Planowa obsada linii - dyskusja

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
mig
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontaktowanie:

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: mig » śr 19:15, 14 lis 2018

Nic takiego nie ma miejsca, może kierowanie objazdem z powodu zatrzymania.

Z innej beczki, jutro w godzinach okołopołudniowych na Żubardziu i Teofilowie pojawi się nieoczekiwany gość ;)

mateeusz
Sympatyk forum
Posty: 541
Rejestracja: ndz 20:54, 07 gru 2014

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: mateeusz » śr 20:07, 14 lis 2018

mig, czy to ma związek z poprawianymi wczoraj i dzisiaj peronami przystankowymi na Włókniarzy przy Kozinach? ;)

mig
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontaktowanie:

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: mig » śr 21:01, 14 lis 2018

Najprawdopodobniej tak.

hytgar655
Stały bywalec
Posty: 323
Rejestracja: sob 17:58, 16 lip 2016

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: hytgar655 » czw 00:40, 15 lis 2018

M8CN? Bo to on szorował po peronach na Włókniarzy.

px33
Weteran
Posty: 5086
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: px33 » czw 00:45, 15 lis 2018

Jeśli te z 14 przejdą na 13, albo od biedy 8 to będzie zmiana na plus, ale nowej jakości te dwie brygady nie wniosą.
NF6D na 8 to byłoby coś, ale nie za bardzo chce mi się wierzyć. A Swing to już w ogóle poza strefą marzeń, chociaż bardzo by się przydała trzecia trasa

Jordi
Gaduła
Posty: 1285
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Jordi » czw 01:10, 15 lis 2018

Też bym stawiał na M8CN. Wszelkie niskacze wraz z NF6D dyskwalifikuje Aleksandrowska.

Zresztą MPK mówiło, że nie puści NF6D na zniszczone torowiska, a Aleksandrowska to nie ŚR, gdzie złe torowisko to było 400-500 metrów. Tam jest tego 2.5km...

LUAKAS22
Bywalec
Posty: 246
Rejestracja: czw 18:29, 10 mar 2011
Lokalizacja: H A A P Y LoDz

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: LUAKAS22 » czw 03:40, 15 lis 2018

Pewnie zmiana spowodowana między innymi ostatnim wykolejeniem 2799 na Kilińskiego/Przybyszewskiego.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1541
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: TramMomentyStudenta » czw 06:05, 15 lis 2018

px33 pisze:NF6D na 8 to byłoby coś, ale (...)

ale Aleksandra. ;)
A tak serio - NF6D na 8 przy obecnych potokach raczej nie wchodzą w rachubę i to oprócz tego Aleksa (lub tej Aleksy) jest jednym z argumentów na nie. M8CNy są bardziej pojemne.

Marecky
Bywalec
Posty: 176
Rejestracja: pt 15:20, 12 sty 2018

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Marecky » czw 09:21, 15 lis 2018

kuba_łódź pisze:Na 82A w szczycie wystarczają solówki, poza szczytem napełnienia są raczej na Vero....


58AB w weekendy też powinny być Vero. Napełnienia śladowe a łatwiej by się prowadzącym manewrowało po ciasnych uliczkach stokowskich. One są w weekendy na maksa pozastawiane samochodami mieszkańców
Pozdrawiam - Marek

Kpc21
Weteran
Posty: 6291
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Kpc21 » czw 09:35, 15 lis 2018

Tylko Ver jest za mało (choć nie wiem, czy w weekendy też) i stacjonują w tej bardziej odległej zajezdni.

Ale jak wejdą Isuzu – będzie w tym jakiś sens.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

Jordi
Gaduła
Posty: 1285
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Jordi » czw 10:48, 15 lis 2018

Zawsze można kilka relatywnie jakoś tam "zipiących" Vero zostawić i upchać na peryferia.

ISUZU w pierwszej kolejności powinny iść na linie, gdzie ich pojemność blisko 60 osób będzie najlepsza przez cały tydzień, czyli:

62, 63, 66, 68, 71, 84, 90AB, 92 - a to już jest razem więcej brygad, niż przyjedzie nówek...

Jak w weekendy coś zostanie, to można dawać je jako "weekendowa obsada", ale z tego co liczę, to na wymienionych liniach w sobotę potrzeba dzisiaj 20 autobusów, więc 4 zostaną.

kuba_łódź
Gaduła
Posty: 1314
Rejestracja: pn 15:27, 10 sie 2015
Lokalizacja: Łódź-Andrzejów

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: kuba_łódź » czw 12:39, 15 lis 2018

Ktoś pisał niedawno, że kilka Vero jest na tyle zadbanych że jeszcze 2-3 lata pociągną. Oprócz tych paru zadbanych egzemplarzy warto byłoby zostawić kilka trupów jako dawców części ;)

Jordi
Gaduła
Posty: 1285
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Jordi » czw 14:35, 15 lis 2018

A jednak NF6D puścili na Aleksa :o

Dla mnie szkoda tych tramów na tak zdezelowane torowisko... I tak megaszybko się tam nie zjawią, bo prawie wszystkie pójdą od 2019 na 11AB (potrzeba 14 sztuk).

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1541
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: TramMomentyStudenta » czw 14:40, 15 lis 2018

Racja. Swoją drogą należy zadbać o to, żeby w weekendy nie było żadnej ciekawostki na 11B, dlatego lepiej nie puszczać NF6D poza ŁTR, dopóki tych wagonów nie będzie odpowiednio więcej. ;)

px33
Weteran
Posty: 5086
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: px33 » czw 15:12, 15 lis 2018

I tak megaszybko się tam nie zjawią, bo prawie wszystkie pójdą od 2019 na 11AB (potrzeba 14 sztuk).

Niska podłoga na całkach 8 da większy zysk niż na szczytowych skróconych 11, nie za bardzo widzę powód żeby nie wrzucić tam NF6D w pierwszej kolejności.

Jordi
Gaduła
Posty: 1285
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Jordi » czw 15:59, 15 lis 2018

Powód jest - OPS ;)

Ma być na całej 11AB.

Więc klepnięte jest pierszeństwo NF6D na tę linię. Citki znikną z niej.

nowy1212
Gaduła
Posty: 1538
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: nowy1212 » czw 17:26, 15 lis 2018

Czyli co możliwe, ze skończy się na tym, że NF6D będą na 8, ale w weekendy.
No bo w tygodniu to i tak bedzie brakować Tramicus+NF6D na 11AB, wiec co tu mówić o 8. Przy czym zakładam stan 8 Tramicusów i 10 NF6D.
W sobotę będzie potrzeba z 11 tramów na 11B, a realnie z Tramicusów to max 8 pojedzie, czyli 3 NF6D potrzebne. Zatem na 8 by zostało w porywach 7 (na 11).
W niedzielę będzie potrzeba z 8 tramów na 11B, a więc realnie wszystkie Tramicusy. Zatem na 8 by starczyło tych NF6D, bo potrzeba 8.

No to jesli w weekendy by jeździły no to zawsze coś, a no trudno znaleźc inną linię, gdzie NF6D dadzą radę. Jedyna opcja to by było wrzucanie na 11B w weekendy NF6D, a Tramicusy dawać na inne linie typu 15/17. No, ale widać mają inną wizję.


---
Wszyscy o Aleksandrowskiej, ale gdyby NF6D były na 8 to by też pokazywało, ze tram da rade na krańcówce Lodowa.

px33
Weteran
Posty: 5086
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: px33 » czw 18:02, 15 lis 2018

Na 2 ani 5 nie wjadą na pewno, 13 to też samobójstwo. Zostaje 8.

Druga sprawa, że już niedługo tych NF6D będzie naprawdę sporo, wystarczy i na 11 i na 8. Z kolei taka weekendowa zmiana żeby wystawić (docelowo) 11 na NF6D to IMO dobry pomysł, odblokuje się sporo tramwajów. Jeszcze lepiej byłoby w weekendy wystawić 11 na Swingach, ale to trzeba by podciąć przystanki, a wiadomo ile u nas z tym pieprzenia

nowy1212
Gaduła
Posty: 1538
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: nowy1212 » czw 18:13, 15 lis 2018

px33 pisze:Druga sprawa, że już niedługo tych NF6D będzie naprawdę sporo, wystarczy i na 11 i na 8.

Jak sporo? 15 póki co a na 11AB potrzeba będzie na wiosne 26. No to 15 NF6D+8 Tramicus* to daje 23 tramy, czyli dalej będzie brakować. Pewno do wiosny przyjada jeszcze jakieś, ale no to generalnie wyjdzie na styk.

*bo jeden zepsuty, a podobno zwykle jakiś inny tez ma awarię

Druga sprawa, że już niedługo tych NF6D będzie naprawdę sporo, wystarczy i na 11 i na 8.

Skoro w tygodniu NF6D mają dawac rade na 11B no to dla mnie to najlepsze wyjście. Zostawienie Tramicusów to bedzie oznaczać, ze NF6D będa sie marnować zwłaszcza w niedziele - to już dzisiaj powinni zmienić. Wtedy nie tylko na 15, ale także na 17 by były niskacze.

Jeszcze lepiej byłoby w weekendy wystawić 11 na Swingach, ale to trzeba by podciąć przystanki, a wiadomo ile u nas z tym pieprzenia

No, ale Swingi '15 póki co to chyba musza po WZ jeździć w związku z kasą od UE. No chyba, ze przejazd przez DTC już wystarczy :)
No, ale faktycznie to by też było dobre rozwiązanie, ale pytanie czy podcięcie tych przystanków jest takie łatwe i tanie.

Kpc21
Weteran
Posty: 6291
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Kpc21 » czw 20:10, 15 lis 2018

Swoją drogą ciekawe, że 11, kiedyś flagowa linia z najnowszym taborem, teraz zostaje obsadzona taborem co prawda fajnym i wygodnym, ale mimo wszystko starym, co marketingowo niezbyt dobrze wygląda. Zamiast obsadzić ją po prostu Swingami i Citkami, a jak zostanie brygad, to tylko na nie dawać NF6D.

Ale rozumiem decyzję. NF6D nie wszędzie się nadają chociażby ze względu na kwestię zwrotnic.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)


Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość