Pesa 122N

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
smugler1990
Stały bywalec
Posty: 279
Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006

Pesa 122N

Postautor: smugler1990 » sob 22:48, 17 lis 2007

Ktoś wie kiedy przyjedzie pierwsza sztuka , jaka będzie ich numeracja , jak są wyposażone [ mają być]
Zapraszam do dyskusji ObrazekObrazek

px33
Fan forum
Posty: 4803
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Postautor: px33 » sob 23:20, 17 lis 2007

Co do wyposażenia to będą klimatyzowane.

A numeracja 17xx lub 18xx, pewnie 1701-1710 albo 1801-1810

o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Postautor: o3r » ndz 00:51, 18 lis 2007

1801-1810 chyba istnieją. 1801 na pewno.

px33
Fan forum
Posty: 4803
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Postautor: px33 » ndz 01:15, 18 lis 2007

Ja sobie innej numeracji nie wyobrażam, te 180x mogą przenumerować. Bo skoro zamawiają nowe tramwaje to chyba mogą mieć jedyną sensowną numerację (1x01-1x10).

o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Postautor: o3r » ndz 01:28, 18 lis 2007

Niekoniecznie.

Adam Alex(ex1022)
Sympatyk forum
Posty: 814
Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
Lokalizacja: Aleksandrów Ł.

Odp

Postautor: Adam Alex(ex1022) » ndz 07:38, 18 lis 2007

Numeracja będzie prawdopodobnie ponad 18XX.Dlatego bo 1-numer zajezdni,8-rok zakupu , a dalej numer ewidencyjny kolejny wolny

mig
Moderator
Posty: 3228
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontaktowanie:

Postautor: mig » ndz 13:53, 18 lis 2007

W tym roku Pesy już chyba nie przyjdą. Ciekaw jestem malowania. Co prawda ponoć zostało wybrane w sondażu GW, ale prezes Zaboklicki mówi, że jeszcze nie wiadomo co z kolorystyką. Byle nie warszawskie Obrazek
chociaż oni Pesy będą mieli w dwóch malowaniach Obrazek
Będzie jeszcze monitoring. Ciekawe jak ułożą częstotliwość dla 11 i 11A.

MNK
Megagaduła
Posty: 3254
Rejestracja: wt 16:18, 20 lut 2007
Lokalizacja: C.Z.M.P.
Kontaktowanie:

Postautor: MNK » ndz 14:04, 18 lis 2007

Niektóre jak planowali ten ŁTR to mówili że przyjadą w grudniu 2007.

SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Postautor: SEC » ndz 14:11, 18 lis 2007

mig pisze:Ciekawe jak ułożą częstotliwość dla 11 i 11A.

Tak, jak teraz (odcinek łódzki).

mig
Moderator
Posty: 3228
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontaktowanie:

Postautor: mig » ndz 14:20, 18 lis 2007

To znaczy? Ja sądzę, że jednak się trochę pozmienia.

SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Postautor: SEC » ndz 14:30, 18 lis 2007

Tzn co wg Ciebie się pozmienia?
Pesy będą jeździły na 11A z Chocianowic do Helenówka. 10 brygad wystarczy. Jak zostanie zmieniona częstotliwość na odcinku łódzkim to jednocześnie szlag trafi częstotliwość, co ok. 2 minuty na trasie północ-południe.

mig
Moderator
Posty: 3228
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontaktowanie:

Postautor: mig » ndz 14:33, 18 lis 2007

Chodzi mi o warianty 11A np. Choćki-Zgierz. Nie wiadomo czy częstotliwość 11 i 11A nie wzrośnie do 6 minut w szczycie.

SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Postautor: SEC » ndz 14:37, 18 lis 2007

W ten sposób 2, 3 i 6 również musiałyby jeździć, co 6 minut.
Jeśli do Pabianic i Zgierza nie będą jeździły nowe wagony i nie będzie tam remontu to po co zwiększać częstotliwość? Mieszkańcy sąsiednich miast dalej będą się wlekli Konstalem do Łodzi i zyskają najwyżej 5 minut już na odcinku miejskim.

dziki
Sympatyk forum
Posty: 601
Rejestracja: czw 12:54, 21 lip 2005
Lokalizacja:

Postautor: dziki » pn 14:08, 19 lis 2007

Co do Pesy. Bawiłem z przelotną wizytą wczoraj w Warszawie specjalnie aby się przejechać ichniejszą Pesą. Z zewnątrz najbardziej rzuca się w oczy pantograf ustawiony pod włos. Co do wnętrza-Sepsa oferuje wnętrze o wiele bardziej przestronne niż Cityrunner. Jest wygodniej a i wykonanie jest na dobrym poziomie choć np. maszyny drzwiowe są głośne. Oczywiście kabina nie ma oddzielnego wyjścia więc cyrk z wychodzeniem do zwrotnic w Centrum będzie niezły. Nasze Sepsy od warszawskich różnić się będą malowaniem, wózkami, tapicerką na fotelach oraz systemem informacji pasażerskiej.

ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Postautor: ukalo » pn 15:23, 19 lis 2007

Ale jakie wychodzenie do zwrotnic, wszystko nowe, nowoczesne, automatyczne i radiowe Obrazek

Kazik
Megagaduła
Posty: 2764
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Postautor: Kazik » pn 15:45, 19 lis 2007

Między trasą '11' a zajezdnią też?

ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Postautor: ukalo » pn 16:17, 19 lis 2007

Podobno tak, ale najważniejsza jest jednak trasa...

przemotz280
Bywalec
Posty: 161
Rejestracja: pn 03:46, 06 lut 2006
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: przemotz280 » czw 22:55, 22 lis 2007

Co do numeracji Pes (pesów, pesos Obrazek), to mam nadzieję, że nie odbędzie się ona kosztem przenumerowania 805tek. Zarówno w numeracji x7xx jak i x8xx istnieje ponad połowa wolnych numerów - x7xx kończą się na x743, a x8xx na x839, więc w każdej z nich (zależnie od tego, w którym zakresie Pesy zostaną umieszczone) możliwe jest spokojne umieszczenie nowych wagonów bez konieczności przenumerowania już istniejących. W zasadzie nic nie stoi na przeszkodzie, aby wzorem systemu autobusowego przegubowe wagony ponumerować od x751 lub x851 w górę. Numeracja x799 lub x899 w dół jest raczej mało realna i chyba byśmy jej nie chcieli Obrazek

WMC
Bywalec
Posty: 209
Rejestracja: śr 20:32, 05 gru 2007
Lokalizacja: z niedaleka

Postautor: WMC » śr 21:54, 05 gru 2007

Łódzkie sepsy ZTCW będą miały patyk ne środkowym członie ( nie to co Warszawskie czy Elblądzkie )

dziki
Sympatyk forum
Posty: 601
Rejestracja: czw 12:54, 21 lip 2005
Lokalizacja:

Postautor: dziki » czw 07:42, 06 gru 2007

No to żebyś się nie ździwił.


Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości