Chwilowe zmiany tras
Ale nie przeczy to teorii, że dojeżdżały po prostu Pomorską do Konstytucyjnej, i Konstytucyjną do Radiostacji, a tam nie zawracały, tylko w przeciwnym kierunku jechały już planowo.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
No tak, to miałem na myśli. Nie tyle do Radiostacji, co przez Radiostację. Na zdjęciach widać, że zablokowany był tylko kierunek do Radiostacji. W drugim kierunku ruch odbywał się normalnie, dlatego też autobusy mogły jeździć w obie strony normalnie i zatrzymanie ich nie dotyczyło. Gdyby nie dało się puścić ruchu w stronę centrum, tramwaje linii 9(A) i 13 były by kierowane pewnie do Telefonicznej, tak jak ostatnio.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 371
- Rejestracja: czw 17:26, 11 lut 2010
- Lokalizacja: PKP Łódź-Niciarniana
W dniu 5 czerwca 2015r., w godzinach ok. 7:00 - 17:00, ulegną zmianie trasy tramwajów linii 9 i 43
KOMUNIKAT 87/15
W związku z awaryjnymi pracami torowymi w Konstantynowie Łódzkim (mijanka Gdańska), które prowadzone będą w dniu 5 czerwca 2015 r. w godzinach ok. 7:00 – 17:00 na podstawie organizacji ruchu zatwierdzonej przez Zarząd Dróg i Transportu, ulegną zmianie trasy tramwajów linii 9 i 43, jednocześnie zostanie uruchomiona autobusowa komunikacja zastępcza linia Z.
linia 9
w godzinach 7:00 – 17:00 kursuje w relacji Radiostacja – Legionów/Zielona.
- ostatni kurs z Konstantynowa Łódzkiego o godz. 6:49
- kurs o godz. 5:55 z Radiostacji dojedzie do Legionów/Zielona
linia 43
w godzinach 7:00 – 17:00 kursuje w relacji Telefoniczna - Zdrowie oraz jeden pociąg w relacji Lutomiersk - Konstantynów Ł. (pl. Wolności)
- ostatni kurs z Lutomierska o godz. 5:46
- od godz. 6:27 do godz. 16:51 kursują w relacji Telefoniczna – Zdrowie
- od godz. 7:00 do godz. 16:29 kursuje na trasie Lutomiersk - Konstantynów
Po zakończeniu prac do Konstantynowa Łódzkiego i Lutomierska pojadą odpowiednio:
- z Radiostacji do Konstantynowa Łódzkiego o godz. 16:12
- z Telefonicznej do Lutomierska o godz. 16:45
linia Z
LEGIONÓW – Legionów, Konstantynowska, Łódzka, Jana Pawła II – KONSTANTYNÓW Ł. (pl. Wolności)
KONSTANTYNÓW Ł. (pl. Wolności) – Jana Pawła II, Łódzka, Konstantynowska – LEGIONÓW (przejazd na przystanek w kierunku przeciwnym przez Zieloną, Żeligowskiego, Więckowskiego, Zieloną, Legionów).
Po objechaniu pl. Wolności autobus zatrzyma się na wysokości przystanku tramwajowego na trójkącie manewrowym.
Przystanki dla kierunku z Konstantynowa Łódzkiego:
Do przystanku Konstantynowska – Krańcowa zatrzymuje się w obrębie istniejących przystanków tramwajowych. Kolejne przystanki w kierunku centrum Łodzi, gdzie zatrzymuje się linia Z to:
- Konstantynowska przed Krzemieniecką (przystanek tymczasowy przed mostkiem),
- Konstantynowska – ZOO (istniejący przystanek autobusowy),
- Konstantynowska – al. Unii Lubelskiej (istniejący przystanek autobusowy),
- Legionów – Włókniarzy (istniejący przystanek autobusowy, gdzie autobus może odstać do wyregulowania czasu i będzie tymczasowo utworzony podwójny przystanek autobusowy).
Przystanki dla kierunku do Konstantynowa Łódzkiego:
W kursach do Konstantynowa linia Z po przejeździe ulicami Zieloną, Żeligowskiego, Więckowskiego, Zieloną, Legionów zatrzymuje się na przystankach:
- Legionów – Włókniarzy (istniejący przystanek autobusowy),
- Konstantynowska – Krańcowa i dalej w obrębie istniejących przystanków tramwajowych
Dodatkowe informacje są dostępne pod całodobowymi numerami telefonów: 42 638 90 20 0-801 301 309
http://www.mpk.lodz.pl/rozklady/wholemessage.jsp?articleId=12140
Wow, jakie dokładne informacje
Postarali się w MPK.
Tylko dlaczego "pełne" 9 dojedzie tylko do Legionów, a nie do Zdrowia, tak jak 9A? Ludzie dojechaliby bezprzesiadkowo do Zdrowia, poza tym KZ byłaby krótsza.

Tylko dlaczego "pełne" 9 dojedzie tylko do Legionów, a nie do Zdrowia, tak jak 9A? Ludzie dojechaliby bezprzesiadkowo do Zdrowia, poza tym KZ byłaby krótsza.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kpc21 pisze: Tylko dlaczego "pełne" 9 dojedzie tylko do Legionów, a nie do Zdrowia, tak jak 9A? Ludzie dojechaliby bezprzesiadkowo do Zdrowia, poza tym KZ byłaby krótsza.
Ograniczenia w pomyślunku w MPK są silne, bardzo silne. Widać to było jak były zatrzymania / zawieszenie ruchu na Wojska Polskiego.
Pionowe turbiny wiatrowe oraz pędniki przyszłością odnawialnej energetyki wiatrowej.
Na pewno? Jak było ostatnio dłuższe, kilkudniowe zawieszenie ruchu na Wojska Polskiego, to właśnie nawet kombinowali z różnymi wariantami objazdów (6 prosto Zachodnią albo przez Franciszkańską i potem powrót Wojska Polskiego do Zgierskiej - co akurat się nie sprawdziło, bo tramwaje nie wyrabiały się w rozkładzie; 5 było chyba do pl. Wolności, a co do 1 - wtedy chyba jeszcze 1 było na stałe zawieszone i jeździło Z5).
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Ale tam nie było tak dokładnie określonych tras tramwajów i KZ. Przy juwenaliach UŁ była mowa tylko o skierowaniu tramwajów przez Narutowicza i o KZ w relacji pl. Wolności - Rondo Solidarności. A jak ta KZ przy Rondzie zawracała - nie było wiadomo. Choć lokalizację przystanku odjazdowego chyba podali (Pomorska na wysokości tramwajowego).
A poza tym - nie wiem, co oni się tak upierają z tymi podwójnymi przystankami. Na Sienkiewicza/Piłsudskiego potrafią jednocześnie stać (i oczekiwać na odjazd) nawet cztery autobusy (łącznie z zatrzymującym się tam 57) mimo tego, że przystanek jest pojedynczy i nikt z tego powodu nie robi problemu.
A poza tym - nie wiem, co oni się tak upierają z tymi podwójnymi przystankami. Na Sienkiewicza/Piłsudskiego potrafią jednocześnie stać (i oczekiwać na odjazd) nawet cztery autobusy (łącznie z zatrzymującym się tam 57) mimo tego, że przystanek jest pojedynczy i nikt z tego powodu nie robi problemu.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kpc21 pisze:Ale tam nie było tak dokładnie określonych tras tramwajów i KZ. Przy juwenaliach UŁ była mowa tylko o skierowaniu tramwajów przez Narutowicza i o KZ w relacji pl. Wolności - Rondo Solidarności
A tu masz podane jakieś szczegółowe trasy? Pod tym względem można powiedzieć, że jest nawet gorzej, bo tu masz tylko trasy tramwajów podane "w relacji..."a tam były wypisane wszystkie ulice. Oczywiście dla przekazu nie ma to aż tak dużego znaczenia. Co do KZ to też była pełna trasa, co prawda składająca oprócz punktów krańcowych, tylko z jednej ulicy (Pomorskiej), no ale taka trasa.
A jak może zawracać?! W końcu to rondo! Mieli to rozrysować? Skręca w lewo, zawraca i później w prawo. Widzisz jakieś inne rozwiązanie? To może na pl. Wolności też powinni napisać jak zawraca? A przystanki na wysokości tramwajowych. Tam raczej nie ma problemu z miejscem.Kpc21 pisze:A jak ta KZ przy Rondzie zawracała - nie było wiadomo.
Tu podali trasę zawracania bo jest ona bardziej skomplikowana i biegnie kilkoma ulicami. Warto też sobie zadać pytanie po co podawać taką trasę, skoro z tego wynika, że pasażerowie na jej odcinkach nie będą mogli wsiąść. No ale niech będzie. Właśnie z tej trasy może wynikać, że na Z pójdą solówki. Mogłyby przecież one zawracać na Zielonej przy 1 Maja. Jest tam sporo miejsca i może nawet przegub by dał radę. No albo tak jak kiedyś 97 przy stacji benzynowej, choć tu nie wiem czy tam ciągle jest taka możliwość. Chyba że MPK boi się lub nie wie o takiej możliwości.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 2 razy.
Od kiedy Rondo Solidarności to rondo? W sumie faktycznie jest tam szeroko, ale zawrócenie wymaga:
- skręcenia w lewo z Pomorskiej w... Pomorską (Pomorska w kierunku CKD UŁ stanowi kontynuację Uniwersyteckiej, a nie Pomorskiej od pl. Wolności)
- skręcenia w lewo z Pomorskiej w Palki
- zawrócenia na nawrotce
- skręcenia w prawo z Palki w Pomorską
Wcześniej przy podobnych objazdach wielokrotnie w komunikatach na stronie MPK podawano... bzdury.
- skręcenia w lewo z Pomorskiej w... Pomorską (Pomorska w kierunku CKD UŁ stanowi kontynuację Uniwersyteckiej, a nie Pomorskiej od pl. Wolności)
- skręcenia w lewo z Pomorskiej w Palki
- zawrócenia na nawrotce
- skręcenia w prawo z Palki w Pomorską
Wcześniej przy podobnych objazdach wielokrotnie w komunikatach na stronie MPK podawano... bzdury.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
I taką też trasę ja podałem, tylko że opisaną krócej. Rondo nie jest rondem, ale zawrócenie nie jest skomplikowane i jest bez znaczenia dla pasażera. Nie ma sensu podawania tu takiego schematu, jaki Ty przedstawiłeś.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 1 raz.
Kpc21 pisze:to właśnie nawet kombinowali z różnymi wariantami objazdów
Błądzisz Panie, błądzisz.....
KZ która standardowo nie dojeżdżała do ŁTR'u. Wysiadka na Pólnocnej pomiędzy Franciszkańską a Wschodnią. A tam stanie i czekanie na 6tke albo niestety spacer do przystanku Zachodnia Legionów.
Jadac tramwajami na ŁTR dwie przesiadki by dostać się do KZ. Samą trasę KZ ostatnio puszczano tak aby nie dojeżdżała do skrzyżowania na Dołach - bo jazda do przystanku Końcowego na Strykowskiej przez Zagajnikową a na końcowym albo postój kilkanaście minut albo wypad z wozu bo jazda na przerwę techniczną (przez Doły ale bez pasażerów....). Przesiadka na Północnej - no czekanie np. w niedziele blisko 20 minut na tramwaj.
Jak próbowano wariantu do PL. Wolności to też zero styku by jadąc z Dołów dostać się do centrum. Spacer.... Ani styku z tramwajem 6 ani z ŁTR'em. Trasy KZ - dynamiczne każdy z kierowców jechał jak chciał. Większość wracała się Pomorską do Kilińskiego, nieliczni jechali przez Nowomiejską. Chyba tylko raz przez pomyłkę był może jeden dwa kursy przez Zachodnia i Ogrodową.
Podobnie bywało z zatrzymaniami na Pomorskiej. KZ tylko do PL. Wolności a dalej pieszo do Zachodniej.
Pionowe turbiny wiatrowe oraz pędniki przyszłością odnawialnej energetyki wiatrowej.
Kpc21 chyba mówił o ostatniej awarii wodociągowej na Wojska Polskiego (styczeń tego roku) i o zmianach wariantów tramwajów, które raz jechały przez ŁTR, a raz przez Franciszkańską, do Żabieńca. Wtedy KZ miało cały czas jedną trasę. Od pl. Wolności, Legionów, Zachodnią, Ogrodową, Północną, Franciszkańską, Wojska Polskiego, Strykowską, do Inflanckiej (zawrotka). W drugą stronę tak samo. Jedyne co można było wtedy zarzucić KZ to to, że faktycznie nie było dopasowania z 6, ale to wynikało z oszczędności brygad i z różnej częstotliwości. Co do trasy KZ to wtedy nie było tego, co opisałeś. Zmiany były, ale tramwajów i był bałagan informacyjny (jak zawsze).
Pamiętam oczywiście to, co opowiadasz, bo był czas, że jakieś zetki dojeżdżały tylko do Północnej (są nawet zdjęcia na GTLodz). Ale to musiało być wcześniej.
Pamiętam oczywiście to, co opowiadasz, bo był czas, że jakieś zetki dojeżdżały tylko do Północnej (są nawet zdjęcia na GTLodz). Ale to musiało być wcześniej.
Mat pisze:Od pl. Wolności, Legionów, Zachodnią, Ogrodową, Północną, Franciszkańską, Wojska Polskiego, Strykowską, do Inflanckiej (zawrotka).
W teorii. Niestety autobusy KZ jeździły sobie różnymi trasami.
Na szczęście się przeprowadziłem w inne miejsce więc nie będę męczony kretyńskimi trasami KZ, które skutecznie odpychają od usług MPK Łódź.
Pionowe turbiny wiatrowe oraz pędniki przyszłością odnawialnej energetyki wiatrowej.
Na samym początku nawet bałaganu informacyjnego nie było (pierwszego dnia były wywieszki na przystankach ŁTR z dokładnymi informacjami, popsuli to dopiero kombinując z trasami). KZ było wtedy dobrze zorganizowane. Może mówisz o wcześniejszych sytuacjach, kiedy potrafiło być różnie.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Chwilowe ...
Kilka dni temu 74 nie skręcił w Al.Unii tylko pojechał Konstantynowska do Krakowskiej i dalej normalnie Biegunowa itd
Re: Chwilowe ...
Josek101 pisze:Kilka dni temu 74 nie skręcił w Al.Unii tylko pojechał Konstantynowska do Krakowskiej i dalej normalnie Biegunowa itd
Nowa stała trasa dla wariantu do Aleksandrowa
Czy ktoś wpadnie wreszcie na pomysł, żeby temu wariantowi nadać nowy numer?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Trzeba, skoro nawet użytkownicy forum się mylą
.
Była o tym już mowa, na 124 stronie.
97 jest w tej chwili nie wykorzystane i kojarzy się z Niesięcinem i Romanowem. Nic by się nie stało gdyby jeździło do Aleksadrowa, nawet z centrum, niekoniecznie dokładnie śladem 74A i B. Wtedy można by je bardziej dopasować trasowo do potrzeb mieszkańców... dowolnie.

Była o tym już mowa, na 124 stronie.
97 jest w tej chwili nie wykorzystane i kojarzy się z Niesięcinem i Romanowem. Nic by się nie stało gdyby jeździło do Aleksadrowa, nawet z centrum, niekoniecznie dokładnie śladem 74A i B. Wtedy można by je bardziej dopasować trasowo do potrzeb mieszkańców... dowolnie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość