Aktualizacja wykazu taboru na stronie MPK

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Aktualizacja wykazu taboru na stronie MPK

Postautor: ukalo » pt 01:02, 09 mar 2007

Zaktualizowano wykaz taboru na dzień 5 marca 2007.
Oczywiście uzupełniono liczbę nówek i usunięto MANy i Solarisy, ale najbardziej zwraca uwagę zmniejszona o 1 liczba Volvo B10L, czyli przewidywane od dawna skreślenie 3855 chyba stało się faktem. Pojawiły się za to z powrotem 4 sztuki Jelczy 120MM. Nie ma natomiast w spisie 2616 i 2617.

EDIT: w poprzednim spisie już nie było tego Volvo (co ponoć tłumaczy się czasowym wyłączeniem z eksploatacji), ale w każdym razie nie wróciło.

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Re: Aktualizacja wykazu taboru na stronie MPK

Postautor: morton » pt 12:31, 09 mar 2007

ukalo pisze:Nie ma natomiast w spisie 2616 i 2617.


Bo ich dni, ze tak powiem, sa policzone ;)

ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Postautor: ukalo » pt 12:32, 09 mar 2007

Kasacja? Obrazek

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » pt 16:49, 09 mar 2007

Miałem na mysli ich dni w MPK Obrazek

SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Postautor: SZAUTER » pt 16:51, 09 mar 2007

To one nie są kupione na własność? Bo miałem nadzieje że są choć ta citarka mnie nurtuje ciągle bo ma Connexa w środku więc może wróci do nich jeżeli u nas nie zostaje?

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » pt 16:55, 09 mar 2007

Beda jezdzic do momentu przybycia nowych Citarek.

PS do Chojniaków: Widujecie jeszcze 2617?

ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Postautor: ukalo » pt 17:05, 09 mar 2007

Ja co prawda nie z Chojen, ale na trasie. Nie widuję Obrazek

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » pt 17:14, 09 mar 2007

To albo sie popsul (w co watpie) albo wrocil do Evobusa Obrazek

MNK
Megagaduła
Posty: 3254
Rejestracja: wt 16:18, 20 lut 2007
Lokalizacja: C.Z.M.P.
Kontaktowanie:

Postautor: MNK » pt 18:21, 09 mar 2007

Chyba wrócił do Evobusa bo ja od pn-pt jezdze albo widuje 62/4(nieraz moj tata 4:40) i juz zawsze jezdzi gniot.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MNK, łącznie zmieniany 2 razy.

SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Postautor: SZAUTER » pt 18:44, 09 mar 2007

Być może zesłali go na jakąś inną linie i się nie rzucił jeszcze w oczy Obrazek Chociaz tak jak 2251 niby jeździ jako jedyny a często jest tu i tam Obrazek

px33
Weteran
Posty: 5086
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Postautor: px33 » ndz 01:28, 11 mar 2007

#2251 to nie jedyny pregniot na mieście - dzisiaj jechałem #2554 (na 80)

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » ndz 11:29, 11 mar 2007

2255 tez wczoraj jezdzil.

Kazik
Megagaduła
Posty: 2813
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Postautor: Kazik » ndz 13:51, 11 mar 2007

Szkoda, że przy Ikarusach 280 napisali lata produkcji 1982-1995, podczas gdy najstarsze są z 1989 roku. Trochę się można przestraszyć, a jest to niepotrzebne i by nie skłamali zmieniając ten zapis.

ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Postautor: ukalo » ndz 14:40, 11 mar 2007

Od dość dawna nie aktualizują niczego poza liczebnością... takich kwiatków jest więcej:
- Volvo B10LA
- Volvo 7000
- Volvo 7000A
- Mercedes O405N
- Mercedes O 530 Citaro
- Jelcz M121MB3

px33
Weteran
Posty: 5086
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Postautor: px33 » ndz 19:15, 11 mar 2007

Kazik pisze:podczas gdy najstarsze są z 1989 roku


Fałsz - jeździ #2899 (ten z takim zielonym grafitti), który jak numer wskazuje jest z 1988.

Ikarus z 1982 też jeździ ;)

Kazik
Megagaduła
Posty: 2813
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Postautor: Kazik » ndz 20:14, 11 mar 2007

Ale nie z pasażerami:), dzięki za info o #2899

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » pn 16:39, 12 mar 2007

2616 jeszcze jest w Łodzi.

px33
Weteran
Posty: 5086
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Postautor: px33 » pn 19:17, 12 mar 2007

A #2617?

Bo na zajezdni go brak, a godzinę na 62 nie czekałem.

#2616 dzisiaj na 61

Chandler
Stały bywalec
Posty: 329
Rejestracja: sob 18:48, 13 sty 2007
Lokalizacja: Olechów

Postautor: Chandler » pn 23:54, 12 mar 2007

Swoją drogą błyskawiczna reakcja ze strony MPK Obrazek
Lada dzień przyjadą nowe autobusy i wykaz znowu będzie nieaktualny.
A co do Ikarusów z 1988 to dzisiaj widziałem 3888 na 96.

SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Postautor: SEC » wt 15:44, 13 mar 2007

Muszę tego 3888 jeszcze dorwać ma mieście Obrazek.


Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość