Jelcz M081MB/3

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
ZKA-2
Stały bywalec
Posty: 460
Rejestracja: pt 09:31, 13 lip 2007

Postautor: ZKA-2 » czw 15:35, 29 paź 2009

MNK pisze:Ok. 14 po Rzgowskiej jechało vero w lśniącym lakierze, ale bez numerów taborowych. Wóz był w malowaniu MPK Łódź oraz posiadał na lewym boku naklejke "MPK Łódź Sp. Z.O.O.". Jakie ostanio vero miało wypadek? Czy to jakaś dosatwa :D?


2626 :roll:

ZKA-2
Stały bywalec
Posty: 460
Rejestracja: pt 09:31, 13 lip 2007

Postautor: ZKA-2 » czw 19:44, 29 paź 2009

ukalo pisze:Dość często tam bywają - tam (chyba) się odbywają naprawy gwarancyjne.


Dokładnie

px33
Weteran
Posty: 5086
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Postautor: px33 » czw 22:22, 29 paź 2009

A co z tym białym lokalno-turystycznym?

rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontaktowanie:

Postautor: rkplodz » pt 10:03, 30 paź 2009

jeździ w którymś PKS Grupa, w Myślenicach - o ile dobrze pamiętam.

MKMLODZ
Sympatyk forum
Posty: 842
Rejestracja: wt 13:27, 01 lip 2008
Lokalizacja: Żubardź / Limanka :)

Postautor: MKMLODZ » pt 17:58, 10 cze 2011

A tak w ogóle - czy nie pasowałoby przesunąć kilka Vero na Limankę? Na takie linie jak 89, 67, 56, 66 chyba nie potrzeba Volv B10L, czy 7000 / 7700. Niby trzy pierwsze dojeżdżają do cmentarzy, a 66 to jedyny dojazd na Modrzew, ale frekwencja chyba nie jest aż tak duża, żeby Vero nie wystarczyło.

pawelczyk
Sympatyk forum
Posty: 998
Rejestracja: sob 22:09, 05 sty 2008

Postautor: pawelczyk » pt 18:01, 10 cze 2011

Gdyby była potrzeba to już by tam jeździły. Na 84 wyjeżdżają przez całe miasto z Nowych Sadów więc nie jest to kwestia zajezdni.

MKM2010
Stały bywalec
Posty: 371
Rejestracja: czw 17:26, 11 lut 2010
Lokalizacja: PKP Łódź-Niciarniana

Postautor: MKM2010 » pt 18:14, 10 cze 2011

Co do 67 to jestem raczej przeciwny - na Zjazdowej potrafi sporo osób wsiąść

Ale np. na szczytową brygadę 90 to czemu nie Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MKM2010, łącznie zmieniany 1 raz.

SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Postautor: SEC » pt 18:37, 10 cze 2011

Gdy są utrudnienia na Rokicińskiej i długo nie ma 90, Vero to za mało. 89 jest pełne w godzinach zmian na Teofilowie Przemysłowym (w 84 jeszcze nie jest źle). Pare kursów 56 jest zawalonych uczniami (okolice Warszawskiej). 67 obsługuje targowisko. 66 - ciężko mi powiedzieć, ale podobno rano jest sporo osób.

MKM2010
Stały bywalec
Posty: 371
Rejestracja: czw 17:26, 11 lut 2010
Lokalizacja: PKP Łódź-Niciarniana

Postautor: MKM2010 » pt 18:59, 10 cze 2011

No w sumie racja co do 90. Gdyby były 10 metrowce w Łodzi, one bardziej by nadały się na 90 Obrazek

Wojtek94
Weteran
Posty: 5181
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Postautor: Wojtek94 » sob 08:16, 11 cze 2011

W 66 rano jest tłoczno. Dużo ludzi jedzie z Modrzewia. Najlepsze są te maratony 50 osób , aby zdążyć na 3/5Obrazek

solaris94
Sympatyk forum
Posty: 671
Rejestracja: pn 15:18, 14 cze 2010
Lokalizacja: Łódź

Postautor: solaris94 » sob 14:27, 11 cze 2011

Bardzo często się zdarza, że ludzie z 66 mają niecałą minutę żeby zdążyć na tramwaj, przez co przebiegają przez jezdnię przy Warszawskiej.

kuba_bed
Gaduła
Posty: 1471
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Postautor: kuba_bed » sob 14:52, 11 cze 2011

Ach ten system przesiadkowy Obrazek

pawelczyk
Sympatyk forum
Posty: 998
Rejestracja: sob 22:09, 05 sty 2008

Postautor: pawelczyk » sob 16:17, 11 cze 2011

A przy odrobinie dobrej woli juz teraz mógłby śmiało powstać tam przystanek AT...

SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Postautor: SEC » sob 16:55, 11 cze 2011

Dla marnej 3 (ze względu na częstotliwość) i 66 od razu AT? Fakt, jest miejsce, ale chyba nie przejdzie. Aczkolwiek można pomyśleć o dużym węźle na "rondzie" (dodatkowo dla 65, 81 i 87) przy okazji remontu torów na Łagiewnickiej.

A co do przesiadek 66 -> 3 to chyba bardziej priorytetowa jest ta w drugą stronę. Na tramwaj zawsze można poczekać te 10 min. Jako, że 3 kursuje rzadko i przyjeżdza kiedy sobie chce, może warto pomyśleć o wydłużeniu 66 do Dolnej przez Julianowską i Zgierską? Nie jestem zwolennikiem wydłużania linii peryferyjnych, ale dojazd tramwajem do ronda Powstańców wcale łatwy nie jest, a 66 po szczycie jeździ co godzinę.

Zgierzanin
Stały bywalec
Posty: 411
Rejestracja: ndz 11:48, 15 mar 2009
Lokalizacja: Zgierz

Postautor: Zgierzanin » ndz 00:52, 12 cze 2011

Wojtek94 pisze:Najlepsze są te maratony 50 osób , aby zdążyć na 3/5 :)


To jest tragedia łódzkiej komunikacji. Tak samo są kursy gdzie 51 z Łagiewnik odjeżdża minutę przed 66. Zresztą takie samy maratony są przy przesiadce 51 -> 3 przy Warszawskiej.

kuba_bed
Gaduła
Posty: 1471
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Postautor: kuba_bed » ndz 10:32, 12 cze 2011

I na takie maratony jakoś nikt nie zamyka ulic Obrazek

norbertkomusinski
Bywalec
Posty: 151
Rejestracja: pt 11:24, 13 lis 2009
Lokalizacja: Piaski, Pabianice

Postautor: norbertkomusinski » śr 19:00, 15 cze 2011

SEC pisze:można pomyśleć o dużym węźle na "rondzie" (dodatkowo dla 65, 81 i 87) przy okazji remontu torów na Łagiewnickiej.


Będzie remont Łagiewnickiej Obrazek ?

Wojtek94
Weteran
Posty: 5181
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Postautor: Wojtek94 » śr 19:48, 15 cze 2011

No bedzie a co tym dziwnego??? Sypie sie strasznie ta ulica:D

interwojciech
Niemowa
Posty: 2
Rejestracja: sob 16:34, 08 lis 2014
Lokalizacja: Rybnik

Postautor: interwojciech » sob 17:47, 08 lis 2014

Witam wszystkim użytkowników Obrazek
Odświeżę trochę temat, gdyż mam prośbę o pomoc do łódzkich miłośników komunikacji miejskiej. Czy ktoś z Was posiada zdjęcia wnętrz tych wozów? Prosiłbym o ich udostępnienie tylko do mojego własnego użytku, gdyż próżno takowych szukać na wszystkich galeriach w Internecie, a ja mam kilka pytań.
Czy tuż za kabiną kierowcy znajduje się siedzenie pasażerskie, czy pusta przestrzeń?
Drugie pytanie me brzmi: ile z tyłu jest rozkładanych siedzeń? Dwa, czy trzy? Krążą różne bajki o łódzkich M081MB, na jednej ze stron o Waszych traktorkach pisze, że aż 4! Stąd moje pytania.
I co to jest za klapka rewizyjna we wnętrzu nad drugą osią między fotelami którą widać na zdjęciu umieszczonym na portalu buslodz.pl - wóz nr 2633 (niestety jako nowy nie mogę wrzucać linków)? Pierwszy raz się z taką spotykam Obrazek
I jak się Wam ogólnie te Jelczyki sprawują?
Pozdrawia miłośnik i kierowca M081MB, mam nadzieje, że mi pomożecie Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez interwojciech, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Karol
Administrator
Posty: 1926
Rejestracja: sob 15:31, 10 lis 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Karol » sob 18:30, 08 lis 2014

interwojciech pisze:Czy tuż za kabiną kierowcy znajduje się siedzenie pasażerskie, czy pusta przestrzeń?

Tak, jest ono rozkładane. Siedzi się plecami do szyby.

interwojciech pisze:Drugie pytanie me brzmi: ile z tyłu jest rozkładanych siedzeń? Dwa, czy trzy?

Dwa.

interwojciech pisze:I jak się Wam ogólnie te Jelczyki sprawują?

Jeszcze jeżdżą. Mało kto lubi jeździć lewarem i do tego w kabinie z silnikiem oraz z dmuchawą zimą.
Obrazek


Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości