Wyjazdy/zjazdy do zajezdni

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
Kpc21
Weteran
Posty: 5852
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Postautor: Kpc21 » wt 14:55, 17 lis 2015

No to tym bardziej.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

volt
Coś mówi
Posty: 43
Rejestracja: pt 16:25, 08 lip 2016

Re: Wyjazdy/zjazdy do zajezdni

Postautor: volt » sob 09:17, 09 lip 2016

Interesuje mnie 13 lub 14 wyjazdowa ok 6 rano p.Obywatelska.

BB93
Sympatyk forum
Posty: 601
Rejestracja: śr 13:27, 01 kwie 2009
Lokalizacja: Zgierz

Re: Wyjazdy/zjazdy do zajezdni

Postautor: BB93 » sob 13:34, 09 lip 2016

Na stronie http://www.rozklady.lodz.pl znajdziesz wszystkie informacje na temat tras i rozkładów jazdy kursów wyjazdowych i zjazdowych poszczególnych linii.

volt
Coś mówi
Posty: 43
Rejestracja: pt 16:25, 08 lip 2016

Re: Wyjazdy/zjazdy do zajezdni

Postautor: volt » sob 14:05, 09 lip 2016

Dzięki

Josek102
Bywalec
Posty: 172
Rejestracja: pt 15:13, 08 lip 2016

Re: Wyjazdy/zjazdy do zajezdni

Postautor: Josek102 » ndz 11:15, 29 paź 2017

Dlaczego 14 od strony Retkinii zjeżdża do zajezdni przez Kopernika a nie WZ ?
ex.Josek101niestety nie dostałem pomocy by używać poprzedniegonicka

Wojtek94
Weteran
Posty: 5122
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Re: Wyjazdy/zjazdy do zajezdni

Postautor: Wojtek94 » ndz 12:57, 29 paź 2017

Szybsza trasa jest przez Politechniki niż do ŁTR-u.

Kpc21
Weteran
Posty: 5852
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Wyjazdy/zjazdy do zajezdni

Postautor: Kpc21 » ndz 14:14, 29 paź 2017

Ale standardowo zjazdy do zajezdni trasuje się nie tak, jak jest najszybciej, tylko tak, by możliwie jak najdalej tramwaj/autobus przejechał po stałej trasie.

Pewnym absurdem były w swoim czasie kursy zjazdowe 60 dojeżdżające ze Strykowa do Wojska Polskiego, mimo, że najbliżej do zajezdni miałyby skręcając już w Inflancką. To znaczy to było akurat bardzo sensowne i uzasadnione, bo przy Inflanckiej nie bardzo byłoby się w co przesiąść (zresztą tam nie ma przystanku, wysiąść można by było dopiero przy Zagajnikowej, albo wcześniej przy Wycieczkowej), a przy Wojska Polskiego jest ważny węzeł przesiadkowy z wieloma liniami. Ale mimo tego w rozkładzie te kursy były oznaczone jako "dojeżdża do: Inflancka"... Rozkład wprowadzał w błąd.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

Kuba
Administrator
Posty: 3248
Rejestracja: pn 20:49, 24 lip 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontaktowanie:

Re: Wyjazdy/zjazdy do zajezdni

Postautor: Kuba » ndz 18:35, 29 paź 2017

Rozkład nie wprowadzał w błąd, bo ostatnim stałym przystankiem na trasie był ten przy Inflanckiej. Następnego przy Palki/Wojska Polskiego już przecież nie obsługiwał, bo skręcał na skrzyżowaniu w prawo w Wojska Polskiego.
Obrazek
---
"Mleko ma najszybszy transport"

Kpc21
Weteran
Posty: 5852
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontaktowanie:

Re: Wyjazdy/zjazdy do zajezdni

Postautor: Kpc21 » ndz 19:16, 29 paź 2017

Ale przecież tam też był przystanek. Wprowadzał w błąd, bo informował, że stałą trasą autobus jedzie tylko do Inflanckiej, a jechał aż do Wojska Polskiego. Pasażera nie interesuje, na jakim przystanku w obrębie danego skrzyżowania wysiądzie.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)

Intermodalny
Bywalec
Posty: 239
Rejestracja: sob 18:10, 06 cze 2015

Re: Wyjazdy/zjazdy do zajezdni

Postautor: Intermodalny » ndz 20:40, 29 paź 2017

Przykład ze starej trasy 99 podobny do tego, który podał Kpc21.
Zjazdy z Wyszyńskiego oznaczane były jako "dojeżdża do Legionów", a następnym przystankiem była "Lutomierska - Zachodnia", czyli to samo skrzyżowanie co przy stałej trasie (ale jednak przystanek inny).
Niestety chyba od zawsze podawany jest ostatni "właściwy" przystanek i już.

Mnie bawiła natomiast swojego czasu informacja o zjazdach linii 81 ze Stokowskiej: "dojeżdża do Włókniarzy"; tylko, że do reformy były dwa przystanki jeden za drugim o nazwie Pojezierska-Włókniarzy, czyli nie było jasnej klarowności do którego "Włókniarzy" dojedzie. Na szczęście nazewnictwo przy tym skrzyżowaniu poprawiono.

Josek102
Bywalec
Posty: 172
Rejestracja: pt 15:13, 08 lip 2016

Re: Wyjazdy/zjazdy do zajezdni

Postautor: Josek102 » ndz 21:54, 29 paź 2017

Wg strony www.rozkłady.lodz.pl 88A jedzie do.... Rojnej
ex.Josek101niestety nie dostałem pomocy by używać poprzedniegonicka

px33
Fan forum
Posty: 4803
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Re: Wyjazdy/zjazdy do zajezdni

Postautor: px33 » ndz 22:35, 29 paź 2017

Z Rojnej, to pewnie jakieś łączenie z 84. Chociaż fakt, te rzadkie warianty (BWL czy zjazdy/wyjazdy) raczej nie powinny wyskakiwać jako pierwsze na liście.

igor
Stały bywalec
Posty: 314
Rejestracja: pt 14:22, 01 maja 2009

Re: Wyjazdy/zjazdy do zajezdni

Postautor: igor » ndz 23:18, 29 paź 2017

px33 pisze:Z Rojnej, to pewnie jakieś łączenie z 84. Chociaż fakt, te rzadkie warianty (BWL czy zjazdy/wyjazdy) raczej nie powinny wyskakiwać jako pierwsze na liście.


88A z Rojnej przechodzi w dni robocze z N3. Takich przypadków z resztą jest dużo, raz dziennie na Przybyszewskiego możemy spotkać 60C, 53A, na Traktorowej przy Grabieńcu 64,74 czy 76 itd ;)

Kpc21 pisze:Ale standardowo zjazdy do zajezdni trasuje się nie tak, jak jest najszybciej, tylko tak, by możliwie jak najdalej tramwaj/autobus przejechał po stałej trasie.


Po 2 kwietnia już nieco odeszło się od tej zasady, dla przykładu przed reformą 3 z Olechowa do ET-1 dojeżdzała aż do Legionów, a następnie Legionów, Pomorską, obecnie jedzie przez Piłsudskiego, Kopcinskiego, Narutowicza :D

mig
Moderator
Posty: 3228
Rejestracja: czw 13:56, 19 paź 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontaktowanie:

Re: Wyjazdy/zjazdy do zajezdni

Postautor: mig » pn 11:27, 30 paź 2017

Kpc21 pisze:Ale standardowo zjazdy do zajezdni trasuje się nie tak, jak jest najszybciej, tylko tak, by możliwie jak najdalej tramwaj/autobus przejechał po stałej trasie.

Nie do końca. Zazwyczaj jest to kompromis kilku czynników - czasu jazdy do zajezdni, długości trasy zjazdowej i stosunku jazdy po głównej trasie do całej trasy zjazdowej. Jeśli czas jazdy i długość trasy zjazdowej (ułożonej możliwie maksymalnie po trasie głównej) są zbyt długie i jest krótsza trasa alternatywna to się z niej korzysta (p. linia 3 z Augustów do ET-1).


Wróć do „Łódź”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości