Strona 25 z 25

Re: Stan techniczny taboru MPK

: czw 14:44, 11 paź 2018
autor: TramMomentyStudenta
Współczesne wyglądają świetnie, ale tylko wizualnie. Te będące w Konstalach nie spełniają nawet takiej funkcji, jak w M8CNach, czyli możliwość uprzedniego wciskania guziczka. Czyli nie są nawet zbyt użyteczne.

Re: Stan techniczny taboru MPK

: czw 15:09, 11 paź 2018
autor: px33
Za to, o ironio, pamięć mają te duże białe.

Re: Stan techniczny taboru MPK

: czw 15:35, 11 paź 2018
autor: TramMomentyStudenta
Chyba nie wszystkie.

Re: Stan techniczny taboru MPK

: czw 17:18, 11 paź 2018
autor: mateeusz
Podejrzewam, że kilka linijek w programie i te przyciski też byłyby w stanie zapamiętywać wciśnięcie przed zatrzymaniem pojazdu. ;)

Re: Stan techniczny taboru MPK

: czw 19:44, 11 paź 2018
autor: SCEL
mateeusz pisze:Podejrzewam, że kilka linijek w programie i te przyciski też byłyby w stanie zapamiętywać wciśnięcie przed zatrzymaniem pojazdu. ;)

Podejrzewam, że nie.

Re: Stan techniczny taboru MPK

: czw 20:37, 11 paź 2018
autor: px33
Zależy jak są zrobione drzwi w Woltanach (bo w klasykach pewnie trzeba by dodać jakiś przerzutnik do wszystkich drzwi), czy "na chama" czy przez centralny sterownik (jak np. w CR-Enice)

Re: Stan techniczny taboru MPK

: ndz 21:28, 14 paź 2018
autor: TramMomentyStudenta
Teraz chciałbym zmienić kwestię.
Co dzieje się z: 1446+47, 1916+31, 1936+37, 1938+39? W sierpniu i wrześniu regularnie wchodziłem w aplikację WatchLine i nie było ich w ogóle widać. A sygnalizuję to dopiero teraz, bo zapominałem. :) Chociaż nie wiem, czy buźka jest tu odpowiednia :P W każdym razie, pytanie brzmi: czy to prawda, że ww. wagony będą szły jako pierwsze do odstawki w zamian za nowe NF6D i Swingi? :?

Re: Stan techniczny taboru MPK

: pn 08:42, 15 paź 2018
autor: mateeusz
1446+1447 jechałem bodajże w zeszłym tygodniu. Za to 1916+1931 miał już nie wrócić po jakimś wykolejeniu.

Re: Stan techniczny taboru MPK

: pn 19:24, 15 paź 2018
autor: kuba_łódź
1916+1931 szkoda, jechałem nim chyba w kwietniu i był w naprawdę super stanie.

Re: Stan techniczny taboru MPK

: pn 19:28, 15 paź 2018
autor: igor
Wykolejenie 1916+1931 na Piłsudskiego przy Kilińskiego było zdaje się, że w maju, a już w lipcu wagony były mocno rozszabrowane. 1938+1939 też już dawno jest wycofany i formalnie również zdjęty ze stanu. A co z 1936+37 to nie wiem

Re: Stan techniczny taboru MPK

: pn 19:41, 15 paź 2018
autor: TramMomentyStudenta
Co do 1936+37, być może, że z pewnych względów jest (albo był dotychczas) rzadko widziany na mieście, ale... widziałem tegoż jeszcze w czerwcu, gdy jechał raz na linii 8, a raz bodaj na linii 2. Tylko że ogólnie może być z tym wagonem coś nie tak. :(

Re: Stan techniczny taboru MPK

: śr 07:29, 17 paź 2018
autor: mateeusz
Jadę właśnie składem 2574+2575 na linii 16. W pierwszym wagonie na 4 pary drzwi działają tylko 2 (przy kabinie motorniczego i te z poręczami do wsiadania). Na każdym przystanku pasażerowie bezskutecznie próbują wciskać przycisk do tylnych drzwi. :D