Chwilowe zmiany tras
Zmiany tras linii 54, 54A,82,82A
W dniach 14.05.2012 do 20.05.2012r. Zakład Drogownictwa i Inżynierii prowadzić będzie prace remontowe na ul. Przędzalnianej na odcinku od ul. Nawrot do ul. Piłsudskiego.
Zmianie ulegną trasy przejazdów linii:
linia 54 w kierunku Natolina - Lipin
WYDAWNICZA - Tuwima, Przędzalniana, Nawrot, Kopcińskiego, Piłsudskiego, Niciarniana, Czechosłowacka, Edwarda, Pomorska, Brzezińska - NATOLIN - LIPINY
w kierunku Wydawniczej - bez zmian
linia 54A w kierunku POD „Polanka"
WYDAWNICZA - Tuwima, Przędzalniana, Nawrot, Kopcińskiego, Piłsudskiego, Niciarniana, Czechosłowacka, Edwarda, Pomorska, Nowosolna, Kasprowicza - POD "POLANKA"
w kierunku Wydawniczej - bez zmian
linia 82 w kierunku Stróży
WYDAWNICZA - Tuwima, Przędzalniana, Nawrot, Kopcińskiego, Piłsudskiego, Niciarniana, Przybyszewskiego, Książąt Polskich, Zakładowa, Gajcego, Rokicińska, Tuszyńska - STRÓŻA-LUDWIKÓW
w kierunku Wydawniczej - bez zmian
linia 82A w kierunku Andrzejowa
WYDAWNICZA - Tuwima, Przędzalniana, Nawrot, Kopcińskiego, Piłsudskiego, Niciarniana, Przybyszewskiego, Książąt Polskich, Zakładowa, Gajcego - ANDRZEJÓW
w kierunku Wydawniczej - bez zmian
Jednocześnie informujemy, iż na czas prac zawieszony zostanie przystanek Przędzalniana - Nawrot. Zastąpi go tymczasowy przystanek Nawrot - Przędzalniana za skrzyżowaniem z ul. Przędzalnianą.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Tradycyjnie już informacja pasażerska w czasie zmian tras (Bieg po Piotrkowskiej) leżała. Na wielu przystankach brakowało jakiejkolwiek informacji o zmianach, nie wspominając już o wywieszeniu rozkładów jazdy na tymczasowej trasie czy informacji na dalszym odcinku trasy o możliwych opóźnieniach związanych z tym, że trasa objazdu jest dłuższa niż normalna. Nadzór ruchu widziałem tylko na rogu Legionów/Zachodnia, w tramwaju motorniczy poinformował o zmianie trasy, w autobusie kierowca nawet nie próbował skorzystać z posiadanego mikrofonu aby chociaż podać trasę, którą pojedzie. Skutek - popłoch w autobusie jak skręcił zamiast pojechać prosto.
Hitem natomiast było dla mnie 78/78A. Jadąc w stronę Centrum na wyświetlaczu kierunkowym podawana była ROJNA. W każdym jednym, które widziałem.
Hitem natomiast było dla mnie 78/78A. Jadąc w stronę Centrum na wyświetlaczu kierunkowym podawana była ROJNA. W każdym jednym, które widziałem.
Co nie znaczy, że skrzyżowanie ulic, które w tym wypadku pełniło rolę krańcówki, mówiłoby pasażerom mniej. Przeciętny pasażer widząc Wycieczkową w stronę centrum pomyśli, że kierowca, jak zwykle, znów nie zmienił kierunku na krańcówce.
Normalnie działający SIP powinien funkcjonować w taki sposób, że każdy sterownik miałby w pamięci wszystkie linie wraz z przypisanymi krańcówkami (jeśli jest gadaczka/wyświetlacze wewnętrzne, to dodatkowo z przystankami pośrednimi i odległościami lub współrzędnymi do GPS) oraz wszystkie krańcówki w mieście. Po wybraniu linii motorniczy/kierowca mógłby ustawić niestandardową krańcówkę, a jeśli chwilowo zawraca tam, gdzie stałej krańcówki nie ma, to dodać nową. Wtedy gadaczka i wyświetlacze wewnętrzne nie podawałyby przystanków, ale za to zaświecałaby się "zmiana trasy" (w obecnym systemie - ramka dookoła numeru), tak więc nadużycia byłyby łatwe do wychwycenia przez nadzór ruchu. Poza tym możliwość wpisania dowolnego tekstu, co byłoby przydatne w zatramwajach - zamiast "komunikacji zastępczej" na wyświetlaczu byłoby np. "aut. za tramwaje na Strykowskiej". Pasażerowi powie to dużo więcej. Do tego na każdej zajezdni centralny komputer, który podczas nocnego postoju komunikowałby się ze wszystkimi sterownikami drogą radiową. W dniu wprowadzenia stałych lub tymczasowych zmian, wystarczyłoby je wprowadzić na tym komputerze i automatycznie zaktualizowana byłaby baza linii w pamięci każdego sterownika. Nie byłoby cyrków jak z 9 po wydłużeniu do Konstantynowa.
Pod względem informatycznym zrealizowanie takiego systemu to żaden problem. To zwykły "niedasizm" firmy R&G.
Normalnie działający SIP powinien funkcjonować w taki sposób, że każdy sterownik miałby w pamięci wszystkie linie wraz z przypisanymi krańcówkami (jeśli jest gadaczka/wyświetlacze wewnętrzne, to dodatkowo z przystankami pośrednimi i odległościami lub współrzędnymi do GPS) oraz wszystkie krańcówki w mieście. Po wybraniu linii motorniczy/kierowca mógłby ustawić niestandardową krańcówkę, a jeśli chwilowo zawraca tam, gdzie stałej krańcówki nie ma, to dodać nową. Wtedy gadaczka i wyświetlacze wewnętrzne nie podawałyby przystanków, ale za to zaświecałaby się "zmiana trasy" (w obecnym systemie - ramka dookoła numeru), tak więc nadużycia byłyby łatwe do wychwycenia przez nadzór ruchu. Poza tym możliwość wpisania dowolnego tekstu, co byłoby przydatne w zatramwajach - zamiast "komunikacji zastępczej" na wyświetlaczu byłoby np. "aut. za tramwaje na Strykowskiej". Pasażerowi powie to dużo więcej. Do tego na każdej zajezdni centralny komputer, który podczas nocnego postoju komunikowałby się ze wszystkimi sterownikami drogą radiową. W dniu wprowadzenia stałych lub tymczasowych zmian, wystarczyłoby je wprowadzić na tym komputerze i automatycznie zaktualizowana byłaby baza linii w pamięci każdego sterownika. Nie byłoby cyrków jak z 9 po wydłużeniu do Konstantynowa.
Pod względem informatycznym zrealizowanie takiego systemu to żaden problem. To zwykły "niedasizm" firmy R&G.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 2 razy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Do tego na każdej zajezdni centralny komputer, który podczas nocnego postoju komunikowałby się ze wszystkimi sterownikami drogą radiową. W dniu wprowadzenia stałych lub tymczasowych zmian, wystarczyłoby je wprowadzić na tym komputerze i automatycznie zaktualizowana byłaby baza linii w pamięci każdego sterownika.
No to akurat jest, tylko nie działa w zajezdniach tramwajowych (w autobusowych owszem)
A w sumie zupełnie dobrze sprawdziłaby się prosta funkcja skracania trasy do zadanego przystanku
Co to znaczy "nie działa"? Stoi, ale nie jest używany? Jest popsuty? Przecież do tego celu można wykorzystać pierwszy lepszy komputer, ważne jest oprogramowanie, a nie sprzęt.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Tak jak myslalam autobusy, a przynajmniej te ktorymi jechalam nie zatrzymywaly sie na wszystkich przystankach po trasie. Ludzie wkurzeni bluzgali, wczesniej pytali czy autobus 96 ma przystanek za Pl. Barlickiego przy Żeligowskiego, kierowca, ze tak oczywiscie po czym zatrzymal sie dopiero na Kasprzaka/Legionow.
Zmiany fatalnie przygotowane, za co potężne baty na organizatorów i nadzór MPK. Autobusy na trasy objazdowe skierowano już o 15:30 (tak głosił komunikat), podczas gdy godzinę później przejazd przez Piotrkowską był bezproblemowy, a organizatorzy dopiero rozwieszali plakaty informujące o kilometrażu trasy biegu. 74, 80, 83 mogły spokojnie jechać ul. Nawrot, a tymczasem ulica została zamknięta dla komunikacji miejskiej zupełnie niepotrzebnie. Tak samo 98 na Mickiewicza - na objazd powinno zostać skierowane dopiero w momencie zamknięcia nitki jezdni dla całego ruchu.
Podobnie zawiodła nowoczesna infolinia MPK - fakt, udało mi się dodzwonić, ale na pytanie o godzinę odjazdu automat podał rozkładową, nie wspominając nawet słowem, że z racji objazdów autobus omija ten przystanek. Czy MPK naprawdę nie ma pracowników, którzy mogliby wgrać taki komunikat?!
Podobnie zawiodła nowoczesna infolinia MPK - fakt, udało mi się dodzwonić, ale na pytanie o godzinę odjazdu automat podał rozkładową, nie wspominając nawet słowem, że z racji objazdów autobus omija ten przystanek. Czy MPK naprawdę nie ma pracowników, którzy mogliby wgrać taki komunikat?!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość