Strona 1 z 70

Rozkłady jazdy

: czw 21:28, 07 maja 2015
autor: domino
W uzgodnieniu z Zarządem Dróg i Transportu od dnia 11 MAJA 2015 r. ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11, 12, 13, 14, 15, 15A, 16, 16A, 41, 46.
http://www.mpk.lodz.pl/rozklady/wholemessage.jsp?articleId=11990

: sob 23:08, 09 maja 2015
autor: kuba_bed
Każda linia ma wydłużony czas przejazdu?

: ndz 00:11, 10 maja 2015
autor: pawlak
Podług najkrótszych czasów przejazdu 1, 2, 3, 4, 5, 11, 12, 14, 15, 15A mają wydłużone, pod tym względem 9,13,16A,41,46 bez zmian

: ndz 16:59, 14 cze 2015
autor: Graficzny
Bałagan z linią 70 (omijając linię 70B):
Przystanek "Starowa Góra - Centralna (3422)", kier. południowy.
Zaledwie 5, w weekend 6 odjazdów na dzień a jest aż 3 wariantów trasy.

Wg. rozkładu jazdy autobusy kursują następująco:
- Do CT PTAK Outlet, oznaczon jako "C",
- Do CH PTAK przez CT PTAK Outlet, oznaczono jako "D", ale wg. kolumny dalej do kr. Tuszyńska (Rzgów)
- Bez oznaczenia, wg. kolumny do kr. Tuszyńskiej (Rzgów).

To w końcu dokąd jadą?
Do CH PTAK (3195) / Tuszyńska-CH PTAK (3368) / (3384) czy do kr. Tuszyńska?

: ndz 19:57, 14 cze 2015
autor: Mat
Komunikat 54/15
W związku pracami drogowymi prowadzonymi na terenie C.H. Ptak na podstawie decyzji Zarząd Dróg i Transportu od dnia 16 kwietnia 2015 r. do odwołania ulegnie zmianie trasa autobusu linii 70.

linia 70
kursy w relacji Pl. Dąbrowskiego - C.H. Ptak
z Placu Dąbrowskiego do skrzyżowania droga Krajowa nr 1 - Żeromskiego (w Rzgowie) bez zmian następnie ul. Tuszyńską do pętli Tuszyńska (Rzgów)

kursy w relacji Pl. Dąbrowskiego - C.H. Ptak przez Ptak Outlet
z Placu Dąbrowskiego do Ptak Outlet bez zmian następnie od skrzyżowania droga Krajowa nr 1 - Żeromskiego (w Rzgowie) ul. Tuszyńską do pętli Tuszyńska (Rzgów)

z pętli Tuszyńska - Rzgów (w lewo) ul. Tuszyńską do drogi krajowej nr 1 i dalej właściwą trasą.

Trasa autobusu linii 70 w relacji Pl. Dąbrowskiego - Ptak Outlet nie ulega zmianie.

Na tymczasowej trasie przejazdu autobusy linii 70 będą zatrzymywać się na istniejących przystankach autobusowych:

- Tuszyńska - CH Ptak (przy Biedronce) w obu kierunkach oraz na pętli dla linii 50.

: pn 09:57, 15 cze 2015
autor: kuba_bed
Kto to w ogóle puszcza taką trasą? Dlaczego ludzie są tak niemyślący i nie zmienią jej w jakąś bardziej sensowną np. przez centrum Rzgowa (dawno dyskutowany temat na forum) i prosto Tuszyńską do Outletu? Bez zbędnego kręcenia i cały dzień spokojnie może tak kursować.

: pt 18:56, 19 cze 2015
autor: Mat
MPK-Łódź pisze:KOMUNIKAT 96/15

W uzgodnieniu z Zarządem Dróg i Transportu od dnia 20 czerwca 2015r. ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 65 i 65A.
Kilka drobnych przesunięć odjazdów, zmiana oznaczeń kilku czasów przejazdów i korekta czasu przejazdu do przystanku
6 Sierpnia/Włókniarzy.

: ndz 18:50, 21 cze 2015
autor: Piotrek
na 65/A nie tylko drobne przesunięcia minutowe, ale też, ciekawostka, doszły dwa kursy z zajezdni na Limanowskiego.
W dni robocze i soboty pojawił kurs od przystanku Limanowskiego w kierunku lotniska, o 3.45. Co ciekawe, nie ma w ogóle kursów powrotnych dla tego autobusu z lotniska, nie ma tez nigdzie żadnego zjazdu do zajezdi przy Limanowskiego w rozkładzie...
Ktoś się orientuje o co chodzi?

: pn 01:11, 22 cze 2015
autor: hax
Ten kurs generalnie jest od dawna - autobus wyjeżdża z zaj. Limanowskiego na trasę 65 do Lotniska, tam odczekuje kilka minut i rusza jako 99A na Maratońską i zostaje na tej linii.

: pn 20:40, 22 cze 2015
autor: Piotrek
Ciekawe czemu w taki dziwny sposób wyjeżdża, jakby niemógł się włączać na przy Kaliskim na 99..
MOże to jakiś dowóz pracowników do sortowni czy coś?

: pn 21:16, 22 cze 2015
autor: Mat
Chodzi pewnie o to, by zapewnić dojazd o tak wczesnej godzinie z centrum w kierunku lotniska. Nie wiem, czy chodzi o sortownię, w końcu to jeszcze kilkadziesiąt metrów od lotniska, a i godzina chyba nie ta. Prędzej 55 to załatwia kursem około 5-6.
Gdyby miała to robić brygada z Nowych Sadów, musiała by dużo wcześniej wyjechać, pewnie w większości na pusto. A tak, to przy okazji wyjazdu na 99, autobus obsługuje jeszcze dojazd do lotniska. W niczym to nie przeszkadza.

: pn 23:23, 22 cze 2015
autor: Piotrek
Tylko po co dojzd na lotnisko o tej porze?
Punkty usługowe otwieraja sie o wiele później. A pasażerowie o tej porrze wybiorą taksówkę...

: pn 23:30, 22 cze 2015
autor: Kpc21
O każdej godzinie pasażerowie lotniska mogą wybrać taksówkę. Ale autobus na lotnisko po coś przecież jeździ. Pewnie po to, by nie musieli tego robić. Choć w Łodzi i tak mamy dobrze, że lotnisko jest blisko miasta i blisko Kaliskiego, więc taksówka tam drogo nie kosztuje.

: wt 09:38, 23 cze 2015
autor: mig
Piotrek pisze:Tylko po co dojzd na lotnisko o tej porze?
Punkty usługowe otwieraja sie o wiele później. A pasażerowie o tej porrze wybiorą taksówkę...

Gdybyś był pracownikiem lotniska stać by Cię było codziennie na taksówkę? Tam też pracują ludzie i to głownie dla nich jest ten kurs - pierwszy wylot jest już o 6.55 a w pracy trzeba być dużo wcześniej.

: wt 10:19, 23 cze 2015
autor: Mat
Kpc21 pisze:Choć w Łodzi i tak mamy dobrze, że lotnisko jest blisko miasta i blisko Kaliskiego, więc taksówka tam drogo nie kosztuje.
Bo innej opcji teraz za bardzo nie ma, gdy chce się dojechać z lotniska na kaliski, bez kombinowania i objazdów.

: wt 13:05, 23 cze 2015
autor: px33
W sumie faktycznie, mogli zamienić krańcówkami 65 i 86 albo uruchomić jakąś linię specjalną, bo przy tych objazdach 65 traci jedną ze swoich ważniejszych funkcji

: wt 14:00, 23 cze 2015
autor: Kpc21
mig pisze:
Piotrek pisze:Tylko po co dojzd na lotnisko o tej porze?
Punkty usługowe otwieraja sie o wiele później. A pasażerowie o tej porrze wybiorą taksówkę...

Gdybyś był pracownikiem lotniska stać by Cię było codziennie na taksówkę? Tam też pracują ludzie i to głownie dla nich jest ten kurs - pierwszy wylot jest już o 6.55 a w pracy trzeba być dużo wcześniej.

W takiej sytuacji dużo bardziej opłaca się posiadanie samochodu osobowego.

Choć komunikacja miejska, jeśli już jest, powinna komuś służyć.

: wt 15:44, 23 cze 2015
autor: mig
To prawda, jednak nie wszystkich na niego/na codzienną jazdę nim stać, a lotnisko nie ma dostępu do komunikacji nocnej więc taki kurs był potrzebny.

: wt 20:47, 23 cze 2015
autor: Piotrek
No tak, tylko tysiace innych ludzi nie ma tak dobrze że miasto załatwia im specjalnie autobus żeby mogli dojechać do pracybez spoźnienia się... i co?

Poza tym co mi z takiego autobusu? Korzystać mogą z niego co najwyżej mieszkańcyŻubardzia i KOzin, bo inni i tak nie dostaną się do niego, bo nawet z nocnych nie ma jak się przesiąśc i za bardzo gdzie na to 65

: wt 22:43, 23 cze 2015
autor: Mat
Piotrek pisze:No tak, tylko tysiace innych ludzi nie ma tak dobrze że miasto załatwia im specjalnie autobus żeby mogli dojechać do pracybez spoźnienia się... i co?
ZDiT tam, gdzie dojazd jest utrudniony do pracy w większym zakładzie, stara się załatwić dojazd. Tak jest w Tulipan Park pod Strykowem (mogło by być lepiej w weekendy), albo w Panattoni Park. Tak samo z lotniskiem.
Piotrek pisze:Poza tym co mi z takiego autobusu? Korzystać mogą z niego co najwyżej mieszkańcyŻubardzia i KOzin, bo inni i tak nie dostaną się do niego, bo nawet z nocnych nie ma jak się przesiąśc i za bardzo gdzie na to 65
Po to jest przystanek Zachodnia/Limanowskiego. N2 i N5, jadą z Radogoszcza 25 min. przed tym 65. Lepiej jest w drugą stronę, bo autobusy N2 i N5 są przy Limanowskiego ok. 6 min. przed 65. Na Lutomierskiej jest jeszcze N1. Z Aleksandrowa, ok. 25-30 min. przed 65, czyli tak jak N2 i N5 z Radogoszcza, ale to konsekwencja punktu przesiadkowego, nie do ruszenia. W drugą stronę lepiej ok. 10 min. przed 65 i łatwa przesiadka. Na Kasprzaka N3 ok. 25-35 min. przed 65 (załatwia dojazd z Górnej i z Teofilowa). I na Obywatelskiej jeszcze N7 ok. 30 min. przed 65 ten ze Stoków i ok. 10 min. ten z Retkini.
Masz połączenie z większością nocnych (+ możliwość przesiadki z pozostałych na Kościuszki), czyli z większością miasta!
Mało? Bo jak dla mnie nie jest najgorzej.