Przetarg na kolejne przegubowce
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontaktowanie:
Bardziej mułowate to one nie wychodzą z remontu, nie przesadzajmy 
Owszem po remoncie w Jelczu byłyby lepsze, ale i tak remonty w MPK są wystarczające. Pamiętam, że podczas pierwszej burzy po powrocie z remontu 1694 był na 75 i gdy kierowca włączył wycieraczki zaraz silniczki w obu się spaliły i autobus musiał jeździć beż wycieraczek, ale poza tym wiekszych problemów nie ma z nimi. Awarie wyremontowanych Jelczy są porównywalne z awariami Citaro G.

Owszem po remoncie w Jelczu byłyby lepsze, ale i tak remonty w MPK są wystarczające. Pamiętam, że podczas pierwszej burzy po powrocie z remontu 1694 był na 75 i gdy kierowca włączył wycieraczki zaraz silniczki w obu się spaliły i autobus musiał jeździć beż wycieraczek, ale poza tym wiekszych problemów nie ma z nimi. Awarie wyremontowanych Jelczy są porównywalne z awariami Citaro G.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość