kurczaków pojechałaby przez Bronka, ŚR oraz Kopcińskiego, nie wiem, np. na Telefoniczną? Na Doły nie, lepiej niech to nie dubluje 70 w aż takim stopniu. No i co wtedy z 17, jeżeli 18 ma funkcjonować mniej więcej tak jak obecnie.


Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość