Volvo 7000

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
Graficzny
Sympatyk forum
Posty: 717
Rejestracja: czw 10:57, 13 cze 2013

Re: Volvo 7000

Postautor: Graficzny » śr 02:49, 05 wrz 2018

Marecky pisze:Powinni zostawić Koro a najlepiej dyliżansy żeby nostalgiczni zacofańcy nie musieli przeżywać gehenny związanej z jazdą nowoczesnym taborem który jest samym złem. To pisałem ja siedząc w sławojce bo nie korzystam z WC które jest dla mnie zbyt obraźliwie nowoczesne.


Typowe myslenie "mpk".
Co z tego, że nowoczesny, skoro nie zadbany tabor, grozi niebezpieczeństwo i wybuch pożaru. Brawo.

Marecky pisze:No to nakupujmy czterystapiątek z Niemiec koniecznie bez klimy i jednym otwieranym okienkiem. Po jakiego grzyba wydawać ogromnie pieniądze na nowoczesne autobusy. Stare strucle byle zadbane.


Ah teraz nagle brak klimy przeszkadza, tak? Ale jak chodzi o 30 używane szroty z bochum (tramwaje) to już nie szkodzi? Trochę nie poważne.

Wiek akurat jest niezbedny. Nikogo nie intetesuje ile lat ma pojazd, tylko w jakim stanie on jest i czy nim się bezpiecznie i niezawodnie dojedzie.

Z resztą KoRo miało także niskoposłogowe pojazdy, ale o tym oczywiście chętnie brońcy mpk zapominali..
Tak samo o tym, że jakby była przyszłość dla KoRo, to by inwestowali w nowsze pojazdy i udogodnienia..

Aktualny tabor mpk po prostu nie zachęca do korzystania z KM. Co z tego że klima niby jest, ale w bydłowozach nie ma prawie siedzeń i trzeba stać w śmierdzących, dusznych i sztucznie schłodzonych pojazdach.

Funky Koval
Coś mówi
Posty: 25
Rejestracja: pt 17:05, 16 lut 2018

Re: Volvo 7000

Postautor: Funky Koval » śr 12:00, 05 wrz 2018

Marecky pisze:
Woronin pisze:Akurat tabor KORO był często w lepszym stanie technicznym niż ten z MPK.

No to nakupujmy czterystapiątek z Niemiec koniecznie bez klimy i jednym otwieranym okienkiem. Po jakiego grzyba wydawać ogromnie pieniądze na nowoczesne autobusy. Stare strucle byle zadbane.


Jakie 405? Chyba z muzeum. Najpopularniejszym autobusem do kupienia z Niemiec są Mecedesy Citaro, takie jakjeżdżą w łódzkim MPK. O niebo lepsze od Volvo czy Jelczy. A tylko od ilości kasy zależy czy będzie klima czy nie, czy będzie CNG. Takie używane Mercedesy jeżdżą w Zgierzu i wjeżdżają do Łodzi i wiele się nie różnią od łodzkich

Graficzny
Sympatyk forum
Posty: 717
Rejestracja: czw 10:57, 13 cze 2013

Re: Volvo 7000

Postautor: Graficzny » śr 12:26, 05 wrz 2018

Było minęło. KoRo nie jeździ już więc czas pogodzić się z tym, że przez jakiś czas będą jeszcze rupiecie volvo z ogromnym zaduchem oraz jelcze, gdzie w ostatnich drzwiach są większe schody od ikarusa..

Awatar użytkownika
Karol
Administrator
Posty: 1899
Rejestracja: sob 15:31, 10 lis 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Volvo 7000

Postautor: Karol » śr 18:10, 05 wrz 2018

Proszę się trzymać tematu.
Obrazek

Marecky
Bywalec
Posty: 142
Rejestracja: pt 15:20, 12 sty 2018

Re: Volvo 7000

Postautor: Marecky » czw 07:47, 06 wrz 2018

Oczywiście, chciałem tylko zauważyć że owszem Volviaki to złomy do kasacji ale żeby jako alternatywę wskazywać tabor w stylu Koro to świadczy o jakimś mega zacofaniu. Michalczewski czy Arriva spoko, ale nie stary tabor bez klimy i niskiej podłogi.
Pozdrawiam - Marek

Graficzny
Sympatyk forum
Posty: 717
Rejestracja: czw 10:57, 13 cze 2013

Re: Volvo 7000

Postautor: Graficzny » czw 15:05, 06 wrz 2018

Marecky pisze:Oczywiście, chciałem tylko zauważyć że owszem Volviaki to złomy do kasacji ale żeby jako alternatywę wskazywać tabor w stylu Koro to świadczy o jakimś mega zacofaniu. Michalczewski czy Arriva spoko, ale nie stary tabor bez klimy i niskiej podłogi.


Czy do ciebie dociera, że KoRo miało także niskoposłogowe pojazdy? Wiek akurat nie ma znaczenia, bo nie świadczy o stanu pojazdu.. (conecto 26xx akurat są młodsze od Volvo i co, nagle są znów nie-niskopodłogowe) też nie ma zbędnej klimy a pomimo teoretycznej większej liczby uchylnych klapeczek nie ma żadnego powietrza w tych pojazdach.. I jak już wielokrotnie było powtarzane, brak szans na przyszłość zniechęcało firmie inwestować w nowe pojazdy.
To nie ma nic wspólnego z zacofaniem tylko rozsądnym myśleniem, które widocznie niektórym mkm brakuje.. Dziękuję koniec tematu.

Marecky
Bywalec
Posty: 142
Rejestracja: pt 15:20, 12 sty 2018

Re: Volvo 7000

Postautor: Marecky » czw 15:22, 06 wrz 2018

Graficzny pisze:
Marecky pisze:Oczywiście, chciałem tylko zauważyć że owszem Volviaki to złomy do kasacji ale żeby jako alternatywę wskazywać tabor w stylu Koro to świadczy o jakimś mega zacofaniu. Michalczewski czy Arriva spoko, ale nie stary tabor bez klimy i niskiej podłogi.


Czy do ciebie dociera, że KoRo miało także niskoposłogowe pojazdy? Wiek akurat nie ma znaczenia, bo nie świadczy o stanu pojazdu.. (conecto 26xx akurat są młodsze od Volvo i co, nagle są znów nie-niskopodłogowe) też nie ma zbędnej klimy a pomimo teoretycznej większej liczby uchylnych klapeczek nie ma żadnego powietrza w tych pojazdach.. I jak już wielokrotnie było powtarzane, brak szans na przyszłość zniechęcało firmie inwestować w nowe pojazdy.
To nie ma nic wspólnego z zacofaniem tylko rozsądnym myśleniem, które widocznie niektórym mkm brakuje.. Dziękuję koniec tematu.



Wiem ile wozów niskopodłogowych miało KORO - dwa. Mana i bialo-niebieskiego Mercedesa. Zgadnij które wozy koro były zwykle na szczytówkach i rezerwach Watsonie. Conecto z 2006 roku są bo są (nie powinno się ich wtenczas kupować bo już były inne standardy!!!) ale kolejnych nie będzie. Przestań tkwić mentalnie w przeszłości i zrozum że komunikacja miejska musi być nowoczesna jeśli ma być zanęcająca. Volvo trzeba zastąpić czymś nowej generacji a nie łkać za KORO co jest Twoją domeną na tym forum. Co było dobre 20 lat temu dziś nie spełnia słusznie wyśrubowanych standardów ekologicznych i wyposażeniowych.
Pozdrawiam - Marek


Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość