Tramwaj służbowy
-
- Sympatyk forum
- Posty: 842
- Rejestracja: wt 13:27, 01 lip 2008
- Lokalizacja: Żubardź / Limanka :)
Tramwaj służbowy
Dziś na Choćkach wagon 2353 miał tablicę Służbowy. Jaka jest funkcja takiego tramwaju?
Re: Tramwaj służbowy
MKMLODZ pisze:Dziś na Choćkach wagon 2353 miał tablicę Służbowy. Jaka jest funkcja takiego tramwaju?
Jeździ w nocy do Pabianic, ale dokładnie nie wiem czy ma jakiś rozkład.
Skoro on i tak jedzie, to wpisaliby go w rozkład i ZDiT by sobie dorobił. Niektóre aspekty łódzkiej komunikacji miejskiej naprawdę trudno zrozumieć.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Gaduła
- Posty: 1230
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
tomass94 pisze:Ale wtedy może Pabianice i gminy po drodze musiałyby za niego płacić, a pewnie nie chcą.
Ale nawet gdyby Pabianice za niego nie zapłaciły, Łódź by na tym skorzystała. Podobnie jak mieszkańcy Pabianic.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
A to czemu nie? Skoro Pabianice płacą za tramwaj, to tym bardziej nie powinien im przeszkadzać tramwaj za darmo (na którym zarobi Łódź). Skoro i tak jeździ, to niech zabiera ludzi. Ktoś skasuje bilet i już zysk.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
A może MPK mogłoby ten kurs obsługiwać komercyjnie? Ale pewnie nie da rady - procedury, zamówienia publiczne itd. Poza tym to się nie zwróci, bo żeby był zysk, musiałby być konduktor - sam pasażer nie będzie wiedział, że trzeba kupić specjalny bilet i skasuje normalny albo nie skasuje w ogóle. A konduktora trzeba opłacić. Pracującego w nocy - chyba nawet jeszcze drożej.
W każdym razie gdyby ZDiT za to nie płacił (a tramwaj i tak musi jeździć, więc płaci za niego MPK), ZDiT by zyskał, ale MPK już nie. Pozornie nie, bo to z funduszy ZDiT-u remontowane są chociażby torowiska (tylko ile metrów torowiska za zysk z tego kursu się wyremontuje?), nie mówiąc o wozokilometrach (za ile dodatkowych metrów jazdy ZDiT będzie mógł zapłacić?). Kilku pasażerów dziennie w tą, czy w tą, pewnie nie robi nikomu różnicy. Szkoda. Zysk dla pasażerów byłby, bo mogliby się wydostać późnym wieczorem z miasta czy późnym wieczorem wrócić.
W każdym razie gdyby ZDiT za to nie płacił (a tramwaj i tak musi jeździć, więc płaci za niego MPK), ZDiT by zyskał, ale MPK już nie. Pozornie nie, bo to z funduszy ZDiT-u remontowane są chociażby torowiska (tylko ile metrów torowiska za zysk z tego kursu się wyremontuje?), nie mówiąc o wozokilometrach (za ile dodatkowych metrów jazdy ZDiT będzie mógł zapłacić?). Kilku pasażerów dziennie w tą, czy w tą, pewnie nie robi nikomu różnicy. Szkoda. Zysk dla pasażerów byłby, bo mogliby się wydostać późnym wieczorem z miasta czy późnym wieczorem wrócić.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 2 razy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kpc21 pisze:A może MPK mogłoby ten kurs obsługiwać komercyjnie? Ale pewnie nie da rady - procedury, zamówienia publiczne itd.
MPK ma umowę powierzenia jako podmiot wewnętrzny i zgodnie z rozporządzeniem WE 1370 takie komercyjne świadczenie usług na zewnątrz raczej nie wchodzi w grę. Muszą być porozumienia międzygminne, zawierane między JST, czyli to musi przejść przez ZDiT.
Tramwaj..
Ostatnio widziałem techniczny z Chocianowic jechał Narutowicza-Zielona z wózkiem na przyczepce i skręcil w Gdanską.Mam takie pytanko.Jak wyjeżdza z Tramwajowej czy manewruje bo tory są tylko we wschodnik kierunku do Kopcinskiego
Marcin pisze: MPK ma umowę powierzenia jako podmiot wewnętrzny i zgodnie z rozporządzeniem WE 1370 takie komercyjne świadczenie usług na zewnątrz raczej nie wchodzi w grę. Muszą być porozumienia międzygminne, zawierane między JST, czyli to musi przejść przez ZDiT.
Absurdy unijne. Socjalizm pełną gębą. Kolejny dowód na nieskończoność głupoty.....
Pionowe turbiny wiatrowe oraz pędniki przyszłością odnawialnej energetyki wiatrowej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość