[Pabianice] Linia P

Rozmowy, dotyczące funkcjonowania transportu zbiorowego w okolicach Łodzi.
smugler1990
Stały bywalec
Posty: 279
Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006

Postautor: smugler1990 » czw 11:42, 28 gru 2006

Ja nie moge zrozumieć dlaczego prywaciarzom jakoś udaje sie dać kase na pensje
kontrolerów-zauważcie - u prywaciarza nie da sie jechać na gape[no chyba że to frikobus Obrazek].Zaś w MPK kontrole troche czasu były w każdzym wagonie[chodzi mi tylko o 11 i pochodne] teraz zaś spotkanie kontrolera odbywa sie na podobnych zasadach co na innych liniach MPK[tyle
że tamte są finansowane przez kogoś(czyt. UMŁ)].Efekt jest taki że mówi sie ,,o niskiej frekfencji''
-przepraszam bardzo - jak MPK puściłoby Vero na P i ciągle byłoby zatłoczone ,wpływy z biletów zakładając ,,zerowe'' to czy opłacałoby sie wogóle robić taką linie??Kwestia
likwidacji ,,P'' nie leży tylko w gestii UM Pab ale także mieszkańców którzy jadą na gape
[mówiąc zwyczajnie kradną Obrazek ]

SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Postautor: SZAUTER » czw 11:44, 28 gru 2006

No niestety ludzie nie zdaja sobie sprawy ale okradają samych siebie Obrazek Bo w busie są gotowi dać kierowcy kase w tramwaju automatowi juz nie Obrazek

Bosman102
Coś mówi
Posty: 44
Rejestracja: pn 20:58, 03 lip 2006

Postautor: Bosman102 » czw 15:23, 28 gru 2006

Część pasażerów uważa, że funkcjonowanie linii P było nieopłacalne, ponieważ kontroli było jak na lekarstwo, a w związku z tym wielu ludzi jeździło bez ważnego biletu. - W listopadzie 2006 r. w tramwajach "komercyjnych" przeprowadziliśmy 1107 kontroli - informuje Marcin Małek, dodając jednocześnie że przełożyło się to na 180 mandatów. - W październiku było 1696 kontroli - mówi Małek. W wyniku ich przeprowadzenia wystawiono 148 kar.



Jak to możliwe że na 1700 kontroli w zaokrągleniu wystawiono 150 mandatów w zaokrągleniu co oznacza że na jedną kontrole niecały pasażer wypada?
Czy kontrola znaczy ilość pasażerów, bo coś nie rozumiem jak to MPK tłumaczy :twisted:

Marcin
Gaduła
Posty: 1791
Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005

Postautor: Marcin » czw 16:08, 28 gru 2006

Na jedną kontrolę wypada niecały pasażer.

Bosman102
Coś mówi
Posty: 44
Rejestracja: pn 20:58, 03 lip 2006

Postautor: Bosman102 » czw 18:57, 28 gru 2006

Marcin pisze:Na jedną kontrolę wypada niecały pasażer.


Chyba nikt normalny w to nie wierzy :?
W niedziele jak jechałem 11, o 6,23 coś takiego, to chyba jako jedyny bilet skasowałem :twisted:

Więc w październiku wyszło na jedną kontrole dokładnie:
0.0872641509 pasażera, w zaokrągleniu do całości 0.88 pasażera.

JAROMIR_9700
Stały bywalec
Posty: 447
Rejestracja: śr 11:59, 08 lis 2006
Lokalizacja: Zgierz

Postautor: JAROMIR_9700 » czw 22:39, 28 gru 2006

A wg mnie to by sie zgadzalo, z obserwacji rzadko zdarza sie by na raz zlapali wiecej niz jedna osobe, choc rzadkoscia jest by kogokolwiek zlapali, przynajmniej w tych sytuacjach ktore ja obserwuje

SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Postautor: SZAUTER » czw 22:46, 28 gru 2006

A dziś znów kontrola nie kontrola. Kanary które jechały od Dużego Skrętu i mieli upowążnienie na Pabianice woleli skontrolować 11 już za zajezdnią niż przed Małym Skrętem ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
prof_klos
Megagaduła
Posty: 3398
Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
Lokalizacja: Pabianice | Piaski

Postautor: prof_klos » czw 22:56, 28 gru 2006

No dobra, to jutro żegnamy ostatni kurs od Dużego Skretu.
Tak sobie myślę, by może jakoś "upiększyć" ten ostatni wóz podmienioną tablicą albo jakąś kartką (za szbą) informujacą, że jest to pozegnalny kurs?
Co o tym myślicie?
Żeby ludzie mieli świadomość, że jedą ostatnim kursem w historii (napewno - wątpię by teraj już kiedykolwiek reaktywowali ta linię. Nawet na Wszystkich Świetych tego nie zrobię, bo to się nie opłaca - dnia tego nikt nie jeździł P).

Obrazek
Nie wiem - możliwe byłoby wydrukowanie czegoś takiego i wstawienie do ekspozytora, lub za szybę tramwaju?
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...

smugler1990
Stały bywalec
Posty: 279
Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006

Postautor: smugler1990 » pt 11:25, 29 gru 2006

Spokojnie-myśle że jak ludzie zaczną im strajkować przed UM to troche zmądrzeją.Tak wogóle to nie rozumiem dlaczego likwiduje sie linie o wyższym standardzie podróży.Wszak na P co jakiś czas jechała jakaś modernizacja[nie Eniki i Bulwy].To tak jakby mieć połowe zajezdni Volvo , a drugą połow Ikarusy.I sprzedać Volvo-bez powodu Obrazek

Awatar użytkownika
SzK
Sympatyk forum
Posty: 776
Rejestracja: pt 11:30, 07 lip 2006
Lokalizacja: Pabianice / Warszawa

Hmm

Postautor: SzK » pt 11:49, 29 gru 2006

Nie wiem czy jest sens wkładania czegokolwiek inego niż
klasyczna tablica P i "Do Zajezdni Chocianowice". Tak było przez ponad 2 lata kursowania P, niech będzie i w ostatnim dniu.

My wiemy, że to będzie ostatni kurs,
a frekwencja jak przypuszczam będzie prawie zerowa
(nie licząc licznych żegnającycych).

Chciałem wydrukować coś w rodzaju ulotek z informacją na temat linii wewnątrzpabianickiej (czyli zarówno 41bis jak i P), ale mam toner na wykończeniu, więc nici z tego wyjdą.

Marcin
Gaduła
Posty: 1791
Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005

Postautor: Marcin » pt 14:51, 29 gru 2006

Dziś po raz ostatni wyjadą na swoją trasę tramwaje linii P, kursujące między Łodzią a Pabianicami


Express Ilustrowany.

Bosman102
Coś mówi
Posty: 44
Rejestracja: pn 20:58, 03 lip 2006

Postautor: Bosman102 » pt 14:53, 29 gru 2006

Wracając do kontroli w liniach w tramwajach komercyjnych w październiku przeprowadzono 1696 kontroli a mandatów wystawiono 148.
Średnia rzekomo wyszła niecały pasażer, sam tak policzyłem i się pomyliłem i nikt mnie nie poprawił. Proste gdyby to był niecały pasażer to by było niecałe 1696, a nie 148 co to oznacza? Że w co dwunastej kontroli średnio, był jeden pasażer bez biletu.!
Teraz z korektą wyliczeń, chyba nikt nie zaprzecz, że coś nie tak jest w tych kontrolach.!

Gihu

Postautor: Gihu » pt 16:03, 29 gru 2006

Co komu szkodzi zła prekwencja odrobili by sobie na 11 Obrazek przecież Obrazek nie rozumiem tej decyzji Obrazek

Bosman102
Coś mówi
Posty: 44
Rejestracja: pn 20:58, 03 lip 2006

Postautor: Bosman102 » pt 19:16, 29 gru 2006

Nie przyjechał Obrazek

Awatar użytkownika
prof_klos
Megagaduła
Posty: 3398
Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
Lokalizacja: Pabianice | Piaski

Postautor: prof_klos » pt 19:40, 29 gru 2006

Przyjachał...
Tylko nie tak jak powinien!!
Ja już jeździłem od 16 i sie zdziwiłem, bo okazało się, że ten kurs... jest ostatni.
Okazało się, że jedna brygada na pierwszym popołudniowym kursie miała awarię i zjechała do zajezdni.
MPK olało sprawę i rezerwy nie wysłało.
W efekcie bardzo wielu miłośników, prasa oraz zwykli ludzie (?) czekali na ostatni planowy kurs jeszcze długo po 17.
MPK sobie w ten sposób bardzo zaniżyło opinię.
Nieładnie Panowie.
Tak się nie robi!
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...

Marcin
Gaduła
Posty: 1791
Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005

Postautor: Marcin » pt 19:45, 29 gru 2006

Sterczałem jak debil pół godziny, czekając - jak się okazało - na powietrze.

1) Skoro awaria nastąpiła w pierwszym popołudniowym kursie, to mieli 3 godziny na organizację czegoś w zamian
2) Podobno były problemy ze znalezieniem solówki, która mogłaby pojechać na historyczną Petkę
3) Jak mogły być problemy skoro dziś tramwaje kursują generalnie według rozkładu jazdy z soboty?
4) Jeżeli nie potrafili dać innego tramwaju zamiast zepsutego, to dlaczego nie pojawiła się zastępcza komunikacja autobusowa? Tak chociaż wiedzielibyśmy że coś nie gra! Nie było jakiejkolwiek informacji.

Jestem rozgoryczony.

Awatar użytkownika
SzK
Sympatyk forum
Posty: 776
Rejestracja: pt 11:30, 07 lip 2006
Lokalizacja: Pabianice / Warszawa

Osatniego P nie było

Postautor: SzK » pt 19:46, 29 gru 2006

O godzinie 14:34 na Duży Skręt przyjechała solówka 3016.
Po wejściu od razu poczułem smród hamulców.
Na przystanku przy Kaplicznej motorniczy wyszedł stukać gdzieś przy kołach) nastawiaczem, przy Poprzecznej buchnął szary dym.
Przy Zamku wysiadłem, z obawą że wagon nie dotrwa do końca popołudniwej zmiany...

Miał jechać o 16:47 z Dużego Skrętu i o 17:22 z Wiejskiej.
Na pewno nie odjechał 16:29 z Wiejskiej, ani 16:04 z Dużego Skrętu.

Na pewno zrealizowny był kurs o 14:59 z Wiejskiej, ale nie wiem, czy wtedy zjechał do Chocianowic, czy ostatnim kursem z Wiejskiej była 15:45

Pech chciał, że na godzinę (w sumie na dwadzieścia minut) wróciłem do domu i nie wiem co dokładnie się stało.
Pojawiłem się na DS około 16:30. Przy Myśliwskiej śmignęło mi jeszcze P (3324). Jedenastki o 16:30 (Duże Skręt) nie było, przyjechała 16:48.
Miałem nadzieję że pojawi się ostatnie P, ale pojechałem dopiero 11-ką o 17:05 (16:57 wg rozkładu). Wysiadłem przy Dworcu PKP, ale zobaczyłem że na pętli jest jakby pusto. Podszedłem, wagonu 3016 nie stwierdziłem, trudno - ostatniego P nie było.

Więc może jeszcze nie czas na rozstanie? Obrazek

Bosman102
Coś mówi
Posty: 44
Rejestracja: pn 20:58, 03 lip 2006

Postautor: Bosman102 » pt 19:53, 29 gru 2006

prof_klos
dziennikarka "Życia Pabianic" podaje że ostatni kurs z dużego skrętu był o 15. 20.
Gościu ty masz niesamowite historie, automat co wydaje 5 zł, i tak dalej przeczytaj swoje posty!
Linia L kierowca co wygania pasażera z autobusu!!
No coment dalej.

Marcin
Gaduła
Posty: 1791
Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005

Postautor: Marcin » pt 19:58, 29 gru 2006

To coś jej się pomyliło, bo ostatni kurs był, a bynajmniej być powinien o 16.27. Oczywiście ten, którego nie było zaplanowany był na 16.47.

Bosman102
Coś mówi
Posty: 44
Rejestracja: pn 20:58, 03 lip 2006

Postautor: Bosman102 » pt 20:02, 29 gru 2006

Nie wiem komu się co pomyliło, ale jak czytam ileś postów dziwnych to już każdy później jest dziwnym dla mnie.

Zresztą im się ciągle myli, tak jak dzisiaj w expresie ilustrowanym.


Wróć do „Region łódzki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości