[Pabianice] MZK Pabianice
Wielu by było pewnie szkoda, ale chyba warto pomyśleć nad likwidacją linii Pabianice-Łask (D) i stworzeniem linii Łódź-Pabianice-Łask w wersji ekspresowej na odcinku Łódź-Pabianice (nie łączyć tego z nowymi liniami docelowymi z Łodzi do Pabianic) oraz w wersji przystanków na żądanie na odcinku Pabianice-Łask (tutaj napewno taka możliwość jest podstawą tworzenia tej linii).
Zapotrzebowania watpliwe, poza tym faworyzujesz mieszkancow na trasie P-ce-Łask. Ci co mieszkaja na trasie P-ce-Łódź beda mogli tylko podziwiac mijajace ich autobusy jadace do Łodzi, a w razie awarii 11 beda liczyc na łaske kierowcow i NR. Watpie aby dubel na sporym odcinku 11 mial sens. Pozostaje jeszcze jedno pytanie: kto i czym miałby to obsługiwać?
Łask-Pabianice-Łódź,- to nie przejdzie co do poysłu nie jestem ani przeciwnikiem ani zwolennikiem ponieważ mało rozwinięty jest, tenże pomysł. Ja osobiście zmian bym nie robił żadnych(może minimalne jesli chodzi o częstotliwość, a, nie o rewolucje w trasach autobusowych). Ps: ciekawe ile komunikacja zarobi na wyborach
, może na jakiś autobusik starczy(choć wątpie), ale zawsze coś tam zarobią.

Rozwiązanie dojazdu do Łodzi dla Łasku widziałbym takie:
Autobusy KM w Łasku dowożące ludzi na Dworzec PKP skomunikowane z pociągami do Łodzi (i Sieradza też, a czemu nie).
Oczywiście byłaby kwestia jednego biletu na ZKM Łask i PKP.P.R.
Sądzę jednak, że przy obcnej minimalnej liczbie osób z Łasku korzystających z pociągów dla PKP (nawet przy pewnych ustępstwach) byłoby to korzystne - nieco więcej wpływów na tej linii.
Autobusy KM w Łasku dowożące ludzi na Dworzec PKP skomunikowane z pociągami do Łodzi (i Sieradza też, a czemu nie).
Oczywiście byłaby kwestia jednego biletu na ZKM Łask i PKP.P.R.
Sądzę jednak, że przy obcnej minimalnej liczbie osób z Łasku korzystających z pociągów dla PKP (nawet przy pewnych ustępstwach) byłoby to korzystne - nieco więcej wpływów na tej linii.
Adrian pisze:Wielu by było pewnie szkoda, ale chyba warto pomyśleć nad likwidacją linii Pabianice-Łask (D) i stworzeniem linii Łódź-Pabianice-Łask w wersji ekspresowej na odcinku Łódź-Pabianice (nie łączyć tego z nowymi liniami docelowymi z Łodzi do Pabianic) oraz w wersji przystanków na żądanie na odcinku Pabianice-Łask (tutaj napewno taka możliwość jest podstawą tworzenia tej linii).
Przepraszam, ale to kompletny idiotyzm. Jedyna zmiana, którą bym wprowadził to zmiana częstotliwości z 60 minut do 30 minut (i tak przy 60 minutach jadą w szyczycie 2, a czasem nawet 3 (!) autobusy pod rząd).
czytaliście dzisiejsze dziennik łodzki? Piszą w nim o kontrolach biletów w pabianicach, jak sie okazuje wiele osób dostaje mandaty do zapłacenia za brak biletów choć nawet nie korzystają oni z naszej komunikacji, okazuje się że kontrolerowi -gapowicz podaje dane jakiejś tam osoby a on teo nie weryfikuje, mozliwe ze podają swoje a później tylko się tak tłumaczą ale sam fakt takiego postępowania jest bardzo dziwny. Dyrektor Habura zapowiada w tym kierunku zmiany.
Ja to normalnie nie chce poznawać jego opinii. Wystarczy mi to co powiedzieli o nim ludzie którzy mieli z nim doczynienia za czasu gdy był dyrektorem technikum samochodowego bądź elektrycznego w Ksawerowie lub Pabianicach (nie jestem pewen). Ale po prostu szkoda wypisywać co usłyszałem:/
A jego nastawienie na komunikacje miejską jest ponoc podobne do tego prezydenta. Zlikwidować tramwaj!!! 

Ale czy w tym droga?????????





Pan D pachnie mi małomiasteczkowością i
pabianickością do potęgi. Z dwojga złego lepszy jest chyba
brat Jarosława (i nie chodzi tu o Lecha).
Pan K.H. zdementował swoją wcześniejszą wypowiedź / twór prasy*,
a w prywatnym mailu (tzn wysłanym na adres ze strony internetowej pana K.H.) napisał, że jest za ŁTR oraz za rozwojem ścieżek rowerowych...
Hasła ładne.
---
* - niewłaściwe skreślić.
Przez pabianickość rozumiem uważanie Pabianic za cudo świata, a w zasadzie za cały świat (ze wszystkimi konsekwencjami tego światopoglądu)
pabianickością do potęgi. Z dwojga złego lepszy jest chyba
brat Jarosława (i nie chodzi tu o Lecha).
Pan K.H. zdementował swoją wcześniejszą wypowiedź / twór prasy*,
a w prywatnym mailu (tzn wysłanym na adres ze strony internetowej pana K.H.) napisał, że jest za ŁTR oraz za rozwojem ścieżek rowerowych...
Hasła ładne.
---
* - niewłaściwe skreślić.
Przez pabianickość rozumiem uważanie Pabianic za cudo świata, a w zasadzie za cały świat (ze wszystkimi konsekwencjami tego światopoglądu)
a propo słyszeliście o tym
"W czwartek kilka minut po godz. 10.00 tramwaj o mały włos wypadłby z torów na ul. Zamkowej (na wysokości ul. Strażackiej). Powód? Ktoś ukradł 30 cm szyny. Tramwaje przestały jeździć. Zastąpiły je autobusy. Tramwaje wrócą na trasę, gdy ekipa remontowa skończy spawanie nowej szyny. "
zaczerpnięto z <http://www.zyciepabianic.com.pl/?articlesID=1462>
"W czwartek kilka minut po godz. 10.00 tramwaj o mały włos wypadłby z torów na ul. Zamkowej (na wysokości ul. Strażackiej). Powód? Ktoś ukradł 30 cm szyny. Tramwaje przestały jeździć. Zastąpiły je autobusy. Tramwaje wrócą na trasę, gdy ekipa remontowa skończy spawanie nowej szyny. "
zaczerpnięto z <http://www.zyciepabianic.com.pl/?articlesID=1462>
No chyba sobie żartują
Jak można ukraść w biały dzień ze środka ulicy szynę???
Oni chyba sami nie wierzą w to co napisali. A szyny "brak" było kawałek przed zakładami oponiarskimi na Dąbrowie za przecięciem DK14 a przed przejazdem przez ulice Łączącą DK14 z Warszawską. Brak w cudzysłowie ponieważ to zamocne określenie bo to spore pęknięcie było które pozwalało na przejazd tramwaju ledwo z prędkościa 5 km/h. 



jak do Dobronia??
witam serdecznie
mam zamiar niedługo przeprowadzić się na ulicę Łąkową w Pabianicach (jeśli ktoś zna tę ulice i okolice proszę o informacje szczególnie jak tam jest z bezpieczeństwem) i chciałbym się dowiedzieć jak najlepiej dojechać komunikacją miejską/podmiejską ze skrzyżowania Łąkowa/Orla do Dobronia (tuż przy granicy z Łaskiem) i wrócić.
z góry dziękuję za odpowiedź
pozdrawiam
Kamil
mam zamiar niedługo przeprowadzić się na ulicę Łąkową w Pabianicach (jeśli ktoś zna tę ulice i okolice proszę o informacje szczególnie jak tam jest z bezpieczeństwem) i chciałbym się dowiedzieć jak najlepiej dojechać komunikacją miejską/podmiejską ze skrzyżowania Łąkowa/Orla do Dobronia (tuż przy granicy z Łaskiem) i wrócić.
z góry dziękuję za odpowiedź
pozdrawiam
Kamil
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość