Kpc21 pisze:Jeśli nie ma możliwości zawrócenia autobusu przy samej pętli tramwajowej na Kozinach (a przecież tuż koło pętli jest duży parking centrum handlowego, na którym autobus mógłby spokojnie zawrócić), to na pewno jest możliwa pętla uliczna: Ogrodowa-Kasprzaka-Legionów-Włókniarzy-Srebrzyńska-Ogrodowa.
Od Cmentarnej zaczyna się już Srebrzyńska

. W zaistniałej sytuacji, z Makro to chyba nie jest najlepszy pomysł. Parking może i jest duży, ale to jednak parking dużego sklepu, gdzie trudno jest przewidzieć nasilenie ruchu. No i MPK musiało by się dogadać z Makro, a przyjmując, że prace mogły wyniknąć stosunkowo nie dawno, to może nie było czasu na umowy. Makro by musiało się jeszcze zgodzić na udostępnienie terenu. Prostsze i lepsze rozwiązanie to ta pętla uliczna.
Kpc21 pisze:Bez sensu ten przejazd przez św. Jerzego i Ogrodową koło Manufaktury zamiast Legionów i Cmentarnej.
Jeśli masz na myśli bezpośredni skręt z Legionów w Cmentarną, to chyba nie czytałeś komunikatu.
ZDiT pisze:[...]Od tego dnia ul. Cmentarna od ul. Legionów do ul. Mielczarskiego stanie się drogą bez wylotu, możliwe będą wyłącznie dojazdy docelowe z obu stron. [...]
Więc objazd Św. Jerzego tak czy tak, musi być. Jedyne co można było zmienić, to trasa od pl. Wolności, Legionów, Św. Jerzego, Cmentarna, Srebrzyńska (powrót: Kasprzaka, Legionów, Włókniarzy) - Koziny. W drugą stronę tak samo. Taka trasa przy wyłączonym odcinku jest najbliższa tramwajowi (chyba, że o taką Ci chodziło

) Obecnie trochę problematyczna jest ralacja Legionów -> cmentarz. Trzeba jechać na około lub iść na pieszo. Przy takiej trasie problemu nie ma.