Remonty torowisk
Pewnie 5 wróci na Kurczaki tylko narazie nie ma którędy bo przez ŁTR nie dadzą kolejnej linii, skrzyżowanie marszałków jest rozkopane, a puszczając przez Gdańską i Politechniki komunikacji tramwajowej byłaby pozbawiona ulica Limanowskiego (od Zgierskiej do Zachodniej) oraz w okolicach placu Kościelnego.
Pewnie jak otworzą Kilińskiego w 2016 roku to wróci na swoją trasę (według stałego układu nadal jeździ na Kurczaki) chyba, że wróci na Kurczaki po otwarciu skrzyżowaniu marszałków jeśli linia 1 zostanie utrzymana.
Obecne trasy linii 4 i 14 są bez sensu lepszym pomysłem byłoby ich połączenie (tak jak wspomniał px33) lub połączenie 4 z 1 z częstotliwością co 12 minut wtedy byśmy mieli porządek na ŁTR przy dobrym ułożeniu rozkładu nie byłoby takich zatorów jak teraz.
Pewnie jak otworzą Kilińskiego w 2016 roku to wróci na swoją trasę (według stałego układu nadal jeździ na Kurczaki) chyba, że wróci na Kurczaki po otwarciu skrzyżowaniu marszałków jeśli linia 1 zostanie utrzymana.
Obecne trasy linii 4 i 14 są bez sensu lepszym pomysłem byłoby ich połączenie (tak jak wspomniał px33) lub połączenie 4 z 1 z częstotliwością co 12 minut wtedy byśmy mieli porządek na ŁTR przy dobrym ułożeniu rozkładu nie byłoby takich zatorów jak teraz.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez eDragon55, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdańska pilnie potrzebuje przebudowy torowiska. Na odcinku najbardziej wyeksplatowanym - Zielona - 6 sierpnia jest kilka dużych przerw w szynach nad popękanymi płytami przykrywającymi spore jamy wypłakanej przez wodę w podbudowie ze tramwaje zwalniają praktycznie do ~5km/h a jadący w nich mają wręcz wrażenie że wagon chce się przewrócić albo wpadł w głęboką dziurę.
Na odcinku od Zielonej do Żeromskiego najlepszy fragment to łuki na skręcie z Gdańskiej w Kopernika. Reszta się sypie a miejscami jest w stanie agonalnym. Wagonem na całym tym odcinku rzuca na czymś co kiedyś było łączeniem szyn - spawy są tak wybite że z daleka widać spore wgłębienie.
Niedawno robiona Kopernika potrzebuje już uzupełnień wypełnień w dylatacjach.
Na odcinku od Zielonej do Żeromskiego najlepszy fragment to łuki na skręcie z Gdańskiej w Kopernika. Reszta się sypie a miejscami jest w stanie agonalnym. Wagonem na całym tym odcinku rzuca na czymś co kiedyś było łączeniem szyn - spawy są tak wybite że z daleka widać spore wgłębienie.
Niedawno robiona Kopernika potrzebuje już uzupełnień wypełnień w dylatacjach.
Pionowe turbiny wiatrowe oraz pędniki przyszłością odnawialnej energetyki wiatrowej.
Remont Kilińskiego przedłuży się do 15 listopada.
Możliwe, że już pod koniec tego roku tramwaje linii 1, 4 i 5 wrócą na właściwe trasy.
http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/7342766,remont-ulicy-kilinskiego-w-lodzi-przedluzy-sie-prace-maja-sie-zakonczyc-15-listopada-wizualizacje,id,t.html
Możliwe, że już pod koniec tego roku tramwaje linii 1, 4 i 5 wrócą na właściwe trasy.
http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/7342766,remont-ulicy-kilinskiego-w-lodzi-przedluzy-sie-prace-maja-sie-zakonczyc-15-listopada-wizualizacje,id,t.html
Jeszcze kilka miesięcy temu Grzegorz Nita, dyrektor Zarządu Dróg i Transportu, zapewniał, że wszystkie roboty - w tym te dodatkowe - zostaną ukończone do 1 listopada, kiedy to na trasę W-Z mają wrócić tramwaje. Terminu tego nie uda się jednak dotrzymać.
- Prace przed urzędem marszałkowskim rozpoczną się na przełomie września i października a zakończą się w grudniu - ogłosiła we wtorek Katarzyna Mikołajec, zastępca dyrektora ZDiT.
To jednak niejedyne złe informacje dla łodzian. Półtora miesiąca dłużej niż planowano, bo aż do połowy listopada, potrwa przebudowa ulicy Kilińskiego. - Po zerwaniu nawierzchni okazało się, że w ziemi jest infrastruktura techniczna, która nie była zaznaczona na naszych mapach lub była źle zinwentaryzowana - tłumaczy Piotr Grabowski, rzecznik Zarządu Dróg i Transportu.
Dla Radia Łódź ZDiT użył sformułowania:
ZDiT chciałby, aby odcinek Kilińskiego między Tuwima a Traugutta, gdzie prace przeprowadza wykonawca dworca Łódź Fabryczna, został oddany do użytku do końca roku.
https://www.radiolodz.pl/posts/17884-remont-ulicy-kilinskiego-w-lodzi-przedluzy-sie
Widać w ZDiT bardzo wątpią w tegoroczne zakończenie prac przy Traugutta. Inaczej byłoby użyte słowo planujemy (też pozwalające na niedotrzymanie obietnicy, ale chciałby daje wyraźny sygnał że nie ze wskazaniem winnego no chciałby jest zdecydowanie mniej zobowiązujące).
Tez chciałbym aby była przejezdność. Ale patrząc za okno (pogoda) to śmiem powątpiewać czy da radę kontynuować prace w drugiej połowie października.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 4 razy.
Pionowe turbiny wiatrowe oraz pędniki przyszłością odnawialnej energetyki wiatrowej.
Remonty....
No tak ale Alewksandrowska wymaga remontu od Szczecińskiej do Chochola i na wysokości ABB
Josek101 pisze:Ciekawi mnie kiedy zaczną remont Aleksandrowskiej.Szyny leżą tu juz któryś miesiąc
http://bip.uml.lodz.pl/download_interpelacje.php?did=11884&co=o
Tak samo remont Dąbrowskiego miał być w tamtym roku a tu nadal krzywe tory czekają remont co prawda wyciągnięto rozjazdy pod zajezdnią i umieszczono tory z odzysku ale ciekawe, że nie było przerwy w ruchu więc musieli robić to między północą a 4 w nocy.
Dodatkowo w tamtym roku asfaltem zalali ubytki na skrzyżowaniu Dąbrowskiego i Śmigłego-Rydza chociaż na skrzyżowaniu jest kostka. W Budżecie Obywatelskim na 2014 rok miał być remont a wyszła tylko dokumentacja.
Dodatkowo w tamtym roku asfaltem zalali ubytki na skrzyżowaniu Dąbrowskiego i Śmigłego-Rydza chociaż na skrzyżowaniu jest kostka. W Budżecie Obywatelskim na 2014 rok miał być remont a wyszła tylko dokumentacja.
Dokumentacja to jest uzupełniana (aktualizowana) od okresu dłuższego niż BO 2014, bo w 2013 roku ogłoszono przetarg na jej aktualizację. Wykonawca miał na to czas bodajże do połowy 2014 roku (razem z przedłużeniem terminu z powodu jakichś dodatkowych zadań do wykonania). Teraz rada musi łaskawie zapisać pieniądze w budżecie na remont Dąbrowskiego, co proste nie będzie...
Re: Remonty....
Josek101 pisze:No tak ale Alewksandrowska wymaga remontu od Szczecińskiej do Chochola i na wysokości ABB
Nie tylko Aleksandrowska wymaga remontu - Wojska Polskiego, Dąbrowskiego też, a nawet bardziej (zwłaszcza skrzyżowanie Śmigłego-Rydza/Dąbrowskiego). O skrzyżowaniu Kilińskiego/Przybyszewskiego nie wspominając - tam rozstaw torów pamięta eNki.
Podpis.
Przecież linie podmiejskie mają być remontowane w ramach projektu ŁTM, bodaj ze środków ŁOM-u (choć nie wiem, czy to akurat się przypadkiem nie zmieniło).
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Projekt ŁM no to konkrety - zacznijmy od środków. Od procedur finansowania. Od prawnych uwarunkowań inwestowania w innej gminie i winnym powiecie.
Są jakieś? Bo jak nie ma to nie mają ale mogłyby, gdyby.... a to wiele zmienia.
Są jakieś? Bo jak nie ma to nie mają ale mogłyby, gdyby.... a to wiele zmienia.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.
Pionowe turbiny wiatrowe oraz pędniki przyszłością odnawialnej energetyki wiatrowej.
ŁOM właśnie?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Póki co to jest właśnie gdybanie, jak mogłoby to wyglądać. Jeszcze nikt nie podjął konkretnych działań dotyczących chociażby finansowania projektu (a czas leci...).
Dokumentacja projektowa tez by mogła powoli zacząć powstawać (a w sumie to od niej miło by było zacząć, by być pewnym ile np. taboru będzie potrzebne do obsługi, by uniknąć powtórki z ŁTR E.1, gdzie kupiono za mało wagonów).
A póki co mamy ochy i achy, jak to będzie wspaniale, tylko żadnego działania, by tak się stało.
Dokumentacja projektowa tez by mogła powoli zacząć powstawać (a w sumie to od niej miło by było zacząć, by być pewnym ile np. taboru będzie potrzebne do obsługi, by uniknąć powtórki z ŁTR E.1, gdzie kupiono za mało wagonów).
A póki co mamy ochy i achy, jak to będzie wspaniale, tylko żadnego działania, by tak się stało.
Podpis.
Z pewnego dokumentu, który wpadł mi kiedyś przypadkiem w ręce wynika, że całość będzie realizowana jako ZiZ, a przetarg miałby ruszyć w drugiej połowie 2017 roku. Przewidziano 5 wariantów realizacji inwestycji od utrzymania obecnego stanu aż do naprawdę ciekawej rozbudowy systemu, ale wymagałoby to koordynacji z innymi podmiotami np. zarządzającymi koleją itd. co właściwie wyklucza ich realizację, a przewidywane koszty były gigantyczne, dlatego aż wolę nie myśleć jak ktoś zacząłby porównywać je do przebudowy WZ-ki.
Tu jest dokumentacja przetargowa na studium wykonalności, można obadać: http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Wyniki_przetargow/179/qs?category_id=&year=2014-12
Korzystając z tego, że chwilowo dysponuję praktycznie nielimitowanym łączem internetowym, ściągnąłem to wszystko i rozpakowałem. Jakieś 700 MB danych, ponad 2000 plików. Są nawet porozumienia międzygminne z 1993 roku
Korzystając z tego, że chwilowo dysponuję praktycznie nielimitowanym łączem internetowym, ściągnąłem to wszystko i rozpakowałem. Jakieś 700 MB danych, ponad 2000 plików. Są nawet porozumienia międzygminne z 1993 roku

Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość