Jelcz M081MB/3

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
ludek
Bywalec
Posty: 242
Rejestracja: ndz 18:07, 07 sie 2005
Lokalizacja: Łódź

Postautor: ludek » pn 15:37, 13 lut 2006

Mnie ciekawi jak latem będzie można się zabrac 56 do arturówka tak małym busem.

teufel
Sympatyk forum
Posty: 793
Rejestracja: wt 09:02, 03 sty 2006

Postautor: teufel » pn 16:21, 13 lut 2006

ludek pisze:Mnie ciekawi jak latem będzie można się zabrac 56 do arturówka tak małym busem.


Bardzo proste - 3 wozy puszczą ;) Pod rząd :(

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » pn 17:19, 13 lut 2006

To mi oszczednosc Obrazek 3 Vero to prawie to samo co jedno Volvo 7000 (Mercedes O405N2, Jelcz M121MB itp.).

liszek
Sympatyk forum
Posty: 510
Rejestracja: wt 07:19, 12 lip 2005
Lokalizacja: Wiśniowa Góra-Łódź-Sieradz
Kontaktowanie:

Postautor: liszek » pn 18:57, 13 lut 2006

Nie to samo ale o wiele drożej

teufel
Sympatyk forum
Posty: 793
Rejestracja: wt 09:02, 03 sty 2006

Postautor: teufel » pn 19:53, 13 lut 2006

morton pisze:To mi oszczednosc Obrazek 3 Vero to prawie to samo co jedno Volvo 7000 (Mercedes O405N2, Jelcz M121MB itp.).


Ale 24 metry ;)

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » pn 20:27, 13 lut 2006

liszek pisze:Nie to samo ale o wiele drożej


Prawie to samo :P tyle, ze 3 kierowców. Vero zabiera 37 pasazerów, czyli trzy pojazdy dają nam 111. Natomiast pojemność Jelcza M121MB to nieco ponad 100.

liszek
Sympatyk forum
Posty: 510
Rejestracja: wt 07:19, 12 lip 2005
Lokalizacja: Wiśniowa Góra-Łódź-Sieradz
Kontaktowanie:

Postautor: liszek » pn 21:30, 13 lut 2006

Jak to samo jak 3 kierowców którym trza zapłacić 3 autobusyktóre spalą więcej niż jeden no i zużycie taboru razy 3 zamiast razy jeden to nie to samo!![/code]

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » pn 22:19, 13 lut 2006

Spokojnie Obrazek Już wiem o co Ci chodzi. Mówiąc prawie to samo miałem na myśli jedynie pojemność Obrazek Zuzycie paliwa i płaca dla kierowcy to wyrzucanie pieniedzy w błoto.

rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontaktowanie:

Postautor: rkplodz » wt 16:57, 14 lut 2006

Ja liczę na to, że Vero pomoże stworzyć nowe linie. Uważam, że nadałoby się np. do obsługi bazy PKS. A może do przejęcia 97...

Gość

Postautor: Gość » śr 19:10, 15 mar 2006

A ja byłbym raczej za zakupem U10-tek, które na kilka linii by się przydały Obrazek

mch
Sympatyk forum
Posty: 645
Rejestracja: pt 20:45, 31 mar 2006
Lokalizacja: Łódź

Postautor: mch » pt 22:05, 31 mar 2006

Uważam, że juz lepszy byłby zakup Salusów zamiast tego minibusa.

Btw, ktoś tu ma bardzo znajomo wyglądającą fotkę w emblemacie, hehe. Ale spoko. Obrazek

liszek
Sympatyk forum
Posty: 510
Rejestracja: wt 07:19, 12 lip 2005
Lokalizacja: Wiśniowa Góra-Łódź-Sieradz
Kontaktowanie:

Postautor: liszek » wt 08:55, 28 lis 2006

Wczoraj w tej wielkiej mgle zobaczylem z dość dużej odległości małe "jelczydło"... Tak mocnych i dobrych lamp przeciwmgielnych w autobusie jeszcze nie widziałem.

kosin

Postautor: kosin » czw 21:14, 08 lut 2007

Te jelcze(choć nie wiem czemu budzą moją sympatię) to chyba nie pojeżdżą za długo. Choć w ogóle nie jeżdże linią 84 to już 2 razy widziałem jak przy mnie autobus zmienił tablice raz na awaria a raz na zjazd do Nowe Sady pomimo iż miał jechać na szczecińską. Poza tym to aby drzwi się otworzyły to chyba z 10 sekund trzeba poczekać.

xx

Postautor: xx » ndz 09:29, 25 lut 2007

na 62 nadaje sie tylko w niedziele

Kazik
Megagaduła
Posty: 2813
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Postautor: Kazik » pn 18:28, 26 lut 2007

Z jednej strony zabierają mniej ludzi, ale z drugiej - jeżdżą częściej. Wolę się gnieść i jechać, niż luźno stać na przystanku.

kierowca

Kurduple na innych liniach

Postautor: kierowca » pn 22:03, 26 lut 2007

Mnie zastanawia, dlaczego Vero nie jeżdzą na 71 czy 91. To nie są moje rejony więc za bardzo nie orientuje się ale wydaje mi się że już szybciej Vero na 71 lub 91 niż na 62.
Przy okazji - 91 mogłoby jechać na pętle 82 w obydwu kierunakch gdzie zawróciłoby i pojechało spowrotem na trasę - jedynie pewna koretka przystanków na Rataja/Gajcego - obsługiwało by Andrzejów bo terazz Andrzejowa do 91 to trzeba spory kawałek dojść.


Na 66 już jedno jeździ wraz z Volvo z Limanki i wydaje się że jest to optymalny układ (Vero w czasie dojazdów do szkoły raczej nie poradziło sobie a robi to bez problemu brygada z Limanki na Volvo)

Co do propozycji Vero na 56,67,88.
Na 56 bardzo często wozi powietrze - ale to bardziej wynik bezsensownej trasy na Arturówek przez Doły i kursowania co godzinę - kto będzie specjalnie czekał na taki autobus ? W drugą stronę wspomaga 60-kę a na 60-ce czasami potrafi dużo ludzi jechać.
Na 67 czy 88 - czasami też potrafi jechać dużo ludzi. Czasami ludzie z zakupami ze Zjazdowej potrafią nieźle zapchać 12 metrowca a na 88 też czasami dużo ludzi jeździ.

Poza tym 56,67,88 - to wszystko linie które jeżdzą co godzinę (62 w szczycie jeździ co 10 minut)

89,90,92 ? Chyba nie - może jakieś kursy są puste. Ale na 96 też czasami zdarzają się kursy gdzie Vero dałoby radę (a w druga stronę przegub lewdo daje radę)

Chandler
Stały bywalec
Posty: 329
Rejestracja: sob 18:48, 13 sty 2007
Lokalizacja: Olechów

Postautor: Chandler » wt 00:43, 27 lut 2007

No ja cały czas czekam na dzień w którym Vero pojawi się na 96 i mam nadzieję że się nie doczekam, bo to byłby taki absurd, że większy już trudno sobie wyobrazić Obrazek

SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Postautor: SEC » wt 15:47, 27 lut 2007

Według mnie brygada 91 do Skoszew powinna być wysyłana tylko na te wydłużone kursy, a nie tak jak jest teraz, gdzie 91A w wybranych kursach jeździ dalej, a dodatkowa brygada wjeżdza na chwilę na 91A, ponieważ wtedy do tylko do Skoszew można wysłać 12 metrowy autobus, a normalnie na 91A mogą cały dzień jeździc Vero. Aha, wiem tyle że 91 nie może zniknąć z Malowniczej i Rataja kosztem Gajcego, bo ludzie mieszkający na m.in. Rataja będą mieli kawał drogi do Rokicińskiej do autobusu, a Andrzejów ma bardzo dobre połączenie z centrum, tj. dwie częste linie PKS, które cieszą się olbrzymią popularnością. 90 praktycznie mogło by istnieć tylko dla rejonu Feliksina.

Jeżeli chodzi o 71 to takie Vero spisały by się tylko w szczycie i wieczorem, ale trzeba uważać, bo przed 8 rano z rejonu Wiskitna na Chojny jeździ pełny autobus.

Kuba
Administrator
Posty: 3378
Rejestracja: pn 20:49, 24 lip 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontaktowanie:

Postautor: Kuba » wt 18:35, 27 lut 2007

Chandler pisze:No ja cały czas czekam na dzień w którym Vero pojawi się na 96 i mam nadzieję że się nie doczekam, bo to byłby taki absurd, że większy już trudno sobie wyobrazić Obrazek
Nie no dlaczego? Ja podzielam opinię kierowcy - są kursy (zwłaszcza po godzinach szczytu), gdzie (bynajmniej w jedną stronę) Vero poradziłoby sobie. Sam ostatnio jechałem w okolicach godz. 9 dosyć luźnym odkurzaczem właściwie na całej długości trasy i myślę, że w gdyby to było Vero, to wszyscy chętni zmieściliby się.
Obrazek
---
"Mleko ma najszybszy transport"

MNK
Megagaduła
Posty: 3254
Rejestracja: wt 16:18, 20 lut 2007
Lokalizacja: C.Z.M.P.
Kontaktowanie:

Postautor: MNK » wt 19:01, 27 lut 2007

84, 89,91.92 moga byc


Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości