Planowa obsada linii - dyskusja

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
kuba_łódź
Gaduła
Posty: 1314
Rejestracja: pn 15:27, 10 sie 2015
Lokalizacja: Łódź-Andrzejów

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: kuba_łódź » pn 15:43, 12 mar 2018

Nie chcę tu się wdawać w polityczne dyskusje, ale dzisiaj pani prezydent została skazana nieprawomocnym wyrokiem za te stare kredyty, jak wyrok się uprawomocni to HZ nie będzie mogła kandydować na prezydenta.

nowy1212
Gaduła
Posty: 1538
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: nowy1212 » pn 15:46, 12 mar 2018

Będzie mogła startować.

kuba_łódź
Gaduła
Posty: 1314
Rejestracja: pn 15:27, 10 sie 2015
Lokalizacja: Łódź-Andrzejów

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: kuba_łódź » pn 15:52, 12 mar 2018

No to widać jakie mamy rzetelne media...

eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: eDragon55 » pn 19:27, 12 mar 2018

Na Broniewskiego jeśli będą kursować dwie linie tramwajowe z sensowną częstotliwością to będzie dobrze. Ciężko przewidzieć jakie bo opcji może być wiele ale najbardziej prawdopodobna jest linia ze Śląskiej przez Broniewskiego, Paderewskiego a potem ŁTR lub Politechniki. Druga linia z Kurczaków lub Chocianowic przez Śmigłego-Rydza (w śladzie linii 70).

nowy1212
Gaduła
Posty: 1538
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: nowy1212 » pn 20:15, 12 mar 2018

No, ale linia Broniewskiego-Paderewskiego-ŁTR nie ma sensu, bo to duże koło by było.

SCEL
Bywalec
Posty: 179
Rejestracja: wt 18:44, 10 sty 2017

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: SCEL » wt 09:00, 13 mar 2018

kuba_łódź pisze:Nie chcę tu się wdawać w polityczne dyskusje, ale dzisiaj pani prezydent została skazana nieprawomocnym wyrokiem za te stare kredyty, jak wyrok się uprawomocni to HZ nie będzie mogła kandydować na prezydenta.

Będzie mogła kodeks wyborczy zabrania startu tylko osobą skazanym na karę bezwzględnego pozbawienia wolności, a kara grzywny taką nie jest.

Awatar użytkownika
prof_klos
Megagaduła
Posty: 3398
Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
Lokalizacja: Pabianice | Piaski

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: prof_klos » wt 13:33, 13 mar 2018

Siłą woli osoba pozbawiona wolności nie może kandydować, bo jak? Zza krat? ;)
"Zawiasy", kara ograniczenia wolności czy grzywna to inna bajka.

Ta Padarewskiego trochę zawsze po macoszemu traktowana była, ale warto się zastanowić czy właśnie tam nie warto części ŁTR puszczać, bo dalej, w dół Pabianickiej to co mamy? Osiedla domków, Port Łódź i Pabianice... zaś z Padarewskiego po Kurczaki znaczne osiedla.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...

Jordi
Gaduła
Posty: 1285
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Jordi » wt 23:42, 13 mar 2018

Moim zdaniem łącznik otwiera wiele możliwości, jeśli chodzi o Kurak.

Natomiast niestety przeczuwam, że zagrożone będzie połączenie z Piotrkowską. Pewniaki to 15 z Kurczaków i 16 prawdopodobnie z Śląskiej.

Szkoda, że tak ucichło wszystko z Czerwoną, bo 16 najlepiej, jakby po remontach pojechała z Śląskiej Dąbrowskiego, Piotrkowską, Czerwoną, Politechniki i dalej... A tak Paderewskiego praktycznie nie skorzysta z możliwości łącznika, bo 15 zostanie, a 16 nie dojedzie nigdzie w nowe miejsce, bo powieli totalnie praktycznie 69...

A Kurak jak wiemy walczył i dostał linię na Piotrkowską, więc ona powinna pozostać. No i Paderewskiego z łącznikiem daje możliwość powrotu do historycznej trasy "1" sprzed 30 lat, czyli na Chocianowice :D


Ale i tak do tych wszystkich zmian potrzeba więcej kasy, a czy będzie więcej? Śmiem wątpić, bo znowu nie usuną tak wielu linii (podejrzewam wielką walkę o 70, bo "tramwaj mamy gdzieś, bo nie jedzie Tatrzańską, a po co mam się przesiadać, jak teraz mam bezpośredni autobus wszędzie" :P )


Co do 5, to na SSC są sygnały, że 1 Konstal to zwłaszcza w soboty za mało - wagony są porządnie zapchane i faktycznie tam powinno kursować coś większego choćby w te soboty (albo 2 wagon, albo spróbować któreś Niemce...)

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1541
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: TramMomentyStudenta » śr 06:48, 14 mar 2018

GT6 chyba tylko. Czy będą chcieli usunąć z 43 brygady GT6? Bym głęboko w to powątpiewał, chyba nawet jeden z Użytkowników już to sygnalizował...

Awatar użytkownika
prof_klos
Megagaduła
Posty: 3398
Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
Lokalizacja: Pabianice | Piaski

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: prof_klos » śr 09:10, 14 mar 2018

GT6 kursujące na 43 to totalne dezele, które tam, na wioskach pasują przy tych potokach. Poza tym mają nikły pobór prądu co sprzyja ichniejszej infrastrukturze.

Wielokrotnie w weekend będąc w Łodzi trafiam akurat w piątkę, bo nią docieram wygodnie 41 + 5 na Dw. Łódź Fabryczna. I zawsze, niezależnie czy jadę o dziewiątej rano, w południe czy wieczorem jest tłok. Czasami wręcz nieznośny. Ale to sprzyja integracji pasażerskiej. :P
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...

nowy1212
Gaduła
Posty: 1538
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: nowy1212 » pt 21:14, 16 mar 2018

Ciekawe ile kursów widmo będzie w przyszłym tygodniu, bo pewno kilka autobusów będzie wymagało naprawy.

Jordi pisze:Moim zdaniem łącznik otwiera wiele możliwości, jeśli chodzi o Kurak.

Natomiast niestety przeczuwam, że zagrożone będzie połączenie z Piotrkowską. Pewniaki to 15 z Kurczaków i 16 prawdopodobnie z Śląskiej.

Ja bym zrobił tak:
5 Żabieniec-...-Piotrkowska-Pabianicka-RLL-Paderewskiego-Rzgowska-Kurczaki
11A/19 Helenówek-...-Piotrkowska-Rzgowska-Broniewskiego-Śląska
13 Teofilów-...-ŚmigłegoRydza-Broniewskiego-Rzgowska-Kurczaki

6,15 bez zmian
16 bez zmian lub na Sląską przez Paderewskiego (choć ja bym 16 zlikwidował kosztem wzmocnienia 8 w szczycie)

Skąd taki pomysł?
Nie wyobrażam sobie by:
Kurczaki nie miały bezpośredniego połączenia z Placem Niepodległości i dalej ŁTRem, a 6 by to zapewniała choć już bez 5
Kurak nie miał połączenia z Placem Niepodległości
Broniewskiego nie miała szybkiego połączenia z Placem Niepodległości (11A/19)

Nikogo z Broniewskiego nie zainteresuje jazda na około przez RLL do Placu Niepodległości, bo to czasowo bez sensu. No i to by był bezsensowny dubel 69.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1541
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: tramwaje

Postautor: TramMomentyStudenta » sob 20:47, 17 mar 2018

hytgar655 pisze:Tylko, że narazie nie ma linii, gdzie można by było wysłać nadmiar niskaczy, więc to jest w sumie bez znaczenia. Gdyby w weekendy Swingi były na 10 i 12, to na 11 w całości Tramicusy lub Citki, a reszta na inną linię. Ale narazie nie ma gdzie.

Co do zasady, to na 12 mogłyby też mogłyby być Tramicusy i to zamiast Citków w weekend. Nowe Swingi to chyba na dzień dzisiejszy tylko 18, skoro na 14 nie chcą ze względu na Rydza. Testowanie na linii szczytowej chyba nie generuje dużych kosztów, a poprawia na pewno jakość transportu. Przy okazji dzięki temu można pomyśleć o lepszej obsadzie Citkami w dni robocze na 12 lub 11 (znowu można spróbować pofolgować Tramicusami i wysłać część z nich na 12 zamiast Citków - szczerze, niestety, ale Citki lepiej pasują do 11 niż Tramicusy, i to wszystko po 10 latach funkcjonowania Pes w naszym mieście...)

Kpc21
Weteran
Posty: 6291
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: Kpc21 » sob 21:03, 17 mar 2018

A na 8? Przeszkadza Aleksandrowska? Kiedy planują ją robić? No bo końcówka do Chochoła zaraz będzie wyremontowana, ale to i tak nic nie da, bo nie będzie się tam dało dojechać niskim przez Aleksandrowską.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1541
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: TramMomentyStudenta » sob 21:46, 17 mar 2018

Na 8 z niskich wchodzą w grę co najwyżej Citki i NF6D, w końcu nawet nie tyle Aleksandrowska, ale Włókniarzy będzie przeszkadzać tym nowszym. 2 z kolei przeszkadza Przybysz, ale sądzę, że po zrobieniu Dąbrowskiego i kawałka Rzgowskiej to może być pierwsza linia, na którą może trafić nadmiar Swingów i to tych z '18. ;)

nowy1212
Gaduła
Posty: 1538
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: nowy1212 » sob 22:29, 17 mar 2018

^^Na 2 to pewno pójdą tramwaje z Tramwaj dla Łodzi, bo gdzieś iść muszą, a 2 idealnie pasuje.

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1541
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: TramMomentyStudenta » ndz 10:44, 18 mar 2018

No tak, ale chyba nie wszystkie. ;) Zresztą nie sądzę, żeby nawet po zakończeniu prac nad TdŁ dwójka miała komplet z ET-2. Bo oprócz tego to wydaje mi się pewne, że 2 nie zmieni swojej trasy po 2021 roku. Fakt faktem, dwójka w całości niska to ciekawy interes dla Bałut i Teofilowa. Myślę, że niska będzie też mogła być jedynka, bo Wojska Polskiego zrobią i Kilińskiego sądzę, że też dokończą. Na upartego 5 wysłać na Dworzec Chojny (1 przekierować na Choćki), i mamy kolejną pewną niską linię. I dzięki temu taka Kilińskiego zmieni się w mgnieniu oka i zamiast starych Konstali pojadą sobie tam inne, z niską podłogą. Tam nawet M8CN za kilka lat to może być zaledwie ciekawostką taborową. :lol:

A gdzie kto by chciał wysłać nadmiar Swingów '18? Dziś takiej linii nie ma poza 10 przy przełączeniu części starszych Swingów na 12/18. Na 8, to powtarzam, co najwyżej Citki i NF6D. Ponadto NF6D widzę też na 9 i 12 (dla uzupełnienia niskiej podłogi). A po remontach, możemy sobie porozmawiać. ;)

px33
Weteran
Posty: 5086
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: px33 » ndz 13:15, 18 mar 2018

A gdzie kto by chciał wysłać nadmiar Swingów '18? Dziś takiej linii nie ma poza 10 przy przełączeniu części starszych Swingów na 12/18. Na 8, to powtarzam, co najwyżej Citki i NF6D.

Nie na 8 z jakiego powodu? To (po remontach, rzecz jasna) będzie najlepsza linia bo będzie spełniała wymogi projektowe w podobny sposób jak 14 (ma dwa przystanki ŁKA na trasie). Jak nie to to jest jeszcze 11, tylko ona ma na trasie jeden przystanek ŁKA, za to ma lepsze tory.

Na 9 jeszcze dość długo nic niskopodłogowego nie wjedzie z powodu Zielonej (wydzielonej) i Konstantynowskiej.

nowy1212
Gaduła
Posty: 1538
Rejestracja: pt 15:16, 24 mar 2017

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: nowy1212 » ndz 13:22, 18 mar 2018

Co będzie to się zobaczy. No przecież nie będą nowych Pes trzymać przez 3-4 lata w zajezdni, bo to by była kompromitacja.

mig
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontaktowanie:

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: mig » ndz 13:34, 18 mar 2018

Może warunkiem podpisania odbiorów jest przejazd X km bez usterek, czego nie udaje się zrobić?

TramMomentyStudenta
Gaduła
Posty: 1541
Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Lokalizacja: w sezonie Ruda

Re: Planowa obsada linii - dyskusja

Postautor: TramMomentyStudenta » ndz 13:35, 18 mar 2018

px33 pisze:
A gdzie kto by chciał wysłać nadmiar Swingów '18? Dziś takiej linii nie ma poza 10 przy przełączeniu części starszych Swingów na 12/18. Na 8, to powtarzam, co najwyżej Citki i NF6D.

Nie na 8 z jakiego powodu? To (po remontach, rzecz jasna) będzie najlepsza linia bo będzie spełniała wymogi projektowe w podobny sposób jak 14 (ma dwa przystanki ŁKA na trasie). Jak nie to to jest jeszcze 11, tylko ona ma na trasie jeden przystanek ŁKA, za to ma lepsze tory.

Lepszą linią od 8 po remontach będzie 2, bo tam i tak nie da się zrobić full z Chociek, a trasa 2 na pewno będzie w całości dla Swingów przejezdna. Oczywiście to dopiero w sierpniu '19. :)


Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość