Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
Arinera
Bywalec
Posty: 243
Rejestracja: wt 18:15, 02 sie 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: Arinera » sob 21:57, 14 sty 2017

STUDI pisze:
Linie bezpośrednie to rzadko kursujące, wolisz takie?

Co rozumiesz przez pojęcie rzadko kursujące?
Z mojej perspektywy, jako pasażera, linia rzadka na odcinku miejskim, to taka, na którą trzeba czekać >15 minut (brak przesiadki) i >12 (z przesiadkami). Parę lat temu powiedziałbym, że linia rzadka na odcinku miejskim to linia, na którą się czeka ponad 10m. Ale to były czasy gdy 52 odjeżdżało co 5 minut, 57 kursowało przez cały dzień 9/h, a 69 w szczycie 8-9x/h. Było, minęło. Teraz, tak jak i większość pasażerów (vide przykład obecnych dziewiątek) wolę pojechać dłużej, linią o mniejszej częstotliwości, ale bezpośrednio i wygodnie.


Ludzie w stronę Radogoszcza na 59 potrafią przebiegać pomiędzy przejeżdżające samochody przy Lutomierskiej, Limanowskiego i Dolnym Rynku z przystanków tramwajowych. W drugą stronę tylko sensowne miejsce jest przy Liściastej i też tak robią.


:D To tylko potwierdza, że ta proteza komunikacyjna, jaką jest obecne 59 jest popularna wśród mieszkańców. Jest to też linia, na której można testować w godzinach 10-13 sprawność dziadków i babć z tobołkami w przedostawaniu się na przystanek przy Dolnej. Sam często tak robiłem, że wsiadałem do 59 na Zachodniej i do końca trasy miałem miejsce siedzące.


Zauważyliście, że to 79 ma jeździć po Brzóski, ale tylko w stronę Radogoszcza?


Akurat w tę stronę ma to względny sens. Na Brzóski do szkoły chodzą przede wszystkich dzieci z okolic Limanowskiego ewentualnie Kasprzaka. Z Radogoszcza raczej nikt nie dojeżdża na Brzóski (rejonizacja). Ewentualnie w tej okolicy wybierana jest szkoła sportowa przy Mackiewicza. Poza tym Brzóski jest chyba za wąska na dwa mijające się autobusy 12metrowe.
Sama nowa linia 79 jest pozbawiona większego sensu. Zastępuje na Kasprzaka-Drewnowskiej bardzo potrzebne 78, na Limanowskiego dubluje tramwaje, dla mieszkańców Pojezierskiej jest żadną dowozówką do tramwaju. Wątpię, aby się utrzymała. Będzie jak z 98. Takich linii ludzie po prostu nie chcą.
Ostatnio zmieniony sob 22:11, 14 sty 2017 przez Arinera, łącznie zmieniany 3 razy.

pawlak
Gaduła
Posty: 1041
Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: pawlak » sob 22:01, 14 sty 2017

^^ Na 95% jest błąd z tym 80. 95C też być nie powinno.
Ostatnio zmieniony sob 10:02, 21 sty 2017 przez pawlak, łącznie zmieniany 1 raz.

Solar
Bywalec
Posty: 197
Rejestracja: czw 19:31, 29 sty 2009
Lokalizacja: Łódź Chojny

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: Solar » sob 22:10, 14 sty 2017

Arinera pisze:87 - jak oblejesz prawko na Smutnej, pojedziesz do Maca się nasycić.
Fajna linia. Takie trochę więzienne klimaty. Element z Ogrodowej będzie miał czym dojeżdżać na przepustki.

Przede wszystkim, to odjedziesz spod WORD-u trochę dalej niż do al. Palki, jak ma to miejsce teraz. Studenci dojadą sobie bezpośrednio do Manufaktury (nawet nie masz pojęcia ilu dziennych studentów tam pracuje). Żubardź zyska połączenie z Dołami i szpitalem MSWiA.
Ponadto, jeśli ktoś mieszka w pobliżu skrzyżowania Inowrocławska - Żubardzka, to teraz ma do przejścia ok. 280 m do tramwaju, albo ponad 600 do autobusu na Lutomierskiej. Gdziekolwiek niepowstanie przystanek (czy przy tym skrzyżowaniu, czy przy McDonaldzie) i tak będzie dwa razy bliżej. Jest to jakaś zachęta.
Trzeba dać tej linii szansę. Aktualnie nie mamy połączenia wschód-zachód po północnej obwodnicy centrum i podejrzewam, że stąd bierze się ta Twoja niechęć - nie masz z czym porównać potoków na tej trasie ;)

Graficzny pisze:A w takim razie, co z przystankiem tramwajowym "mBank"? Szkoda że nie wymyślili "Rossmann" czy inne głupoty..

Ale wymyślili "Ericpol" :P Z drugiej strony, czy na Lodowej nie było łatwiej się odnaleźć jak przystanki były przy "Dywilanie" i "Elesterze", a nie przy Lodowej 90210? Centra handlowe też są prywatnymi podmiotami, ale większość mieszkańców wie gdzie są i np. wbity na wyświetlacz czołowy kierunek "Centrum Handlowe M1" powiedziałby więcej iż "Stokowska".
Mbank powinien brzmieć w zapowiedziach jako "Kilińskiego - Poznańskich - Dworzec Łódź Fabryczna - Przystanek mBank" (są możliwe 4 podmioty w zapowiedzi, patrz Pomorska - Sterlinga). Fakt, nazwy na tablicach informacji pasażerskiej nie da się zmienić przez 5 lat, ale nazwę w zapowiedziach już tak, vide przystanki tramwajowe przy Trasie Górna.

domino pisze:To czemu nie puścić 59 po Nastrojowej? Było wiele głosów za skierowaniem tu innych linii. Nie ukrywajmy, że mieszkańcy Świtezianki wybiorą do centrum 65. Dlatego 59 trzeba dopełnić.
11 Listopada - Włókniarzy - Liściasta - Zgierska - Sikorskiego - Nastrojowa - Świtezianki - Sikorskiego - Zgierska - Liściasta - Włókniarzy - 11 Listopada.

Pomysł ciekawy, rzeczywiście pojawiały się głosy o kolejne linie na Nastrojowej. Natomiast w swojej propozycji opuściłeś Świtezianki. Oprócz osiedla będzie tam wkrótce stacja kolejowa i ją też będzie trzeba obsłużyć, nieważne czy będzie przy Kreciej, czy przy Łucji.
Czynnikiem, dla którego mieszkańcy Radogoszcza Wschodu będą wybierać 59 zamiast 65, może być to o czym pisał chyba Studi – kwestia miejsca siedzącego w 4 i 11. Przy cmentarzu będzie o to łatwiej niż przy Limanowskiego.

Arinera
Bywalec
Posty: 243
Rejestracja: wt 18:15, 02 sie 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: Arinera » sob 22:21, 14 sty 2017

Czynnikiem, dla którego mieszkańcy Radogoszcza Wschodu będą wybierać 59 zamiast 65, może być to o czym pisał chyba Studi – kwestia miejsca siedzącego w 4 i 11. Przy cmentarzu będzie o to łatwiej niż przy Limanowskiego.

HAHA, miejsce siedzące w 11 w stronę Centrum w godzinach szczytu :D Rzadkie zjawisko... Ale tak, obaj macie po części rację, chociaż jest w tym szerszym kontekst.
Perfidia i spryt pasażerów 59 widoczne są przede wszystkim, o czym wspomniał Kierowca, na Zachodniej, ale w stronę Świtezianki. Jeżeli ktoś wsiada w 59 z Radogoszcza to raczej po to, aby po trasie równoległej z tramwajem jak najdłużej siedzieć w wygodnym autobusie. Stąd właśnie potoki wylewają się przy Manu i Zachodniej i to właśnie tam następuje przesiadka na tramwaj.

65 ma trochę inną funkcję. Niby dowodzi do tramwaju (już przy Rondzie Powstańców), ale większość wsiada/wysiada na Bałuckim i na Zachodniej/Limanowskiego. Co ciekawe, na Zachodniej/Limanowskiego wsiada więcej pasażerów niż wysiada, a przecież są tak lubiane tramwaje w pobliżu :D. Obecne 65 w kierunku Barlickiego jest zawsze zapchane. Autobus jest już pełen przy targowisku.

domino
Gaduła
Posty: 1059
Rejestracja: wt 21:35, 30 sie 2011

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: domino » sob 22:23, 14 sty 2017

Solar pisze:
domino pisze:To czemu nie puścić 59 po Nastrojowej? Było wiele głosów za skierowaniem tu innych linii. Nie ukrywajmy, że mieszkańcy Świtezianki wybiorą do centrum 65. Dlatego 59 trzeba dopełnić.
11 Listopada - Włókniarzy - Liściasta - Zgierska - Sikorskiego - Nastrojowa - Świtezianki - Sikorskiego - Zgierska - Liściasta - Włókniarzy - 11 Listopada.

Pomysł ciekawy, rzeczywiście pojawiały się głosy o kolejne linie na Nastrojowej. Natomiast w swojej propozycji opuściłeś Świtezianki. Oprócz osiedla będzie tam wkrótce stacja kolejowa i ją też będzie trzeba obsłużyć, nieważne czy będzie przy Kreciej, czy przy Łucji.
Czynnikiem, dla którego mieszkańcy Radogoszcza Wschodu będą wybierać 59 zamiast 65, może być to o czym pisał chyba Studi – kwestia miejsca siedzącego w 4 i 11. Przy cmentarzu będzie o to łatwiej niż przy Limanowskiego.
Gdzie opuściłem? Jeżeli chodzi o przebieg w dwóch kierunkach, to można zrobić warianty:
59A: 11 Listopada - Włókniarzy - Liściasta - Zgierska - Sikorskiego - Nastrojowa - Świtezianki.
59B: 11 Listopada - Włókniarzy - Liściasta - Zgierska - Sikorskiego - Świtezianki.

Arinera
Bywalec
Posty: 243
Rejestracja: wt 18:15, 02 sie 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: Arinera » sob 22:26, 14 sty 2017

A może mimo wszystko uda się zatrzymać nowe 59 na Placu Wolności? :D
Mam w tym bardzo poważnych sojuszników - lobby babć i dziadków!

domino
Gaduła
Posty: 1059
Rejestracja: wt 21:35, 30 sie 2011

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: domino » sob 22:29, 14 sty 2017

Arinera pisze:A może mimo wszystko uda się zatrzymać nowe 59 na Placu Wolności? :D
Mam w tym bardzo poważnych sojuszników - lobby babć i dziadków!

Nie musimy 59 tam pchać, bo faktycznie są korki. Niech przynajmniej dociera do pętli ulicznej Zachodnia/Limanowskiego i to niekoniecznie ze względu na rynek ale ewentualne zatrzymania tramwajów na Zgierskiej.

Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1778
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: STUDI » sob 22:31, 14 sty 2017

pawlak pisze:^^ Podlinkujcie ten wykaz bo widzę że pierze Wam mózgi. 9 część kursów wraca na Legionów, 96 nie pojedzie Łanową bo rada osiedla.

Mówisz i masz:
http://zdit.uml.lodz.pl/files/news/conn ... 0322f1.pdf
Pionowe turbiny wiatrowe oraz pędniki przyszłością odnawialnej energetyki wiatrowej.

Solar
Bywalec
Posty: 197
Rejestracja: czw 19:31, 29 sty 2009
Lokalizacja: Łódź Chojny

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: Solar » sob 22:35, 14 sty 2017

domino pisze:Gdzie opuściłem? Jeżeli chodzi o przebieg w dwóch kierunkach, to można zrobić warianty:
59A: 11 Listopada - Włókniarzy - Liściasta - Zgierska - Sikorskiego - Nastrojowa - Świtezianki.
59B: 11 Listopada - Włókniarzy - Liściasta - Zgierska - Sikorskiego - Świtezianki.

Mój błąd - źle przeczytałem, jakoś mi ta Świtezianki umknęła. Zwracam honor.
Warianty niepotrzebne, jeśli miałoby przerwy na Placu Słonecznym, to tylko kilka minut wydłużyłaby się trasę, a 59 zebrałoby ludzi z całego osiedla. Pytanie tylko, czy niektóre osoby z Nastrojowej nie zaczęłyby się znowu oburzać, że za dużo autobusów na ulicy i wszystkie jadą na 11-go Listopada.

Arinera
Bywalec
Posty: 243
Rejestracja: wt 18:15, 02 sie 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: Arinera » sob 22:40, 14 sty 2017

I że autobusy zabijają dzieci na drodze. To był ważny argument przeciwko poprowadzeniu 89 wgłąb osiedla.

Okazuje się, że nowe 79 ominie w kierunku Placu Wolności przystanek przy Rajskiej - dokładnie ten, który zbiera najwięcej pasażerów na Pojezierskiej.



I jeszcze odnośnie wozokilometrów i pustych autobusów. Czy ma sens puszczanie 88 co 12 minut na puste lotnisko?

Josek102
Bywalec
Posty: 191
Rejestracja: pt 15:13, 08 lip 2016

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: Josek102 » sob 22:48, 14 sty 2017

Tylkp nie rozumiem po co 78 będzie wjeżdżal w Helską ?
ex.Josek101niestety nie dostałem pomocy by używać poprzedniegonicka

pawlak
Gaduła
Posty: 1041
Rejestracja: śr 19:38, 14 sty 2009

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: pawlak » sob 22:50, 14 sty 2017

Josek102 pisze:Tylkp nie rozumiem po co 78 będzie wjeżdżal w Helską ?

Jakoś chyba musi zawrócić nie?

domino
Gaduła
Posty: 1059
Rejestracja: wt 21:35, 30 sie 2011

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: domino » sob 22:52, 14 sty 2017

Solar pisze:Pytanie tylko, czy niektóre osoby z Nastrojowej nie zaczęłyby się znowu oburzać, że za dużo autobusów na ulicy i wszystkie jadą na 11-go Listopada.
Wcześniej argumentowali to tym, że można dojść do autobusów na Sikorskiego i Świtezianki. Po zmianach to nic nie da, bo i tak trzeba będzie się przesiadać na tramwaje więc to poważne utrudnienie. Zawsze można wysłać tam 79, żeby dać nową relację :)

domino
Gaduła
Posty: 1059
Rejestracja: wt 21:35, 30 sie 2011

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: domino » sob 22:53, 14 sty 2017

Arinera pisze:I że autobusy zabijają dzieci na drodze. To był ważny argument przeciwko poprowadzeniu 89 wgłąb osiedla.
Obecnie jest opracowywana nowa organizacja ruchu, zakładająca poprawę bezpieczeństwa.

Jordi
Gaduła
Posty: 1285
Rejestracja: pt 00:41, 15 cze 2012

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: Jordi » sob 22:53, 14 sty 2017

Są byki w tej rozpisce.

ZDiT to chyba nic porządnie zrobić nie potrafi. Ciężko mu uliczki wypisać i 2 warianty pokazać.

Co 2 9 ma być w międzyszczycie skrócona do Legionów. 80 na Janów, N4 wjazd w Rudę Starorudzką-Przestrzenną-Rudzką, 95A na bank nie Municypalna, tylko Przestrzenna (ZDiT musiałby być totalnym Łosiem, żeby puszczać jakikolwiek autobus na ulicę z tak koszmarną nawierzchnią). No i 95C ma nie być - będą tylko kursy w godzinach zmian..

Szkoda, że dali wykaz bez napisania, że 16 i 17 bez weekendów... a 14 wpisali, że w weekendy na Wyszyńskiego...

domino
Gaduła
Posty: 1059
Rejestracja: wt 21:35, 30 sie 2011

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: domino » sob 22:55, 14 sty 2017

Josek102 pisze:Tylkp nie rozumiem po co 78 będzie wjeżdżal w Helską ?

Łącznik od Woronicza do Brukowej to właśnie Helska. Na obecnych rozkładach nazywa się Dworzec Łódź Żabieniec.

Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1778
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: STUDI » sob 22:56, 14 sty 2017

ZEA1-7700 pisze:Nadrabianie czasu przez las? Asfalt na Wycieczkowej, na tym zamkniętym leśnym odcinku, jest w średnim stanie i z roku na rok w co raz gorszym. Czas przejazdy tych kilku przystanków jest na styk. I to jest jednak las, sarenka bądź dzik może wyskoczyć zawsze.

Przeciż można wydłużyć rozkąłdowy czas przejazdu przez las a nawet na całej Wycieczkowej.

ZEA1-7700 pisze:Kontaktowanie się jest przez centralę, zgłaszam przez radiotelefon prośbę o kontakt, centrala odzywa się po chwili, albo np po kilku-kilkunastu minutach, bo akurat mają zatrzymanie, podaję informację, oni kontaktują się z drugim kierowcą i go informują. Przy dobrej komunikacji, oczywiście będzie to działało, ale póki co to działa różnie, nie ma reguły.

Ale to tylko kwestia organizacyjna, łatwa do wdrożenia.

ZEA1-7700 pisze:Tak, prawie. Do Manufaktury autobus jedzie napchany, od Manufaktury jest luźno. Ludzie nawet robią tak, że wsiadają w stronę placu, żeby luźno wsiąść niż wciskać się w drodze powrotnej.

Który? Drewnowska czy Zachodnia Bo jak na Zachodniej przy Ogrodowej to nietrafione wnioski bo to przystanek przesiadkowy (kiepski ale jedyny na 78) na tramwaje ŁTR. Ponadto ile razy tam wsiadałem na Drewnowskiej przy Manu albo przejeżdżałem tym autobusem to pusty on nie był a jakoś wielkiej wymiany pasażerów na tym przystanku nie widziałem. Ponadto 78 podobnie jak 96 ma ten problem czyli linia jadąca środkiem Teofilowa. Na przystanku Lutomierska / Zachodnia zawsze jest tłum w stronę Teofilowa i są to też osoby, które właśnie wysiadły z tramwaju w tym tez z tramwaju linii 2 (bo dalej już nie ma dogodnej przesiadki).

ZEA1-7700 pisze:Pewnie, że nie problem. Byle tylko był dostęp, bo będzie sytuacja, że na prawdę będę potrzebował skorzystać z toalety, a ochroniarz będzie na obchodzie, albo co najgorsze, spał.

To jest do zrobienia. Ale owszem widzę że udzielił się Tobie niedasizm.

ZEA1-7700 pisze:Nie neguję tego, spytałem tylko, czy dobrze widziałem...

Wiesz cały Twój post miał nutę mocno negatywną i pełną pretensji, odebrałem to jako zarzut. Jeśli inną była Twoja intencja w tym pytaniu to przepraszam.

ZEA1-7700 pisze:Ludzie w stronę Radogoszcza na 59 potrafią przebiegać pomiędzy przejeżdżające samochody przy Lutomierskiej, Limanowskiego i Dolnym Rynku z przystanków tramwajowych. W drugą stronę tylko sensowne miejsce jest przy Liściastej i też tak robią.

Bo dogmatycznie na siłę budujemy system przesiadkowy (aż do przesady) mimo iż amy tlyko jedenm przystanek przesiadkowy ale tylko tramwajowy.
Ponadto tramwaje są niewydolne - przy ubogiej naszej sieci to kupowanie wagonów 30m - 32m to po prostu kpina. Aby ten plan zadziałał to wagony musza mieć na kilku liniach dłufgość 42m.

Jest jeszcze jeden babol:
Wiemy iż najgorzej na ŁTR jest na północnym odcinku. Przy Ogrodowej odpada 6, przy Limanowskiego 2, przy Dolnej 3. Wzmacniamy ŁTR ale tylko od Legionów na południe. Brakuje dodatkowej linii jadącej z Helenówka Zgierską, Zachodnia i skręcającą w Legionów. Wystarczyłoby tylko 45 skierować w Legionów do Zdrowia. Zrobić wariant 45A do Helenówka. Problemu by nie było. No ale lepiej jest wepchnąć na Pomorską mimo iż poza porami kiedy studenci zaczynają i kończą zajęcia to 15/15A jeździ pustawa.
Ogromne Stoki (9 tysięcy ....) dostanie kolejną linię. Po co? Oni (mieszkańcy) są lepsi np. od tych z Rudy? W zasadzie to i 45 i 46 powinno pojechać na Zdrowie a 9 ty;ko do pętli Legionów. Przez Zachodnią! a nie Nowomiejską. Załatwienie czyjegoś lobbowania (korzystać będzie przez 3 lata max 5 lat) kosztem jazdy na glonojada w 11 nawet wzmocnionej do 6k/h bo to jedyna linia jadąca ŁTR'em jaka się pojawia na Radogoszczach.
Pionowe turbiny wiatrowe oraz pędniki przyszłością odnawialnej energetyki wiatrowej.

Solar
Bywalec
Posty: 197
Rejestracja: czw 19:31, 29 sty 2009
Lokalizacja: Łódź Chojny

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: Solar » sob 23:04, 14 sty 2017

Arinera pisze:I jeszcze odnośnie wozokilometrów i pustych autobusów. Czy ma sens puszczanie 88 co 12 minut na puste lotnisko?

Pomyśl o 88 jak o jedynym autobusie puszczanym co 12 minut, w szczycie, na rozbudowujące się osiedle segmentów i domów jednorodzinnych, który musi gdzieś zawrócić, a na Lotnisku, poza miejscem do zawrócenia, chyba da się radę zjeść coś ciepłego w kwadrans przerwy, no i mają toaletę z ciepłą wodą i wszystkim ;)

eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: eDragon55 » sob 23:07, 14 sty 2017

Jordi pisze:Są byki w tej rozpisce.

ZDiT to chyba nic porządnie zrobić nie potrafi. Ciężko mu uliczki wypisać i 2 warianty pokazać.

Co 2 9 ma być w międzyszczycie skrócona do Legionów. 80 na Janów, N4 wjazd w Rudę Starorudzką-Przestrzenną-Rudzką, 95A na bank nie Municypalna, tylko Przestrzenna (ZDiT musiałby być totalnym Łosiem, żeby puszczać jakikolwiek autobus na ulicę z tak koszmarną nawierzchnią). No i 95C ma nie być - będą tylko kursy w godzinach zmian..


Tu jest ciekawy fakt bo 9A ma nie być a pomimo tego część kursów będzie skróconych do Legionów jako linia 9. To nie można byłoby zrobić tego samego z 10, 11, 12, 43 zamiast tworzyć warianty A i B?
ZDiT to chyba nigdy nie przyłoży się do prezentowania informacji o trasach nie dość, że pojawiły się z opóźnieniem to są w nich błędy, które były na prezentacji a nawet pojawiły się kolejne.

Szkoda, że dali wykaz bez napisania, że 16 i 17 bez weekendów... a 14 wpisali, że w weekendy na Wyszyńskiego...

To co najgorsze to nigdy się nie pisze, żeby ludzi nie denerwować. Wszyscy dowiedzą się o tym 1 kwietnia i pomyślą, że to żart. ZDiT chce to ukryć ale i tak wszyscy się o tym dowiedzą prędzej czy później. Spodziewałem się, że ZDiT nie poda informacji o 4, 7 i 16 kursującej dwa razy rzadziej ale chociaż dali adnotacje małym druczkiem.

domino
Gaduła
Posty: 1059
Rejestracja: wt 21:35, 30 sie 2011

Re: Plan transportowy / nowy model transportu zbiorowego

Postautor: domino » sob 23:10, 14 sty 2017

STUDI pisze: Jest jeszcze jeden babol:
Wiemy iż najgorzej na ŁTR jest na północnym odcinku. Przy Ogrodowej odpada 6, przy Limanowskiego 2, przy Dolnej 3. Wzmacniamy ŁTR ale tylko od Legionów na południe. Brakuje dodatkowej linii jadącej z Helenówka Zgierską, Zachodnia i skręcającą w Legionów. Wystarczyłoby tylko 45 skierować w Legionów do Zdrowia. Zrobić wariant 45A do Helenówka. Problemu by nie było. No ale lepiej jest wepchnąć na Pomorską mimo iż poza porami kiedy studenci zaczynają i kończą zajęcia to 15/15A jeździ pustawa.
Ogromne Stoki (9 tysięcy ....) dostanie kolejną linię. Po co? Oni (mieszkańcy) są lepsi np. od tych z Rudy? W zasadzie to i 45 i 46 powinno pojechać na Zdrowie a 9 ty;ko do pętli Legionów. Przez Zachodnią! a nie Nowomiejską. Załatwienie czyjegoś lobbowania (korzystać będzie przez 3 lata max 5 lat) kosztem jazdy na glonojada w 11 nawet wzmocnionej do 6k/h bo to jedyna linia jadąca ŁTR'em jaka się pojawia na Radogoszczach.
Jeżeli 45 już tam jedzie, to skierować trasą: Zgierz - Zgierska - Zachodnia - Ogrodowa - Północna - Kilińskiego - Pomorska - Telefoniczna.


Wróć do „Łódź”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości