Chwilowe zmiany tras

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
igor
Stały bywalec
Posty: 361
Rejestracja: pt 14:22, 01 maja 2009

Postautor: igor » wt 22:14, 14 kwie 2015

Obywatelska i lotnisko również odcięte... a w godzinach zmian są 4 odloty i 4 przyloty.

Kpc21
Weteran
Posty: 6291
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Kpc21 » wt 22:19, 14 kwie 2015

Wracając jeszcze do 57, zastanawia trasa którą ma zawracać przy pl. Dąbrowskiego. Ma wracać Wschodnią do Pomorskiej, co znaczy że nie obsłuży przystanku przy pl. Dąbrowskiego w kierunku północnym i na Sterlinga przy Pomorskiej (tzn. zatrzyma się na Pomorskiej przy Sterlinga, ale to jest wprowadzanie zupełnie niepotrzebnych utrudnień dla pasażerów). Zamiast podanej trasy, 57 mogłoby dojeżdżając do Narutowicza skręcać w Jaracza i w POW, stamtąd w lewo w Narutowicza, i dalej w kierunku północnym jechać już normalną trasą (oczywiście z uwzględnieniem objazdu Północnej przez Pomorską). Tym samym dwa przystanki obsłużyłoby normalnie, a zmiana dotyczyłaby tylko przystanku, który przy takim skróceniu trasy byłby i tak jedynie przystankiem dla wysiadających (tzn. pasażerowie wysiadaliby albo na Jaracza/POW, albo na przystanku dla wsiadających przy pl. Dąbrowskiego - w kierunku północnym).

A odcięcia lotniska wytłumaczyć nie można. Jeśli musieli poskracać dojeżdżające tam linie, to powinni puścić jakąś zetkę z lotniska np. na Kaliski.

Analizując jeszcze trasę maratonu i trasy autobusów:
- 98 z Retkini ma jechać Bandurskiego, tymczasem odcinkiem Bandurskiego od Krzemienieckiej do al. Unii ma biec maraton - jak oni chcą to zrobić?
- zawieszenie 98A oznacza, że wszystkie kursy 98 będą jechać do pętli Nowy Józefów, czy też ludzi z dwóch autobusów chcą wepchnąć do jednego, tzn. do Z10?
- nie podali co z Z10, a Z10 tak samo koliduje z maratonem na Bandurskiego jak 98

Tak poza tym, wątpię by ktoś zadbał o jakiekolwiek oznakowanie dojazdu na lotnisko podczas trwania maratonu samochodem. A to istotne z tego względu, że ludziom pouciekają samoloty. A że podstawowa trasa dojazdowa na lotnisko będzie zablokowana i dojechać będzie można jedynie od zupełnie przeciwnego kierunku, tzn. od przejazdu kolejowego na Sanitariuszek, bądź ew. przez przejazd kolejowy Maratońska/Spartańska (tyle że tam ciężko będzie się w ogóle dostać), oznakowanie kierujące objazdem na lotnisko pojawić się powinno już na wjazdach do miasta.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 3 razy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

Awatar użytkownika
Mat
Megagaduła
Posty: 2202
Rejestracja: śr 15:18, 20 sie 2014
Lokalizacja: Łódź - MOJE miasto

Postautor: Mat » wt 23:14, 14 kwie 2015

Kpc21 pisze:75 stanowisko odjazdowe ma zlokalizowane tak, że mogłoby bez problemu zawracać przez plac manewrowy dworca, który MPK i tak wykorzystuje na postój autobusów (tak więc nie byłoby problemu z nieuprawnionym wjazdem na prywatny teren PKS-u).
[...]
A swoją drogą, dziwne że 75 nie odjeżdża z tego samego stanowiska na Północnym, z którego odjeżdżało Z5, tylko ma swoje stanowisko na drodze dojazdowej do dworca, w tym samym miejscu co 66 podczas remontu Inflanckiej.
No nie wiem, czy tak do końca nie było by problemu. Logika tak by podpowiadała, ale nie zawsze ona ma znaczenie, przy niektórych decyzjach. Coś słyszałem, że wpuszczanie autobusów MPK na plac PKS-u to tylko dobra wola, by autobusy np. na przerwę nie musiały zjeżdżać na zajezdnię. Tu kluczową kwestią było by porozumienie, które można by zawrzeć na te kilka godzin. Jeśli by się udało, to można by tak puścić wszystkie linie, które na czas zmian odjeżdżałyby z jednego stanowiska, a postój byłby na placu.
Co lokalizacji stanowiska 75, to bardzo dobrze, że jest ono tak jak kiedyś 66, a nie Z5. Już z Z5 był problem z odjazdami. Tam nie ma na to miejsca. Na przeguby na 75 tym bardziej nie ma tam miejsca.
Kpc21 pisze:Tak poza tym, wątpię by ktoś zadbał o jakiekolwiek oznakowanie dojazdu na lotnisko podczas trwania maratonu samochodem.
Nie tylko samochodem. Przy mniejszych zmianach i wcześniej zaplanowanych, ludzie nie mogą się odnaleźć. Tu będzie bałagan kompletny. To będzie niedziela, ale to nie wiele zmienia. Przy tak dużych zmianach, mimo że chwilowych, kampania informacyjna powinna być lepiej przeprowadzona. O zmianach dowiadujemy się kilka dni przed maratonem, w mediach na razie cisza, a karteczki zostaną rozwieszone na przystankach, ale to i tak nie wiele da. Swoją drogą, ciekawe czy zostaną one rozwieszone na wszystkich przystankach, czy tylko na objętych zmianami.
Mateusz

EA-1 8-)
Foto
Obrazek

Kpc21
Weteran
Posty: 6291
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Kpc21 » wt 23:32, 14 kwie 2015

Jakieś porozumienie z PKS-em MPK musi mieć, bo na Północnym korzysta z PKS-owej dyspozytorni. Jeszcze niedawno autobusy mające przerwę zwyczajowo parkowały tam po lewej stronie ulicy bez nazwy na której znajduje się krańcówka. Teraz korzystają z placu postojowego dworca. Jeśli robią tam postoje, to tym bardziej nie powinno być żadnym problemem by sobie tam wjechały na moment i zawróciły. Szczególnie że to niedziela i i tak ruch na dworcu byłby minimalny.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

Piotrek
Bywalec
Posty: 100
Rejestracja: pt 00:03, 02 mar 2007
Lokalizacja: Bałuty

Postautor: Piotrek » śr 07:12, 15 kwie 2015

Mat pisze: Co lokalizacji stanowiska 75, to bardzo dobrze, że jest ono tak jak kiedyś 66, a nie Z5. Już z Z5 był problem z odjazdami. Tam nie ma na to miejsca.


nie wiem czy dobrze.. skoro 75 ma bardzo spory odcinek współny z 82, na którym razem zastępują 85 to wydaje mi się, że powinny odjeżdżać albo z jednego stanowiska, albo ze stanowisk obok siebie...

Bo tak to tradycyjnie po łódzku, wszystko odjeżdża z róznych jak tylko można oddalonych miejsc, a ty biegaj i zastanawiaj sie co gdzie i kiedy...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Piotrek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mat
Megagaduła
Posty: 2202
Rejestracja: śr 15:18, 20 sie 2014
Lokalizacja: Łódź - MOJE miasto

Postautor: Mat » śr 09:08, 15 kwie 2015

Więc może wyrzucić tam 88(A), które odjeżdża rzadziej i trasowo jest inne od reszty, tak, jak kiedyś 66. Wszystkie autobusy się na tej uliczce nie zmieszczą. Z5 miało wspólny przystanek albo z 88, albo z 64. Już wtedy zdarzały się nieporozumienia, między kierowcami, którzy za wcześnie podjeżdżali na stanowiska. Tym bardziej problemowe były by przeguby na 75.
Mateusz

EA-1 8-)
Foto
Obrazek

Piotrek
Bywalec
Posty: 100
Rejestracja: pt 00:03, 02 mar 2007
Lokalizacja: Bałuty

Postautor: Piotrek » śr 15:11, 15 kwie 2015

No więc włąsnie dlaczego tego rzadko kursującego 88 nie przeniesiono nie wiem.. Ale to w sumie łódzkie myślenie, po co ma być dobrze skoro można utrudnić Obrazek

Kpc21
Weteran
Posty: 6291
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Kpc21 » śr 19:19, 15 kwie 2015

Ze stanowiska 88 korzystają jeszcze teoretycznie przewoźnicy inni niż MPK. Teoretycznie, bo to co jeździ do Głowna/Łowicza wcale tam nie staje, tylko we wjeździe na dworzec.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

Awatar użytkownika
Mat
Megagaduła
Posty: 2202
Rejestracja: śr 15:18, 20 sie 2014
Lokalizacja: Łódź - MOJE miasto

Postautor: Mat » pt 17:06, 17 kwie 2015

Komunikat 54/15, ze strony mpk.lodz.pl
W związku pracami drogowymi prowadzonymi na terenie C.H. Ptak na podstawie decyzji Zarząd Dróg i Transportu od dnia 16 kwietnia 2015 r. do odwołania ulegnie zmianie trasa autobusu linii 70.

linia 70
kursy w relacji Pl. Dąbrowskiego - C.H. Ptak
z Placu Dąbrowskiego do skrzyżowania droga Krajowa nr 1 - Żeromskiego (w Rzgowie) bez zmian następnie ul. Tuszyńską do pętli Tuszyńska (Rzgów)

kursy w relacji Pl. Dąbrowskiego - C.H. Ptak przez Ptak Outlet
z Placu Dąbrowskiego do Ptak Outlet bez zmian następnie od skrzyżowania droga Krajowa nr 1 - Żeromskiego (w Rzgowie) ul. Tuszyńską do pętli Tuszyńska (Rzgów)

z pętli Tuszyńska - Rzgów (w lewo) ul. Tuszyńską do drogi krajowej nr 1 i dalej właściwą trasą.

Trasa autobusu linii 70 w relacji Pl. Dąbrowskiego - Ptak Outlet nie ulega zmianie.

Na tymczasowej trasie przejazdu autobusy linii 70 będą zatrzymywać się na istniejących przystankach autobusowych:
- Tuszyńska - CH Ptak (przy Biedronce) w obu kierunkach oraz na pętli dla linii 50.

Komunikat 55/15, ze strony mpk.lodz.pl
W związku z planowaną w dniu 18 kwietnia 2015 imprezą pod nazwą ,,Drift Competition”, ze względu na konieczność wyłączenia z ruchu fragmentu ulicy Parzęczewskiej łącznie z pętlą autobusową, autobusy linii 51 będą w godz. około 8:00 - 18:00 kierowane do tymczasowej pętli, wyznaczonej na parkingu pomiędzy dwiema osiedlowymi drogami wewnętrznymi na ul. Staffa przed ul. Parzęczewską.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 1 raz.
Mateusz

EA-1 8-)
Foto
Obrazek

Awatar użytkownika
Mat
Megagaduła
Posty: 2202
Rejestracja: śr 15:18, 20 sie 2014
Lokalizacja: Łódź - MOJE miasto

Postautor: Mat » czw 14:20, 23 kwie 2015

MPK-Łódź na swojej stronie, pisze:Komunikat 56/15
W związku z rozpoczęciem przebudowy ul. Św. Teresy na odcinku Kaczeńcowa - Traktorowa na podstawie organizacji ruchu zatwierdzonej przez Zarząd Dróg i Transportu od dnia 26 kwietnia 2015r. ulegną zmianie trasy autobusów linii 81, 84, 84A, 89.

linia 81
STOKOWSKA - Stokowska, Śnieżna, Brzezińska, Wojska Polskiego, Sporna, Zagajnikowa, Inflancka, Julianowska, Pojezierska, Brukowa, Limanowskiego, Aleksandrowska, Traktorowa (zawraca na rondzie), Traktorowa, Duńska, Kaczeńcowa, Wersalska, Szczecińska - SZCZECIŃSKA (cmentarz)

SZCZECIŃSKA (cmentarz) - Szczecińska, Wersalska, Kaczeńcowa, Duńska, Traktorowa (zawraca na rondzie), Traktorowa, Aleksandrowska, Limanowskiego, Woronicza, Dworzec Łódź Żabieniec, Brukowa, Pojezierska, Julianowska, Inflancka, Zagajnikowa, Sporna, Wojska Polskiego, Brzezińska, Śnieżna, Stokowska - STOKOWSKA

linia 84
POSELSKA (ALEKSANDRÓW) - Konstantynowska, Aleksandrowska, Szczecińska, Rojna, Rydzowa, Szparagowa, Wersalska, Szczecińska, Szczecińska-cmentarz, Szczecińska, Wersalska, Kaczeńcowa, Duńska, Traktorowa (zawraca na rondzie), Traktorowa, Aleksandrowska, Woronicza, Brukowa, Św. Teresy, Włókniarzy, 11 Listopada - 11 LISTOPADA

11 LISTOPADA - 11 Listopada, Włókniarzy, Św. Teresy, Brukowa, Limanowskiego, Aleksandrowska, Traktorowa (zawraca na rondzie), Traktorowa, Duńska, Kaczeńcowa, Wersalska, Szczecińska, Szczecińska-cmentarz, Szczecińska, Wersalska, Szparagowa, Rydzowa, Rojna, Szczecińska, Aleksandrowska - POSELSKA (ALEKSANDRÓW)

linia 84A
SZCZECIŃSKA (cmentarz) - Szczecińska, Wersalska, Kaczeńcowa, Duńska, Traktorowa (zawraca na rondzie), Traktorowa, Aleksandrowska, Limanowskiego, Dworzec Łódź Żabieniec, Brukowa, Św. Teresy, Włókniarzy, 11 Listopada - 11 LISTOPADA

11 LISTOPADA - 11 Listopada, Włókniarzy, Św. Teresy, Brukowa, Aleksandrowska, Traktorowa (zawraca na rondzie), Traktorowa, Duńska, Kaczeńcowa, Wersalska, Szczecińska - SZCZECIŃSKA (cmentarz)

linia 89
SZCZECIŃSKA (cmentarz) - Szczecińska, Wersalska, Kaczeńcowa, Duńska, Traktorowa (zawraca na rondzie), Traktorowa, Aleksandrowska, Limanowskiego, Dworzec Łódź Żabieniec, Brukowa, Pojezierska, Włókniarzy, Liściasta, Zgierska, Sikorskiego, Świtezianki - ŚWITEZIANKI (Nastrojowa)

ŚWITEZIANKI (Nastrojowa) - Świtezianki, Sikorskiego, Zgierska, Liściasta, Włókniarzy, Pojezierska, Brukowa, Limanowskiego, Aleksandrowska, Traktorowa (zawraca na rondzie), Traktorowa, Duńska, Kaczeńcowa, Wersalska, Szczecińska - SZCZECIŃSKA (cmentarz)

Na trasie objazdu autobusy będą zatrzymywały się na istniejących stałych i tymczasowych przystankach autobusowych.


Komunikat 58/15
W związku z zakończeniem prac na skrzyżowaniu Piłsudskiego - Niciarniana na podstawie decyzji Zarząd Dróg i Transportu od dnia 25 kwietnia 2015r. ulegnie zmianie trasa autobusów linii 64.

linia 64
DWORZEC ŁÓDŹ WIDZEW - Służbowa, Augustów, Przybyszewskiego, Niciarniana,
Czechosłowacka, Edwarda, Krokusowa, Pszczyńska, Janosika, Brzezińska, Wojska Polskiego, Sporna, Boya Żeleńskiego, Obr. Westerplatte, Źródłowa - DWORZEC PKS PÓŁNOCNY

DWORZEC PKS PÓŁNOCNY - Źródłowa, Obr. Westerplatte, Boya Żeleńskiego, Sporna, Wojska Polskiego, Brzezińska, Janosika, Pszczyńska, Krokusowa, Edwarda, Czechosłowacka, Niciarniana, Przybyszewskiego, Augustów, Służbowa - DWORZEC ŁÓDŹ WIDZEW
Myślałem, że jak wezmą się za ten odcinek Św. Teresy, to otworzą przynajmniej ten od Szczecińskiej do Kaczeńcowej. Czy może chodzi o samo skrzyżowanie Kaczeńcowa/Św. Teresy?
ZDiT pisze:Od poniedziałku 27 kwietnia ekipy ciepłownicze zaczynają roboty na ul. Elektronowej i Nowe Sady. Na obu ulicach wystąpią utrudnienia w ruchu, ul. Elektronowa okresowo może być całkowicie zamknięta.
Inaczej pojadą autobusy czterech linii dziennych i jednej nocnej. Oto nowe trasy:
Linia 55: JANÓW - Hetmańska, Zakładowa, Olechowska, Zakładowa, Książąt Polskich, Przybyszewskiego, Śmigłego-Rydza, Milionowa, Przędzalniana, Tymienieckiego, Sienkiewicza, Brzeźna, Radwańska, Politechniki, Obywatelska, Elektronowa, Nowe Sady, Elektronowa, Obywatelska, Waltera Janke, Pienista – LOTNISKO - LOTNISKO /PLOCKA.
objazd obowiązuje wyłącznie w podanym kierunku
Linia 65A: NOWE SADY – (zawraca na terenie zajezdni), Nowe Sady, Elektronowa, Obywatelska, Jana Pawła II, Włókniarzy, Struga, Żeromskiego, Więckowskiego, Kasprzaka, Tybury, Lutomierska, Zachodnia, Bałucki Rynek, Łagiewnicka, Sikorskiego, Świtezianki – ŚWITEZIANKI.
objazd obowiązuje wyłącznie w podanym kierunku
Linia 69: DWORZEC ŁÓDŹ WIDZEW - Służbowa, Augustów, Rokicińska, Puszkina, Przybyszewskiego, Lodowa, Dąbrowskiego, Gojawiczyńskiej, Felińskiego, Broniewskiego, Paderewskiego, Politechniki, Obywatelska, Nowe Sady, Elektronowa, Nowe Sady, Waltera-Janke, Maratońska, Nowy Józefów, Gillette, Innowacyjna, Kościelna - JANIKA (KONSTANTYNÓW).
objazd obowiązuje wyłącznie w podanym kierunku
Linia 69B: DWORZEC ŁÓDŹ WIDZEW - Służbowa, Augustów, Rokicińska, Puszkina, Przybyszewskiego, Lodowa, Dąbrowskiego, Gojawiczyńskiej, Felińskiego, Broniewskiego, Paderewskiego, Politechniki, Obywatelska, Nowe Sady, Elektronowa, Nowe Sady, Waltera-Janke, Maratońska, Popiełuszki – KUSOCIŃSKIEGO.
objazd obowiązuje wyłącznie w podanym kierunku
Linia N7: MARATOŃSKA - Maratońska, Waltera-Janke, Nowe Sady, Elektronowa, Obywatelska, Politechniki, rondo Lotników Lwowskich, Politechniki, Radwańska, Kościuszki, Próchnika, Rewolucji 1905 r., Kilińskiego, Narutowicza, Konstytucyjna, Pomorska, Palki, Wojska Polskiego, Brzezińska, Janosika, Telefoniczna – TELEFONICZNA (zaj. MPK).
TELEFONICZNA (zaj. MPK) - Telefoniczna, Janosika, Brzezińska, Wojska Polskiego, Palki, Pomorska, Konstytucyjna, Narutowicza, Kilińskiego, Jaracza, Więckowskiego, Zachodnia, Kościuszki, Struga, Wólczańska, Radwańska, Politechniki, rondo Lotników Lwowskich, Politechniki, Obywatelską, Waltera – Janke, Nowe Sady, Elektronowa, Nowe Sady, Waltera – Janke, Maratońska – MARATOŃSKA.
Na trasie objazdu autobusy będą zatrzymywać się na istniejących przystankach oraz na przystanku tymczasowym Nowe Sady – Elektronowa w kierunku północnym.
Komunikat ZDiT
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 2 razy.
Mateusz

EA-1 8-)
Foto
Obrazek

eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Postautor: eDragon55 » śr 20:13, 29 kwie 2015

ZDIT pisze:W niedzielę 3 maja w okolicy Bazyliki Archikatedralnej zorganizowane zostaną obchody Święta Konstytucji 3 Maja.
W godz. 10-12.30 kierowcy muszą się liczyć z utrudnieniami na ul. Piotrkowskiej i przecznicach w okolicy Bazyliki. Możliwe są całkowite wyłączenia z ruchu niektórych odcinków. Inaczej pojedzie sześć linii tramwajowych, uruchomiony zostanie autobus zastępczy Z6 z pl. Niepodległości do pl. Wolności. Oto nowe trasy:
Linia 1: ŚLĄSKA - Niższa, Śmigłego Rydza, Przybyszewskiego, Kilińskiego – CHOJNY.
CHOJNY – Kilińskiego, Przybyszewskiego, Śmigłego Rydza, Niższa – ŚLĄSKA.
dotyczy wagonów, które zostaną na południu miasta
Linia 1: LEGIONÓW - Zielona, Narutowicza, Kilińskiego, Franciszkańska, Wojska Polskiego – STRYKOWSKA.
STRYKOWSKA - Wojska Polskiego, Franciszkańska, Kilińskiego, Narutowicza, Zielona – LEGIONÓW.
dotyczy wagonów, które zostaną na północy miasta
Linia 2: DĄBROWA - Dąbrowskiego, Rzgowska, plac Niepodległości, Pabianicka, Politechniki, Żeromskiego, Kopernika, Gdańska, Legionów, Zachodnia, Limanowskiego, Aleksandrowska – SZCZECIŃSKA.
SZCZECIŃSKA – Aleksandrowska, Limanowskiego, Zachodnia, Legionów, Gdańska, Kopernika, Żeromskiego, Politechniki, Pabianicka, plac Niepodległości, Rzgowska, Dąbrowskiego – DĄBROWA.
Linia 3: LODOWA – Przybyszewskiego, Piotrkowska, plac Niepodległości, Pabianicka, Politechniki, Żeromskiego, Kopernika, Gdańska, Legionów, Zachodnia, Dolna, Łagiewnicka, Warszawska – WYCIECZKOWA.
WYCIECZKOWA - Warszawska, Łagiewnicka, Dolna, Zachodnia, Legionów, Gdańska, Kopernika, Żeromskiego, Politechniki, Pabianicka, plac Niepodległości, Piotrkowska, Przybyszewskiego – LODOWA.
Linia 6: KURCZAKI - Rzgowska, pl. Niepodległości, Pabianicka, Politechniki, Żeromskiego, Kopernika, Gdańska, Legionów, Zachodnia, Ogrodowa, Północna, Franciszkańska, Wojska Polskiego, Strykowska – STRYKOWSKA.
STRYKOWSKA - Strykowska, Wojska Polskiego, Franciszkańska, Północna, Ogrodowa, Zachodnia, Legionów, Gdańska, Kopernika, Żeromskiego, Politechniki, Pabianicka, pl. Niepodległości, Rzgowska – KURCZAKI.
Linia 11: CHOCIANOWICE - IKEA - Pabianicka, Politechniki, Żeromskiego, Kopernika, Gdańska, Legionów, Zachodnia, Zgierska – HELENÓWEK.
HELENÓWEK - Zgierska, Zachodnia, Legionów, Gdańska, Kopernika, Żeromskiego, Politechniki, Pabianicka - CHOCIANOWICE – IKEA.
Linia 16: KURCZAKI - Rzgowska, Paderewskiego, Politechniki, Żeromskiego, Kopernika, Gdańska, Legionów, Zachodnia, Zgierska, Łódzka, 1 Maja - PLAC KILIŃSKIEGO (ZGIERZ).
PLAC KILIŃSKIEGO (ZGIERZ) - 1 Maja, Łódzka, Zgierska, Zachodnia, Legionów, Gdańska, Kopernika, Żeromskiego, Politechniki, Paderewskiego, Rzgowska – KURCZAKI.
Linia Z6: PLAC WOLNOŚCI – Legionów, Zachodnia, Kościuszki, Struga, Wólczańska, Czerwona, Piotrkowska – PL. NIEPODLEGŁOŚCI.
PLAC NIEPODLEGŁOŚCI – Piotrkowska, Czerwona, Wólczańska, Radwańska, Kościuszki, Zachodnia, Legionów – PLAC WOLNOŚCI.
Autobusy linii Z6 będą się zatrzymywać na istniejących przystankach autobusowych, na wysokości istniejących przystanków tramwajowych na ul. Zachodniej i na al. Kościuszki oraz na przystanku tramwajowym Piotrkowska-Czerwona w kierunku północnym.


Co ciekawe na stronie MPK podane jest, że 3 jedzie na Dąbrowę co jest raczej błędne bo cała ulica Przybyszewskiego odcięta byłaby od tramwaju,a niektóre jej części całkowicie od komunikacji miejskiej przy takiej trasie Z6.

Awatar użytkownika
Mat
Megagaduła
Posty: 2202
Rejestracja: śr 15:18, 20 sie 2014
Lokalizacja: Łódź - MOJE miasto

Postautor: Mat » sob 14:28, 02 maja 2015

O 14:05 widziałem 2065 (86/2), który jechał ul. Strzelców Kaniowskich, od Łąkowej do Struga Obrazek Sterlinga/Jaracza. Chwilę wcześniej Łąkową i Skłodowską jechało normalnie 99A, więc chyba nie było zatrzymania (no chyba, że akurat w tym momencie między 99A, a 86, gdzieś np. na Włókniarzy coś się stało). Na stronie i profilu MPK oczywiście brak informacji, a skoro jechał taką trasą to ominął przystanek przy estakadzie i ten na Struga. Pomyłka kierowcy to też raczej nie była.
Mateusz

EA-1 8-)
Foto
Obrazek

Kpc21
Weteran
Posty: 6291
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Kpc21 » sob 20:13, 02 maja 2015

Może jakiś dziki wyjazd z zajezdni, na jakąś podmianę czy coś.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

Awatar użytkownika
Mat
Megagaduła
Posty: 2202
Rejestracja: śr 15:18, 20 sie 2014
Lokalizacja: Łódź - MOJE miasto

Postautor: Mat » sob 21:54, 02 maja 2015

No raczej nie, bo miał wbitą linię i kierunek i wiózł trochę pasażerów i dlaczego miałby jechać akurat tak dziwną trasą. Wyglądało jak objazd, ale jak by była zablokowana al. Włókniarzy na całej szerokości to chyba coś by było słychać. Gdyby znowu była blokada na Struga, to nie puścili by go do 6. Sierpnia, by załapał dość ważny przystanek przy estakadzie?
Pomyłka kierowcy? Też raczej nie, bo nie wiem dlaczego by kierowca miał się pomylić i skręcić chyba w Kopernika, a nie jechać normalnie Włókniarzy.
Dziwne Obrazek
Mateusz

EA-1 8-)
Foto
Obrazek

Awatar użytkownika
Mat
Megagaduła
Posty: 2202
Rejestracja: śr 15:18, 20 sie 2014
Lokalizacja: Łódź - MOJE miasto

Postautor: Mat » śr 13:23, 06 maja 2015

ZDiT pisze:Od poniedziałku 11 maja wykonawca przebudowy Trasy WZ rozpocznie prace przy odnawianiu jezdni na al. Mickiewicza i al. Piłsudskiego - od al. Kościuszki do ul. Kilińskiego.
[...]
Nie zmienią się trasy tramwajów kursujących po linii ŁTR, inaczej pojadą za to autobusy (wyłącznie w kierunku Widzewa) Z10, 98 i 98A, które z al. Mickiewicza skręcą w prawo w al. Kościuszki, dojadą do ul. Żwirki, skręcą w lewo, dojadą do ul. Piotrkowskiej, znów skręcą w lewo, dojadą do al. Piłsudskiego i po skręcie w prawo wrócą na trasę.
Uwaga, odcinek ul. Żwirki od al. Kościuszki do ul. Piotrkowskiej będzie przeznaczony wyłącznie dla pojazdów MPK, a na trasie objazdu autobusy będą się zatrzymywać na al. Kościuszki przy al. Mickiewicza i na ul. Piotrkowskiej przy al. Piłsudskiego.
Kursy Z10, 98 i 98A w stronę Retkini będą się odbywać bez zmian.
Autobusy nocne N4, N5, N6 i N7 w obie strony pojadą ul. Wólczańską.
Czyli korki na Radwańskiej i Zamenhofa, a tym samym opóźnienia autobusów, jeszcze się wydłużą. Dobrze, że komunikacja będzie miała priorytet na Żwirki, przynajmniej teoretycznie. By było też tak w praktyce, trzeba postawić tam np. patrole straży miejskiej, gdyż pewnie wielu kierowców nie zauważy nowego zakazu lub po prostu będzie chciało uniknąć korków i pojedzie krótszą trasą przez Żwirki.
Mateusz

EA-1 8-)
Foto
Obrazek

pawlak
Gaduła
Posty: 1041
Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009

Postautor: pawlak » pt 15:58, 08 maja 2015

Z powodu awarii technicznej budynku Zielona 6 na ul. Zielonej na odcinku od ul. Wschodniej do al. Kościuszki tramwaje kursują objazdem.

1 od FranciszkańskaPółnocna Północną, Zachodnią i dalej bez zmian
9, 9A, 13 - od Zielonaachodnia Kościuszki, Żwirki, Piotrkowską do Placu Niepodległości
12 od Gdańskaielona Gdańską, Legionów, Pomorską i dalej bez zmian
Z4 wydłużone do Gdańska1 Maja Jaracza, Uniwersytecką, Narutowicza, Wschodnią, Jaracza, Więckowskiego, Zachodnią, Zieloną, Gdańską (powrót Gdańską, Próchnika, Rewolucji 1905 r., Kilińskiego, Narutowicza)

BULL
Bywalec
Posty: 184
Rejestracja: pn 17:09, 13 paź 2014

Postautor: BULL » pt 17:48, 08 maja 2015

Kamienica się wali i jakie od razu objazdy....bliskie ideału. Jakby skierowali 9 i 13 przez Przybyszewskiego na Lodową i Śląską, to byłoby fajnie. Z4 powinno wtedy chodzić:
Żeligowskiego/WAM-6 Sierpnia -Żeromskiego-Zielona-Zachodnia-Próchnika -Wschodnia-Narutowicza-Kopcińskiego-Śmigłego-Rydza-Dąbrowa.

eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Postautor: eDragon55 » sob 00:07, 09 maja 2015

Objazd dla linii 12 jest zrozumiały a co do linii 9/9A i 13 to bardziej spodziewałem się, że jedna z nich pojedzie przez Legionów i Pomorską na Telefoniczną a druga czyli bardziej prawdopodobnie linia 13 powinna pojechać na Śląską przez pl. Niepodległości i Dąbrowskiego (po co dwie linie na Śląską przez Przybyszewskiego) a było nie likwidować skrętu Narutowicza/Kilińskiego (E-N) to objazdy byłyby dużo mniejsze.


Co do KZ to Z4 zostawiłbym w spokoju a dodał coś co bardziej zastąpi wycofany tramwaj czyli przedłużone 58:
SZPITAL - Pomorska - Konstytucyjna - Narutowicza - Wschodnia - Jaracza - Zachodnia - Zielona - ŻEROMSKIEGO
ŻEROMSKIEGO - 6 Sierpnia - Gdańska - Zielona - Zachodnia - Rewolucji - Kilińskiego - Narutowicza - Konstytucyjna - Pomorska - SZPITAL.

Takie rozwiązanie daje możliwość łatwej przesiadki na tramwaj na Gdańskiej i Zielonej no i nie odcina Narutowicza od KM poza nieprzejezdnym odcinkiem Wschodnia - Zachodnia.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez eDragon55, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Mat
Megagaduła
Posty: 2202
Rejestracja: śr 15:18, 20 sie 2014
Lokalizacja: Łódź - MOJE miasto

Postautor: Mat » sob 09:58, 09 maja 2015

eDragon55 pisze:a było nie likwidować skrętu Narutowicza/Kilińskiego (E-N) to objazdy byłyby dużo mniejsze.
Likwidacja była spowodowana nową infrastrukturą tramwajową w ulicy P.O.W. i Składowej (pętla uliczna), która ma zastępować tą relacje w kierunku Pomorskiej, więc nie chcieli jej dublować. Można było zostawić tor w kierunku pl. Dąbrowskiego. Tylko problem w tym, że remont tego skrzyżowania i likwidacja skrętu nastąpiły już jakiś czas temu, a torów i przejazdu pod dworcem jeszcze nie ma.
eDragon55 pisze:Co do KZ to Z4 zostawiłbym w spokoju a dodał coś co bardziej zastąpi wycofany tramwaj czyli przedłużone 58
Z4 też zastępuje tramwaj, linii13 i po części 9(A) sprzed zmian. Rozumiem, że chodzi Ci o lepszą relacje dojazdu pasażerów z Zielonej/Narutowicza na Stoki. Obecnie muszą dojeżdżać albo do 58(A) albo 1, 57 lub ŁTRem do 12, 15(A), 43. Puszczenie 9(A) również przez Pomorską, nie wiem czy było by potrzebne. Obecnie pasażerowie z Z4 mają możliwość przesiadki bezpośrednio na 9(A) i 13, czyli tak jak do tej pory. Problematyczny, przy obecnej trasie Z4, jest przystanek Zielona/Kościuszki w kierunku pl. Dąbrowskiego. Pasażerowie przesiadając się z tramwaju i chcąc jechać dalej Narutowicza, muszą przechodzić przez skrzyżowanie i jechać na około Z4. Zgadzam się tutaj, że rozwiązaniem jest wydłużenie tej linii jeszcze do np. Żeromskiego i takie kółko, by autobus jeździł w obie strony także na odcinku Zielonej od Gdańskiej do Zachodniej. Jeśli nie 6. Sierpnia, to pl. Hallera. Jednak MPK oszczędza, a tu może chodzić np. o dodatkową brygadę.
Nie wiem czy KORO poradziłoby sobie z wydłużeniem 58. Może MPK musiało by trochę wesprzeć tą linię taborowo. Chodzi przede wszystkim o częstotliwość, która musiałaby zostać zwiększona. Prostszym więc rozwiązaniem jest Z4.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 2 razy.
Mateusz

EA-1 8-)
Foto
Obrazek

Kpc21
Weteran
Posty: 6291
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Kpc21 » sob 14:29, 09 maja 2015

Mat pisze:Likwidacja była spowodowana nową infrastrukturą tramwajową w ulicy P.O.W. i Składowej (pętla uliczna), która ma zastępować tą relacje w kierunku Pomorskiej, więc nie chcieli jej dublować. Można było zostawić tor w kierunku pl. Dąbrowskiego.

Nie pomyślano, że każda dodatkowa relacja skrętna na skrzyżowaniu jest na wagę złota przy objazdach. Zdaje się, że na Kilińskiego/Piłsudskiego powstaje jakaś nowa relacja (choć i tak nie będzie pełnej gwiazdy) - i to rozumiem.

Z drugiej strony chodziło tu też o uwolnienie podcieni hotelu Polonia.

Nie wiem czy KORO poradziłoby sobie z wydłużeniem 58. Może MPK musiało by trochę wesprzeć tą linię taborowo. Chodzi przede wszystkim o częstotliwość, która musiałaby zostać zwiększona. Prostszym więc rozwiązaniem jest Z4.

Właśnie. Po co wydłużać 58 i potem męczyć się z tym, jak to rozliczyć z Koro (choć wspólna obsługa linii zastępczej przez dwóch przewoźników była już w Łodzi stosowana, kiedyś jakąś tramwajową zetkę obsługiwało wspólnie MPK i TP, a nie wiem czy nie zdarza się też czasem wspólna obsługa zetek za tramwaj w Pabianicach przez MPK i MZK Pabianice - na pewno bywa tak, że w takich zetkach honorowane są oprócz taryfy łódzkiej bilety pabianickie), jak można było przedłużyć Z4? I dla pasażerów to korzystniejsze, bo jednak więcej osób z Zielonej i Narutowicza potrzebuje dojechać tramwajem gdzieś w kierunku Widzewa, a nie na Radiostację.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)


Wróć do „Łódź”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości