Trasa W-Z + tramwaj na Olechów/do DELLa
No właśnie taboru i motorniczych nie brakuje (wielu z nich siedzi na rezerwie) więc spokojnie wystarczyłoby na częstotliwość 7 co 12 minut, na 13 i 9/9A co 10 minut. Od listopada konstale znikną z Z, Z2 i likwidowanej 8A, ale one pójdą na 15, 15A, 12 i 14 oraz tramwaje ŁTR.
Tak w ogóle dziś i nie tylko w popołudniowym szczycie przed przystankiem Kopcińskiego - Piłsudskiego był zator tramwajów (ponad 10 składów) ale nie było awarii ale było sporo tam składów linii Z2, które blokowały inne tramwaje. Linie 9/9A i 13 były zapchane, 4 i 14 w miarę a Z2 dosyć puste.
Wszystko przez to, że tylko jeden tramwaj zatrzymuje się na przystanku i nierówny takt Z2 oraz 13 jakby Z2 pojechało do Kilińskiego a 13 jechała co 10 minut to nie byłoby problemu.
Tak w ogóle dziś i nie tylko w popołudniowym szczycie przed przystankiem Kopcińskiego - Piłsudskiego był zator tramwajów (ponad 10 składów) ale nie było awarii ale było sporo tam składów linii Z2, które blokowały inne tramwaje. Linie 9/9A i 13 były zapchane, 4 i 14 w miarę a Z2 dosyć puste.
Wszystko przez to, że tylko jeden tramwaj zatrzymuje się na przystanku i nierówny takt Z2 oraz 13 jakby Z2 pojechało do Kilińskiego a 13 jechała co 10 minut to nie byłoby problemu.
Od początku tak planowali, tylko - ponoć - mieli za mało dwukierunków.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Gaduła
- Posty: 1230
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
A nie czasem M8C? M8S-a już w mieście nie mamy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Naprawdę, nie wierzcie w to, że motorniczych nie ma. W tamtym tygodniu solówka 43, a tam...dwoje konduktorów. Na Z3 - dwoje motorniczych. Przeprowadzono bardzo duże cięcia w kursowaniu, więc tramwaje też są.
Natomiast co do zmian od poniedziałku, jakie nastąpiły. To był strzał prosto w kolano. 5 nic nie daje (dziś nawet była zapchana bardziej niż zwykle - wczoraj w 2ce ludzie narzekali, że jeździ jak chce), 2ka dalej zapchana, 6, 3 też. 7ka raczej pusta, głównie zajęte miejsca siedzące. Ta linia też nic nie daje, bo większość wysiada przy Legionów, w drugą stronę nie wsiada nikt (kurs poranny widzę - 7:42).
Koszmar trwa, ja akurat i wczoraj i dziś rano do 2ki się dostałem, ale i tak stałem na schodkach. Składy stoją po kilka do przystanku, nawet w luźniejszej już godzinie 17ej. A hit jest taki, że 16/16A przyjechały nawet dzisiaj w parze.
Natomiast co do zmian od poniedziałku, jakie nastąpiły. To był strzał prosto w kolano. 5 nic nie daje (dziś nawet była zapchana bardziej niż zwykle - wczoraj w 2ce ludzie narzekali, że jeździ jak chce), 2ka dalej zapchana, 6, 3 też. 7ka raczej pusta, głównie zajęte miejsca siedzące. Ta linia też nic nie daje, bo większość wysiada przy Legionów, w drugą stronę nie wsiada nikt (kurs poranny widzę - 7:42).
Koszmar trwa, ja akurat i wczoraj i dziś rano do 2ki się dostałem, ale i tak stałem na schodkach. Składy stoją po kilka do przystanku, nawet w luźniejszej już godzinie 17ej. A hit jest taki, że 16/16A przyjechały nawet dzisiaj w parze.
przemeqq pisze:7ka raczej pusta, głównie zajęte miejsca siedzące. Ta linia też nic nie daje, bo większość wysiada przy Legionów, w drugą stronę nie wsiada nikt (kurs poranny widzę - 7:42).
Potwierdzam - jechałem kursem 7 po 17:00 z Kozin aż do Dąbrowskiego/Kilińskiego - cały czas były wolne miejsca siedzące - w drugą stronę 2,3,6,11,16,16A zapchane kompletnie, a siódemki...... pustawe i to mocno... Czekając na Z1 na Kilińskiego przejechały 3 dwójki (zapchane w 80-90%) i 2 siódemki (może 10-15% zapełnienia) - póki co porażka...
To już lepiej by było dać 2, 3 i 11 co 10 w szczycie, a 13 co te 12 minut chociaż w szczycie zamiast wznawiać 7 po nieswojej trasie... nikt nie myśli w tym ZDiT naprawdę...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Gaduła
- Posty: 1230
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
W godzinach szczytu 2ka jest zapchana niemiłosiernie. Jedyne co może poprawić tą sytuację to po prostu zwiększenie częstotliwości kursowania.
Natomiast uważam, że wydłużenie 5ki na Chochoła to krok w dobrą stronę. Niestety mimo wszystko jeżdżą tam solówki i to do tego rzadko więc to trochę mało aby odciążyć 2ke.
Natomiast uważam, że wydłużenie 5ki na Chochoła to krok w dobrą stronę. Niestety mimo wszystko jeżdżą tam solówki i to do tego rzadko więc to trochę mało aby odciążyć 2ke.
sosna pisze:Ogólnie od 4.11 piątka by mogła tak pojechać:Koziny-Srebrzyńska, Gdańska, Kopernika, Żeromskiego, Politechniki, Paderewskiego, Rzgowska-Kurczaki.
Czestotliwość:15/20
Trasa bez sensu. Jeśli już, to przez Włókniarzy i Kopernika, żeby uzupełnić połączenie między Kaliskim a al. Politechniki (gdzie brakuje 50A), ale to też mało wygodne, bo przy Kaliskim zatrzymywałaby się pod estakadą.
przemeqq pisze:5 nic nie daje (dziś nawet była zapchana bardziej niż zwykle
Skoro jechało nią więcej ludzi, to chyba dobrze, zmiana coś dała.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Widzew Wschód dostał autobus dokładnie po trasie tramwaju (98B), dlaczego Retkinia miałaby być gorsza? Kilometrów wyjeździ tyle samo po Wyszyńskiego, co po Maratońskiej.
Zresztą tory na Wyszyńskiego prędzej czy później pójdą do remontu, więc i tak będzie potrzebny autobus zastępczy.
Zresztą tory na Wyszyńskiego prędzej czy później pójdą do remontu, więc i tak będzie potrzebny autobus zastępczy.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kazik, łącznie zmieniany 1 raz.
Bo na Wyszyńskiego będzie pewnie 20 tramwajów/h (6*8, 8*12, 6*14) i do tego 8-10 autobusów/h to przesada. A na odcinku, z którego zabrali autobusy z 12 kursów nagle zrobiły się 4.
Po uruchomieniu Kopernika powinno być 6-8 kursów/h normalnego 98/A i 98B skrócone do Dw. Kaliskiego dopełniające takt do 3-4 minut na odcinku centralnym.
No i oczywiście trzeba wyrzucić ruch kołowy z Zielonej żeby te 24 tramwaje/h miały szansę na względnie punktualne kursowanie.
A to "prędzej czy później" to co najmniej pół roku, a pewnie i tak prace zaczną się w okolicy lata.
Po uruchomieniu Kopernika powinno być 6-8 kursów/h normalnego 98/A i 98B skrócone do Dw. Kaliskiego dopełniające takt do 3-4 minut na odcinku centralnym.
No i oczywiście trzeba wyrzucić ruch kołowy z Zielonej żeby te 24 tramwaje/h miały szansę na względnie punktualne kursowanie.
A to "prędzej czy później" to co najmniej pół roku, a pewnie i tak prace zaczną się w okolicy lata.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez px33, łącznie zmieniany 1 raz.
14 powinno jeździć przez Politechniki. Albo powinni przywrócić 50A.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość