Rozkłady jazdy
-
- Gaduła
- Posty: 1541
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
- Lokalizacja: w sezonie Ruda
Re: Rozkłady jazdy
Albo Radiostacja (mowa o 7 oczywiście). Tylko wówczas 7 raczej na składach (jeśli co 24), bo solówki zrobiłyby się stadowozami na W-Z. A taka linia może się przydać nie tylko z punktu widzenia zastępstwa za 14, ale również częściowo bezpośredniego połączenia ŁTR z W-Z, którego od dłuższego czasu nie było.
Re: Rozkłady jazdy
Zgadzam się z nowym 16 z Placu na DTC i jak 8 na Teo, a 7 z Kozin do DTC, a dalej Piłsudskiego i jakoś tam, choć uważam, że powinna w Kilińskiego i w stronę południową...
8 z 10AB dają radę na tym odcinku bez 14, bo i sama 14 przez 90% kursów ma na WZ wolne miejsca siedzące. To linia o ewidentnie najsłabszym potoku - widocznie 8 z 10AB dały radę, bo momentami może jest ścisk, ale większość dnia spokojnie idzie wsiąść i jechać. Myślę, że ta 7 na Radiostację niewiele by zmieniła...
8 z 10AB dają radę na tym odcinku bez 14, bo i sama 14 przez 90% kursów ma na WZ wolne miejsca siedzące. To linia o ewidentnie najsłabszym potoku - widocznie 8 z 10AB dały radę, bo momentami może jest ścisk, ale większość dnia spokojnie idzie wsiąść i jechać. Myślę, że ta 7 na Radiostację niewiele by zmieniła...
Re: Rozkłady jazdy
Jasne, że w 14 były mniejsze potoki (choć z gwarantowanymi miejscami siedzącymi to przesada), tak było "od zawsze", przypomnę, że ta linia jako pierwsza straciła takt co 7,5 min po reformie z 2001 roku i nie wzięło się to znikąd. Ale obecnie w szczycie w 8 czy 10 potrafi być naprawdę ciasno, zwłaszcza jeśli przerwa między kursami zrobi się choć odrobinę dłuższa niż w rozkładzie (a mimo wydzielonego torowiska to codzienność).Jordi pisze:8 z 10AB dają radę na tym odcinku bez 14, bo i sama 14 przez 90% kursów ma na WZ wolne miejsca siedzące. To linia o ewidentnie najsłabszym potoku - widocznie 8 z 10AB dały radę, bo momentami może jest ścisk, ale większość dnia spokojnie idzie wsiąść i jechać. Myślę, że ta 7 na Radiostację niewiele by zmieniła...
Chodzi o to, że nie wszyscy jadący W-Z jadą na Widzew-Wsch czy Olechów. Sporo ludzi wysiada przy Przędzalnianej, bardzo dużo przesiada się na Marszałkach. Jeśli nie będą musieli się tłoczyć razem z tymi, którzy jadą dalej prosto, bo ten ruch się jakoś rozłoży, to tylko lepiej. Choć raczej linia co 24 minuty nie da takiego efektu, trafienie akurat na 7 byłoby w takiej sytuacji raczej kwestią przypadku.
Re: Rozkłady jazdy
Dokładnie o to chodzi. Ta 7 co 24 niewiele tam pomoże, praktycznie minimalnie...
Ani nie zadowoli Kozin, bo jedzie "donikąd", ani specjalnie nie wspomoże 8 i 10, bo będzie z nimi jechać całe 3 przystanki i to co 24 minuty...
Ani nie zadowoli Kozin, bo jedzie "donikąd", ani specjalnie nie wspomoże 8 i 10, bo będzie z nimi jechać całe 3 przystanki i to co 24 minuty...
Re: Rozkłady jazdy
Donikąd? Kościuszki, Piotrkowska-Centrum, W-Z przy Galerii Łódzkiej, czyli ścisłe centrum. Dalej mieszkańcom Kozin trasa już raczej byłaby obojętna.
Czy pojechałaby na Chojny, czy na Radiostację, to już dla pasażerów z Chojen i Kilińskiego albo Radiostacji i W-Z.
Czy pojechałaby na Chojny, czy na Radiostację, to już dla pasażerów z Chojen i Kilińskiego albo Radiostacji i W-Z.
-
- Gaduła
- Posty: 1541
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
- Lokalizacja: w sezonie Ruda
Re: Rozkłady jazdy
Byle gdzieś konkretnie i byle nie zawalać za bardzo Pietryny, bo i tak już robią się opóźnienia. 

Re: Rozkłady jazdy
No, ale przecież już pisane było wiele razy, ze wrzucenie 16 na Pietrynę oznacza wyrzucenie 7 z Pietryny. To jest oczywiste.
Re: Rozkłady jazdy
Kazik pisze:Donikąd? Kościuszki, Piotrkowska-Centrum, W-Z przy Galerii Łódzkiej, czyli ścisłe centrum. Dalej mieszkańcom Kozin trasa już raczej byłaby obojętna.
Czy pojechałaby na Chojny, czy na Radiostację, to już dla pasażerów z Chojen i Kilińskiego albo Radiostacji i W-Z.
No mnie chodzi o to, żeby 7 dawała korzyść nie tylko Kozinom. W tej chwili powielając cały ŁTR i to co 24 minuty nie dziwota, że tym prawie nikt nie jeździ.
Jako wspomoga dla 8-10 to też średnio, bo znowu do DTC ktoś z Kozin by jechał, dalej nie wierzę w tłumy ludzi chcących podjechać 3 przystanki do skrzyżowania Marszałków - 98% ludzi jedzie dalej i wybrałaby 8 i 10AB... No i od Marszałków do Radiostacji znowu pustki... Pomijając, że z DTC tam jedzie nieco inną, lepszą trasą szczytowa 18.
Na ten moment moim zdaniem (i chyba kolegi @nowy1212) powinno to jechać Piłsudskiego i Kilińskiego na Chojny, a w przyszłości albo w Przybysza i ŚR na Niższą, albo (moim zdaniem lepiej) Dąbrowskiego i ŚR na Niższą... Chociaż wiadomo, że dojdzie torowisko na Broniewskiego, a wtedy to już w ogóle możliwości 3 i więcej będzie nawet...
Re: Rozkłady jazdy
Najlepiej wysłać 7 na Helenówek. Julianów i Radogoszcz to wielkie osiedla a komunikacja tramwajowa kursuje z częstotliwością jak na Stokach. Skierowanie 7 w relacji Helenówek - Koziny w obecnym takcie spowodowałoby, że oferta tramwajowa na Zgierskiej wróciłaby do poziomu sprzed zawieszenia 45 i 46.
Re: Rozkłady jazdy
No, ale krańcówka Helenówek podobno nie przyjmie kolejnej linii tramwajowej.
Choć tu pytanie jak to w praktyce wygląda, bo czasem okazuje się,z e to zwykłe niedasie.
Choć tu pytanie jak to w praktyce wygląda, bo czasem okazuje się,z e to zwykłe niedasie.
Re: Rozkłady jazdy
Nawet takiej z taktem 24/30?
Re: Rozkłady jazdy
Jordi pisze:No mnie chodzi o to, żeby 7 dawała korzyść nie tylko Kozinom. W tej chwili powielając cały ŁTR i to co 24 minuty nie dziwota, że tym prawie nikt nie jeździ.
Jako wspomoga dla 8-10 to też średnio, bo znowu do DTC ktoś z Kozin by jechał, dalej nie wierzę w tłumy ludzi chcących podjechać 3 przystanki do skrzyżowania Marszałków - 98% ludzi jedzie dalej i wybrałaby 8 i 10AB... No i od Marszałków do Radiostacji znowu pustki... Pomijając, że z DTC tam jedzie nieco inną, lepszą trasą szczytowa 18.
Oj na pewno nie 98%, na Marszałkach jest naprawdę spora wymiana pasażerów, nieprawdą jest jakoby (

Na Marszałkach jest przesiadka na Dąbrowę (13, 70, 75), Zarzew (96), r. Solidarności i Doły (70), czy w najbliższej okolicy osiedle przy Wilczej/Gołębiej. Zaręczam Ci, że naprawdę dużo osób się tam przesiada, może nie połowa z tej 8 czy 10, ale 1/3 czy 1/4 na pewno. Nie każdemu jadącemu z Dąbrowy czy Zarzewa pasuje 2 albo 3, a i czas przejazdu nawet z przesiadką jest konkurencyjny.
Na ten moment moim zdaniem (i chyba kolegi @nowy1212) powinno to jechać Piłsudskiego i Kilińskiego na Chojny, a w przyszłości albo w Przybysza i ŚR na Niższą, albo (moim zdaniem lepiej) Dąbrowskiego i ŚR na Niższą... Chociaż wiadomo, że dojdzie torowisko na Broniewskiego, a wtedy to już w ogóle możliwości 3 i więcej będzie nawet...
I mnie się taka opcja podoba. Tylko że odczuwam nieco przetrasowanie 14 i dzielę się swoimi spostrzeżeniami. Niemniej mam też wrażenie, że oferta na Kilińskiego również jest zbyt uboga nawet jak na skromne możliwości Miasta.
Z kolei w relacji Dw. Fabryczny - Widzew Wsch mamy istną klęskę urodzaju, bo nie tylko 9, ale dodatkowo 4, 13 a i pociągami w tak krótkiej relacji trochę ludzi jeździ. Więc na Chojny proponuję 13.
Re: Rozkłady jazdy
^^ Może i... Jeżdżę tam raz-dwa w tygodniu i jak dotychczas zdarzał się ścisk czy to w 8 czy 10B, ale ogólnie obie linie dają radę na tym odcinku.
Co do Helenówka to trzebaby rozwalać i układać od nowa rozkłady 4 i 11AB, bo dziś tak naprawdę od 6:30 do 18:30 co chwila są momenty, że obie linie zajmują całą pętlę, bo tak normalnie mieści się tam 5 składów/tramwajów niskopodłogowych.
Ewentualnie puścić 7 przez zajezdnię, ale podobno temu nie jest przychylne MPK - używa tej sytuacji tylko w naprawdę kryzysowych sytuacjach (jak ta awaria co zablokowała dojazd do Telefki).
13 już w czerwcu tutaj proponowałem (i nie tylko ja) na Chojny. Ciekawe, czy ZDiT coś zrobi, jak nadal potoki będą żadne na obecnej trasie, bo ponoć czekali na rozpoczęcie roku akademickiego.
Co do Helenówka to trzebaby rozwalać i układać od nowa rozkłady 4 i 11AB, bo dziś tak naprawdę od 6:30 do 18:30 co chwila są momenty, że obie linie zajmują całą pętlę, bo tak normalnie mieści się tam 5 składów/tramwajów niskopodłogowych.
Ewentualnie puścić 7 przez zajezdnię, ale podobno temu nie jest przychylne MPK - używa tej sytuacji tylko w naprawdę kryzysowych sytuacjach (jak ta awaria co zablokowała dojazd do Telefki).
13 już w czerwcu tutaj proponowałem (i nie tylko ja) na Chojny. Ciekawe, czy ZDiT coś zrobi, jak nadal potoki będą żadne na obecnej trasie, bo ponoć czekali na rozpoczęcie roku akademickiego.
Re: Rozkłady jazdy
Nie no z 13 powinni coś zrobić. Skoro już Z13 wydłużono do placu Dąbrowskiego to 13 powinni albo na Chojny dać albo skrócić na Radiostacje.
Nie ma sensu pchać tylu linii na Widzew, bo 4 z 9 sobie poradzą.
Nie ma sensu pchać tylu linii na Widzew, bo 4 z 9 sobie poradzą.
Re: Rozkłady jazdy
To było tak wstawione do gablotki do góry nogami?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Rozkłady jazdy
Nie. Na szybko wrzucałem. Chodzi o stary wzór rozkładu obowiązujący w zeszłym roku (stara choinka, brak trasy) z taką modyfikacją że kursy niskie są wyboldowane. Czy teraz taki wzór będzie obowiązywał?
Re: Rozkłady jazdy
Wiem, widzę że stary, ale zastanawiało mnie, czy nie ma tu dwóch błędów, bo z rozkładem wstawionym do góry nogami już się spotkałem.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Rozkłady jazdy
Na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu ulegną zmianie rozkłady jazdy:
- od dnia 1 listopada 2018 r. linii: 84A, 84B, 89
- od dnia 5 listopada 2018 r. linii: 16, 17, 53E
- od dnia 10 listopada 2018 r. linii: 72
https://www.facebook.com/notes/mpk-%C5% ... 403999418/
- od dnia 1 listopada 2018 r. linii: 84A, 84B, 89
- od dnia 5 listopada 2018 r. linii: 16, 17, 53E
- od dnia 10 listopada 2018 r. linii: 72
https://www.facebook.com/notes/mpk-%C5% ... 403999418/
Re: Rozkłady jazdy
Na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu od dnia 1 grudnia 2018 r. zmianie ulegną trasy autobusów linii 54A, 54B, 54C, 54D
NOWOSOLNA / ROD POLANKA / LIPINY / NATOLIN – Pomorska, Juhasowa, Skalna, Pomorska, Edwarda, Czechosłowacka, Niciarniana, Piłsudskiego, Kopcińskiego, Wydawnicza - CH TULIPAN
Zmiana tras obowiązuje w podanym kierunku jazdy
Na zmienionej trasie autobusy będą zatrzymywać się na istniejącym przystanku autobusowym:
- Kopcińskiego – Piłsudskiego (2048)
https://www.facebook.com/notes/mpk-%C5% ... 146956410/
NOWOSOLNA / ROD POLANKA / LIPINY / NATOLIN – Pomorska, Juhasowa, Skalna, Pomorska, Edwarda, Czechosłowacka, Niciarniana, Piłsudskiego, Kopcińskiego, Wydawnicza - CH TULIPAN
Zmiana tras obowiązuje w podanym kierunku jazdy
Na zmienionej trasie autobusy będą zatrzymywać się na istniejącym przystanku autobusowym:
- Kopcińskiego – Piłsudskiego (2048)
https://www.facebook.com/notes/mpk-%C5% ... 146956410/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości