Łódzki Tramwaj Regionalny

Rozmowy, dotyczące funkcjonowania transportu zbiorowego w okolicach Łodzi.
geograf
Sympatyk forum
Posty: 537
Rejestracja: wt 17:56, 13 cze 2006
Lokalizacja: Chojny/Warszawa

Postautor: geograf » ndz 15:20, 17 lut 2008

Bluebell pisze:ponieważ za każdym razem z ciężkim bagażem :cry: (jeszcze się nie dorobiłam dwóch kompletów książek, ubrań i drugiego komputera ;) ) muszę przejść między Dworcem Centralnym a metrem


Czemu nie podjedziesz tramwajem?! Obrazek (a jeśli jedziesz na Ursynów, to nawet możesz autobusem dojechać do Politechniki, gdzie do przejścia na peron jest dużo mniejsza odległość...)

Marcin
Gaduła
Posty: 1791
Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005

Postautor: Marcin » wt 21:29, 19 lut 2008

O wszystkim co związane z Dworcem Łódź Kaliska - tutaj.

SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Postautor: SZAUTER » wt 22:25, 19 lut 2008

Chyba zarząd dróg bierze w swoje ręce sprawę Ksawerowa I Pabianic w sprawie budowy tramwaju. Otóż na czwartek i piątek zostały zlecone badania napełnienia pojazdów PKS i Interbusa jak również innych firm na trasie Łódź - Pabianice Szpital/Bugaj. Ankiety są na wzór tych przeprowadzanych w pojazdach MPK z tym że ankieterzy będą płacić za przejazd a po zebraniu kwitków będzie zwrócony koszt przejazdów. Badanie to podejrzewam ma za zadanie sprawdzić ilu potencjalnych klientów można by było pozyskać do tramwaju po wybudowaniu go do Pabianic. A ja obstawiam duże szanse jeżeli to ma pomóc poniewaz większość ludzi korzystających z tych połączeń wysiada przy SDH (skrzyżowanie ulic Zamkowa/ŚW.Jana/Kilińskiego) gdzie ma swój dosyć ruchliwy przystanek tramwaj. Dodam że ankiety są przeprowadzane trochę potajemnie czyli bez wiedzy i zgody przewoźnika. Badanie jest jak zwykle zlecone Stowarzyszeniu Inżynierów i Techników Komunikacji Miejskiej w Krakowie. Ja osobiście obrabiam w czwartek i piątek linie Pabianice Szpital 6.30 z Fabrycznego do 13.10 na Fabrycznym oraz Pabianice Bugaj 14.00 z Fabrycznego do 21.40 na Fabrycznym. Dam znać jak wypadły wyniki po badaniu i może uda mi się ustalić coś więcej czy ma to coś wspólnego z ŁTR.

Tomasz.bu
Gaduła
Posty: 1436
Rejestracja: śr 15:01, 22 lis 2006
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Tomasz.bu » wt 22:37, 19 lut 2008

Może po prostu kogoś cholra wzięła jak czytał ten stek bzdur o PLANOWANYCH 16 tys. pasażerów na miesiąc.

SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Postautor: SEC » wt 22:39, 19 lut 2008

Mam nadzieję, że ŁTR w Pabianicach powstanie i w końcu jakaś inwestycja zostanie zrealizowana do końca.

Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontaktowanie:

Postautor: Arturro 70a » wt 22:52, 19 lut 2008

Już lepiej niech trase 10tki skończą, bo tez coś im nie wyszło.

SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Postautor: SEC » śr 01:30, 20 lut 2008

Albo zainwestują w szybki tramwaj na trasie '8' z Olechowa na Teofilów. 10 na tym zyska - trasa w większości się pokrywa z 8, a na odcinku Kaliski - Retkinia potrzebne są jedynie drobne prace.

SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Postautor: SZAUTER » śr 07:52, 20 lut 2008

Tak a linie podmiejskie zaorajmy najlepiej Obrazek 10 i 8 to miasto może sfinansować a jak w Pabianicach tematu nie rusza do końca roku to już możecie szykować się na pożegnanie tramwajów w Pabianicach. Chyba wystarczy że już zlikwidowali Aleksandrów i Tuszyn? Potrzebne są do tej listy jeszcze Pabianice a nie daj boże również Ozorków jak i oni sie wypną?

Adam Alex(ex1022)
Sympatyk forum
Posty: 814
Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
Lokalizacja: Aleksandrów Ł.

Odp

Postautor: Adam Alex(ex1022) » śr 09:24, 20 lut 2008

Jak by Ozorków miał się wypiąc to by nie kupowali niemieckich wagonów

ikarusojelcz
Sympatyk forum
Posty: 737
Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
Lokalizacja: Rekinia City

Postautor: ikarusojelcz » śr 11:06, 20 lut 2008

SEC pisze:Albo zainwestują w szybki tramwaj na trasie '8' z Olechowa na Teofilów. 10 na tym zyska - trasa w większości się pokrywa z 8, a na odcinku Kaliski - Retkinia potrzebne są jedynie drobne prace.


Na wspólnej trasie 8 i 10 na Piłsudskiego od Piotrkowskiej do Kilińskiego należało by przeprowadzić remont torowiska. Na Włókniarzy pomiędzy Kozinami a Drewnowską , szyny są w fatalnym stanie. Drobne konserwacje nic nie pomagają.

SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Postautor: SEC » śr 12:17, 20 lut 2008

Drobne konserwacje powinny zostać zrobione na odcinku na Retkini pod '10', a zainwestować w całą '8' z Olechowa na Teofilów na czym '10' również skorzysta.

teufel
Sympatyk forum
Posty: 793
Rejestracja: wt 09:02, 03 sty 2006

Postautor: teufel » śr 20:37, 20 lut 2008

Z tego co wiem, to na Olechów to 9 i 10. 8 za długą trasę ma.

SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Postautor: SEC » śr 22:12, 20 lut 2008

No to bardzo szkoda, bo już teraz brakuje Citków na dotychczasową, krótszą trasę '10' i nie powstanie nowa linia szybkiego tramwaju - na dłuższym trasie, tj. '8'. W obecnej sytuacji trasa W-Z chyba prędko nie doczeka się kolejnych remontów. Modernizacja linii 8 mogłaby być nawet drugim ŁTRem - nowy tabor, "zielona fala", itd.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.

Chandler
Stały bywalec
Posty: 329
Rejestracja: sob 18:48, 13 sty 2007
Lokalizacja: Olechów

Postautor: Chandler » śr 23:00, 20 lut 2008

Zaraz, zaraz. A czy przypadkiem nie ma być złożony wniosek o dofinansowanie z UE na remont WZ z wydłużeniem na Olechów i zakupem taboru?

teufel
Sympatyk forum
Posty: 793
Rejestracja: wt 09:02, 03 sty 2006

Postautor: teufel » czw 11:42, 21 lut 2008

Szajspress pisze:Na przełomie lutego i marca zakończy się budowa kolejnego fragmentu torowiska dla Łódzkiego Tramwaju Regionalnego, na odcinku ul. Zachodniej od ul. Zielonej do ul. Legionów. Będą tamtędy jeździć - a także po oddanym wcześniej odcinku od al. Mickiewicza do ul. Zielonej - tramwaje linii 2.

Natomiast na początku marca rozpocznie się wymiana torów na rondzie Lotników Lwowskich. Z powodu prowadzonych prac jeden pas zostanie wyłączony z ruchu. Co najmniej trzy miesiące potrwają zaś roboty na ul. Piotrkowskiej, od ul. Czerwonej do pl. Reymonta.


A "3" ?? Co to za wymysł, żeby tramwaje niejezdziły po swojej trasie w jak największym procencie, nawet jeśli mogą??

Aleksej
Sympatyk forum
Posty: 787
Rejestracja: wt 11:43, 19 lip 2005

Postautor: Aleksej » czw 12:55, 21 lut 2008

A jak pomiescic 3 linie tramwajowej na Wycieczkowej? 3 worcia na Wycieczkowa jak zakoncza zgierska (polowa marca).

Aleksej

teufel
Sympatyk forum
Posty: 793
Rejestracja: wt 09:02, 03 sty 2006

Postautor: teufel » czw 13:11, 21 lut 2008

A kto powiedział, że na Wycieczkową? Na Żabieniec

ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Postautor: ukalo » czw 13:17, 21 lut 2008

Zawsze można 11 na Żabieniec, a 3 na właściwą...

teufel
Sympatyk forum
Posty: 793
Rejestracja: wt 09:02, 03 sty 2006

Postautor: teufel » czw 16:06, 21 lut 2008

jeszcze lepiej:)

Tomasz.bu
Gaduła
Posty: 1436
Rejestracja: śr 15:01, 22 lis 2006
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Tomasz.bu » czw 17:14, 21 lut 2008

Dokładnie. W ten sposób zachowujemy obecne wzmocnienie relacji Teofilów - Centrum, a Julianów i Przybyszewskiego odzyskują dojazd bezpośrednio na Kościuszki/Zachodnią.


Wróć do „Region łódzki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość