Jordi pisze:Goss wprost powiedział, że (...) było błędem

Retkinia ma bardzo dobry dojazd do Manufaktury. Tramwaj co 6 minut do Piotrkowska-Centrum, a stamtąd 4 linie do wyboru.
Jordi pisze:Goss wprost powiedział, że (...) było błędem
BB93 pisze:Niektórym powinno wysyłać się schemat systemu komunikacji miejskiej w Kielcach wraz z paczką rozkładów. Może wtedy zrozumieliby czym kończą się linie zewsząd dowsząd
Maxx pisze:Żegnamy 88,95.
Kpc21 pisze:60 - wyjazd z pętli Wydawnicza przez skrzyżowanie marszałków (żeby można było się przesiąść z trasy WZ), ale wjazd na nią... nadal przez Nawrot, z pominięciem ww. skrzyżowania... Dlaczego?
Ciekawe, jak będzie wyglądać 56. Czy będzie to normalna, regularna, całodniowa linia? Tak jak teraz autobusy do Starowej Góry (75 w dni robocze, 56 w weekendy)? Kursy co godzinę? To PKS-em Tuszyn-Łódź już nikt ze Rzgowa nie będzie jeździć...
Zgodzę się, że 65A i 65B powinny mieć osobne numery. Na zbyt długim (i zbyt miejskim) odcinku biegną różnymi trasami. Biorąc pod uwagę, że nowe 65 to hybryda starych 65 i 88, logicznym byłoby wykorzystać tu właśnie numer 88.
78 - moim zdaniem jednak do pl. Wolności powinno dojeżdżać. Albo je po prostu scalić z 87...
I nie wiem, czy wjazd w Rojną jest faktycznie pożądany przez większość zainteresowanych tą linią. Nie jest tak, że dla mieszkańców Teofilowa jest ona niedostępna, bo jedzie Aleksandrowską - a powinna zapewniać jak najszybszy dojazd mieszkańcom Aleksandrowa.
Ale pewnie wydłużenie 78 będzie powiązane z cięciami na 96, i stąd taka decyzja.
Fajnie, że przywracają 57 na pełnej trasie, jednocześnie pozostawiając 85.
Linia 18 się przyda - choć pewnie powstanie ona kosztem 12.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość