Znaleziono 37 wyników

autor: Kacper
ndz 17:12, 27 lip 2008
Forum: Tabor
Temat: Wyświetlacze: błędy, nowinki, wpadki
Odpowiedzi: 2758
Odsłony: 155559

A ja widziałem na fabrycznym któreś volvo B10L 38xx z błędem na wyświetlaczu.
Bo zamiast Dworzec Łódź Fabryczna było napisane Dworzec Łódć Fabryczna.
autor: Kacper
ndz 17:08, 27 lip 2008
Forum: Region łódzki
Temat: [Pabianice] MZK Pabianice
Odpowiedzi: 1658
Odsłony: 128346

Mam pytanko.
Skoro 353 nie jeździ to co się dzieje z 453 ?,
bo ja byłem przez czerwiec i lipiec kilka razy w pabianicach i go nie widziałem Obrazek
autor: Kacper
czw 17:12, 05 cze 2008
Forum: Tabor
Temat: 3973!!
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1334

Mam 2 pytania:
Oprócz 3973 to dlaczego 3041 idzie na złom?
Czy Volvo B10LA to takie klektoty?
autor: Kacper
pt 16:56, 16 maja 2008
Forum: Tabor
Temat: Wyświetlacze: błędy, nowinki, wpadki
Odpowiedzi: 2758
Odsłony: 155559

A ja w tamten wtorek jechałem 2779 na Z11 i dostrzegłem taki błąd ,a dlatego że na przednim wyświetlaczu ten o405gn miał normalnie Z11 CENTRAL, z boku też.ale z tyłu miał 86 Obrazek
autor: Kacper
sob 18:15, 03 maja 2008
Forum: Region łódzki
Temat: [Pabianice] MZK Pabianice
Odpowiedzi: 1658
Odsłony: 128346

A ja mam takie zdanie o MZK na dzień dziesiejszy. KONIECZNA JEST WYMIANA TYCH ROZKLEKOTANYCH JELCZY 120M!!!!!!! A dlatego że: W 353 odpada nadkole (widziałem jadąc na lini D) 354 wygląda przerażająco 355 może być od biedy http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_confused.gif 451 wygląda tak źle że j...
autor: Kacper
pt 20:15, 02 maja 2008
Forum: Tabor
Temat: Wyświetlacze: błędy, nowinki, wpadki
Odpowiedzi: 2758
Odsłony: 155559

Dziś jadąc linią D do pabianic spotkałem przegubowego mercedesa o405gn (277x) na lini Z11 z błędem na wyświetlaczu.
Bo zamiast łaska-wiejska miał napisane na wyświetlaczu yaska-wiejska.
autor: Kacper
czw 17:19, 17 kwie 2008
Forum: Region łódzki
Temat: [Pabianice] MZK Pabianice
Odpowiedzi: 1658
Odsłony: 128346

Czyżby trzeci pabianicki man do odstrzału?
autor: Kacper
czw 17:15, 17 kwie 2008
Forum: Tabor
Temat: Ikarus 280
Odpowiedzi: 578
Odsłony: 25045

Mam pytanie.
Czy Ikarusy 280.70E (25xx) od początku swego istnienia w MPK-ŁÓDŹ posiadają wyświetlacze?
Czy później były domontowane?
autor: Kacper
wt 21:33, 08 kwie 2008
Forum: Tabor
Temat: Reklamy na pojazdach
Odpowiedzi: 697
Odsłony: 51388

Mam pytanko.
Ile lat nosi reklame jeden z łódzkich ikarków?
A mianowicie numer 3077 ex 2077
Pytam się dlatego, bo na buslodzu widziałem go że miał już tą reklamę w 2001 r. (gdy jescze był 2077)
autor: Kacper
wt 21:17, 08 kwie 2008
Forum: Region łódzki
Temat: [Pabianice] MZK Pabianice
Odpowiedzi: 1658
Odsłony: 128346

Tramwaj w pabianicach ma zniknąć?
Z powodu chocianowic?
Dlaczego?
autor: Kacper
pn 20:56, 10 mar 2008
Forum: Obserwacje liniowe
Temat: Ciekawostki taborowe - autobusy
Odpowiedzi: 7857
Odsłony: 366505

na gtlodz.eu jest zdjęcie volva 7000 31xx na lini 86 Obrazek
autor: Kacper
pn 20:50, 10 mar 2008
Forum: Tabor
Temat: Pesa 122N
Odpowiedzi: 162
Odsłony: 11988

16 sztuk pesy?!!! Obrazek
autor: Kacper
pn 20:48, 10 mar 2008
Forum: Tabor
Temat: Pesa 122N
Odpowiedzi: 162
Odsłony: 11988

apropo pesy
szkoda że nie mamy 15 sztuk pesy jak tramwaje warszawskie
autor: Kacper
pn 20:34, 10 mar 2008
Forum: Tabor
Temat: Solaris Urbino 18
Odpowiedzi: 380
Odsłony: 28161

apropo solarisów U18 to ja gdy pierwszy raz o nich usłyszałem to czarno to widziałem (chodzi mi o to że szpredadzą po paru latach tak jak 20xx)
autor: Kacper
pn 20:30, 10 mar 2008
Forum: Tabor
Temat: Wyświetlacze: błędy, nowinki, wpadki
Odpowiedzi: 2758
Odsłony: 155559

Apropo błędu na wyświetalczu
To spotkałem na pabianickej citaro z serii 10xx na linii 50,ale zamiast mieć na przednim wyświetlaczu 50 GADKA STARA to miał ?50 GADKA STARA
autor: Kacper
ndz 23:25, 25 lis 2007
Forum: Obserwacje liniowe
Temat: Ciekawostki taborowe - autobusy
Odpowiedzi: 7857
Odsłony: 366505

A Mercedes O405GN Obrazek na lini 86 to normalka?.
autor: Kacper
ndz 23:16, 25 lis 2007
Forum: Tabor
Temat: Bulwy - spis
Odpowiedzi: 322
Odsłony: 37392

A tak właściwie to ile jest sztuk bulw?.Bo chyba na stronie MPK-Łódź nie pokazują prawdy.
autor: Kacper
ndz 16:47, 25 lis 2007
Forum: Tabor
Temat: VOLVO kontra MERCEDES
Odpowiedzi: 59
Odsłony: 4700

Sam nie wiem kto lepszy. Volvo 7700 czy citaro g?
autor: Kacper
ndz 15:59, 25 lis 2007
Forum: Region łódzki
Temat: [Pabianice] MZK Pabianice
Odpowiedzi: 1658
Odsłony: 128346

Małe pytanko do was. Czy może wiecie dlaczego pabianickie vero i many są zarejestrowane na WOT (otwock) a nie na EPA?
autor: Kacper
sob 12:46, 24 lis 2007
Forum: Region łódzki
Temat: [Pabianice] MZK Pabianice
Odpowiedzi: 1658
Odsłony: 128346

752 miał wypadek

Wyszukiwanie zaawansowane