[Pabianice] MZK Pabianice

Rozmowy, dotyczące funkcjonowania transportu zbiorowego w okolicach Łodzi.
Marcin
Gaduła
Posty: 1791
Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005

[Pabianice] MZK Pabianice

Postautor: Marcin » wt 11:28, 12 lip 2005

wirtualny-tramwaj.blog.onet.pl pisze:Do prezydenta Pabianic, prof. Jana Bernera trafił już projekt uchwały, przewidujący likwidację wielu ulg i przywileju do bezłpłatnych przejazdów autobusami Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego. MZK planuje znieść ulgi na przejazdy komunikacją miejską dla osób na zasiłku przedemerytalnym oraz znieść bezpłatne przejazdy dla pracowników zakładów pracy chronionej, MZK, ich rodzin i radnych. Według przypuszczeń Jaroława Habury, dyrektora MZK miłoby to pezynieść 300 - 350 tys. zł zysków. Kiedyś pod obrady Rady Miejskiej w Pabianicach trafiła podobna uchwała, jednak nie została przyjęta, gdyż chciano zabrać ulgi wszystkim. to jeszcze nie koniec planów MZK, dotyczących biletów. Firma chce znieść migawki na jedną linię, które kosztują obecnie 45 zł normalna o 22,50 zł ulgowa. Migawka na wszystkie linie miałaby potanieć z 70 zł (35 zł) do 58 zł (29 zł). Uchwałą przyjęta ma zostać na sesji Rady Miejskiej w marcu, a wejść w życie jak informuje Express Ilustrowany od kwietnia bądź maja.


Bardzo dobry projekt. Bez sensu, żeby pracownicy MZK i rodziny i wcale niebiedni radni jeździli za darmo autobusami. Szczególnie podoba mi się plan znacznych obniżek na migawkę na wszystkie linie. Wiele osób z niej korzysta, a nawet jak ktoś korzysta z migawki na jedną linię to dobraci parę złotych i ma migawkę na wszystkie linie. Dobry pomysł.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Marcin, łącznie zmieniany 1 raz.

liszek
Sympatyk forum
Posty: 510
Rejestracja: wt 07:19, 12 lip 2005
Lokalizacja: Wiśniowa Góra-Łódź-Sieradz
Kontaktowanie:

Postautor: liszek » wt 11:29, 12 lip 2005

No fakt to jest bardzo dobry pomysl bo wiadomo jak to jest u nas z pieniazkami nigdy nie mamy ich za wiele

11 Lip 2005 03:04 pm
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez liszek, łącznie zmieniany 1 raz.

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » śr 09:28, 20 lip 2005

Stan taboru to najwiekszy plus, poniewaz w Pabianicach jak sie zepsuje autobus to go naprawiaja, w Łodzi czegos takiego nie znaja i tabor wyglada tak jak widac Obrazek Minusem jest niska czestotliwosc do ktorej nie sa przyzwyczajeni ludzie z wiekszych miast ale mozna to zrozumiem nie duze miasto, malo taboru wiec wybaczamy Obrazek

szymon5444
Gaduła
Posty: 1227
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Postautor: szymon5444 » pt 17:08, 29 lip 2005

No tak, tylko ile jest wozów w Pabianicach i Łodzi. Jest różnica, więc ze względu na ilość remonty mogą się przesuwać, nawet przy dobrym zaopatrzeniu zajezdnii.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » pn 23:15, 01 sie 2005

Niestety ale post Marcina o taborze MZK zaginął w akcji. Z posiadanych autobusów sprawnych jest 34/36. Dziennie wyjeżdża 21 + 3 do naprawy + 1 na wycieczke + 1 na rezerwe. Daje to 26, czyli 10 wozów pozostaje w zajezdni, daje to około 27 % Obrazek

szymon5444
Gaduła
Posty: 1227
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Postautor: szymon5444 » ndz 15:16, 07 sie 2005

Ale mają w dobry stanie wozy, tj w przyzwoitym.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » sob 13:18, 13 sie 2005

Pewnie brakuje im niskopodłogowców.

szymon5444
Gaduła
Posty: 1227
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Postautor: szymon5444 » sob 16:08, 13 sie 2005

tam czasem jelczów niskopodłogowych tj odkurzaczy? Choć sam nie jestem pewien.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Re: MZK Pabianice

Postautor: morton » sob 17:39, 13 sie 2005

marcin_pabianice pisze:Tabor MZK (jeżdżący):
1 x Daewoo Lublin 3
2 x Jelcz PR110M
6 x Ikarus 260
26 x Jelcz 120M


Pabianice nie mają niskopodłogowych.

szymon5444
Gaduła
Posty: 1227
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Postautor: szymon5444 » sob 20:43, 13 sie 2005

Czyli żle mi sie wydawało, przegubków też nie mają?
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » sob 22:00, 13 sie 2005

Masz rację, wydawo ci się.

szymon5444
Gaduła
Posty: 1227
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Postautor: szymon5444 » sob 23:01, 13 sie 2005

I mnie się potem czepiają, że nabijam posty. Tobie tez się wydaje coś...
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » ndz 08:12, 14 sie 2005

Jak na razie to ty się czepiasz nie wiadomo czego. Pabianice nie posiadają autobusów przegubowych szczęśliwy ?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez morton, łącznie zmieniany 1 raz.

szymon5444
Gaduła
Posty: 1227
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Postautor: szymon5444 » ndz 12:28, 14 sie 2005

Nie nieszczęśliwy, bo fajnie by było gdyby miały, ot takie urozmaicenie taboru.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » ndz 13:00, 14 sie 2005

W Pabianicach przeguby nie są potrzebne.

szymon5444
Gaduła
Posty: 1227
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Postautor: szymon5444 » pn 01:08, 15 sie 2005

Czemu nie. Niska częstotliwość wiekszy wóz.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » pn 07:47, 15 sie 2005

Tak i większe koszty. Gdyby był im potrzebny to już dawno by go kupili.

Marcin
Gaduła
Posty: 1791
Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005

Postautor: Marcin » pn 09:52, 15 sie 2005

O nie, nie, nie. Wręcz przeciwnie. Większa częstotliwość, mały wóz. Owszem czasami bywa megaciasno, ale zdarza się to tylko w szczycie, po za nim już nie i kupno przegubów tylko na szczyt wydaje się bez sensu. Lepiej nieco w szczycie zwiększyć częsctotliwość (8, ew. 3).

morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Postautor: morton » pn 11:11, 15 sie 2005

Tak myślę zwiększyć obsadę 8 ale czy 3 też? Słyszałem, że 6 mogła by częściej jeździć.

Michał
Sympatyk forum
Posty: 671
Rejestracja: pn 20:53, 11 lip 2005
Lokalizacja: Jednakaglomeracja Łódzka / Poznań

Postautor: Michał » pn 11:35, 15 sie 2005

W Pabianicach tylko 1,2,3 i ewentualnie 7 jeżdżą z dobrą częstotliwością a reszta ma wspaniałą częstotliwość co godzine albo dłużej.


Wróć do „Region łódzki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość