Kpc21 pisze:Jak jakiś PKS potrafił jeździć tylko rozlatującymi się hadziewiątkami (…) którymi na liniach woził po kilka osób w szczycie bez dopłat od gminy czy powiatu, co nijak nie mogło się zamknąć finansowo, to dobrze o nim nie świadczyło.
Tak.
Sorry za ot, ale podam choćby reprezentatywny przykład linii przebiegającej przez moją wieś. Może nie, że kilka osób w szczycie, bo gdy szkoła, to i owszem - potrafi nawet być pełniuchny autobus na kursie porannym do Brzezin i kursie popołudniowym z Brzezin. Ale do pozostałych kursów oczywiście trzeba dopłacać. A pomijając wszelkie argumenty za H9-kami, to i tak wychodzi, że H9 we współczesnym transporcie zdecydowanie jest be...
Marecky pisze:Kompromisem by było przez Aleje Unii. Przesiadki na 7, 9, 74, 83 a na Kaliskim to wiadomo... Ktoś to brał pod uwagę?
Zgadza się. 7 na Kościuszki i Górniak, 9 na Zielony Rynek i Dw. Fabryczny oraz do kampusu UŁ, 74 na PŁ i Górniak, 83 do ścisłego centrum. No a na Kaliskim są także bardzo ważne linie, praktycznie wszystkie ważne, a przy zatrzymaniach ruchu siódemek lub dziewiątek dają także jakąś alternatywę. Taka trasa dałaby na pewno możliwość wyboru miejsca do przesiadania się. Trochę smutne, że nie udało się lepiej tego zorganizować.