
Mam nadzieję, że Rzgów dogada się z MPK i wydłużą "pięćdziesiątkę". Zapewne szykuje się kolejna linia z wariantem "A".
Mogli by przy okazji wydłużyć 70A do Gadki i skasować 93, o czym była już gdzieś mowa.
Adrian pisze:Jakby 70 kursowała co 7,5 minuty (co 15 do Tuszyna/Rzgowa) i 75 co 15 minut, aby co drugi kurs się pokrywał to bym się ucieszył. Przy częstotliwości 70 co 15 minut można faktycznie na 93 codziennie puszczać Vero - pozostanie tylko dla Gadki Starej. Tabor krótki na 70, żart? Fajnie by wyglądały krótkie wozy na Rzgowskiej przy kursie do Tuszyna/Rzgowa - puszka sardynek. A jak by były godziny dojazdu do Ptaka - tragedia.
Adrian pisze:Problem jest taki, że 70 nie dojeżdza do Placu Niepodległości - ważnego miejsca, a do Centrum jedzie na około (czyt. długo). Chociaż gdy powstanie bulwar Narutowicza byłoby to sensowne z 70.
Adrian pisze:P.S. Czemu na IPT brak nowych artykułów, szczególnie związanych z tramwajami i autobusami w Łodzi?
Tomasz.bu pisze: Jedna z możliwości to linia Rzgów - Pl. Niepodległości, inna to wzmocnienie tramwaju na Chojnach i węzeł przesiadkowy z autobusem na wydzielonym torowisku na Rzgowskiej (przy centarzu lub Dachowej) - wtedy można brać na tapetę tak 93 jak 70.
SzK pisze: Rzgów -...- Rzgowska - Paderewskiego - Pabianicka - Plac Niepodległości.
Mamy przesiadki na tramwaje na Kurczakach (czy też węzeł przesiadkowy na Rzgowskiej, jak napisałeś), Rondzie oraz Placu Niepodległości.
SzK pisze:Co do Ronda L.L. to jest ono bardzo niewygodne do przesiadania się. Warto by pomyśleć o przystankach ) choćby na razie tylko tramwajowych po obydwy stronach każdego wlotu.
Zgadzam się.Myszon pisze:A nade wszystko nie było by tematu, gdyby nie skasowali linii tramwajowej 42(oraz pozostałych na Rudę / Popioły)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość