Planowa obsada linii - dyskusja

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
nowy1212
Gaduła
Posty: 1538
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: nowy1212 » sob 20:11, 16 cze 2018

A czemu 11 cierpi z powodu problemów na 10?

hytgar655
Stały bywalec
Posty: 323
Rejestracja: sob 17:58, 16 lip 2016

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: hytgar655 » sob 20:21, 16 cze 2018

Tego to już nie wiem. W takim wypadku CRy z 12 powinny przechodzić na 11. I tak cud, że jeden Tramicus jeździ na 10, a reszta to Konstale.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1541
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: TramMomentyStudenta » sob 20:55, 16 cze 2018

Jordi pisze:A NF6D spróbowałbym na 11A dać.

A w ogóle - póki tych NF6D mamy względnie mało, a i tak niedługo trzeba te NF6D przerabiać - to nawet nie widzę sensu obstawiania ich liniowo. Na razie trzeba się skupić na tym, żeby 10 i 11B dostawała Konstale możliwie na jak najmniejszą liczbę kursów, w dalszej kolejności myślmy również o 12. Więc w sumie NF6D oczywiście mogłyby też pojawiać się na 10 lub 11B i to nawet możliwie często, żeby tylko nie był Konstal. Na 12 względnie Swingi (bo jak mówicie te z 10 szwankują) i względnie Citki (aby 11B mimo wszystko nie dostawała Konstali). 14 - jak już ma być niska podłoga, to ewentualnie GT8N. Chyba, że GT8N nie może zejść z 4.

BB93
Sympatyk forum
Posty: 694
Rejestracja: śr 13:27, 01 kwie 2009
Lokalizacja: Zgierz

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: BB93 » ndz 09:54, 17 cze 2018

Wojtek94 pisze:Jeśli jeździsz na pomiarach to masz konto na stronie i tam jest wszystko napisane. Więc po co był ten post ?


Wybacz, że dopiero teraz odpisuję ;) Wyszedł bałagan, bo ktoś nawalił i w firmie, myśleli, że 15 nadal jeździ na Telefoniczną. Wpisali wszystko po staremu, obdzwaniali ludzi zmieniając im grafiki "na telefon", nie uwzględniając tego w formularzach. Po zalogowaniu się mam puste pole tak, jakbym miał wolne. Podobno gdzieś indziej to sobie zapisują, ale ja też mam swoją "bazę" w razie czego na komputerze.

Wojtek94
Weteran
Posty: 5181
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Wojtek94 » ndz 21:32, 17 cze 2018

BB93 pisze:
Wojtek94 pisze:Jeśli jeździsz na pomiarach to masz konto na stronie i tam jest wszystko napisane. Więc po co był ten post ?


Wybacz, że dopiero teraz odpisuję ;) Wyszedł bałagan, bo ktoś nawalił i w firmie, myśleli, że 15 nadal jeździ na Telefoniczną. Wpisali wszystko po staremu, obdzwaniali ludzi zmieniając im grafiki "na telefon", nie uwzględniając tego w formularzach. Po zalogowaniu się mam puste pole tak, jakbym miał wolne. Podobno gdzieś indziej to sobie zapisują, ale ja też mam swoją "bazę" w razie czego na komputerze.


Pewnie każdy rozsądny człowiek zapisuje to co robił żeby później nie wyszło jakieś oszustwo. Było trochę zamieszania , no ale cóż byłoby inaczej gdyby łódzka firma prowadziła pomiary. Ale to już temat rzeka, tak samo jak wtedy krakusy tworzyli model transportu dla naszego miasta na podstawie mapy i ołówka ;d

igor
Stały bywalec
Posty: 361
Rejestracja: pt 14:22, 01 maja 2009

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: igor » pn 00:50, 18 cze 2018

Kpc21 pisze:A dlaczego według ciebie mają się nie nadawać? Przecież już jeździły przez to skrzyżowanie, jak obsługiwały 1 przy zamkniętym przejeździe koło Fabrycznego (a potem też przez trasę WZ).


Nie raz pojawiały się też na 2 i 3, jeszcze przed reformą.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1541
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: TramMomentyStudenta » pn 07:09, 18 cze 2018

igor pisze:
Kpc21 pisze:A dlaczego według ciebie mają się nie nadawać? Przecież już jeździły przez to skrzyżowanie, jak obsługiwały 1 przy zamkniętym przejeździe koło Fabrycznego (a potem też przez trasę WZ).


Nie raz pojawiały się też na 2 i 3, jeszcze przed reformą.

A w szczególności na 2 przed przebudową ronda Solidarności. Czyli de facto po deformie. ;)

igor
Stały bywalec
Posty: 361
Rejestracja: pt 14:22, 01 maja 2009

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: igor » pn 17:43, 18 cze 2018

Przed też. Na 3 po deformie nie było GT8N ani razu.

px33
Weteran
Posty: 5086
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: px33 » pn 18:16, 18 cze 2018

Ale przed nią był m8c a trasa się nie zmieniła.

Jordi
Gaduła
Posty: 1285
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Jordi » śr 15:17, 20 cze 2018

Na T1 będzie brygada niskopodłogowa O.o

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1541
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Linie specjalne MPK

Postautor: TramMomentyStudenta » śr 16:16, 20 cze 2018

Wklejam dyskusję o brygadzie niskopodłogowej na T1.
nowy1212 pisze:Jaki sens wysyłania GT8N skoro niska będzie co 2h? Marnowanie taboru.

W tym przypadku GT8N ma znaczenie nie inne, jak tylko turystyczne, a że kursy są oznaczone jako niskopodłogowe, to raczej jest to ukłon w stronę osób z ograniczoną sprawnością czy nawet seniorów. Swoją drogą - to, że 4 powinna mieć trochę więcej brygad niskich oznaczonych, to oczywiście fakt niezaprzeczalny, ale kto im zabrania zmienić rozkład? Zresztą teraz to nie wiem, czy w ramach akcji "remont Śmigłego-Rydza" GT8N nie zniknie z 4 i nie przejdzie na 14.

nowy1212
Gaduła
Posty: 1538
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: nowy1212 » śr 16:39, 20 cze 2018

TramMomentyStudenta pisze:W tym przypadku GT8N ma znaczenie nie inne, jak tylko turystyczne, a że kursy są oznaczone jako niskopodłogowe, to raczej jest to ukłon w stronę osób z ograniczoną sprawnością czy nawet seniorów.

Ale co starszej osobie da informacja o tym, ze za 2h czy nawet za 1h bedzie niska podłoga? No przecież nikt tyle nie będzie czekać. To lepiej oznaczyc na linii 4 ten kurs i spowodować, ze osoby starsze będą wiedziały, ze na 4 jest sporo niskiej, więc mogą z tej linii korzystać.

Swoją drogą - to, że 4 powinna mieć trochę więcej brygad niskich oznaczonych, to oczywiście fakt niezaprzeczalny, ale kto im zabrania zmienić rozkład?

Nie wiem chyba MPK musi stawiac opór nie? Bo innego wytłumaczenia nie widzę.

Zresztą teraz to nie wiem, czy w ramach akcji "remont Śmigłego-Rydza" GT8N nie zniknie z 4 i nie przejdzie na 14.

Może to kwestia drugorzędna ważne by oznaczać niską podłogę tak by dawała rozsądny takt. Jeden kurs na 30+ minut nie ma sensu.

Marecky
Bywalec
Posty: 176
Rejestracja: pt 15:20, 12 sty 2018

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Marecky » śr 16:53, 20 cze 2018

GT8N powinny iść na 15 i obsługiwać kursy przynależne do zajezdni Telefoniczna bo na M8CN nie można się doczekać przez jakiś peron na Stokach którego nie zrobiono nawet kiedy tam nie jeździły dłuższy czas tramwaje.
Pozdrawiam - Marek

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1541
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: TramMomentyStudenta » śr 17:30, 20 cze 2018

Marecky pisze:GT8N powinny iść na 15 i obsługiwać kursy przynależne do zajezdni Telefoniczna bo na M8CN nie można się doczekać przez jakiś peron na Stokach którego nie zrobiono nawet kiedy tam nie jeździły dłuższy czas tramwaje.

A słyszałem, że teraz M8CN ma w ogóle dostać nie 15, a 2.
GT8N mogłyby iść na 15, ale chyba prędzej pojawią się na 14 i to tylko dlatego, że 1 można jakoś dorobić, a 15 już niekoniecznie. Miasta nie stać na elektroniczne wyświetlacze, gdyż musi wydać pieniądze na inne cele komunikacyjne.

Kpc21
Weteran
Posty: 6291
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Kpc21 » śr 17:49, 20 cze 2018

Wyświetlacze powinno się przekładać z kasowanych pojazdów. Problem jest tylko taki, że z kasowanych u nas pojazdów wyświetlacze mają raczej tylko autobusy, a przedni wyświetlacz z autobusu nie wejdzie w kasetę na kierunek w GT6/8. Poza tym trzeba by przestać korzystać z kominka, a on jest dobrą rzeczą.

Ewentualnie może przednia tablica z autobusu do tramwaju na bok, a boczna z autobusu do tramwaju na przód... Ale i to nie wiem, czy wejdzie.

Jeszcze taka szansa jest, że niedługo będą kasowane Vero - one mają z przodu małe wyświetlacze, więc do części GT można by było przełożyć cały SIP właśnie z nich. Oczywiście nadal zakładając, że ta przednia tablica z Vero wejdzie w ekspozytor z GT i nadal bez kominka.

Ale... te tramwaje mają przecież kierunki na taśmach. To nie można ich przygotować tak, by były na nich wszystkie numery linii i wszystkie krańcówki?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

LUAKAS22
Bywalec
Posty: 246
Rejestracja: czw 18:29, 10 mar 2011
Lokalizacja: H A A P Y LoDz

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: LUAKAS22 » śr 18:32, 20 cze 2018

Perony są od dawna gotowe na Stokach.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1541
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: TramMomentyStudenta » śr 18:35, 20 cze 2018

No to dlaczego od razu po przywróceniu ruchu na Stoki nie wpuścili M8CNa na 15?

Marecky
Bywalec
Posty: 176
Rejestracja: pt 15:20, 12 sty 2018

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Marecky » czw 19:17, 21 cze 2018

TramMomentyStudenta pisze:No to dlaczego od razu po przywróceniu ruchu na Stoki nie wpuścili M8CNa na 15?


Jeśli ktoś zna odp. to tylko Mig.. :)
Pozdrawiam - Marek

Wojtek94
Weteran
Posty: 5181
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Wojtek94 » czw 20:44, 21 cze 2018

Bo M8CN idą niedługo gdzie indziej więc nie opłacałoby się ich przestawiać na krótki czas.

Jordi
Gaduła
Posty: 1285
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Jordi » czw 22:13, 21 cze 2018

Też uważam, że rzucanie M8CN co 2 tygodnie na inne linie i przez to w kółko zmienianie rozkładów nie ma większego sensu.

Wiadomo już, że latem (a i może i na dłużej) niską podłogę zyska Teofilów, Limanowskiego, no i Przybysza i Dąbrowa w zamian za 14, bo M8CN pojawi się na dwójce :)

Moim zdaniem dużo lepszy pomysł niż 15. Stoki mają 12, Pomorska ma 12 na objeździe, Politechniki w wakacje ma dużo niższe potoki mimo wszystko, Paderewskiego ma do centrum częste 57 i 69, a Rzgowska ma 52, 70, 75 :)

Ewentualnie przerzucić te GT8N na 15, bo na 4 się marnować będą, która od Dworca na Widzew będzie wozić powietrze tak jak to było na wcześniejszym objeździe...


Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości